abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 17:35:23 #51
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_215185747
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:55 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Mooi! Ga je er ook iets tegen doen?

Ik zoek eigenlijk nog naar initiatieven die ehm, een tegengeluid laten horen op die dag. ;)
Mja, in de praktijk ga ik er niets tegen doen qua openbare borden of tegenprotesten. Call me a coward

Moet wel langs Den Haag Centraal die dag. Ik hoop dat het verboden wordt die sit ins maar dat gaat toch niet gebeuren

Word er beetje sip van
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_215185824
Je zou de voetbalsupporters toch eens aankijken op momenten als deze? Of motorclubs (zo die er nog zijn)? Of wat dacht je van Mariniers?

Je zou toch hopen dat die clubs eens de hoofden bij elkaar steken en zeggen, "wat je ook vindt van wat daar gebeurt, dit leidt alleen maar tot haat tegen Joodse Nederlanders. Dat gaan we niet toestaan toch?"
Intolerant voor intolerantie
  zondag 6 oktober 2024 @ 08:26:41 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215190064
Hoe de massamoord van Hamas vorig jaar een protestdag tegen Isral wordt. Ziek.
twitter
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 6 oktober 2024 @ 10:13:28 #54
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215190731
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Succes, zeker bij de sit-in op Amsterdam CS, dikke kans dat Femke er zelf bij gaat zitten.
Dat kan maar zo, dat mens is gestoord
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_215193999
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 6 oktober 2024 @ 17:29:48 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215194335
Donder gewoon een eind op met die relifundi tribale onzin uit verweggistan.
  zondag 6 oktober 2024 @ 17:50:16 #57
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215194509
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 08:26 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
De NOS kwam vanochtend ook al met een video genaamd Jaar na 7 oktober: 'Je moet hoop houden op vrede' waarbij men meer aandacht schonk aan het zogenaamd leed van de Palestijnen dan de daadwerkelijke slachtoffers, namelijk Israeli's.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215194671
quote:
Ah kijk, een filmpje van een links-activistische, pro-palestina organisatie dat helemaal niet vooringenomen is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215194768
quote:
13s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De NOS kwam vanochtend ook al met een video genaamd Jaar na 7 oktober: 'Je moet hoop houden op vrede' waarbij men meer aandacht schonk aan het zogenaamd leed van de Palestijnen dan de daadwerkelijke slachtoffers, namelijk Israeli's.
NOS begint eindelijk los te komen uit de wurggreep van alles wat maar onvoorwaardelijk pro isral is.
De mensen die niet inzien dat het grootste leed al bijna een eeuw de Palestijnen overkomt door toedoen van israel, zijn zelf los van de realiteit.
pi_215194862
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 08:26 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Reactie van Yesilgoz:

twitter

De desbetreffende brief aan Koolmees, president-directeur van NS:

quote:
Laat zien dat de NS inmiddels een organisatie is die antisemitisme niet faciliteert.
:o _O_
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 6 oktober 2024 @ 18:20:32 #61
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215194870
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:14 schreef Chadi het volgende:

[..]
NOS begint eindelijk los te komen uit de wurggreep van alles wat maar onvoorwaardelijk pro isral is.
De mensen die niet inzien dat het grootste leed al bijna een eeuw de Palestijnen overkomt door toedoen van israel, zijn zelf los van de realiteit.
Het zogenaamde leed van de Palestijnen is een resultaat van hun eigen handelen dat stoelt op primitiviteit en Islamitisch en antisemitisch terrorisme. Zij starten herhaaldelijk een oorlog starten tegen Isral, maar verliezen iedere keer. Daar kan Isral uiteraard niets aan doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215195007
Protesteren prima, maar een station is geen openbare ruimte. Wat een onzin dat dit wordt toegelaten zeg.
pi_215195340
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zogenaamde leed van de Palestijnen is een resultaat van hun eigen handelen dat stoelt op primitiviteit en Islamitisch en antisemitisch terrorisme. Zij starten herhaaldelijk een oorlog starten tegen Isral, maar verliezen iedere keer. Daar kan Isral uiteraard niets aan doen.
Wat je nu doet is net zo stom als roepen dat het leed wat Oekrainers nu overkomt, door eigen toedoen komt.
  zondag 6 oktober 2024 @ 19:09:00 #64
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215195476
twitter
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 6 oktober 2024 @ 19:10:51 #65
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215195493
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:55 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat je nu doet is net zo stom als roepen dat het leed wat Oekrainers nu overkomt, door eigen toedoen komt.
Moeten die Oekrainers maar niet aanslagen plegen op Rusland :6
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215195532
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:55 schreef Chadi het volgende:

[..]
... Nee. Maar wat een poging _O_
  zondag 6 oktober 2024 @ 19:19:45 #67
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_215195569
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:15 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
... Nee. Maar wat een poging _O_
de domheid spat ervan af bij die user. Maar wel leuk geprobeerd idd ^O^

Echt dat was toch geen vergelijking :')
  zondag 6 oktober 2024 @ 19:32:33 #68
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215195687
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op de lange termijn winnen ze dit niet hoor.
Je zou bijna terug in de tijd willen en die Joden Australi cadeau doen of zo.
Een volk onderdrukken en daarna decennialang een agressieve houding tegenover de moslimzee waar je omringd door bent. Gaat helemaal goed komen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215195884
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Op de lange termijn winnen ze dit niet hoor.
Je zou bijna terug in de tijd willen en die Joden Australi cadeau doen of zo.
Een volk onderdrukken en daarna decennialang een agressieve houding tegenover de moslimzee waar je omringd door bent. Gaat helemaal goed komen.
Ook al zo'n onderbouwde mening _O_

De Tempelberg met de Al-Aqsamoskee in Joodse handen, denk je dat dat ook meespeelt? En wie zou er dan de agressievere zijn denk je? :?
pi_215195954
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:49 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
... Nee. Maar wat en poging
[..]
Ook al zo'n onderbouwde mening _O_

De Tempelberg met de Al-Aqsamoskee in Joodse handen, denk je dat dat ook meespeelt? En wie zou er dande agressiever zijn denk je? :?
Denk niet dat het meespeelt maar op de lange termijn heb je geen schijn van kans op deze manier. Dat zag zelfs de oprichter van deze kolonie.

Militair kan je hamas een tik hebben verkocht maar de PR oorlog heb je verloren.
  zondag 6 oktober 2024 @ 20:03:31 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215196046
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Chadi het volgende:

[..]
Denk niet dat het meespeelt maar op de lange termijn heb je geen schijn van kans op deze manier. Dat zag zelfs de oprichter van deze kolonie.

Militair kan je hamas een tik hebben verkocht maar de PR oorlog heb je verloren.
Aangezien terreurclub Hamas zelfs die PR oorlog niet verloren heeft, na vorig jaar dansende, feestende, ongewapende mensen af te slachten, en vooral vrouwen in allerlei verwrongen posities achterin de bak van een jeep smeten om ze vervolgens te verkrachten en te bespugen; ja, dat in bepaalde contreien Hamas nog steeds een legitieme verzetsgroep heet waar morgen weer een stel hypocrieten de loftrompet over uitsteken, zou ik me niet zo druk maken over de PR oorlog.

En aleer je weer in je 'zionisme' reflex schiet: zou je me al die massale demonstraties vr Isral, jeweetwel, al die universitaire slooppartijen, bezette stations, straatmarsen, geschreeuw om boycots alhier kunnen opnoemen?

Oh ja, die waren er niet. Want de meeste Nederlanders zijn helemaal niet pro-zionistisch, alleen zijn ze ook niet pro-Palestina, laat staan pro-Hamas. De meesten daarvan hebben namelijk net als ik door wat voor ziekelijke politiek-religieuze agenda daar daadwerkelijk achter schuilt. En dat is al voldoende voor lieden als jij om weer vol op het orgel te gaan; pas als iedereen hier met vlaggen en sjaals en Arabische kreten door de straten marcheert, is Chadi tevreden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215196177
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Aangezien terreurclub Hamas zelfs die PR oorlog niet verloren heeft, na vorig jaar dansende, feestende, ongewapende mensen af te slachten, en vooral vrouwen in allerlei verwrongen posities achterin de bak van een jeep smeten om ze vervolgens te verkrachten en te bespugen; ja, dat in bepaalde contreien Hamas nog steeds een legitieme verzetsgroep heet waar morgen weer een stel hypocrieten de loftrompet over uitsteken, zou ik me niet zo druk maken over de PR oorlog.

En aleer je weer in je 'zionisme' reflex schiet: zou je me al die massale demonstraties vr Isral, jeweetwel, al die universitaire slooppartijen, bezette stations, straatmarsen, geschreeuw om boycots alhier kunnen opnoemen?

Oh ja, die waren er niet. Want de meeste Nederlanders zijn helemaal niet pro-zionistisch, alleen zijn ze ook niet pro-Palestina, laat staan pro-Hamas. De meesten daarvan hebben namelijk net als ik door wat voor ziekelijke politiek-religieuze agenda daar daadwerkelijk achter schuilt. En dat is al voldoende voor lieden als jij om weer vol op het orgel te gaan; pas als iedereen hier met vlaggen en sjaals en Arabische kreten door de straten marcheert, is Chadi tevreden.
Blijf het vooral ontkennen. Maar je eigen bubbel is zo mooi. Daarbuiten verliezen ze terrein in elke poll.
  zondag 6 oktober 2024 @ 20:12:57 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215196186
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef Chadi het volgende:

[..]
Blijf het vooral ontkennen. Maar je eigen bubbel is zo mooi. Daarbuiten verliezen ze terrein in elke poll.
Wat moet ik ontkennen?

Welke bubbel?

Dat er hier helemaal geen massale pro-Isral demonstraties zijn, laat staan pro-Netanyahu protesten, en ook niet zijn geweest, is iets wat jij vooral ontkent. Die zijn er vooral in jouw bubbel. Want, nogmaals, zolang men hier niet net als die woke studenten en islamisten morgen weer de boel op stelten zet, is het kennelijk allemaal een manifestatie van pro-Zionisme. Daar niet aan meedoen.

T.r.i.b.a.l.i.s.m.e.

Dat het niet eens in je opkomt waarom mensen veel moeite hebben met die demonstraties, kun je blijven afwentelen op een niet-bestaand fenomeen (breedgedragen pro-zionisme in Nederland) of je kunt onderhand een keer wat zelfreflectie toepassen.

[ Bericht 12% gewijzigd door EttovanBelgie op 06-10-2024 20:18:50 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 oktober 2024 @ 20:13:22 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215196191
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het is geen populariteitswedstrijd, Chadi. Het is oorlog.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_215196265
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het is geen populariteitswedstrijd, Chadi. Het is oorlog.
Uiteindelijk telt voor de overlevenden PR ook wel. Zie het Franse besluit om geen wapens meer te leveren. De polls zelfs in de VS zijn nooit zo ongunstig geweest en de UK net zo. Als die politieke steun weg valt, is het snel einde oorlog verwacht ik. Maar ik kan het verkeerd hebben hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')