abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2024 @ 17:39:35 #257
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215065866
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2024 17:10 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
RIC lag laatste, hij wint er geen punt mee.
Hij deed gewoon wat er van hem verwacht werd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 17:40:17 #258
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215065873
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:30 schreef StephanL het volgende:

[..]
Deden even geen interviews. Russel en Hamilton waren te moe :P Hoorde ik bij Viaplay.
Zo ongelofelijk lastig was die auto dus te besturen B-)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 17:43:42 #259
pi_215065899
Eigenlijk zou je als laatste rijder het beste gewoon altijd kunnen pitten voor de snelste ronde.

Als je namelijk buiten de top 10 de snelste ronde pakt dan verdwijnt er een punt. Dat zou moeten resulteren in een hoger bedrag aan prijzengeld wat je per punt binnenkrijgt als team omdat je noemer verlaagt.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 22 september 2024 @ 17:46:39 #260
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_215065918
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk zou je als laatste rijder het beste gewoon altijd kunnen pitten voor de snelste ronde.

Als je namelijk buiten de top 10 de snelste ronde pakt dan verdwijnt er een punt. Dat zou moeten resulteren in een hoger bedrag aan prijzengeld wat je per punt binnenkrijgt als team omdat je noemer verlaagt.
Goed punt, maar dat is niet per definitie altijd waar.

Als Max de snelste ronde had zou Dani Ricc niet voor de snelste ronden mogen gaan want dat zou wel eens een coureur kampioenschap kunnen kosten.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_215065927
6 GP's
3 Sprint races
52 punten

Zeg 't maar jongens
  zondag 22 september 2024 @ 17:48:13 #262
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215065932
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Nober het volgende:
6 GP's
3 Sprint races
52 punten

Zeg 't maar jongens
3 keer sprintaids nog ja?
pi_215065936
quote:
6 GP's
3 Sprint races
52 punten

Zeg 't maar jongens
Norris dus de nieuwe wereldkampioen.
Zonder wrijving geen glans
pi_215065971
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2024 17:21 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Als het puur in opdracht van RBR was dan kun je je afvragen of dat de bedoeling is met satellietteams.
Natuurlijk, terecht punt. Satellietteams of klanten teams zouden zich nooit mogen bemoeien. Maar deze snelste ronde is absolute fophef. Dit is de eerste keer dat Ricciardo of Tsunoda dit doen terwijl ze dit al vaker hadden kunnen doen. Ricciardo pakt de snelste ronde omdat hij weet dat dit zijn allerlaatste race is.

Mbt helpen. Ik kan me wel een race herinneren waar Tsunoda een paar ronden er alles aan deed om Hamilton achter hem te houden, dat dit wel verdacht veel leek op een sollicitatie. Alles om Hamilton achter hem te houden, ook al ging dit ten koste van zijn eigen race.
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 17:52:07 #265
pi_215065975
quote:
6 GP's
3 Sprint races
52 punten

Zeg 't maar jongens
Ik hoop zo spannend mogelijk maar ik denk Max.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 22 september 2024 @ 17:52:47 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_215065981
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 17:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Natuurlijk, terecht punt. Satellietteams of klanten teams zouden zicb nooit moeten bemoeien. Maar deze snelste ronde is fophef, dit is de eerste keer dat Ricciardo of Tsunoda dit doen terwijl ze dit al vaker hadden kunnen doen. Ricciardo pakt hem omdat jij afscheid neemt.

Neemt @Nieuwschierig afscheid? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 22 september 2024 @ 17:56:12 #267
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_215066012
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 17:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Natuurlijk, terecht punt. Satellietteams of klanten teams zouden zich nooit mogen bemoeien. Maar deze snelste ronde is absolute fophef. Dit is de eerste keer dat Ricciardo of Tsunoda dit doen terwijl ze dit al vaker hadden kunnen doen. Ricciardo pakt de snelste ronde omdat hij weet dat dit zijn allerlaatste race is.

Mbt helpen. Ik kan me wel een race herinneren waar Tsunoda een paar ronden er alles aan deed om Hamilton achter hem te houden, dat dit wel verdacht veel leek op een sollicitatie. Alles om Hamilton achter hem te houden, ook al ging dit ten koste van zijn eigen race.
Als je F1 (en autosport in zijn algemeen) als pure sport met geen enkel ander belang dan de sport zelf zou behandelen, dan zou een satelliet of klanten team geen boodschap moeten hebben aan dit soort dingen.

Echter gaat het in F1 over miljoenen euro's en contracten en onderlinge belangen die nogal behoorlijk kunnen afwijken van de meest pure sportieve belangen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_215066052
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
Neemt @:nieuwschierig afscheid? ;)
Excuses aan @Nattekat, ik weet dat ik beloofd had mijn mond te houden #yvonneiserklaarmee
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 september 2024 @ 18:09:17 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215066129
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 18:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Excuses aan @:nattekat, ik weet dat ik beloofd had mijn mond te houden #yvonneiserklaarmee
Af en toe mag je best van je af schrijven
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215066179
Max heeft zich weer ondeugend opgesteld op de persco na afloop. Nog even wachten op de beelden. _O-
De enige echte.
pi_215066194
Woeste Verstappen hint op vervroegd F1-pensioen na veelbesproken straf

quote:
De taakstraf voor Max Verstappen blijft de gemoederen bezighouden in Singapore. De Nederlander nam donderdag het woord 'fucked' in de mond, kreeg een straf en weigerde daarna meermaals lange antwoorden te geven tijdens de persconferenties. Ook na de race hield Verstappen een eigen mediasessie en was hij glashelder over de straf én de gevolgen.

"Persoonlijk heb ik geen behoefte om lange antwoorden te geven als je zo behandeld wordt", stelt Verstappen tegenover onder meer RacingNews365. "Dit jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan. Ik gaf een interview van een halfuur om te helpen. Ik ben niet moeilijk, zeg geen nee en wil best helpen, waarna je zo wordt behandeld. Zo werkt het niet. Voor mij was het duidelijk. Ik moet antwoorden, maar er bestaan geen regels voor de lengte van het antwoord."

Verstappen vindt dat de Formule 1 de verkeerde kant opgaat. "Het gaat om de regels en de richting van de sport. Je mag mensen niet beledigen, dat is duidelijk. Niemand wil dat doen, maar het is eerlijk gezegd onwijs dom waar we mee moeten dealen. Als je niet jezelf kan zijn, is het beter om niet te praten. Niemand wil dat, want dan word je een robot."

Heeft de manier van handelen invloed op de toekomst van Verstappen? "Het beïnvloedt zeker mijn F1-toekomst. Je kan niet jezelf zijn en moet met zulke domme dingen dealen. Ik bevind me in een fase van mijn carrière dat je hier niet mee wil dealen. Het is vermoeiend. Natuurlijk is het geweldig als je successen boekt, races wint en kampioen wordt, maar als je dat bereikt hebt, wil je het ook naar je zin hebben. Natuurlijk pusht iedereen tot de limiet. Iedereen bevindt zich in deze strijd, ook achteraan de grid. Maar als je met deze domme zaken moet dealen, kijk ik zeker anders naar mijn toekomst in de sport."

Verstappen gaat eerst even afkoelen. "Laten we een pauze inlassen, zeker voor twee weken. Dan gaan we verder in Austin én kijken waar we staan."
https://racingnews365.nl/(...)-veelbesproken-straf

Enerzijds behoorlijk clickbaiterig, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik heb als extreme buitenstaander al tijden het gevoel dat Max de F1, de regels en het circus eromheen niet meer zo interessant vind allemaal.
De enige echte.
pi_215066332
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nu is Singapore al jaren een rot circuit voor RB en deed Verstappen het met p2 nog best aardig. Het gat is wel groot, maar volgende race zal hij er echt wel dichter bij zitten. Het lijkt er in ieder geval op dat ze 1 van de problemen met de auto redelijk hebben opgelost.
Jaren ? Vorig jaar misschien, Perez won in 2022 ;)
  zondag 22 september 2024 @ 18:33:50 #273
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215066359
F1 kan niet zonder Max.
Maar Max kan wel zonder de F1.
pi_215066423
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 18:30 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Jaren ? Vorig jaar misschien, Perez won in 2022 ;)
Toen reed Max een hele matige race, dacht ik, na een fout van het team in de kwalificatie (tenzij ik wat jaren door elkaar haal)
pi_215066428
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 18:33 schreef KingRadler het volgende:
F1 kan niet zonder Max.
Maar Max kan wel zonder de F1.
F1 kan ook wel zonder Max.. F1 in Nederland dan weer niet
pi_215066468
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:30 schreef StephanL het volgende:

[..]
Deden even geen interviews. Russel en Hamilton waren te moe :P Hoorde ik bij Viaplay.
ooh, ik dacht dat het verplicht was volgens FIA regels, moeten ze wel goed ziek zijn geweest.
  zondag 22 september 2024 @ 19:00:33 #277
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215066599
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 18:42 schreef Marcoss het volgende:

[..]
F1 kan ook wel zonder Max.. F1 in Nederland dan weer niet
F1 in Nederland is voor een heel groot deel dagjesvolk. Nog meer dan de hype in de jaren 90 rondom Jos.
pi_215066605
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2024 18:17 schreef Rnie het volgende:

[..]

Enerzijds behoorlijk clickbaiterig, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik heb als extreme buitenstaander al tijden het gevoel dat Max de F1, de regels en het circus eromheen niet meer zo interessant vind allemaal.
De clickbait van tegenwoordig is stuitend. overal moet een heel verhaal over worden gemaakt.

Norris die vorige week aan zijn team doorgaf dat Max aan het inhalen was. Meteen verhalen over snitchen en dergelijke. Het was gewoon een vraag van Norris, of dat mocht of niet.

Ook hier denk ik niet dat Max al denkt aan stoppen. Tuurlijk is er nu frustratie, want iedereen vloekt wel eens. Geen van de coureurs is het dan ook eens met een straf.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215066674
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
De clickbait van tegenwoordig is stuitend. overal moet een heel verhaal over worden gemaakt.

Norris die vorige week aan zijn team doorgaf dat Max aan het inhalen was. Meteen verhalen over snitchen en dergelijke. Het was gewoon een vraag van Norris, of dat mocht of niet.

Ook hier denk ik niet dat Max al denkt aan stoppen. Tuurlijk is er nu frustratie, want iedereen vloekt wel eens. Geen van de coureurs is het dan ook eens met een straf.
Ik denk ook niet dat hij oprecht wil stoppen, maar hij dreigt er wel mee. Van de NOS:

"Ik heb geen idee hoe serieus ze dit willen nemen en hoe ze de lijn doortrekken, maar genoeg is genoeg. Het raakt mijn liefde voor de sport. Ik ga het een stuk minder leuk vinden zo." Een subtiel dreigend argument volgde. "Formule 1 gaat wel door zonder mij, maar mijn leven gaat ook door zonder Formule 1. Daar heb ik geen enkel probleem mee."
pi_215066735
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 19:08 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat hij oprecht wil stoppen, maar hij dreigt er wel mee. Van de NOS:

"Ik heb geen idee hoe serieus ze dit willen nemen en hoe ze de lijn doortrekken, maar genoeg is genoeg. Het raakt mijn liefde voor de sport. Ik ga het een stuk minder leuk vinden zo." Een subtiel dreigend argument volgde. "Formule 1 gaat wel door zonder mij, maar mijn leven gaat ook door zonder Formule 1. Daar heb ik geen enkel probleem mee."
hij zegt zulke dingen al jaren en ik begrijp het helemaal.
pi_215066793
Heeft Lewis al zijn excuses aangeboden voor het discrimineren van blanke rappers?
pi_215066802
De tijd vliegt voorbij. Max rijd inmiddels al 10 jaar in de Formule1.
Toch denk ik niet dat hij snel zal stoppen.

In de Viaplay mini-docu merkte Max ook wel dat de dochter van Kelly Piquet zijn taal overneemt. Zo zei ze op een dag 'what the fuck are the cats doing'.

Geen idee wat nou echt de problemen zijn. Maargoed, ik heb dan ook geen kinderen. Wel begrijp ik dat F1 Kids goed bekeken is.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 september 2024 @ 19:25:03 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_215066805
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2024 18:17 schreef Rnie het volgende:

[..]

Hij heeft zijn doel bereikt, zijn droom waargemaakt en hij heeft altijd al gezegd dat hij niet uit is op x-keer kampioen worden of eeuwig te willen blijven rijden.

Als je zo'n coureur als Max wil houden in de F1 dan moet je je als organisatie ook wel een beetje dusdanig opstellen dat het kan. Nu lijkt het eerder dat ze hem willen wegpesten. Dat niet alleen, zelfs Norris en Hamilton geven aan dat het onzin is.

Hij wil gewoon lol hebben, lekker racen, keihard vechten, maar niet dat eeuwige mierenneukerij meemaken.De FIA is gewoon met NIKS consequent op dit moment. De regels op de baan niet, de regels voor de auto's niet, de regels voor gedrag niet .... enige waar ze consequent in zijn is dat ze niet consequent zijn. Echt belachelijk. Snap best dat die denkt "fuck it" heb alles bereikt wat ik wilde en ik heb hier geen lol meer in ...

Het is raar dat de FIA en F1 zo'n grote sportman willen laten gaan of zelfs bewust "wegpesten". Snap er niks van. Zou het gebeurd zijn als hij een Brit was?
pi_215066817
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]
hij zegt zulke dingen al jaren en ik begrijp het helemaal.
Het is een fenomenale sporter natuurlijk, maar ook een doodvermoeiende man.

Er is altijd wel weer iets anders om boos over te zijn. Boos over de COVID-regels, boos over de media, boos op Netflix, boos over teamorders, boos op Pirelli, nu weer boos over niet mogen vloeken tijdens persconferenties. De man is aan de lopende band boos over van alles.
pi_215066836
Had iemand nog door dat een baanmarshall tijdens de drivers parade die hagedis nadeed?

vanaf 8:06, links
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 19:29:47 #286
pi_215066856
Hij blaast het wel een beetje op. Kijk hoe grote moeite is het nou om even geen scheldwoord eruit te gooien tijdens zo'n persco? Meteen zo'n straf is dan ook wel weer wat overdreven, en ik snap dat die daar dan even geen zin in heeft.

Maar vervolgens maakt die er een heel circus van terwijl hij wel een regel overtreedt.

quote:
"Ik zal altijd mezelf blijven en ga mijn houding en gedrag niet aanpassen."
.

Kan die allemaal wel blijven doen maar hoe ver kom je daarmee?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215066868
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 19:27 schreef Lichtloper het volgende:

[..]

Er is altijd wel weer iets anders om boos over te zijn. Boos over de COVID-regels, boos over de media, boos op Netflix, boos over teamorders, boos op Pirelli, nu weer boos over niet mogen vloeken tijdens persconferenties. De man is aan de lopende band boos over van alles.
misschien heeft hij het van zijn vader :9
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2024 @ 19:31:24 #288
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215066877
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 19:27 schreef Lichtloper het volgende:

[..]

Hij is gewoon uitgesproken. Andere coureurs veel minder. Zo vermoeiend is het niet; het is juist goed dat er eens op een andere manier naar gekeken wordt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')