Met dat laatste noem je iets... ik heb weleens het beeld dat de langzame duurloop aan populariteit verliest vanwege strava. Omdat het minder cool lijkt. Zit er een kern van waarheid in mijn vermoeden?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij hebben rondjes gerend in een parkeergarage tot het ergste voorbij was. Maar dan doet m'n gps het niet en niet op strava is niet gelopen natuurlijk. Zwaar leven
Gewoon een beetje netjes zijn en niet voordringen in het startvak zelf, dan valt het allemaal reuze mee.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel van geleerd. Ondanks dat ik vast geloof dat dat irritant is voor snellere lopers.
2 uur gerekend vanaf de laatste loper. Degene die de medailles uitreikt weet niet wanneer je gestart bentquote:Op dinsdag 24 september 2024 23:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, binnen 2 uur moet je binnen zijn. Toch krijg je wel een medaille als je er langer over doet, neem ik aan (?). Want als je binnen komt weet er toch niemand dat je buiten de tijdslimiet bent gevallen. Behalve als je in het laatste startvak zit dan.
Echt schandaligquote:Op donderdag 26 september 2024 21:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
wut
Benadeelde damlopers krijgen 1/4 van het geld terug trouwens, ook meh.
Ik pronk dat gewoon altijd lekker met mijn lage hartslag tijdens een langzame duurloop.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:00 schreef core2duo het volgende:
[..]
Met dat laatste noem je iets... ik heb weleens het beeld dat de langzame duurloop aan populariteit verliest vanwege strava. Omdat het minder cool lijkt. Zit er een kern van waarheid in mijn vermoeden?
Best triest eigenlijk, zo weinig.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:40 schreef mignonne het volgende:
Ja klopt idd. Ik had een mail met 3 keuzes:
1. 25% korting op volgend jaar, kortingscode geldig in januari.
2. 25% terug van het bedrag dat je nu betaald hebt.
3. Niks doen en dan wordt het beschouwd als een donatie aan le champion.
Ik heb maar gekozen voor het eerste want wil hem toch wel heel erg graag volgend jaar doen.
En ik twijfel nog over of ik le champion lid word zodat ik in het vroege startvak kan starten. Keuzes keuzes.
Ik krijg de meeste kudos en reacties op mijn langzame 20+ km loopjes, dus zou zeggen dat ze niet minder cool zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:00 schreef core2duo het volgende:
[..]
Met dat laatste noem je iets... ik heb weleens het beeld dat de langzame duurloop aan populariteit verliest vanwege strava. Omdat het minder cool lijkt. Zit er een kern van waarheid in mijn vermoeden?
Jep, idem hier. App gaf aan dat het droog zou blijven, maar zeiknat geregend binnen 15-20 min en met het naderende onweer (en harde klappen) toch eerder terug naar huis gegaan. Niet prettig.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:05 schreef Evangelion het volgende:
Mijn loopje vandaag vroegtijdig afgebroken door bijbelse bliksem die fucking dichtbij kwam. Het zit niet mee.
De klachten stromen dan ook binnen via social media.quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk, zo weinig.
Ik kreeg veel meer kudos voor een long run (30+) dan voor een 1k PR (op dezelfde dag).quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik krijg de meeste kudos en reacties op mijn langzame 20+ km loopjes, dus zou zeggen dat ze niet minder cool zijn
Denk dat je ego bij de voordeur achterlaten ook een belangrijke is om een nog betere hardloper te worden. Al loop je de marathon in 2.30u, als jouw benen aangeven dat op een bepaalde dag je langzame duurloop of herstelloop in 5.30-6.00 moet gaan, gewoon lekker doen. Laat de stravaridders zich maar lekker uitsloven, het betaalt zich meestal niet uit op raceday.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:02 schreef Evangelion het volgende:
Over Strava en stoer gesproken
Ik ken 2 gasten die lopen ALTIJD
- 3-4x per week
- 15-20km
- Rond 4:00 min/km pace (consistent over de hele run)
Dat vind ik gewoon irritant.
Enerzijds jaloers op die consistente snelheid, aan de andere kant denk ik dit is toch geen effectieve training.
1 ervan liep vroeger supersnelle marathons en is nu te druk om echt gestructureerd te trainen, dus die begrijp ik nog.
Maar die andere loopt nu gewoon marathons (PR vergelijkbaar met mij, ik iets sneller muahaha).
Comparison is the thief of joy
Het lijkt mij kapot saai om al je loopjes dezelfde afstand en tempo te lopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:02 schreef Evangelion het volgende:
Over Strava en stoer gesproken
Ik ken 2 gasten die lopen ALTIJD
- 3-4x per week
- 15-20km
- Rond 4:00 min/km pace (consistent over de hele run)
Dat vind ik gewoon irritant.
Enerzijds jaloers op die consistente snelheid, aan de andere kant denk ik dit is toch geen effectieve training.
1 ervan liep vroeger supersnelle marathons en is nu te druk om echt gestructureerd te trainen, dus die begrijp ik nog.
Maar die andere loopt nu gewoon marathons (PR vergelijkbaar met mij, ik iets sneller muahaha).
Comparison is the thief of joy
Ik vind de herfst wel prima eigenlijk, zeker voor hardlopen. Ik heb een dun windjack/regenjasje met capuchon en dat is superhandig. Ben niet bang voor natte voeten. En echt koud is het meestal nog nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden we van de herfst? Ik ben echt een mooiweerloper. Met regen en harde wind vind ik hardlopen gewoon niet leuk. Buiten zijn in het algemeen niet, eigenlijk.
Gisteren dus maar weer eens een uur gezwommen om toch te sporten. Zoveel spierpijn als vandaag heb ik in maanden niet gehad.
Vroeg donkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden we van de herfst? Ik ben echt een mooiweerloper. Met regen en harde wind vind ik hardlopen gewoon niet leuk. Buiten zijn in het algemeen niet, eigenlijk.
Gisteren dus maar weer eens een uur gezwommen om toch te sporten. Zoveel spierpijn als vandaag heb ik in maanden niet gehad.
Heb je een tip voor een fijn regenjack? Heb er voor de kinderen een van de decathlon. Maar ik ben zelf altijd bang dat dat snel zweterig wordt en probeer dus zelf de regen altijd te omzeilen tot nu toequote:Op vrijdag 27 september 2024 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
Op elke weersverschijnsel valt te kleden. Ik vind het ook niet meer erg om in de regen te lopen nu ik een fijn regenjack heb. Alleen totaal overstroomde paden en zeiknatte schoenen zijn wat minder.
Ook benieuwdquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:51 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heb je een tip voor een fijn regenjack? Heb er voor de kinderen een van de decathlon. Maar ik ben zelf altijd bang dat dat snel zweterig wordt en probeer dus zelf de regen altijd te omzeilen tot nu toe
Je bent niet de enige. Massaal geblesseerd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:36 schreef valleilijn het volgende:
Nou ik heb met pijn in m'n hart toch maar besloten de marathon van Amsterdam te laten lopen , ook even met een fysio gesproken en het lijkt niet echt haalbaar en een grote kans me dan alleen maar verder te blesseren als ik het zou forceren![]()
Startbewijs is staat online, zijn er hier nog geinteresseerden? Of kennen jullie mensen die nog een startbewijs zoeken?
https://atleta.cc/e/nhIVu(...)ZV5/162b3030a72034d3
quote:528 tickets available • 2,431 tickets sold
Oh dat is klote heequote:Op vrijdag 27 september 2024 12:36 schreef valleilijn het volgende:
Nou ik heb met pijn in m'n hart toch maar besloten de marathon van Amsterdam te laten lopen , ook even met een fysio gesproken en het lijkt niet echt haalbaar en een grote kans me dan alleen maar verder te blesseren als ik het zou forceren![]()
Startbewijs is staat online, zijn er hier nog geinteresseerden? Of kennen jullie mensen die nog een startbewijs zoeken?
https://atleta.cc/e/nhIVu(...)ZV5/162b3030a72034d3
Fusion is prijzig, maar wel echt kwaliteitsspul. Ik heb deze, maar dan uiteraard de herenuitvoering:quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:51 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heb je een tip voor een fijn regenjack? Heb er voor de kinderen een van de decathlon. Maar ik ben zelf altijd bang dat dat snel zweterig wordt en probeer dus zelf de regen altijd te omzeilen tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |