SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juistquote:Op zondag 22 september 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is een reden dat Priske hem niet eens meer laat invallen. Die hadden ze afgelopen zomer moeten dumpen.
Volgens de xG hebben we prima gespeeld.quote:Op zondag 22 september 2024 16:00 schreef snabbi het volgende:
die kansloze schoten gaan staan dus wel zo in de statistieken alsof het wat is.
Gelukkig spelen we in Lissabonquote:Op zondag 22 september 2024 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Het begint weer koud te worden, dan krijg je dit met Paixao.
Maar dan begrijp je de xG niet!!quote:Op zondag 22 september 2024 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens de xG hebben we prima gespeeld.
En in Cataloniëquote:Op zondag 22 september 2024 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we in Lissabon
Ik heb ook steeds het gevoel alsof het al de 85e minuut is ofzo maar we moeten gewoon nog een kwart wedstrijdquote:Op zondag 22 september 2024 16:02 schreef fetX het volgende:
Maak alsjeblieft snel die tweede. Zie dit alweer helemaal misgaan
daar helpt de 2-0 niet bijquote:Op zondag 22 september 2024 16:03 schreef Binge-watch het volgende:
Maak er nou maar 2-0 van. Krijg alweer Willem II flashbacks.
+ Smalquote:Op zondag 22 september 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beelen, Hwang, Ueda en Milambo zijn goed.
We hebben geluk gehad met Arond, maar zo slecht als deze trainer ze laat spelen, zijn ze ook weer niet.quote:Op zondag 22 september 2024 16:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een drama invalbeurt
Echt wat een verval in dit team wow
Het ligt helemaal niet aan de trainer.quote:Op zondag 22 september 2024 16:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
We hebben geluk gehad met Arond, maar zo slecht als deze trainer ze laat spelen, zijn ze ook weer niet.
Slot heeft, met een hoop vakmanschap en hoop fortuin (en enig voorwerk van Arnesen), chocolade gemaakt van de transferperiode in 22, maar de afgelopen transferwindows laten zien dat Dennis er echt geen klote van begrijpt.quote:Op zondag 22 september 2024 16:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
We hebben geluk gehad met Arond, maar zo slecht als deze trainer ze laat spelen, zijn ze ook weer niet.
Snap niet dat je onder een trainer niet kan aannemen. Ze lopen gewoon echt ongeïnteresseerd beetje te kloten.quote:Op zondag 22 september 2024 16:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Concentratie en inzet kunnen wel verschillen onder een andere trainer, dan gaat alles gewoon een tandje minder goed.quote:Op zondag 22 september 2024 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Snap niet dat je onder een trainer niet kan aannemen. Ze lopen gewoon echt ongeïnteresseerd beetje te kloten.
Dit wordt echt nog 1-1.
quote:Op zondag 22 september 2024 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat hij een strafschop kan nemen.
Zeker als je die van gisteravond bekijkt. Dan moet je hier als GAE fan toch woedend van worden.quote:
Hij heeft het bij Feyenoord eigenlijk nooit gehad.quote:Op zondag 22 september 2024 16:12 schreef ashardalan het volgende:
Luka is het ook helemaal kwijt, lijkt het wel
Als de scheids hem gisteren op de stip had gelegd had de VAR hem niet terug gedraaid.quote:Op zondag 22 september 2024 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als je die van gisteravond bekijkt. Dan moet je hier als GAE fan toch woedend van worden.
Niet het type speler dat even wil laten zien aan de trainer dat ie ernaast zit om hem op de bank te zetten hè?quote:Op zondag 22 september 2024 16:12 schreef ashardalan het volgende:
dat is wel een goed punt ja, maar Ueda heeft ook zn eigen doelpuntje te pakken natuurlijkquote:Op zondag 22 september 2024 16:12 schreef alopio het volgende:
Als je het de komende weken met Ueda moet doen had ik hem die pingel laten nemen, altijd lekker voor zijn vertrouwen dan. En Ueda maakt die ook makkelijk
Gewoon geen geweldige speler.quote:Op zondag 22 september 2024 16:12 schreef ashardalan het volgende:
Die bij Willem II vond ik nog makkelijker.quote:Op zondag 22 september 2024 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als je die van gisteravond bekijkt. Dan moet je hier als GAE fan toch woedend van worden.
Hij kan veel beter dan dit. Nu komen de meest simpele passes niet eens meer aan.quote:Op zondag 22 september 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon geen geweldige speler.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 22 september 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kan veel beter dan dit. Nu komen de meest simpele passes niet eens meer aan.
Is gewoon zijn niveau.quote:
Hadj Moussa, Lotomba, Osman,quote:
Smal vind ik ook maar matig.quote:Op zondag 22 september 2024 16:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Hadj Moussa, Lotomba, Osman,
Allemaal aankopen die bij een middenmoter nog niet in de basis zouden staan. Echt de enige aankoop die goed is is Hwang, en Smal was gratis en is een prima back up.
Vandaag wel oké, maar tegen Groningen écht verschrikkelijk. Gelukkig speelt daar normaal Bueno.quote:
Eens, maar die is gehaald als back up en met Bueno is het zelfs je 3e keus. Dan is het niet verkeerd verder. De rest is walgelijkquote:
Zakelijke overwinning.quote:Op zondag 22 september 2024 16:17 schreef hhh38 het volgende:
Na een 0-4 nederlaag met lichtpuntjes heb je nu een (waarschijnlijk) 2-0 overwinning waar ik niet positiever van wordt
Positief is geen Zerrouki, en dat is het dan wel.quote:Op zondag 22 september 2024 16:17 schreef hhh38 het volgende:
Na een 0-4 nederlaag met lichtpuntjes heb je nu een (waarschijnlijk) 2-0 overwinning waar ik niet positiever van wordt
Hwang natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2024 16:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Positief is geen Zerrouki, en dat is het dan wel.
quote:Op zondag 22 september 2024 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben al vijf keer gewisseld.
ja moeilijk te beoordelen hoe die verdedigend is natuurlijk, maar wat ie doet is in ieder geval zonder grote blunders wat op dit moment al een voldoende geeft.quote:
Zoekt heel snel de oplossing naar voren. Aan de bal in ieder geval vaardig. Verdedigend afwachten, ja.quote:Op zondag 22 september 2024 16:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja moeilijk te beoordelen hoe die verdedigend is natuurlijk, maar wat ie doet is in ieder geval zonder grote blunders wat op dit moment al een voldoende geeft.
Verder ook wel een realitycheck, totaal geen idee achter het voetbal en dat ligt echt niet enkel aan de kwaliteit van de spelers. De komende periode kom je niet weg met dit oersaaie voetbal.quote:Op zondag 22 september 2024 16:32 schreef fetX het volgende:
Ik vond Milambo en Hwang vandaag uitstekend spelen. Beelen ook.
Het voetbal was anders ten alle tijden prima.quote:Op zondag 22 september 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verder ook wel een realitycheck, totaal geen idee achter het voetbal en dat ligt echt niet enk aan de kwaliteit van de spelers. De komende periode kom je niet weg met dit oersaaie voetbal.
Er zit ook totaal geen idee achter het drukzetten, het is dat NAC er echt geen klote van kan maar andere clubs weten wel raad met deze ruimtes.quote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het voetbal was anders ten alle tijden prima.
Tot aan de voorste linie.
te allen tijdequote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mwoah. Die wedstrijd van donderdag zal er ook wel iets mee te maken hebben (en je speelt voor het eerst in deze formatie). Dan speel je vaak wat tammer. Afgelopen donderdag zag ik er wel duidelijk een plan in terug dus ik heb wel vertrouwen dat Priske dat inzicht wel heeft.quote:Op zondag 22 september 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verder ook wel een realitycheck, totaal geen idee achter het voetbal en dat ligt echt niet enkel aan de kwaliteit van de spelers. De komende periode kom je niet weg met dit oersaaie voetbal.
ik vind wel dat ze beter elkaar konden vinden, maar het blijft te traag, onnauwkeurig in het aanspelen en ook de techniek voor het aannemen is gewoon ondermaats.quote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook de vraag stellen of je dat vandaag moet willen, zeker in een wisselende opstelling en toch wat weifelende backs.quote:Op zondag 22 september 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit ook totaal geen idee achter het drukzetten, het is dat NAC er echt geen klote van kan maar andere clubs weten wel raad met deze ruimtes.
Vond je het voetbal daadwerkelijk “ten alle tijden prima”? Tot aan de voorste linie dan.quote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het op deze manier een beetje comedy capers gaat blijven in de Champions League, iedere ploeg die een beetje hoog druk probeert te zetten gaat wachten totdat we in de opbouw een fout maken en het dan afstraffen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Die wedstrijd van donderdag zal er ook wel iets mee te maken hebben (en je speelt voor het eerst in deze formatie). Dan speel je vaak wat tammer. Afgelopen donderdag zag ik er wel duidelijk een plan in terug dus ik heb wel vertrouwen dat Priske dat inzicht wel heeft.
Of hij het om gaat draaien en Feyenoord echt constant beter gaat laten voetballen vraag ik me dan weer af.
Genoeg goed voetballende momenten gezien, zeker nu Beelen ook het vizier lekker naar voren gooit. Middenveld ook goed en dat zelfs met een mindere Timber.quote:Op zondag 22 september 2024 16:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond je het voetbal daadwerkelijk “ten alle tijden prima”? Tot aan de voorste linie dan.
Ik vond het opbouwend ook ontzettend matig hoor, en de 2e ballen veroveren was ook dramatisch.
Nee, qua spel is het weinig hoopgevend nog.
Fijnquote:Op zondag 22 september 2024 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zag ook geen smile meer op zijn gezicht na een mislukte actie....
Ik denk dat priske in de champions L wedstrijden vanaf nu wel met 5 verdedigers gaat spelenquote:Op zondag 22 september 2024 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat het op deze manier een beetje comedy capers gaat blijven in de Champions League, iedere ploeg die een beetje hoog druk probeert te zetten gaat wachten totdat we in de opbouw een fout maken en het dan afstraffen.
Ik kan ook echt niet ontdekken wat nou de kwaliteiten van die jongen zouden moeten zijn. Het is allemaal zo verschrikkelijk wild.quote:Op zondag 22 september 2024 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het idee dat die Paxiao wil uitblinken voor een transfer
hij is niet meer echt met het team bezig
Gewoon een keer op de bank zetten, deed slot ook
ik zag ook geen smile meer op zijn gezicht na een mislukte actie....
De statistieken geven alleen maar dat zijn rendement wel hoog is de afgelopen 2 seizoenen.....quote:Op zondag 22 september 2024 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet ontdekken wat nou de kwaliteiten van die jongen zouden moeten zijn. Het is allemaal zo verschrikkelijk wild.
Paixao > blind paard Bakayokoquote:Op zondag 22 september 2024 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De statistieken geven alleen maar dat zijn rendement wel hoog is de afgelopen 2 seizoenen.....
Hij is denk ik wat frustie dat hij geen transfer maakt ofzo en dat er geen belangstelling is...
daarom denkt hij nu dat hij meer in de picture moet komen
Is na Slot ook de beste trainer die Feyenoord de laatste 20 jaar heeft gehad. Maar daar koop je niet zoveel voor.quote:Op zondag 22 september 2024 17:26 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kijk naar de persco van Brian.
Hij heeft voor mij wel echt de gunfactor.
gio_prijzenkast.jpgquote:Op zondag 22 september 2024 17:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is na Slot ook de beste trainer die Feyenoord de laatste 20 jaar heeft gehad. Maar daar koop je niet zoveel voor.
Ik vind toch dat je íéts moet nastreven.quote:Op zondag 22 september 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook de vraag stellen of je dat vandaag moet willen, zeker in een wisselende opstelling en toch wat weifelende backs.
Als Dennis ergens geen fout gemaakt heeft is het bij de aanstelling van de trainer.quote:Op zondag 22 september 2024 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind toch dat je íéts moet nastreven.
Aan de andere kant is het ook een beetje flauw, was Priske (als opvolger van Slot om hetzelfde type voetbal te behouden) de verkeerde keuze ja, maar dat is echt de fout van Dennis en niet van Priske zelf die op bepaalde vlakken zichzelf verbetert. Hij past zich wel aan gelukkig. Ik gun hem het beste met het moeilijke programma voor de boeg.
Dat moet allemaal nog maar blijken. Dat weet je nu nog helemaal niet.quote:Op zondag 22 september 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Dennis ergens geen fout gemaakt heeft is het bij de aanstelling van de trainer.
Misschien is dat het probleemquote:
We creëren nog steeds onvoldoende kansen inderdaad en er is te weinig diepgang en te weinig lopende mensen.quote:Op zondag 22 september 2024 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Voorin heeft hij het nog steeds niet op orde
Die laatste viel verschrikkelijk in. Maar als beide vleugels niet renderen dan wordt elk potje een struggle ja.quote:Op zondag 22 september 2024 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We creëren nog steeds onvoldoende kansen inderdaad en er is te weinig diepgang en te weinig lopende mensen.
Maar het viel me vandaag wel op dat het veld beter breed werd gehouden en er meer werd geprobeerd om over de vleugels te voetballen, met name via Osman dan.
Nu moet daaruit nog een goede voorzet of actie komen dan. Maar zowel Osman als Paixao vielen niet mee. Dan is Hadj Moussa nog beter.
Eigenlijk zie je ook dat het probleem niet Gimenez is in de spitspositie. Ueda maakte wel dat doelpunt maar die Santi ook wel gemaakt. Het was de eerste keer dat er zo een voorzet op die manier kwam.quote:Op zondag 22 september 2024 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We creëren nog steeds onvoldoende kansen inderdaad en er is te weinig diepgang en te weinig lopende mensen.
Maar het viel me vandaag wel op dat het veld beter breed werd gehouden en er meer werd geprobeerd om over de vleugels te voetballen, met name via Osman dan.
Nu moet daaruit nog een goede voorzet of actie komen dan. Maar zowel Osman als Paixao vielen niet mee. Dan is Hadj Moussa nog beter.
Eens durf Pedersen en Kasanwirjo aan de lijstje toe te voegen.quote:Op zondag 22 september 2024 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Walemark en Sauer die had je niet weg moeten doen tenzij je al hele duidelijke versterkingen had gekregen voor de buitenkanten
Dit is gewoon Faal van te Kloesse.
Zelfde geldt voor Linger. Nog een paar blessures op het middenveld en je hebt echt een groot probleem
Te kloesse is een beetje de weg kwijt na het vertrek van slot
hij overschat zichzelf gigantische
Toch zou je denken dat een speler die 150 wedstrijden heeft gespeeld bij Nice - wat toch een stabiele subtopper is in Frankrijk - het beter zou doen dan al die spelers die jij opnoemt. Zijn luie voorkomen en dat terug sjokken helpen hem helaas ook niet.quote:Op zondag 22 september 2024 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens durf Pedersen en Kasanwirjo aan de lijstje toe te voegen.
Lotomba en Nieuwkoop zijn ook geen basis rechtsback niveau.
Mee eens,quote:Op zondag 22 september 2024 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens durf Pedersen en Kasanwirjo aan de lijstje toe te voegen.
Lotomba en Nieuwkoop zijn ook geen basis rechtsback niveau.
Blijf het altijd opmerkelijk vinden dat je zelf de meest achterlijke supporters van het land hebt en dit soort kleine akkefietjes altijd bijzonder groot worden uitgemeten.quote:Op zondag 22 september 2024 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Stuk voor stuk de oven in. @:momo
De ironie ontgaat je hier even voor het gemak denk ik.quote:Op zondag 22 september 2024 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blijf het altijd opmerkelijk vinden dat je zelf de meest achterlijke supporters van het land hebt en dit soort kleine akkefietjes altijd bijzonder groot worden uitgemeten.
Dit zijn geen supporters.quote:Op zondag 22 september 2024 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blijf het altijd opmerkelijk vinden dat je zelf de meest achterlijke supporters van het land hebt en dit soort kleine akkefietjes altijd bijzonder groot worden uitgemeten.
Vraag me wel oprecht af welke idioot zieke kinderen dichtbij een uitvak plaatst. Dan ben je ook gewoon ongeschikt.quote:Op zondag 22 september 2024 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De ironie ontgaat je hier even voor het gemak denk ik.
Het is ook gewoon een uitstekende trainer, zijn CV was fantastisch tot nu toe. Heeft alleen de pech dat hij de misschien wel beste Nederlandse trainer aller tijden moet vervangen.quote:Op zondag 22 september 2024 19:20 schreef fetX het volgende:
Ik hoop overigens heel erg dat Priske het op orde krijgt. Volgens mij is het een ontzettend lieve man.
Had hij het avontuur in België even weggemoffeld op die fantastische CV. Dat ging ook al zo lekker.quote:Op zondag 22 september 2024 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een uitstekende trainer, zijn CV was fantastisch tot nu toe. Heeft alleen de pech dat hij de misschien wel beste Nederlandse trainer aller tijden moet vervangen.
quote:Op zondag 22 september 2024 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vraag me wel oprecht af welke idioot zieke kinderen dichtbij een uitvak plaatst. Dan ben je ook gewoon ongeschikt.
Ja dus.quote:Op zondag 22 september 2024 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De ironie ontgaat je hier even voor het gemak denk ik.
quote:Op zondag 22 september 2024 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij kunt me dat vast haarfijn uitleggen.
Of ging dit sowieso al over jezelf?quote:Blijf het altijd opmerkelijk vinden dat je zelf de meest achterlijke supporters van het land hebt en dit soort kleine akkefietjes altijd bijzonder groot worden uitgemeten.
Er staat geloof ik niet dat ik de meest achterlijke supporter van het land ben. Wellicht is dat discutabel.quote:Op zondag 22 september 2024 22:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Of ging dit sowieso al over jezelf?
Je bedoelt bij Antwerp? Prima vierde plek toch?quote:Op zondag 22 september 2024 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Had hij het avontuur in België even weggemoffeld op die fantastische CV. Dat ging ook al zo lekker.
De clubleiding aldaar vond die vierde plaats nogal teleurstellend vandaar het ontslag.quote:Op zondag 22 september 2024 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt bij Antwerp? Prima vierde plek toch?
Ajax heeft diezelfde groep achterlijke supporters.quote:Op zondag 22 september 2024 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er staat geloof ik niet dat ik de meest achterlijke supporter van het land ben. Wellicht is dat discutabel.
Ik zie dat Antwerp zelf claimt dat Priske zelf zijn ontslag heeft genomen.quote:Op zondag 22 september 2024 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
De clubleiding aldaar vond die vierde plaats nogal teleurstellend vandaar het ontslag.
In zo'n situatie aan het eind van het seizoen wil de club nog wel eens meewerken om het beeld te creëren dat de trainer de eer aan zichzelf heeft gehouden, terwijl het gewoon een ontslag was.quote:Op zondag 22 september 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zie dat Antwerp zelf claimt dat Priske zelf zijn ontslag heeft genomen.
Dit was mijn punt. Jullie zijn er altijd als de kippen bij om wangedrag elders te veroordelen maar het is allemaal overdreven als er rondom netten in je stadion hangen.quote:Op zondag 22 september 2024 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ajax heeft diezelfde groep achterlijke supporters.
quote:2. AZ 6 5 1 0 16 16- 2
5. Feyenoord 5 2 3 0 9 11- 5
AZ begint wel vaker goed tegen de kleintjes.quote:Op maandag 23 september 2024 01:28 schreef De_Pel het volgende:
Makkelijk tweede, ik moet het nog maar zien…
[..]
Dat zal, maar ondertussen verspelen ze in die potjes dus nauwelijks punten. En gezien het belabberde niveau van de Eredivisie zou dat zomaar voor 25+ potjes kunnen gaan gelden. Ze hebben bovendien best weer aardige spelers doorkomen en zijn ze met pas 2 tegendoelpuntjes aardig solide.quote:Op maandag 23 september 2024 01:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
AZ begint wel vaker goed tegen de kleintjes.
Na de winterstop gaan ze tegen diezelfde kleintje niet zelden onderuit. Ik zeg niet dat we makkelijk 2e worden, maar dat AZ het nu goed doet zegt me weinig.quote:Op maandag 23 september 2024 01:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zal, maar ondertussen verspelen ze in die potjes dus nauwelijks punten. En gezien het belabberde niveau van de Eredivisie zou dat zomaar voor 25+ potjes kunnen gaan gelden. Ze hebben bovendien best weer aardige spelers doorkomen en zijn ze met pas 2 tegendoelpuntjes aardig solide.
Je kunt er natuurlijk prima boven komen, maar het lijkt me dit jaar geen gemakkelijke gelopen zaak eerlijk gezegd.
Vorig jaar wonnen ze ook 7 van de eerste 8 potjes om vervolgens 19 punten achter ons te eindigen. Verschil zal dit jaar wel kleiner zijn daar niet van.quote:Op maandag 23 september 2024 01:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zal, maar ondertussen verspelen ze in die potjes dus nauwelijks punten. En gezien het belabberde niveau van de Eredivisie zou dat zomaar voor 25+ potjes kunnen gaan gelden. Ze hebben bovendien best weer aardige spelers doorkomen en zijn ze met pas 2 tegendoelpuntjes aardig solide.
Je kunt er natuurlijk prima boven komen, maar het lijkt me dit jaar geen gemakkelijke gelopen zaak eerlijk gezegd.
Ja het kan allemaal, kan ook allemaal niet.quote:Op maandag 23 september 2024 07:39 schreef Tomatenboer het volgende:
AZ kan zomaar eens een beter seizoen draaien dan gebruikelijk, dus dat ze uiteindelijk toch wel weer punten gaan verspelen tegen de kleintjes zou ik niet zomaar vanuit gaan.
Net als dat er vorig seizoen continu vanuit werd gegaan dat ploegen van Peter Bosz in de 2e seizoenshelft altijd instorten bijvoorbeeld (en we ons dus nog geen zorgen moesten maken).
Bovendien denk ik dat wij het hele seizoen moeite blijven houden met de kleintjes.
Nee bij Ajax zijn het stuk voor stuk model burgers.quote:Op zondag 22 september 2024 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar het laatste incident met Feyenoord supporters kan ik me niet eens meer herinneren. De laatste jaren gedraagt het legioen zich volgens mij best oké.quote:Op zondag 22 september 2024 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die zal de komende weken wel in de basis staan. Is er al iets gemeld over de blessure van Santi? Hamstring zal wel 6 tot 8 weken zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ueda speelt ook niet onverdienstelijk. Hopelijk gaat hem dit over de drempel helpen.
Mijn punt ontgaat je nogal door de hoeveelheid boter op je hoofd.quote:Op maandag 23 september 2024 00:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit was mijn punt. Jullie zijn er altijd als de kippen bij om wangedrag elders te veroordelen maar het is allemaal overdreven als er rondom netten in je stadion hangen.
Ze hebben daar in Rotterdam op dit vlak niet zelden boter op het hoofd.
Het is Wotte, die is geestelijk niet helemaal volwaardig.quote:Op maandag 23 september 2024 09:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn punt ontgaat je nogal door de hoeveelheid boter op je hoofd.
Zijn landgenoot Boom heeft de ketchupfles voor hem geopend.quote:Op maandag 23 september 2024 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zal de komende weken wel in de basis staan. Is er al iets gemeld over de blessure van Santi? Hamstring zal wel 6 tot 8 weken zijn.
Vandaar het plaatsen van netten na de halve finale van de beker in 2023.quote:Op maandag 23 september 2024 08:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar het laatste incident met Feyenoord supporters kan ik me niet eens meer herinneren. De laatste jaren gedraagt het legioen zich volgens mij best oké.
Vergeleken met alle incidenten van alle clubs valt een incidentje in de beker tegen hunnie reuze mee. Een aanstekertje, poe poe. Valt in het niets met iets zoals gisteren.quote:Op maandag 23 september 2024 09:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar het plaatsen van netten na de halve finale van de beker in 2023.
Feyenoord heeft eigenlijk nooit problemen met uitsupporters in de Eredivisie, gereguleerde kaartverkoop met een puntensysteem waarbij je weer op 0 begint na een stadionverbod. Wij hebben dus een ontzettend tam uitpubliek, de grote groepen tuig komen er simpelweg niet tussen.quote:Op maandag 23 september 2024 08:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar het laatste incident met Feyenoord supporters kan ik me niet eens meer herinneren. De laatste jaren gedraagt het legioen zich volgens mij best oké.
Het is ook zo'n zinloze discussie, want je komt hier zogenaamd de morele knul uithangen, maar ook dit blijft een 'maar jullie club is net wat erger'-discussie. De Kuip slopen, het eigen kantoor slopen nadat je net moedwillig een wedstrijd hebt laten staken, staan er natuurlijk ook niet mooi op.quote:Op maandag 23 september 2024 09:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar het plaatsen van netten na de halve finale van de beker in 2023.
User Wotte vertoont PSVCL gedragquote:Op maandag 23 september 2024 09:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Wotte is weer lekker aan het vissen.
En heeft weer beet. Heel het topic heeft last van een vormcrisis.
Typisch AZ zoals we ze elk jaar kennen. Bij het begin leuk meedoen en veel punten pakken, maar uiteindelijk na 34 wedstrijden staan ze toch weer 14 punten achter jequote:Op maandag 23 september 2024 01:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat jullie er hier een handje van hebben om te bagatelliseren als er het om Feyenoord supporters gaat en bij andere clubs er als de kippen bij zijn om er schande van te spreken.quote:Op maandag 23 september 2024 09:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is ook zo'n zinloze discussie, want je komt hier zogenaamd de morele knul uithangen, maar ook dit blijft een 'maar jullie club is net wat erger'-discussie. De Kuip slopen, het eigen kantoor slopen nadat je net moedwillig een wedstrijd hebt laten staken, staan er natuurlijk ook niet mooi op.
Het is zeker verwerpelijk allemaal, maar ga niet zitten doen alsof individuen niets mogen zeggen, omdat andere individuen ook wel eens wat gedaan hebben, het heeft geen ander doel dan effe komen narren.
Drukken waar het pijn doet. Fijne dag maar weer vrienden.quote:Op maandag 23 september 2024 09:58 schreef Slobeend het volgende:
Troll Wotte heeft weer beet. Erg jammer.
Caland is geen fan van zijn gebitquote:Op maandag 23 september 2024 10:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat @:Caland ook niet het vrolijke en enthousiaste juichen van Ueda na de goal gezien heeft.
Die jongen geniet van een welverdiende verkansie.quote:Op maandag 23 september 2024 10:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat @:Caland ook niet het vrolijke en enthousiaste juichen van Ueda na de goal gezien heeft.
Wat heeft de nieuwe 020 trainer dan ooit gepresteerd als voetballer en als trainer?quote:Op zondag 22 september 2024 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Had hij het avontuur in België even weggemoffeld op die fantastische CV. Dat ging ook al zo lekker.
Weet niet of je Portsmouth, Genk en Brugge en een trits Deense clubs een fantastische CV kunt noemen.quote:Op maandag 23 september 2024 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft de nieuwe 020 trainer dan ooit gepresteerd als voetballer en als trainer?
Niets van betekenis toch?
Priske heeft als voetballer en trainer denk ik de beste CV van alle trainers in Nederland...
Als je je ogen dichtknijpt heeft Ueda wel iets van Gimenez.quote:Op maandag 23 september 2024 15:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik las dat Santi al 4 uur niet op doel heeft geschoten.
Dat is niet al te best.
Beter als die Italiaan van 020 die Weghorst in de basis gaat opstellen....quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet of je Portsmouth, Genk en Brugge en een trits Deense clubs een fantastische CV kunt noemen.
Daarna als trainer een keer goed gepresteerd in de stukadoors League.
Vervelend, die Feyenoorders die zich na 3 leuke jaren als Ajacieden gaan gedragen.quote:Op maandag 23 september 2024 10:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Typisch AZ zoals we ze elk jaar kennen. Bij het begin leuk meedoen en veel punten pakken, maar uiteindelijk na 34 wedstrijden staan ze toch weer 14 punten achter je
Ene is overdreven positief de ander raakt na 3 jaar in paniek als het een paar weken wat minder gaat.quote:Op maandag 23 september 2024 18:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vervelend, die Feyenoorders die zich na 3 leuke jaren als Ajacieden gaan gedragen.
Is toch niks arrogants aan? Is gewoon precies wat AZ doet de afgelopen jaren. En dat is niet gek want ook hun selectie is gewoon niet breed genoeg, gewoon minder te besteden. En de selectie is prima maar zelfs afgelopen seizoen met een pavlidis wat echt een topper is vallen ze op een gegeven moment toch terugquote:Op maandag 23 september 2024 18:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vervelend, die Feyenoorders die zich na 3 leuke jaren als Ajacieden gaan gedragen.
Een minder jaar zou prima welkom zijn, dan rotten al die glory supporters ook weer eens op en komen er weer SK's vrij voor mensen die wél willen gaanquote:Op maandag 23 september 2024 19:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ene is overdreven positief de ander raakt na 3 jaar in paniek als het een paar weken wat minder gaat.
Spastisch gelul dit altijdquote:Op maandag 23 september 2024 19:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
de ander raakt na 3 jaar in paniek als het een paar weken wat minder gaat.
Welke clubs heeft Feyenoord nu allemaal afgewezen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Gimenez had je gewoon van de hand moeten doen van de zomer, koekenbakkers.
Volgens mij had alleen Forest een serieus bod en dat is afgewezen door Gimenez zelf.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Welke clubs heeft Feyenoord nu allemaal afgewezen?
Daarmaast is achteraf mooi wonen
Ja exact. Feyenoord was zelfs akkoord schijnt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij had alleen Forest een serieus bod en dat is afgewezen door Gimenez zelf.
Destijds speelde hij verschrikkelijk en kreeg hij die goals cadeau, tegen NAC viel hij daadwerkelijk goed in en dwong hij zelf een doelpunt af dus dit geeft mij enige hoop.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ueda viel goed in tegen NAC, dat in combinatie met het feit dat ie eind vorig seizoen met veel speeltijd ook begon te scoren geeft me wel enigszins vertrouwen.
Goals dwing je af beste Gurney.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Destijds speelde hij verschrikkelijk en kreeg hij die goals cadeau, tegen NAC viel hij daadwerkelijk goed in en dwong hij zelf een doelpunt af dus dit geeft mij enige hoop.
Een beetje vertrouwen en speelminuten kan veel doen, ook niet de druk van Santi op de achtergrond. En voor Gimenez kan het ook goed uitpakken, eens een keer echt goed rust pakken, resetten en vanaf 0 beginnen straks. Die gaat gewoon weer schroeien vanaf Januari.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Destijds speelde hij verschrikkelijk en kreeg hij die goals cadeau, tegen NAC viel hij daadwerkelijk goed in en dwong hij zelf een doelpunt af dus dit geeft mij enige hoop.
Mwah, een paar keer toevallig op de juiste plek staan kan iedereen overkomen, zelfs te Vrede maakte een tijdje veel goals bij ons.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goals dwing je af beste Gurney.
Volgens mij ben je nu een beetje je eigen overdreven kritiek aan het goedpraten. Ik vond die paar wedstrijden eind vorig seizoen ook wel bemoedigend.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, een paar keer toevallig op de juiste plek staan kan iedereen overkomen, zelfs te Vrede maakte een tijdje veel goals bij ons.
Het viel nu vooral op dat Ueda echt iets beter speelt en meer nuttige meters maakt.
Nee hoor, daar sta ik nog steeds volledig achter. Het was beschamend slecht die wedstrijden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu een beetje je eigen overdreven kritiek aan het goedpraten. Ik vond die paar wedstrijden eind vorig seizoen ook wel bemoedigend.
Dat doet hij al veel langer.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, een paar keer toevallig op de juiste plek staan kan iedereen overkomen, zelfs te Vrede maakte een tijdje veel goals bij ons.
Het viel nu vooral op dat Ueda echt iets beter speelt en meer nuttige meters maakt.
Ik ga dit heel scherp in de gaten houden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:22 schreef Scrummie het volgende:
We gaan het zien of Ueda zo slecht is als @:Gurneyisbestoke en ik denken, of dat we er echt geen verstand van hebben.
Beiden kan ook nog waar zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:22 schreef Scrummie het volgende:
We gaan het zien of Ueda zo slecht is als @:Gurneyisbestoke en ik denken, of dat we er echt geen verstand van hebben.
Wellicht dat het grotendeels zelfvertrouwen en een verschrikkelijke vormdip was, hij begon de eerste invalbeurten dat ik hem zag nog wel oké, maar de tweede seizoenshelft heb ik iedere keer met verbijstering gekeken. Sjokken achter de bal, de meest simpele kaatsen gingen fout, voortdurend in de weg of buitenspel lopen, en op een gegeven moment miste hij ook nog vrij veel kansen. En waar je bij Santi in matige vorm nog wel eens een glimp van die klasse zag was dat bij Ueda eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen en speelminuten kan veel doen, ook niet de druk van Santi op de achtergrond. En voor Gimenez kan het ook goed uitpakken, eens een keer echt goed rust pakken, resetten en vanaf 0 beginnen straks. Die gaat gewoon weer schroeien vanaf Januari.
Enige maar is Carranza, want die kan er volgens mij echt geen kut van.
Laten we in ieder geval hopen dat Ueda zijn talent voor iedereen behalve Dombo verborgen heeft gehouden en nu gaat vlammenquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:22 schreef Scrummie het volgende:
Het eerste kwartiertje van Senesi was ook kansloosquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:47 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vond Ueda tegen NAC vrij goed spelen, ook buiten de goal om. Veel beter dan zijn andere optredens. Hield nog eens keer wat balletjes vast, ipv wild springen en balverlies lijden. Kan natuurlijk ook aan de tegenstand liggen. Desondanks zie ik hem liever dan Carranza, gebaseerd op dat kansloze kwartiertje dat we van Carranza zagen.
Kan me nog de eerste invalbeurten van Sini nog herinneren. En Geertruida’s debuut in een bekerwedstrijd in de Kuip tegen amateurs was ook om te huilen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het eerste kwartiertje van Senesi was ook kansloos
Nu Ueda opschuift, schuift Carranza ook op en kunnen we gaan zien of het toch nog ergens op lijkt...
Toen speelde hij ook verschrikkelijk matig.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu een beetje je eigen overdreven kritiek aan het goedpraten. Ik vond die paar wedstrijden eind vorig seizoen ook wel bemoedigend.
Beide waren wel een stuk jonger dan Carranza.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan me nog de eerste invalbeurten van Sini nog herinneren. En Geertruida’s debuut in een bekerwedstrijd in de Kuip tegen amateurs was ook om te huilen.
Dat is een verbazingwekkend goede aankoop van die waardeloze TD van Feyenoord. Leuke speler. Die kan wel hogerop.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:20 schreef KingRoland het volgende:
Het is maar dat je Hwang hebt. Als hij een blessure krijgt dan kun je pas echt lachen
Dat kan die al enorm lang goed verbergen dan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou nou, er is geen enkele reden om te denken dat Santiago niet goed terugkomt van zijn blessure. Klasse bezit die jongen wel.
vlammen.
Tegen PSV nog.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat kan die al enorm lang goed verbergen dan.
Ik heb er helemaal geen vertrouwen meer nu Ueda in de spits moetquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:22 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Graag een rubriek op fok genaamd 'Rotterdam', waar we alle zooi uit dat gebied erin kunnen pleuren.
We moeten in zee met de partij waarmee we het meeste kunnen verdienen. En dat loopt wel lekker.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We zouden in zee moeten gaan met een kwalitatief hoogwaardig sportmerk zoals Mizuno en niet deze rommel.
MizunoGodenquote:Op woensdag 25 september 2024 18:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We zouden in zee moeten gaan met een kwalitatief hoogwaardig sportmerk zoals Mizuno en niet deze rommel.
Ja direct of indirecte opbrengsten berekenen is nog wel lastig.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
We moeten in zee met de partij waarmee we het meeste kunnen verdienen. En dat loopt wel lekker.
Blind renpaardquote:Op woensdag 25 september 2024 22:39 schreef Haringkop het volgende:
Opportunistische take: maar die Van Rooij bij Twente is toch niet slechter dan Lotomba?
Spelers van Twente moet je nooit met die van Feyenoord vergelijkenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:39 schreef Haringkop het volgende:
Opportunistische take: maar die Van Rooij bij Twente is toch niet slechter dan Lotomba?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |