F1 gaat voor mij vooral om het racen en niet wat ze roepen voor, na, of tijdens een race. Een beetje emotie is wel mooi natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2024 19:40 schreef Starflyer het volgende:
Wil je saaie mediagetrainde poppetjes of wil je karakters?
Dat laatste maakt de F1 in ieder geval leuker om naar te kijken. Dat eerste zeker niet.
Formula One als organisatie is duidelijk een bepaalde kant op aan het bewegen, het doet me meer en meer denken aan de manier waarop NASCAR aangestuurd wordt. Waar het overkoepelend orgaan heel duidelijk bepaalt wat rijders wel en niet mogen zeggen, in 2010 is daar bijvoorbeeld een boete van $50.000 uitgedeeld aan twee rijders die zich kritisch uitlieten over de sport en de organisatie.quote:Op zondag 22 september 2024 19:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij heeft zijn doel bereikt, zijn droom waargemaakt en hij heeft altijd al gezegd dat hij niet uit is op x-keer kampioen worden of eeuwig te willen blijven rijden.
Als je zo'n coureur als Max wil houden in de F1 dan moet je je als organisatie ook wel een beetje dusdanig opstellen dat het kan. Nu lijkt het eerder dat ze hem willen wegpesten. Dat niet alleen, zelfs Norris en Hamilton geven aan dat het onzin is.
Hij wil gewoon lol hebben, lekker racen, keihard vechten, maar niet dat eeuwige mierenneukerij meemaken.De FIA is gewoon met NIKS consequent op dit moment. De regels op de baan niet, de regels voor de auto's niet, de regels voor gedrag niet .... enige waar ze consequent in zijn is dat ze niet consequent zijn. Echt belachelijk. Snap best dat die denkt "fuck it" heb alles bereikt wat ik wilde en ik heb hier geen lol meer in ...
Het is raar dat de FIA en F1 zo'n grote sportman willen laten gaan of zelfs bewust "wegpesten". Snap er niks van.
Ik was wat kort door de bocht. Persoonlijk vind ik de nieuwe regels belachelijk.quote:Op zondag 22 september 2024 19:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar alleen maar politiek correcte antwoorden geven in plaats van uitgesproken je mening kunnen geven is niemand bij gebaat.
Mja, ik geloof niet dat werkplek van een F1-coureur ergens mee te vergelijken valtquote:Op zondag 22 september 2024 21:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik was wat kort door de bocht. Persoonlijk vind ik de nieuwe regels belachelijk.
Aan de andere kant genoeg werkplekken met gedragsregels. Het is gewoon onderdeel van het werkleven.
Hier ook, maar vond het maar matig.quote:Op zondag 22 september 2024 22:57 schreef pmponer het volgende:
Ik heb de gp in de herhaling op viaplay gekeken, wat een genot.
Nu eerst weer eens een vakantie, hebben de heren (teams) wel verdiend.
En omdat hij een puntje voor de FL wegsnoepte bij Norrisquote:Op zondag 22 september 2024 23:30 schreef SiGNe het volgende:
Ik had vanmiddag een verjaardag van m'n moeder dus dat ging uiteraard voor, heb dus net pas de race gekeken.
Maar waarom is Ricciardo DOTD geworden??![]()
Is dat puur de simpathy vote omdat het waarschijnlijk z'n laatste race was? Zo wil je toch ook niet winnen?
De percentages lagen bij de laatste melding 'stem nu' heel dicht bij elkaar. Ik meen 12%, 11% en 9% op dat moment in beeld (hou me te goede).quote:Op zondag 22 september 2024 23:30 schreef SiGNe het volgende:
Ik had vanmiddag een verjaardag van m'n moeder dus dat ging uiteraard voor, heb dus net pas de race gekeken.
Maar waarom is Ricciardo DOTD geworden??![]()
Is dat puur de simpathy vote omdat het waarschijnlijk z'n laatste race was? Zo wil je toch ook niet winnen?
IN de laatste ronde op nieuwe banden terwijl hij ook achteraan reed.quote:Op zondag 22 september 2024 23:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En omdat hij een puntje voor de FL wegsnoepte bij Norris
Is dat met de fl in de komende races meegerekend?quote:Op zondag 22 september 2024 23:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IN de laatste ronde op nieuwe banden terwijl hij ook achteraan reed.
Da's niet heel erg moeilijk.
Al is het wle zo dat door die FL van Ricciardo Max in de rest van de races en sprints aan een P2 genoeg heeft om toch WK te blijven.
Maar goed, dan moet Piastri niet ook sneller zijn dan Max.
Maar volgens RB zouden de problemen in Austin opgelost zijn.
Langer dan gister...quote:
Ja.quote:Op zondag 22 september 2024 23:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Is dat met de fl in de komende races meegerekend?
quote:Op zondag 22 september 2024 23:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En omdat hij een puntje voor de FL wegsnoepte bij Norris
Dat kan niet eens, want de votes waren toen al nagenoeg dicht.quote:Op zondag 22 september 2024 23:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Al is het wle zo dat door die FL van Ricciardo Max in de rest van de races en sprints aan een P2 genoeg heeft om toch WK te blijven.
En eerder zat hij ook al op 11% maar daarna heeft hij eigenlijk helemaal niks laten zien.quote:Op maandag 23 september 2024 00:24 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet eens, want de votes waren toen al nagenoeg dicht.
Met de vcarb is het helemaal niet zo makkelijk want hij zat maar enkele tienden onder de snelste rondetijd van Norris die een 1:34.9 reed op harde banden die al 18 ronden oud waren.quote:Op zondag 22 september 2024 23:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je blijft toch een clown hè.quote:Op zondag 22 september 2024 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij blaast het wel een beetje op. Kijk hoe grote moeite is het nou om even geen scheldwoord eruit te gooien tijdens zo'n persco? Meteen zo'n straf is dan ook wel weer wat overdreven, en ik snap dat die daar dan even geen zin in heeft.
Maar vervolgens maakt die er een heel circus van terwijl hij wel een regel overtreedt.
[..]
.
Meermaals wereldkampioen op het hoogste podium van zijn sport. Multi multi miljonair die op zijn 22e al ruim binnen was.quote:Kan die allemaal wel blijven doen maar hoe ver kom je daarmee?
Zelfs als ik het voor het opneem is het nog niet goed? 🤣quote:Op maandag 23 september 2024 07:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je blijft toch een clown hè.
[..]
Hartstikke leuk dat geldelijke gewin maar daar heb ik het niet over. Je kan je onaangepast blijven gedragen tegenover een institutie zoals de FIA, en op een gegeven moment krijg je dan gezeik. En dan doet die bankrekening niet zoveel als je geen boete krijgt maar een andere straf.quote:Meermaals wereldkampioen op het hoogste podium van zijn sport. Multi multi miljonair die op zijn 22e al ruim binnen was.
Prima resultaat met zichzelf blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |