Nee. Ook dat komt door die ene religie. Er mogen immers geen joden wonen in PA-gebieden.quote:
Niemand denk ik. Wie beweert dat trouwens?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:03 schreef Triggershott het volgende:
voor het einde van de week is het gedaan met de Hezb, wie gelooft dit nou
Kan me moeilijk voorstellen dat ze daar de rest van de week nog voor nodig hebben, is de kerosine plots op de bon gegaan?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:03 schreef Triggershott het volgende:
De Israëlische Rambo's hebben in één dag de helft van Hezbollah uitgeschakeld, voor het einde van de week is het gedaan met de Hezb,
Triggershottquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niemand denk ik. Wie beweert dat trouwens?
quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:08 schreef Ulx het volgende:
Niemand denk ik. Wie beweert dat trouwens?
Ulx, zie hieronder:quote:
De sluwe Iraniërs dien je vooral niet te onderschatten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:26 schreef Ulx het volgende:
Teheran ziet 40 jaar investeringen in mensen en materieel binnen een week worden weggevaagd.
die idioten in Teheran zijn voor deze vogels gewoon usefull idiotsquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:26 schreef Triggershott het volgende:
[..]
[..]
Ulx, zie hieronder:
[..]
De sluwe Iraniërs dien je vooral niet te onderschatten.
Iran heeft een lange geschiedenis die teruggaat tot duizenden jaren voor onze jaartelling. De culturele en historische erfenis van Iran strekt zich uit over millennia, met invloeden van verschillende dynastieën, culturen en religies die het land hebben gevormd tot wat het vandaag is.
quote:Hezbollah can't stand alone against Israel, Pezeshkian tells CNN
"Hezbollah by herself cannot stand against a country that is armed to the teeth and has access to weapon systems that are far superior to anything else," Iranian President Masoud Pezeshkian told CNN's Fareed Zakaria.
"Now, if there is a need, Islamic countries must convene a meeting in order to formulate a reaction to what is occurring. Now, if we are speaking of Hezbollah alone, what can Hezbollah do alone?" he added.
He also called on Islamic countries to "sit together prior to anything more severe taking place... to not allow for Lebanon to become another Gaza at the hands of Israel."
https://www.iranintl.com/(...)for-maiden-un-speechquote:Iran not after de-escalation with Israel, will boost proxy forces - FM
Iran is not seeking de-escalation of tensions with Israel, and will rather reinforce the Resistance Front, Iranian Foreign Minister Abbas Araghchi said during his visit to New York. "Leaving the assassination of Ismail Haniyeh unanswered means inviting further attacks," Araghchi said.
Wat een afgang. Vraagt hij nu werkelijk hulp aan Arabische landen omdat Hezbollah geslacht wordt?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:39 schreef Aether het volgende:
[..]
[..]
https://www.iranintl.com/(...)for-maiden-un-speech
Ik vraag me af of het wel dezelfde user is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:07 schreef sp3c het volgende:
Wat is er met normale triggershott gebeurt trouwens?
Is deze act de boze radicale versie of wat?
Ze hebben ook net aangeboden om de nuke-onderhandelingen weer te starten.quote:
Ja ik ook maar daar gaat het nu ff niet over hequote:Op dinsdag 24 september 2024 22:18 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een leuke user.
Je had het over een leuke user.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ik ook maar daar gaat het nu ff niet over he
De druifjes zijn ietwat zuur.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:26 schreef Triggershott het volgende:
[..]
[..]
Ulx, zie hieronder:
[..]
Iran heeft een lange geschiedenis die teruggaat tot duizenden jaren voor onze jaartelling. De culturele en historische erfenis van Iran strekt zich uit over millennia, met invloeden van verschillende dynastieën, culturen en religies die het land hebben gevormd tot wat het vandaag is.
Iran bestaat sinds 1934.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:26 schreef Triggershott het volgende:
[..]
[..]
Ulx, zie hieronder:
[..]
Zoek je een date ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:23 schreef Killumination het volgende:
[..]
Je had het over een leuke user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |