SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat![]()
Robbie Williams....quote:Op zondag 22 september 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus HC, geld gaat niet bijdragen aan je gevoel. Dat denk je misschien, maar nee. En ik weet het van beide kanten voor en na mijn depressie was geld nooit een issue. Het verandert geen ene fuck! Sorry voor het taalgebruik.
En zo zijn er heel veel celebs met een depressie.![]()
Oké.quote:Op zondag 22 september 2024 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
stukje context voor de rest boeit het me niet?
♡♡♡♡![]()
Niet mee eens.quote:Op zondag 22 september 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus HC, geld gaat niet bijdragen aan je gevoel. Dat denk je misschien, maar nee. En ik weet het van beide kanten voor en na mijn depressie was geld nooit een issue. Het verandert geen ene fuck! Sorry voor het taalgebruik.
Maar geen zin in gedoe.♡♡♡♡![]()
mag duidelijk zijn he ook voor de rest, soms happy snap ik jouw totaal niet. maargoed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Geld kan je echt wel ff blijer maken, maar onderliggende issues worden er niet mee opgelost.quote:Op zondag 22 september 2024 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Maar geen zin in gedoe.![]()
Geld gaat een depressieve gedachte niet oplossen, maar goed. Ik wil eigenlijk niet terug denken aan die periode.quote:Op zondag 22 september 2024 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Robbie Williams....
En zo zijn er heel veel celebs met een depressie.Lach met een schone bips![]()
Geld maakt uiteraard niet dat je niet depressief bent.quote:Op zondag 22 september 2024 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Robbie Williams....
En zo zijn er heel veel celebs met een depressie.
Maar je kunt wel makkelijker je omstandigheden creëeren.♡♡♡♡![]()
Never mindquote:Op zondag 22 september 2024 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Geld kan je echt wel ff blijer maken, maar onderliggende issues worden er niet mee opgelost.♡♡♡♡![]()
Jij vraagt hoe t gaat met mij. Ik zeg dat. Jij vertelt over jezelf.quote:Op zondag 22 september 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
mag duidelijk zijn he ook voor de rest, soms happy snap ik jouw totaal niet. maargoed.
Ehhhh
♡♡♡♡![]()
Goh, wat een trieste TT...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja het is vrij moeilijk om een potje depri te zijn op je privé jacht bij de Bahama's met een Martini in je klauwen met een harem aan je voeten die je aanbidt zolang je de poen maar lekker laat wapperen.quote:Op zondag 22 september 2024 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geld maakt uiteraard niet dat je niet depressief bent.
Maar je kunt wel makkelijker je omstandigheden creëeren.![]()
jajaja maakt niet uit wij praten vaak langs elkaar heen ofzo.quote:Op zondag 22 september 2024 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vraagt hoe t gaat met mij. Ik zeg dat. Jij vertelt over jezelf.
Ehhhh
erg niet echt denk,. toch?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Whehe ja sorry, ik kon ff niks anders verzinnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goftedomme, wanneer gaan jullie 2 een keer met elkaar daten zeg?quote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja maakt niet uit wij praten vaak langs elkaar heen ofzo.
erg niet echt denk,. toch?![]()
Dat kan prima.quote:Op zondag 22 september 2024 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is vrij moeilijk om een potje depri te zijn op je privé jacht bij de Bahama's met een Martini in je klauwen met een harem aan je voeten die je aanbidt zolang je de poen maar lekker laat wapperen.
Maar je hebt iig je basis op orde en je kunt een privé psycholoog en kok en huishoudster in huren.♡♡♡♡![]()
Ik neem al niet eens meer de moeite een OP te maken hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
Whahaha - was met een knipoog hoorquote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja sorry, ik kon ff niks anders verzinnen!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Omdat jij vooral met jezelf bezig bent.quote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja maakt niet uit wij praten vaak langs elkaar heen ofzo.
erg niet echt denk,. toch?
Prima hoor. Maar vraag dan niet hoe t gaat.♡♡♡♡![]()
Ow je kunt niet bij de Riagg terecht en hebt niet genoeg knaken om buiten de ziektekostenverzekering een psych te betalen?quote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat kan prima.
Maar je hebt iig je basis op orde en je kunt een privé psycholoog en kok en huishoudster in huren.
Ja dat is wel behoorlijk zuur, maar met de juiste diagnoses kun je die ellende wel omzeilen.![]()
tja ik haat happy niet ofzo, hahaha we zijn het gewoon soms oneens enzo. en magquote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Goftedomme, wanneer gaan jullie 2 een keer met elkaar daten zeg?
Do what you love, love what you do!![]()
Dat moet je ook niet doen, want je verdient ook punten na jouw LaPo.quote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik neem al niet eens meer de moeite een OP te maken hier
Met een nieuw topic door jezelf doe je een zelfbolk
nouja niet om drama te maken, maar jij bent ook vaak met jezelf bezig ofzo if zeggen van ellende van jezelf? eens?quote:Op zondag 22 september 2024 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat jij vooral met jezelf bezig bent.
Prima hoor. Maar vraag dan niet hoe t gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Riagg bestaat niet meer. Ggz is drama .quote:Op zondag 22 september 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je kunt niet bij de Riagg terecht en hebt niet genoeg knaken om buiten de ziektekostenverzekering een psych te betalen?
Ja dat is wel behoorlijk zuur, maar met de juiste diagnoses kun je die ellende wel omzeilen.
Je snapt zelf ook wel dat met geld bepaalde deuren openen toch?♡♡♡♡![]()
Zij is de vrouwelijke versie van jou, serieus!quote:Op zondag 22 september 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik haat happy niet ofzo, hahaha we zijn het gewoon soms oneens enzo. en mag![]()
![]()
Hou op kreequote:Op zondag 22 september 2024 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet om drama te maken, maar jij bent ook baak met jezelf bezig ofzo if zeggen van ellende van jezelf? eens?♡♡♡♡![]()
Bedankt voor deze beledigingquote:Op zondag 22 september 2024 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij is de vrouwelijke versie van jou, serieus!♡♡♡♡![]()
U bent stomdronken en woont niet meer onder die mutti?quote:Op zondag 22 september 2024 22:54 schreef mario390 het volgende:
betje schwer,betjes bier, tu min heis in geticht![]()
![]()
Je moet gewoon even delen hoe t met je gaat hc, echtquote:Op zondag 22 september 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Uhhm waar heb ik de bocht gemist? Was zo gezellie
Topadvies
♡♡♡♡![]()
Goh, de naamgeving is veranderd.quote:Dat er nu lange wachtlijsten zijn is de schuld van de regering van de afgelopen jaren.... En steeds meer regeltjes regeltjes......quote:Ggz is drama .Uiteraard opent geld deuren, maar het is niet zo dat je geen hulp kan krijgen als "minima".quote:Je snapt zelf ook wel dat met geld bepaalde deuren openen toch?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hahaha ja beetje wel enzo denk echt onwijs tegenovergestelde. maar weet is allemaal in leuke bedoelt enzo he van mij ik haat dr niet.quote:Op zondag 22 september 2024 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij is de vrouwelijke versie van jou, serieus!
I know, I know. ;Pquote:Op zondag 22 september 2024 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Riagg bestaat niet meer. Ggz is drama .
Je snapt zelf ook wel dat met geld bepaalde deuren openen toch?
Maar er zijn nog steeds wel wegen te bewandelen in de geestelijke zorg die je geen geld hoeven te kosten buiten eigen risico / eigen bijdrage.![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je moet gewoon even delen hoe t met je gaat hc, echt
TopadviesContext en niet alles weer op jezelf betrekken.
quote:Op zondag 22 september 2024 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat jij vooral met jezelf bezig bent.
Prima hoor. Maar vraag dan niet hoe t gaat.![]()
En jij niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ahh weer een helpende post v jou aan mijquote:Op zondag 22 september 2024 22:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, de naamgeving is veranderd.
[..]
Dat er nu lange wachtlijsten zijn is de schuld van de regering van de afgelopen jaren.... En steeds meer regeltjes regeltjes......
[..]
Uiteraard opent geld deuren, maar het is niet zo dat je geen hulp kan krijgen als "minima".♡♡♡♡![]()
waar zoll ich dann wohnen? op dach ?quote:Op zondag 22 september 2024 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
U bent stomdronken en woont niet meer onder die mutti?![]()
Zie reacties. Mensen die ineens gaan meeposten buquote:Op zondag 22 september 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Context en niet alles weer op jezelf betrekken.
♡♡♡♡![]()
Potver HC.quote:Op zondag 22 september 2024 22:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahh weer een helpende post v jou aan mij
Je lult jezelf de put in.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Uiteraardquote:Op zondag 22 september 2024 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, I know. ;P
Maar er zijn nog steeds wel wegen te bewandelen in de geestelijke zorg die je geen geld hoeven te kosten buiten eigen risico / eigen bijdrage.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 22:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Potver HC.
Je lult jezelf de put in.
♡♡♡♡![]()
Jullie hebben nogal het zelfde post-gedrag!quote:Op zondag 22 september 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja beetje wel enzo denk echt onwijs tegenovergestelde. maar weet is allemaal in leuke bedoelt enzo he van mij ik haat dr niet.![]()
![]()
Neequote:Op zondag 22 september 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja beetje wel enzo denk echt onwijs tegenovergestelde. maar weet is allemaal in leuke bedoelt enzo he van mij ik haat dr niet.♡♡♡♡![]()
NNeequote:Op zondag 22 september 2024 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie hebben nogal het zelfde post-gedrag!♡♡♡♡![]()
En bedankt voor je steunquote:Op zondag 22 september 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Context en niet alles weer op jezelf betrekken.
♡♡♡♡![]()
liefde/haat relatie denk. maarja goed.quote:Op zondag 22 september 2024 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie hebben nogal het zelfde post-gedrag!Do what you love, love what you do!![]()
Ja, toedels.quote:
Je gaat weer op de block. Lekker rustig.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nter eine brücke in eine pappkarton?quote:Op zondag 22 september 2024 22:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar zoll ich dann wohnen? op dach ?![]()
![]()
Hou me daar dan alsjeblieftquote:Op zondag 22 september 2024 23:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, toedels.
Je gaat weer op de block. Lekker rustig.♡♡♡♡![]()
Ben er wel klaar mee hier, het was gezellig de hele avond. Degene die de schoen passen trekke hem aan. Maar nu niet leuk meer.
Tot de volgende keer maar weer.
Neequote:Op zondag 22 september 2024 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
liefde/haat relatie denk. maarja goed.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben er wel klaar mee hier, het was gezellig de hele avond. Degene die de schoen passen trekke hem aan. Maar nu niet leuk meer.
Tot de volgende keer maar weer.
♡♡♡♡![]()
Jij had toch liever eiwitten in je muil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja, ik ken je dieet, dus ik weet dat het klopt
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Tot de volgende keer maar weer.![]()
Ik zo ook slapen, morgen weer een lange dag
Jazekerquote:Op zondag 22 september 2024 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij had toch liever eiwitten in je muil?
Haha ja, ik ken je dieet, dus ik weet dat het klopt![]()
als het maar duidelijk is he, ik heb geen haat ofzo tegen HC,. we zijn het soms namelijk onwijs eens of niet.
en net met de rest, boeit me geen reet ik zeg wel wat ik denk en kun je eens zijn of niet?
maakt me niet uit oneens kan ook, haat jullie daar niet door. he.Do what you love, love what you do!![]()
Haat is ook nogal een sterke emotie voor mensen die je alleen online kent.quote:Op zondag 22 september 2024 23:02 schreef kree het volgende:
als het maar duidelijk is he, ik heb geen haat ofzo tegen HC,. we zijn het soms namelijk onwijs eens of niet.
en net met de rest, boeit me geen reet ik zeg wel wat ik denk en kun je eens zijn of niet?
maakt me niet uit oneens kan ook, haat jullie daar niet door. he.
Ik haat ook niemand!![]()
Maar zeg niet altijd wat ik denk. Als ik weet dat iets mensen kwetst, vind ik het net zo aardig om het niet te zeggen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hou opquote:Op zondag 22 september 2024 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
hmm soms ben je het wel met me eens?♡♡♡♡![]()
Als ik op Fok continue zou zeggen wat ik dacht had ik vaker een streepje dan nietquote:Op zondag 22 september 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haat is ook nogal een sterke emotie voor mensen die je alleen online kent.
Ik haat ook niemand!![]()
Maar zeg niet altijd wat ik denk. Als ik weet dat iets mensen kwetst, vind ik het net zo aardig om het niet te zeggen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als DIT geen.....quote:Op zondag 22 september 2024 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
hmm soms ben je het wel met me eens?![]()
Met een Brazillian wax heb je altijd een streepje voor!quote:Op zondag 22 september 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik op Fok continue zou zeggen wat ik dacht had ik vaker een streepje dan niet![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een Brazillian wax heb je altijd een streepje voor!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Haha lekker vaak vakantie danquote:Op zondag 22 september 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik op Fok continue zou zeggen wat ik dacht had ik vaker een streepje dan niet
quote:Op zondag 22 september 2024 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een Brazillian wax heb je altijd een streepje voor!![]()
Kanonquote:Op zondag 22 september 2024 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n flauwe kuthumor is altijd in overdrive na een paar blikkies Kanon!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik weet nog zo goed, jaren geleden.
Nieuwe buurman en ik, lakker filmpje kijken op de beamer terwijl we chillen op de bank met relax-mechanisme met beiden een blik Kanon in de klauwen.....That's life!
Wat was een halve leven geleden, en ik ben nog steeds bevriend met hem!Had hem vandaag nog aan de telefoon.
Beiden gescheiden en met kind overigens!
Alleen heeft hij al wel weer een nieuwe relatie en ik nog niet!![]()
![]()
Allesquote:Op zondag 22 september 2024 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heb je tegen op lichaamssappen uitwisselen met Kree dan?♡♡♡♡![]()
Hou eens opquote:Op zondag 22 september 2024 23:13 schreef ToT het volgende:
Als hij ff onder de douche springt enzo.... ?♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Slaapse allemaal
Morgen weerr te vroeg opMeur ze, gozer!
![]()
zelf bepaaldquote:Op zondag 22 september 2024 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je baas zei: "Je hoeft morgen niet meer terug te komen"?dinsdag ben ik er weer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik weet het niet wat het is maar happy en ik botsen soms gewoon denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Trustenquote:Op zondag 22 september 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Slaapse allemaal
Morgen weerr te vroeg op♡♡♡♡![]()
Jullie botsen wel vaker met meer mensen!quote:Op zondag 22 september 2024 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het niet wat het is maar happy en ik botsen soms gewoon denk.![]()
![]()
Je helpt nietquote:Op zondag 22 september 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie botsen wel vaker met meer mensen!♡♡♡♡![]()
Oh je gaat gewoon doorquote:Op zondag 22 september 2024 23:18 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga ook meuren!Veel plezier verder samen, lovebirds!
Duidelijk♡♡♡♡![]()
tja wss wel, of dat onwijs erg is, ik denk t niet. maar ok.quote:Op zondag 22 september 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie botsen wel vaker met meer mensen!Do what you love, love what you do!![]()
Je quote nou nét de verkeerde.quote:Op zondag 22 september 2024 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het niet wat het is maar happy en ik botsen soms gewoon denk.
Dat had @ToT moeten zijn namelijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou weet niet? tis in het algemeen natuurlijk, ik haat HC niet en denk zij mij ook niet. maargoed t blijft botsen blijkt denk. weet niet wat ik er mee aan moet dan ook.quote:Op zondag 22 september 2024 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Je quote nou nét de verkeerde.
Dat had @:ToT moeten zijn namelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Stoppen met het steeds benoemen is n goed beginquote:Op zondag 22 september 2024 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet niet? tis in het algemeen natuurlijk, ik haat HC niet en denk zij mij ook niet. maargoed t blijft botsen blijkt denk. weet niet wat ik er mee aan moet dan ook.♡♡♡♡![]()
ja maar dat id dit hele topic natuurlijk. bemoeien met elkaar?quote:Op zondag 22 september 2024 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Stoppen met het steeds benoemen is n goed begin
ik weet niet hoor val je echt nooit aan, maar zeg wel wat ook denk, en net zo goed doe ik dat naar de rest.
Als ik eerlijk kan zijn, je vraagt beetje om aandacht wel of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Nou... ToT zei dat jullie wellicht wel ongeveer gelijk zijn, en dat jullie maar eens moesten daten.quote:Op zondag 22 september 2024 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet niet? tis in het algemeen natuurlijk, ik haat HC niet en denk zij mij ook niet. maargoed t blijft botsen blijkt denk. weet niet wat ik er mee aan moet dan ook.
En Happy is niet happy met wat er gezegd wordt over jou en haar en dat jullie dus maar eens moeten daten, of elkaars gelijken zijn (maar dan in posten).
Dus... als jij dan Happy quote, die al niet happy is, en ook niet door wat er net gezegd wordt....
En als het al in het algemeen was.. waarom dan alsnog HC citeren..........................................
Hm, maar goed, ik hoop dat dit niet verkeerd wordt opgevat en/of dat het beschouwd gaat worden als aanval of dat ik zou vertellen wat iemand waar zou moeten posten....
Want zo bedoel ik het helemaal niet @SwJ .
Hou op over mij. Je zet me op de block maar blijft toch met me bezig?quote:Op zondag 22 september 2024 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... ToT zei dat jullie wellicht wel ongeveer gelijk zijn, en dat jullie maar eens moesten daten.
En Happy is niet happy met wat er gezegd wordt over jou en haar en dat jullie dus maar eens moeten daten, of elkaars gelijken zijn (maar dan in posten).
Dus... als jij dan Happy quote, die al niet happy is, en ook niet door wat er net gezegd wordt....
En als het al in het algemeen was.. waarom dan alsnog HC citeren..........................................
Hm, maar goed, ik hoop dat dit niet verkeerd wordt opgevat en/of dat het beschouwd gaat worden als aanval of dat ik zou vertellen wat iemand waar zou moeten posten....
Want zo bedoel ik het helemaal niet @:SwJ .♡♡♡♡![]()
tja? ik zie niet in dat ik wat heel verkeerds doe ofzo. en het hangt er maar beetje vanaf dat HC en ik ok praatje hebben of niet.quote:Op zondag 22 september 2024 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... ToT zei dat jullie wellicht wel ongeveer gelijk zijn, en dat jullie maar eens moesten daten.
Want zo bedoel ik het helemaal niet @:SwJ .
Maargped zal ik dr negeren dan? denk ook niet de goeie optie, er is niks lelijks naar elkaar wmb he?Do what you love, love what you do!![]()
- nee, wel goed gezien. -Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Subtiel die mentionquote:Op zondag 22 september 2024 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Want zo bedoel ik het helemaal niet @:SwJ .
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Er is niks aan de hand tussen ons kreequote:Op zondag 22 september 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
tja? ik zie niet in dat ik wat heel verkeerds doe ofzo. en het hangt er maar beetje vanaf dat HC en ik ok praatje hebben of niet.
Maargped zal ik dr negeren dan? denk ook niet de goeie optie, er is niks lelijks naar elkaar wmb he?
Laat t gaan♡♡♡♡![]()
naja maakt allemaal niet uit. zolang het gezellig is he. en zo niet doe dm ofzo want kap ik wel, maar zie niks ergs eigenlijk/.Do what you love, love what you do!![]()
Zeker, want ik heb al eerder met mijn 'goede bedoelingen' gezeik gehad.quote:
Nog iets anders van uw gading erbij?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou precies leek mij ook. maar je maakt er soms drama van enzo wel?quote:Op zondag 22 september 2024 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand tussen ons kree
Laat t gaanDo what you love, love what you do!![]()
Er is ook helemaal niks ergsquote:Op zondag 22 september 2024 23:30 schreef kree het volgende:
naja maakt allemaal niet uit. zolang het gezellig is he. en zo niet doe dm ofzo want kap ik wel, maar zie niks ergs eigenlijk/.
Er is niks ergs tussen ons en ook niks aan de handquote:Op zondag 22 september 2024 23:30 schreef kree het volgende:
naja maakt allemaal niet uit. zolang het gezellig is he. en zo niet doe dm ofzo want kap ik wel, maar zie niks ergs eigenlijk/.
Mensen die er niks mee te maken hebben maken gedoe
Laten we het over iets anders hebben.
Morgen lekker vrij dus?♡♡♡♡![]()
Again. Anderen maken drama.quote:Op zondag 22 september 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou precies leek mij ook. maar je maakt er soms drama van enzo wel?
Let it go.
Morgen lekker vrij?♡♡♡♡![]()
Nou, dan maar geen drama.
Slaap lekker allen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
eens maar je roept t wel beetje zelf op je af om drama.quote:Op zondag 22 september 2024 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is niks ergs tussen ons en ook niks aan de hand
Mensen die er niks mee te maken hebben maken gedoe
Laten we het over iets anders hebben.
Morgen lekker vrij dus?
Maar ok maakt niet uit, laten we het gewoon gezellig hebben., wmb geen probleemDo what you love, love what you do!![]()
Kree help even mee om het gezellig te houden danquote:Op zondag 22 september 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
eens maar je roept t wel beetje zelf op je af om drama.
Maar ok maakt niet uit, laten we het gewoon gezellig hebben., wmb geen probleem
Hoe was je weekend?♡♡♡♡![]()
no dramaquote:Op zondag 22 september 2024 23:33 schreef Sally het volgende:
Nou, dan maar geen drama.
Slaap lekker allen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, ook slaap lekker he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
als ik heb gehoord, t gaat wel beetje einde zomer weer worden?quote:Op zondag 22 september 2024 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd wat voor weer t wordt morgenDo what you love, love what you do!![]()
HHopelijk nog wel beetje zonquote:Op zondag 22 september 2024 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
als ik heb gehoord, t gaat wel beetje einde zomer weer worden?
Nog geen zinninnde herfst♡♡♡♡![]()
ik haat het harde wind en miezer regen enzo. ,meest kutte om te werken ook.quote:Op zondag 22 september 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
H
[..]
Hopelijk nog wel beetje zon
Nog geen zinninnde herfst
Maar we hebben best al verlengde zomer nu?Do what you love, love what you do!![]()
Zekerquote:Op zondag 22 september 2024 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik haat het harde wind en miezer regen enzo. ,meest kutte om te werken ook.
Maar we hebben best al verlengde zomer nu?
Mag nog wel n beetje verlengd
Maandje of 6♡♡♡♡![]()
haha wmb ook maar vrees het ergstequote:Op zondag 22 september 2024 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker
Mag nog wel n beetje verlengd
Maandje of 6
boe.lk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dat sucks ik ben dagje vrij morgen. hoelaat dan ?quote:Op zondag 22 september 2024 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
wie van jullie moeten morgen werken btw?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon overdagquote:Op zondag 22 september 2024 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
dat sucks ik ben dagje vrij morgen. hoelaat dan ?
Ik heb er ook geen zin in♡♡♡♡![]()
geen leuke collega's die je ff dag door helpen?quote:Op zondag 22 september 2024 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon overdag
Ik heb er ook geen zin inDo what you love, love what you do!![]()
Jawelquote:Op zondag 22 september 2024 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
geen leuke collega's die je ff dag door helpen?
Maar dan nog wil ik liever in bed blijven
Maarja♡♡♡♡![]()
het is wel herkenbaar hoor, heb dat ook als de wekker gaat en weer 9 uur ofzo bezig moeten zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel
Maar dan nog wil ik liever in bed blijven
MaarjaDo what you love, love what you do!![]()
Jupquote:Op zondag 22 september 2024 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel herkenbaar hoor, heb dat ook als de wekker gaat en weer 9 uur ofzo bezig moeten zijn.♡♡♡♡![]()
ben geen rekenmachinequote:Op maandag 23 september 2024 00:00 schreef kree het volgende:
[..]![]()
en rest dan collega die op je rekenen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik kom er wel redelijk snel weer in gelukkig maar idd maandag is altijd kut.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Even kut als di tm vrijdagquote:Op maandag 23 september 2024 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom er wel redelijk snel weer in gelukkig maar idd maandag is altijd kut.♡♡♡♡![]()
Ieuw - looks nastyquote:
Is dat net zoiets als dat je een kreeft levend moet koken...?
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Blub blubEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Okay hier slaapt ook iedereen dus
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan lamaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Das koeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat kan snellerEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee niet meer![]()
Oh toch
Juichen!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nu!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Man wat traagEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zeg datEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
DatEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gewonnen 🥳 ik was eerstEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hm ja.
Janken.
Kom niet in slaap
Great.quote:
Zou dat me helpen?![]()
mss afgezien van wat ik doe christelijke bandjes, ook nog weer cover enzo ga ik doen.Do what you love, love what you do!![]()
mss ontmoet ijk nog wel leuk schatje ofzo. maar geen idee dit is vooral voor het leuke en lol en wat covers.Do what you love, love what you do!![]()
msh is allemaal niet zo. maarja. omstandigheden waren nu niet al te best. voor de rest onderhand ben ik wel weer ok kerel hoor
het vervelende is die meid waarmee ik eerder praatte en waar ik toen helemaal klaar mee was gaat ineens 10x per dag weer sms sturen. hoe ruk
uit wss met ander vriendje. ellende ik vind dr soort van leuk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3236 / +213 / +0 / 7431 / 8480
2. aeque / 1489 / +98 / +87 / 2983 / 3461
3. KillemWieft / 955 / +15 / +3 / 407 / 662
4. Lovely / 692 / +40 / +0 / 2908 / 3482
5. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
6. hemarookworst / 553 / +14 / +4 / 1404 / 1800
7. MizzezAmy / 419 / +11 / +0 / 1964 / 2306
8. loveyoulongtime / 403 / +37 / +0 / 1505 / 1726
9. HappyCharly / 390 / +27 / +0 / 1263 / 1457
10. marc0871 / 371 / +4 / +0 / 264 / 382
11. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
12. Pinnenmutske / 340 / +7 / +0 / 808 / 1030
13. AardappelSchotel / 337 / +7 / +0 / 1563 / 1805
14. mario390 / 334 / +1 / +0 / 234 / 354
15. Sally / 320 / +4 / +0 / 372 / 500
16. gebrokenglas / 317 / +26 / +0 / 1026 / 1277
17. drakin / 305 / +0 / +0 / 683 / 866
18. maily / 257 / +8 / +0 / 1161 / 1338
19. Homijn / 250 / +0 / +0 / 136 / 196
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is een heeeeeel goeie optie.quote:Op zondag 22 september 2024 23:27 schreef kree het volgende:
Maargped zal ik dr negeren dan? denk ook niet de goeie optie, er is niks lelijks naar elkaar wmb he?
Maar net zoals alle andere opties/uitspraken van je, ga je dit nog 450 keer herhalen zonder je er aan te houden.F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: