SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat![]()
Je bent nog steeds moe van de F1 race?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowwwwquote:Op zondag 22 september 2024 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent nog steeds moe van de F1 race?
Die was saaaaaiiiii
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was ook wel saaiquote:Op zondag 22 september 2024 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent nog steeds moe van de F1 race?![]()
![]()
Ik las F1 rapequote:Op zondag 22 september 2024 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent nog steeds moe van de F1 race?Lach met een schone bips![]()
Omdat ik 7 dagen niet in de zon magquote:Op zondag 22 september 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En waarom zijn we daar blij om ?![]()
woepsie ik zie hetquote:![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Wel 2 reeksen doorbroken.quote:
Singapore zonder SC en Lando die geen plaatsen verliest na een pole
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die was dan weer uiterst boeiendquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je weet dat je wederom karma op je afroept hèquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Afscheid van ricquote:Op zondag 22 september 2024 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel 2 reeksen doorbroken.
Singapore zonder SC en Lando die geen plaatsen verliest na een pole
( hoogstwaarschijnlijk )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat je wederom karma op je afroept hèja dat is wel zo
![]()
ik heb het wel geweten met mijn 12 weken kudweer hierSmile, it's free therapy.![]()
Daar gaat hij volgens mij zelf al van uit.quote:Op zondag 22 september 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afscheid van ric
( hoogstwaarschijnlijk )
Kan hij wel weg lopen met een snelste ronde.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar gaat hij volgens mij zelf al van uit.
Kan hij wel weg lopen met een snelste ronde.![]()
![]()
Of je krijgt nu weer 12 weken kudtweer of je krijgt hoosbuien daarquote:Op zondag 22 september 2024 20:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat is wel zo
![]()
ik heb het wel geweten met mijn 12 weken kudweer hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik daar tussen mag kiezen heb ik liever 12 uiterst natte weken dan 12 kut wekenquote:Op zondag 22 september 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of je krijgt nu weer 12 weken kudtweer of je krijgt hoosbuien daar
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: