SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ben gewoon nieuwsgierig haha.quote:Op zondag 22 september 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
MIj boeit me die vent echt niet
Snap ik.quote:
Kan best leuk zijn. Voor mij is dat echt niks...quote:Op zondag 22 september 2024 23:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.verzetsmuseum(...)oor-de-plantagebuurt
Ik wil deze eens doen. Maar zie mezelf al ronddwalen terwijl ik probeer te luisteren en dan bij het verkeerde gebouw staan.
Nu kan er heel veel gebeuren in het leven......quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
altijd voorbereid zijn
ga toch niet zoveel wandelen en dan geen bvotje hebben
@:harrie zou teleurgesteld zijn in me
was je jarig en heb ik dat gemistquote:Op zondag 22 september 2024 23:22 schreef Xilia het volgende:
Was een prima verjaardag, lekker met z'n tweeën koers gekeken, taart gegeten en lekker diner.
quote:Op maandag 23 september 2024 00:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Zit je op dit late uur her en der nog een beetje tietjes te kijken, zie je ineens een meisje voorbij komen met allemaal zwarte haren uit haar navel.
mooie torensquote:Op maandag 23 september 2024 03:31 schreef LTVDK het volgende:
Beetje matig weer vandaag in Chicago
[ afbeelding ]
Ja best mooi zo langs het waterquote:
wat een grotequote:Op maandag 23 september 2024 04:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja best mooi zo langs het water
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 23 september 2024 04:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah. Geen wonder dat ik me beroerd voel.Covids. BeterechapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Geen wonder dat ik me beroerd voel.sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het ziet er een beetje kil en verlaten uitquote:Op maandag 23 september 2024 04:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja best mooi zo langs het water
[ afbeelding ]
Ah. Geen wonder dat ik me beroerd voel.Oeps. BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het was ook wel een beetje kutweer met stromende regenquote:Op maandag 23 september 2024 04:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
het ziet er een beetje kil en verlaten uit
Nou ja zeg. Hier bijna precies het zelfde 21 20 dook ik het bed in.quote:Op maandag 23 september 2024 04:51 schreef Karzai het volgende:
ik zit al aan de koffie, ging gister ook om half tien naar bed, ga zo even terug, hoef er in principe pas om 7.30 uit
gefeliciteerdquote:Op zondag 22 september 2024 23:22 schreef Xilia het volgende:
Was een prima verjaardag, lekker met z'n tweeën koers gekeken, taart gegeten en lekker diner.
Iedereen aan het werk natuurlijk verderquote:
Die zijn er om naar je kontje gluren als jij straks het trappetje oploopt met hun spleetoogjesquote:Op maandag 23 september 2024 06:52 schreef bitterbal het volgende:
Nu 3 aziaten er bij. Misschien ook werkloos
Daarom ga ik ook achterwaarts het trapje opquote:Op maandag 23 september 2024 07:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zijn er om naar je kontje gluren als jij straks het trappetje oploopt met hun spleetoogjes
quote:Op maandag 23 september 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook achterwaarts het trapje op
Goedemorgen prinsesjequote:
Ah. Geen wonder dat ik me beroerd voel.Ach nee, beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Was gisteren jarig jaquote:Op maandag 23 september 2024 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik je verjaardag gemist Flory?
Ook jarig?quote:Op maandag 23 september 2024 07:51 schreef mschol het volgende:
gister ook taart gegeten..
nu weer werken..
nog 11 dagen tot vakantie
quote:Op maandag 23 september 2024 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefeli de peelie dan nog
quote:Op maandag 23 september 2024 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefeli de peelie dan nog
Dankjewelquote:
Dankjewelquote:Op maandag 23 september 2024 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh heb ik dan gemist![]()
alsnog gefeliciteerd met je verjaadag lieve Flory [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:
Dan maar gewoon geen kleren?quote:Op maandag 23 september 2024 08:37 schreef mschol het volgende:
hmm, wordt 20 graden maar nu lijkt het herfst, daae kan ik mij niet op kleden hoor
why not both?quote:Op maandag 23 september 2024 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Bureauventilator vervangen door daglichtlamp.
🥶 koudquote:Op maandag 23 september 2024 08:37 schreef mschol het volgende:
hmm, wordt 20 graden maar nu lijkt het herfst, daae kan ik mij niet op kleden hoor
Wat een hel.quote:Op maandag 23 september 2024 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is het in Bangkok extra crispy vandaag. Gevoelstemperatuur van 41 graden.
quote:Actrice Katja Schuurman heeft last van overgangsverschijnselen. Ze zit in de premenopauze, deelt ze zondag op Instagram. "Die had ik even niet zien aankomen", vertelt ze erover.
Ook Katja wordt een jaartje ouderquote:
De levenquote:Op maandag 23 september 2024 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is het in Bangkok extra crispy vandaag. Gevoelstemperatuur van 41 graden.
Jouw psych is wel vaak ziek.quote:Op maandag 23 september 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
Psych is ziek![]()
Voor de kat zijn kut vroeg opgestaan
Ik mag donderdag vroeg naar het ziekenhuis. Dan moet ik ook nog met de trein er naar toe.quote:Op maandag 23 september 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
Psych is ziek![]()
Vroeg opstaan is goed voor de ziel mits je geen donker iemand of huisvrouwtje bent.quote:Op maandag 23 september 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
Psych is ziek![]()
Mja vrij ari.quote:Op maandag 23 september 2024 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jouw psych is wel vaak ziek.
wat een zwakkeling.
Katja is een instabiele vieze vrouw, die kan hier alleen maar heel erg van opknappen als mens.quote:
Wat moet je doen?quote:Op maandag 23 september 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag donderdag vroeg naar het ziekenhuis. Dan moet ik ook nog met de trein er naar toe.
hoe is het met je been? en je arm? en je hond?quote:Op maandag 23 september 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stond op het punt een uber te bestellen
Stoppen met bloeden doet iedereen goed.quote:Op maandag 23 september 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katja is een instabiele vieze vrouw, die kan hier alleen maar heel erg van opknappen als mens.
Vooralsnog helpt het niet echt:quote:Op maandag 23 september 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katja is een instabiele vieze vrouw, die kan hier alleen maar heel erg van opknappen als mens.
quote:"Blijkt dat ik de psychische variaties waar ik inmiddels behoorlijk goed mee om kon gaan, nu kneiterhard minstens tien keer uitvergroot voor mijn kiezen krijg. (...) Dat is wel even een bak ellende en uitdaging. Net nu ik weer lekker steady ging."
Zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld haar labiliteit boeiend vind.quote:Op maandag 23 september 2024 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Vooralsnog helpt het niet echt:
[..]
Kut, goed, goed.quote:Op maandag 23 september 2024 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het met je been? en je arm? en je hond?
quote:Bestaande koopwoningen waren in augustus gemiddeld 11,2 procent duurder dan een jaar eerder. Dat is de grootste prijsstijging in twee jaar tijd.
das een sierpotje. past niets inquote:Op maandag 23 september 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
https://blond-amsterdam.com/halloween-jar-15-x-12-cm/
Kak, ik doe juist m'n Blond-spullen weg.
Dat scheelt je dan weer 16,95. Winst.quote:Op maandag 23 september 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Blond spulquote:Op maandag 23 september 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg ik in de mail. Ehm. Wat?quote:Beveel je jouw KARWEI aankoop aan? Maak kans op 100 euro shoptegoed
Zou je de Bosch hamerboren set 3 delig aan iemand aanbevelen?
ga je eens flink herrie maken voor de buren?quote:Op maandag 23 september 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg ik in de mail. Ehm. Wat?
Van dat huisvrouwtjes hip.quote:Op maandag 23 september 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
en kwiwi blijkbaarquote:Op maandag 23 september 2024 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
Blond is toch voor in homeopathie gelovende kattenvrouwtjes die een gebrek aan kindertekeningen in hun leven opvullen met kitscherige kopjes.
Oké USquote:Op maandag 23 september 2024 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
Blond is toch voor in homeopathie gelovende kattenvrouwtjes die een gebrek aan kindertekeningen in hun leven opvullen met kitscherige kopjes.
nou vertel, zou je die aanbevelen??quote:Op maandag 23 september 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg ik in de mail. Ehm. Wat?
Ik heb hem niet gekocht dus zal wel?quote:Op maandag 23 september 2024 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou vertel, zou je die aanbevelen??
nou invullen en kijken of je 100 euro shoptegoed er uit kan slepenquote:Op maandag 23 september 2024 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht dus zal wel?
Ja dat denk ik soms ook welles.quote:Op maandag 23 september 2024 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
jouw lichaamthermostaat is gewoon stuk
Ik ken het hele merk niet.quote:Op maandag 23 september 2024 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
okequote:Op maandag 23 september 2024 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ken het hele merk niet.
Aangezien het uit de walgelijkste stad van Nederland komt weet ik genoeg.
Emmen is de minst aantrekkelijke stad van Nederland en de smerigste steden zijn Rotterdam, Schiedam en Rijswijk.quote:Op maandag 23 september 2024 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ken het hele merk niet.
Aangezien het uit de walgelijkste stad van Nederland komt weet ik genoeg.
Mogguhquote:
Waarom zou iemand ook naar Rijswijk gaan?quote:Op maandag 23 september 2024 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Emmen is de minst aantrekkelijke stad van Nederland en de smerigste steden zijn Rotterdam, Schiedam en Rijswijk.
quote:
Ik dacht dat jij hier vandaan kwam?quote:Op maandag 23 september 2024 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ja vind het wel, zulke vrolijke typisch Nederlandse mokken e.d. in huis. Vooral de 'Delfts blauwe' versies, aan gezien ik uit Delft kom
Toch vind ik dat een beetje overdreven. Top 10 waardig? nee zeker niet maar Emmen ligt echt wel mooi.quote:Op maandag 23 september 2024 10:36 schreef rival het volgende:
Emmen is de minst aantrekkelijke stad van Nederland
Nee, wel opgegroeid.quote:Op maandag 23 september 2024 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier vandaan kwam?
Nls haten altijd op andere Nederlandersquote:Op maandag 23 september 2024 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Emmen is de minst aantrekkelijke stad van Nederland en de smerigste steden zijn Rotterdam, Schiedam en Rijswijk.
Dat stopt toch vanzelf na de pubertijd?quote:Op maandag 23 september 2024 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nls haten altijd op andere Nederlanders
Bij jou niet ? Aangezien je haat op andere provincies.quote:Op maandag 23 september 2024 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat stopt toch vanzelf na de pubertijd?
Hoe en waar haat ik? Ik kopieer slechts iets van google.quote:Op maandag 23 september 2024 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij jou niet ? Aangezien je haat op andere provincies.
NL is verdeeld in 2 grote provincies, de Randstad en de rest.
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 23 september 2024 10:53 schreef rival het volgende:
Wie woont er hier in Heerlen?
Want, "De minst gelukkige inwoners van Nederland wonen in Heerlen." blijkbaar.
Of gelovigen.... Ja jouw religie is dom, kut of lame.quote:Op maandag 23 september 2024 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Of nog erger, voetbalsupporters.
Club X is dom, kut of lame.
Ja net zo lamé als jou jouw mongolenclubke.
lamé bedoel jequote:Op maandag 23 september 2024 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Of gelovigen.... Ja jouw religie is dom, kut of lame.
Zodra ik in Heerlen kom, voel ik ook de levenslust uit mij weg trekkenquote:Op maandag 23 september 2024 10:53 schreef rival het volgende:
Wie woont er hier in Heerlen?
Want, "De minst gelukkige inwoners van Nederland wonen in Heerlen." blijkbaar.
Dacht dat je Belg wasquote:Op maandag 23 september 2024 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ja vind het wel, zulke vrolijke typisch Nederlandse mokken e.d. in huis. Vooral de 'Delfts blauwe' versies, aan gezien ik uit Delft kom
Oké randomquote:Op maandag 23 september 2024 11:02 schreef Ama het volgende:
Ik kwam gisteren mijn zilveren armbandjes ineens weer tegen in een la.
willekeurige willekeurquote:
Heb je al een idee wie het niet gaat lukken?quote:Op maandag 23 september 2024 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
De migratie naar andere e-mailadressen op het werk is wel hilarischals je netjes alles stap voor stap uitvoert werkt alles. Dus goede test om te zien of mensen dat kunnen.
dat zou bij ons in 99,999% van de gevallen mis gaan.quote:Op maandag 23 september 2024 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
De migratie naar andere e-mailadressen op het werk is wel hilarischals je netjes alles stap voor stap uitvoert werkt alles. Dus goede test om te zien of mensen dat kunnen.
Ik lees de emails van IT ook niet. Lees de header en ik begin dan maar gewoon op eigen houtje wat te doen. Of helemaal niet.quote:Op maandag 23 september 2024 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou bij ons in 99,999% van de gevallen mis gaan.
Mensen lezen niet bij ons
lekkah lekkah!quote:Op maandag 23 september 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
Gevulde tomaten en paprika's in de oven voor lunch
waar heb je ze mee gevuld?quote:Op maandag 23 september 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
Gevulde tomaten en paprika's in de oven voor lunch
de tomaat met paprika en de paprika met tomaatquote:
Stilte voor de storm, of proberen ze nu ook met een geniale reactie op de aardappels piepers te komen?quote:Op maandag 23 september 2024 11:30 schreef Recce het volgende:
Ondertussen is Israël flink bezig in Libanon. Na alle vernederingen van de laatste tijd, komt er nu een enorme golf luchtaanvallen over ze heen. Je zou toch denken dat Hezbollah een keer moet reageren.
Hmm, interessant idee.quote:Op maandag 23 september 2024 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tomaat met paprika en de paprika met tomaat
Controle aan de ogen in een universitair ziekenhuis. Ik heb zeldzame oogziekte.quote:
zou alleen de vulling etenquote:Op maandag 23 september 2024 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, interessant idee.
Maar nee, gehakt
Wat voor ziekte, als we vragen mogen?quote:Op maandag 23 september 2024 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Controle aan de ogen in een universitair ziekenhuis. Ik heb zeldzame oogziekte.
De lijst van dingen die ze nog moeten vergelden, begint wel lang te worden. Misschien heeft Israël ook hun Powerpoint gehacked?quote:Op maandag 23 september 2024 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stilte voor de storm, of proberen ze nu ook met een geniale reactie op de aardappels piepers te komen?
(Zie nu voor me dat ze in een grot allemaal pitches met powerpoints staan te doen)
quote:Op maandag 23 september 2024 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
De lijst van dingen die ze nog moeten vergelden, begint wel lang te worden. Misschien heeft Israël ook hun Powerpoint gehacked?
Is er een excel?quote:Op maandag 23 september 2024 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor ziekte, als we vragen mogen?
Nee is juist lekker, de combinatie van gehakt met de geroosterde groenten. Je weet niet wat je mistquote:
Ligt eraan of @ESF1Gamer die kan zien. Misschien is het Excelitis, dan kun je alles zien behalve excels.quote:
oh jawel hoor, mijn moeder maakte vroeger best vaak gevulde paprika'squote:Op maandag 23 september 2024 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is juist lekker, de combinatie van gehakt met de geroosterde groenten. Je weet niet wat je mist
De boekhandel lag er ook al vol mee.quote:Op maandag 23 september 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
De jaaragenda's liggen er al bij de Hema.
Voor m'n gevoel is het nog mei ofzo.
Dat klinkt als iets om in uit te blinken.quote:Op maandag 23 september 2024 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan of @:esf1gamer die kan zien. Misschien is het Excelitis, dan kun je alles zien behalve excels.
Ik begin langzaam zenuwachtig te worden. Moet nog zoveel doen voor December op het werk. Nog maar 3 maanden te tijdquote:Op maandag 23 september 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
beter dan wordblindheidquote:Op maandag 23 september 2024 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan of @:esf1gamer die kan zien. Misschien is het Excelitis, dan kun je alles zien behalve excels.
Wat gaat er in december gebeuren?quote:Op maandag 23 september 2024 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begin langzaam zenuwachtig te worden. Moet nog zoveel doen voor December op het werk. Nog maar 3 maanden te tijdOh nee 2 en een beetje dus.
Dan heb ik vakantiequote:Op maandag 23 september 2024 11:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat gaat er in december gebeuren?
Geen idee wat de naam is, maar bij mij is het dat netvlies slechter wordt.quote:Op maandag 23 september 2024 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor ziekte, als we vragen mogen?
Mei? dat is al bijna een half jaar geledenquote:Op maandag 23 september 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ohquote:Op maandag 23 september 2024 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee wat de naam is, maar bij mij is het dat netvlies slechter wordt.
quote:Op maandag 23 september 2024 11:42 schreef tong80 het volgende:
'Netjes Tong. 12 van de 13 fout !
De beste van iedereen (samen met nog 3 anderen !)'
Goeiemorgen
Dat hoor ik donderdag weer. De vorige keer was 2 jaar terug en was het gelijk gebleven qua zicht.quote:Op maandag 23 september 2024 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het vooruitzicht? Wordt het snel slechter of valt het wat mee?
Ah ok. Nou fingers crossed danquote:Op maandag 23 september 2024 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat hoor ik donderdag weer. De vorige keer was 2 jaar terug en was het gelijk gebleven qua zicht.
quote:Op maandag 23 september 2024 11:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben denk ik 1 van de weinigen die dit snapt![]()
Laat maar weten wanneer we een crowdfund moeten starten voor een hond en jampotglazenquote:Op maandag 23 september 2024 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat hoor ik donderdag weer. De vorige keer was 2 jaar terug en was het gelijk gebleven qua zicht.
Zeker, ik heb weleens alle dertien fout gehad...quote:
Hopen dat de hulphond om kan gaan met mijn 2 katjesquote:Op maandag 23 september 2024 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer we een crowdfund moeten starten voor een hond en jampotglazen
anders moet je de katten leren om hulpkat te zijn....quote:Op maandag 23 september 2024 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopen dat de hulphond om kan gaan met mijn 2 katjes
Worden ze daar ook niet in getraind??quote:Op maandag 23 september 2024 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopen dat de hulphond om kan gaan met mijn 2 katjes
Zou je haast wel denken. In andere situaties moeten ze daar ook normaal mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 23 september 2024 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Worden ze daar ook niet in getraind??
Tering dat vind ik echt een hoop geld voor een standaard knipbeurt.quote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef Elvi het volgende:
en nu zou ik voor wassen, knippen, föhnen 46 euro kwijt zijn
Wat een hoop geldquote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef Elvi het volgende:
M'n vaste kapper heeft de prijzen omhoog gegooid en nu zou ik voor wassen, knippen, föhnen 46 euro kwijt zijn![]()
Ik ga wel even op zoek naar een ander voor een beetje bijpunten
Ik heb echt het meest basic kapsel voor iemand met "lang" blond haar maar zelf bijknippen durf ik echt niet.quote:Op maandag 23 september 2024 11:55 schreef Nizno het volgende:
wassen doe ik zelf wel... en bijknippen ben ik inmiddels ook te gierig voor en met mijn lange haar valt het niet heel erg op als ik zelf een beetje er onder langs ga.
quote:Op maandag 23 september 2024 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker, ik heb weleens alle dertien fout gehad...![]()
Die van mij had de prijzen verhoogd naar 60quote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef Elvi het volgende:
M'n vaste kapper heeft de prijzen omhoog gegooid en nu zou ik voor wassen, knippen, föhnen 46 euro kwijt zijn![]()
Ja, dit is het tweede jaar dat ik mee doe..quote:Op maandag 23 september 2024 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]Doe je nu weer mee ? Jij hebt Bjoro ook op Facebook toch ?
Toevallig net geprobeerd m'n wenkbrauwen kort te knippen. Die groeien als Lubbers. Die was ze zaterdag vergeten. Maar ik durf het toch niet aan. Nu kam ik ze maar omhoog.quote:Op maandag 23 september 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt het meest basic kapsel voor iemand met "lang" blond haar maar zelf bijknippen durf ik echt niet.
quote:Op maandag 23 september 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij had de prijzen verhoogd naar 60
Aan Björn overzichtje vragen.quote:Op maandag 23 september 2024 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dit is het tweede jaar dat ik mee doe..
Heb eigenlijk geen idee hoe ik er voor sta
ik wel, nagelschaartje... en gewoon een kleine centimeter er af per keerquote:Op maandag 23 september 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt het meest basic kapsel voor iemand met "lang" blond haar maar zelf bijknippen durf ik echt niet.
Betaal in Duitsland inmiddels ook al 80 voor bijknippen met wassen en föhnenquote:Op maandag 23 september 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij had de prijzen verhoogd naar 60![]()
Ik vond de 50 van eerst al veel, maar je kreeg wel thee en een chocolaatje en een haarmasker en dat soort gehannes. Maar de laatste keer was ik ziek en mocht ik 50% van de prijs aftikken omdat ik de afspraak moest verzetten. En toen hadden ze het druk en kreeg ik die extra's niet. Dus was ik een vermogen kwijt voor een knipbeurt. Het kutte is dat ze wel goed knippen
![]()
Zeldzame ziekten.quote:Op maandag 23 september 2024 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Controle aan de ogen in een universitair ziekenhuis. Ik heb zeldzame oogziekte.
quote:Op maandag 23 september 2024 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betaal in Duitsland inmiddels ook al 80 voor bijknippen met wassen en föhnen
Ik ken mezelf, dat gaat toch mis.quote:Op maandag 23 september 2024 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel, nagelschaartje... en gewoon een kleine centimeter er af per keer
Dan liever wat meer betalen en gewoon weten dat het goed gaat, vind ik zelfquote:Op maandag 23 september 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel teruggaan naar m'n vorige kapper, die is van 24 naar 32 euro gegaan en daar sta ik met 20 minuten weer buiten. En dan hopen dat het goed gaat.
80?quote:Op maandag 23 september 2024 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betaal in Duitsland inmiddels ook al 80 voor bijknippen met wassen en föhnen
Ja maar 60 vind ik wel heftig. Ik kreeg met m'n verjaardag nog weleens een bon maar ik zou wel vaker dan 1 keer per jaar willen gaanquote:Op maandag 23 september 2024 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan liever wat meer betalen en gewoon weten dat het goed gaat, vind ik zelf
ow ik dacht ze gaat nu ook met zout de kit verwijderenquote:
Betaal ik ook en ook 20 minuten. Is altijd goed. Ik vind het al veel geld. Maar de bedragen die ik hier lees.quote:Op maandag 23 september 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel teruggaan naar m'n vorige kapper, die is van 24 naar 32 euro gegaan en daar sta ik met 20 minuten weer buiten. En dan hopen dat het goed gaat.
Gewoon normale, maar niet zo'n Easyjet onder de kappers nee.quote:Op maandag 23 september 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
80?En dan ga je naar een redelijk basic kapper neem ik aan? (Geen luxe kapperssalon ofzo bedoel ik)
ja ik ookquote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht ze gaat nu ook met zout de kit verwijderen
Oh damn wat een geld dan.quote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon normale, maar niet zo'n Easyjet onder de kappers nee.
jij hebt geen vrouwenkapsel. als ze jou 60 euro durven te vragen zou ik eens kijken wat ze in vredesnaam dan allemaal willen doenquote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Betaal ik ook en ook 20 minuten. Is altijd goed. Ik vind het al veel geld. Maar de bedragen die ik hier lees.Gewoon oplichterij.
Ik betaal 20 bij de Turkse barbershop op de hoek. Gratis lekkere koffie, beetje over voetbal lullen, en goed geknipt voor 6-8 wekenquote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon normale, maar niet zo'n Easyjet onder de kappers nee.
Niks mis met 80.quote:Op maandag 23 september 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
80?En dan ga je naar een redelijk basic kapper neem ik aan? (Geen luxe kapperssalon ofzo bedoel ik)
quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal 20 bij de Turkse barbershop op de hoek. Gratis lekkere koffie, beetje over voetbal lullen, en goed geknipt voor 6-8 weken
quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt geen vrouwenkapsel. als ze jou 60 euro durven te vragen zou ik eens kijken wat ze in vredesnaam dan allemaal willen doen
@yvonnequote:Op maandag 23 september 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
MAAR nu vraag ik mij wel af. Wie zou de oudste actieve user zijn op FOK! en welke leeftijd haha.
Oeps. man en vrouwenkapper idd. Ik betaal 34, had verkeerde gequote.quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt geen vrouwenkapsel. als ze jou 60 euro durven te vragen zou ik eens kijken wat ze in vredesnaam dan allemaal willen doen
Dat vind ik allemaal onnodig, net als mijn haar mooi maken met mousse enz. Doe dat normaal ook nooit dus bespaar je de moeite.quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef CherryLips het volgende:
dan smeren ze je nog een massage en allemaal soorten shampoos aan.
Was vroeger redelijk goed betaalbaar jaquote:Op maandag 23 september 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Die Brainwash is nu ook al 33 euro. Tering. Was dat eerst geen 17 ofzo?
Volgende maand 62.quote:
Dat doen ze bij die van 60 dus wel, je betaalt er niets extra's voor en als ze het niet doen, betaal je ook niet minder.quote:Op maandag 23 september 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal onnodig, net als mijn haar mooi maken met mousse enz. Doe dat normaal ook nooit dus bespaar je de moeite.
Golfer is bijna 70. Er was een user (Opa) die 20 jaar geleden al op leeftijd was. En destijds HorstJan, die had nog samen met Jan Jansen gefietst.quote:Op maandag 23 september 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
MAAR nu vraag ik mij wel af. Wie zou de oudste actieve user zijn op FOK! en welke leeftijd haha.
Ik betaal ¤19,50. Bij de Turk om de hoek is het ¤15,00.quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal 20 bij de Turkse barbershop op de hoek. Gratis lekkere koffie, beetje over voetbal lullen, en goed geknipt voor 6-8 weken
Dan zijn we nu even oudquote:Op maandag 23 september 2024 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgende maand 62.Maar zo voel ik me helemaal niet. Eerder 59.
Nee joh, al oud en krakkemikkigquote:
Jij hebt veel te veel brain om te washenquote:Op maandag 23 september 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Die Brainwash is nu ook al 33 euro. Tering. Was dat eerst geen 17 ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 september 2024 12:18 schreef Ama het volgende:
Wie heeft de gouden tip (wat ik moet kopen) om mijn badkamervloer weer schoon/als nieuw te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wie heeft de gouden tip (wat ik moet kopen) om mijn badkamervloer weer schoon/als nieuw te krijgen?Moet je even aan de oma van Fles vragen. Ik denk iets met zout en (sla)olie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft de gouden tip (wat ik moet kopen) om mijn badkamervloer weer schoon/als nieuw te krijgen?Misschien gewoon baking soda? Of iets van The Pink Stuff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 23 september 2024 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik wilde net schrijven; de Hubo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op maandag 23 september 2024 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja dat gaat niet gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ik wel proberen ja.quote:Op maandag 23 september 2024 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Misschien gewoon baking soda? Of iets van The Pink Stuff.Nee 6 jaar.quote:Your beauty never ever scared me.
ik las idd net even terug en zie vorige keer... ik dacht dat daar vorig jaar stondquote:Op maandag 23 september 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet gebeuren.
[..]
Dat kan ik wel proberen ja.
[..]
Nee 6 jaar.
Koopjequote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef Elvi het volgende:
Ja vorige keer was toen ik de sleutel kreeg.quote:Op maandag 23 september 2024 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las idd net even terug en zie vorige keer... ik dacht dat daar vorig jaar stond
Wie heeft de gouden tip (wat ik moet kopen) om mijn badkamervloer weer schoon/als nieuw te krijgen?ZoutzuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
jij bent wel zo iemand die voor een dagvullende behandeling gaat?quote:
Ik zag keer een bedrag van 300 euro voorbij komen.quote:Op maandag 23 september 2024 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent wel zo iemand die voor een dagvullende behandeling gaat?
of de hamerboor set van CLquote:
inclusief full body massage, happy end en een kopje soep.quote:Op maandag 23 september 2024 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kan ik een hele hoop scheermesjes van kopenquote:Op maandag 23 september 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag keer een bedrag van 300 euro voorbij komen.
prima deal danquote:Op maandag 23 september 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inclusief full body massage, happy end en een kopje soep.
Wie heeft de gouden tip (wat ik moet kopen) om mijn badkamervloer weer schoon/als nieuw te krijgen?Pink Stuff bij de Wibra. Met zo'n elektrische borstel erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pasta?quote:Op maandag 23 september 2024 12:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Pink Stuff bij de Wibra. Met zo'n elektrische borstel erbij.
Inb4 de 'kapper' bleek de sierkussentjes thuis met mensenhaar te vullen.quote:Op maandag 23 september 2024 12:29 schreef Elvi het volgende:
In de flat waar m'n oom woont worden ze geknipt voor 2,50 dus ik denk dat ik m'n haar daar laat bijpunten
Bij de kunstdagbesteding laat ik mijn haar voor 5 euro knippenquote:Op maandag 23 september 2024 12:29 schreef Elvi het volgende:
In de flat waar m'n oom woont worden ze geknipt voor 2,50 dus ik denk dat ik m'n haar daar laat bijpunten
Trekken ze daar ook tanden?quote:Op maandag 23 september 2024 12:29 schreef Elvi het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 de 'kapper' bleek de sierkussentjes thuis met mensenhaar te vullen.
dat spul werkt prima inderdaadquote:
Ja laag het dan ook gelijk vervenquote:Op maandag 23 september 2024 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, raar.quote:Op maandag 23 september 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 de 'kapper' bleek de sierkussentjes thuis met mensenhaar te vullen.
Nietquote:Op maandag 23 september 2024 12:41 schreef Xilia het volgende:
Hoelang zouden jullie je haar verven bij grijs worden?
Ik nietquote:Op maandag 23 september 2024 12:41 schreef Xilia het volgende:
quote:
Mja mannenquote:
MALE LIVES MATTERquote:Op maandag 23 september 2024 12:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
[..]
Mja mannen![]()
Snap ik, ik bedoelde de dames.
Ik zou eerst even willen zien hoe het me staat.quote:Op maandag 23 september 2024 12:41 schreef Xilia het volgende:
De mooiste lokken zijn lila,quote:
Niet bang dat het ouder maakt als je het laat uitgroeien?quote:Op maandag 23 september 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou eerst even willen zien hoe het me staat.
nietquote:Op maandag 23 september 2024 12:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
[..]
Mja mannen![]()
Snap ik, ik bedoelde de dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |