Mja, in de praktijk ga ik er niets tegen doen qua openbare borden of tegenprotesten. Call me a cowardquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:55 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Mooi! Ga je er ook iets tegen doen?
Ik zoek eigenlijk nog naar initiatieven die ehm, een tegengeluid laten horen op die dag.
Dat kan maar zo, dat mens is gestoordquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes, zeker bij de sit-in op Amsterdam CS, dikke kans dat Femke er zelf bij gaat zitten.
De NOS kwam vanochtend ook al met een video genaamd Jaar na 7 oktober: 'Je moet hoop houden op vrede' waarbij men meer aandacht schonk aan het zogenaamd leed van de Palestijnen dan de daadwerkelijke slachtoffers, namelijk Israeli's.quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:26 schreef Perrin het volgende:
Hoe de massamoord van Hamas vorig jaar een protestdag tegen Isral wordt. Ziek.
[ x ]
Ah kijk, een filmpje van een links-activistische, pro-palestina organisatie dat helemaal niet vooringenomen is.quote:
NOS begint eindelijk los te komen uit de wurggreep van alles wat maar onvoorwaardelijk pro isral is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De NOS kwam vanochtend ook al met een video genaamd Jaar na 7 oktober: 'Je moet hoop houden op vrede' waarbij men meer aandacht schonk aan het zogenaamd leed van de Palestijnen dan de daadwerkelijke slachtoffers, namelijk Israeli's.
Reactie van Yesilgoz:quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:26 schreef Perrin het volgende:
Hoe de massamoord van Hamas vorig jaar een protestdag tegen Isral wordt. Ziek.
[ x ]
quote:Laat zien dat de NS inmiddels een organisatie is die antisemitisme niet faciliteert.
Het zogenaamde leed van de Palestijnen is een resultaat van hun eigen handelen dat stoelt op primitiviteit en Islamitisch en antisemitisch terrorisme. Zij starten herhaaldelijk een oorlog starten tegen Isral, maar verliezen iedere keer. Daar kan Isral uiteraard niets aan doen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
NOS begint eindelijk los te komen uit de wurggreep van alles wat maar onvoorwaardelijk pro isral is.
De mensen die niet inzien dat het grootste leed al bijna een eeuw de Palestijnen overkomt door toedoen van israel, zijn zelf los van de realiteit.
Wat je nu doet is net zo stom als roepen dat het leed wat Oekrainers nu overkomt, door eigen toedoen komt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zogenaamde leed van de Palestijnen is een resultaat van hun eigen handelen dat stoelt op primitiviteit en Islamitisch en antisemitisch terrorisme. Zij starten herhaaldelijk een oorlog starten tegen Isral, maar verliezen iedere keer. Daar kan Isral uiteraard niets aan doen.
Moeten die Oekrainers maar niet aanslagen plegen op Ruslandquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat je nu doet is net zo stom als roepen dat het leed wat Oekrainers nu overkomt, door eigen toedoen komt.
... Nee. Maar wat een pogingquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat je nu doet is net zo stom als roepen dat het leed wat Oekrainers nu overkomt, door eigen toedoen komt.
de domheid spat ervan af bij die user. Maar wel leuk geprobeerd iddquote:
Op de lange termijn winnen ze dit niet hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zogenaamde leed van de Palestijnen is een resultaat van hun eigen handelen dat stoelt op primitiviteit en Islamitisch en antisemitisch terrorisme. Zij starten herhaaldelijk een oorlog starten tegen Isral, maar verliezen iedere keer. Daar kan Isral uiteraard niets aan doen.
Ook al zo'n onderbouwde meningquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op de lange termijn winnen ze dit niet hoor.
Je zou bijna terug in de tijd willen en die Joden Australi cadeau doen of zo.
Een volk onderdrukken en daarna decennialang een agressieve houding tegenover de moslimzee waar je omringd door bent. Gaat helemaal goed komen.
Denk niet dat het meespeelt maar op de lange termijn heb je geen schijn van kans op deze manier. Dat zag zelfs de oprichter van deze kolonie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
... Nee. Maar wat en poging
[..]
Ook al zo'n onderbouwde mening
De Tempelberg met de Al-Aqsamoskee in Joodse handen, denk je dat dat ook meespeelt? En wie zou er dande agressiever zijn denk je?
Aangezien terreurclub Hamas zelfs die PR oorlog niet verloren heeft, na vorig jaar dansende, feestende, ongewapende mensen af te slachten, en vooral vrouwen in allerlei verwrongen posities achterin de bak van een jeep smeten om ze vervolgens te verkrachten en te bespugen; ja, dat in bepaalde contreien Hamas nog steeds een legitieme verzetsgroep heet waar morgen weer een stel hypocrieten de loftrompet over uitsteken, zou ik me niet zo druk maken over de PR oorlog.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk niet dat het meespeelt maar op de lange termijn heb je geen schijn van kans op deze manier. Dat zag zelfs de oprichter van deze kolonie.
Militair kan je hamas een tik hebben verkocht maar de PR oorlog heb je verloren.
Blijf het vooral ontkennen. Maar je eigen bubbel is zo mooi. Daarbuiten verliezen ze terrein in elke poll.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien terreurclub Hamas zelfs die PR oorlog niet verloren heeft, na vorig jaar dansende, feestende, ongewapende mensen af te slachten, en vooral vrouwen in allerlei verwrongen posities achterin de bak van een jeep smeten om ze vervolgens te verkrachten en te bespugen; ja, dat in bepaalde contreien Hamas nog steeds een legitieme verzetsgroep heet waar morgen weer een stel hypocrieten de loftrompet over uitsteken, zou ik me niet zo druk maken over de PR oorlog.
En aleer je weer in je 'zionisme' reflex schiet: zou je me al die massale demonstraties vr Isral, jeweetwel, al die universitaire slooppartijen, bezette stations, straatmarsen, geschreeuw om boycots alhier kunnen opnoemen?
Oh ja, die waren er niet. Want de meeste Nederlanders zijn helemaal niet pro-zionistisch, alleen zijn ze ook niet pro-Palestina, laat staan pro-Hamas. De meesten daarvan hebben namelijk net als ik door wat voor ziekelijke politiek-religieuze agenda daar daadwerkelijk achter schuilt. En dat is al voldoende voor lieden als jij om weer vol op het orgel te gaan; pas als iedereen hier met vlaggen en sjaals en Arabische kreten door de straten marcheert, is Chadi tevreden.
Wat moet ik ontkennen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Blijf het vooral ontkennen. Maar je eigen bubbel is zo mooi. Daarbuiten verliezen ze terrein in elke poll.
Het is geen populariteitswedstrijd, Chadi. Het is oorlog.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Blijf het vooral ontkennen. Maar je eigen bubbel is zo mooi. Daarbuiten verliezen ze terrein in elke poll.
Uiteindelijk telt voor de overlevenden PR ook wel. Zie het Franse besluit om geen wapens meer te leveren. De polls zelfs in de VS zijn nooit zo ongunstig geweest en de UK net zo. Als die politieke steun weg valt, is het snel einde oorlog verwacht ik. Maar ik kan het verkeerd hebben hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is geen populariteitswedstrijd, Chadi. Het is oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |