Hij deed gewoon wat er van hem verwacht werd.quote:Op zondag 22 september 2024 17:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
RIC lag laatste, hij wint er geen punt mee.
Zo ongelofelijk lastig was die auto dus te besturenquote:Op zondag 22 september 2024 17:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Deden even geen interviews. Russel en Hamilton waren te moeHoorde ik bij Viaplay.
Goed punt, maar dat is niet per definitie altijd waar.quote:Op zondag 22 september 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk zou je als laatste rijder het beste gewoon altijd kunnen pitten voor de snelste ronde.
Als je namelijk buiten de top 10 de snelste ronde pakt dan verdwijnt er een punt. Dat zou moeten resulteren in een hoger bedrag aan prijzengeld wat je per punt binnenkrijgt als team omdat je noemer verlaagt.
3 keer sprintaids nog ja?quote:Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Nober het volgende:
6 GP's
3 Sprint races
52 punten
Zeg 't maar jongens
Norris dus de nieuwe wereldkampioen.quote:Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Nober het volgende:
6 GP's
3 Sprint races
52 punten
Zeg 't maar jongens
Natuurlijk, terecht punt. Satellietteams of klanten teams zouden zich nooit mogen bemoeien. Maar deze snelste ronde is absolute fophef. Dit is de eerste keer dat Ricciardo of Tsunoda dit doen terwijl ze dit al vaker hadden kunnen doen. Ricciardo pakt de snelste ronde omdat hij weet dat dit zijn allerlaatste race is.quote:Op zondag 22 september 2024 17:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als het puur in opdracht van RBR was dan kun je je afvragen of dat de bedoeling is met satellietteams.
Ik hoop zo spannend mogelijk maar ik denk Max.quote:Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Nober het volgende:
6 GP's
3 Sprint races
52 punten
Zeg 't maar jongens
Neemt @Nieuwschierig afscheid?quote:Op zondag 22 september 2024 17:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk, terecht punt. Satellietteams of klanten teams zouden zicb nooit moeten bemoeien. Maar deze snelste ronde is fophef, dit is de eerste keer dat Ricciardo of Tsunoda dit doen terwijl ze dit al vaker hadden kunnen doen. Ricciardo pakt hem omdat jij afscheid neemt.
Als je F1 (en autosport in zijn algemeen) als pure sport met geen enkel ander belang dan de sport zelf zou behandelen, dan zou een satelliet of klanten team geen boodschap moeten hebben aan dit soort dingen.quote:Op zondag 22 september 2024 17:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk, terecht punt. Satellietteams of klanten teams zouden zich nooit mogen bemoeien. Maar deze snelste ronde is absolute fophef. Dit is de eerste keer dat Ricciardo of Tsunoda dit doen terwijl ze dit al vaker hadden kunnen doen. Ricciardo pakt de snelste ronde omdat hij weet dat dit zijn allerlaatste race is.
Mbt helpen. Ik kan me wel een race herinneren waar Tsunoda een paar ronden er alles aan deed om Hamilton achter hem te houden, dat dit wel verdacht veel leek op een sollicitatie. Alles om Hamilton achter hem te houden, ook al ging dit ten koste van zijn eigen race.
Af en toe mag je best van je af schrijvenquote:Op zondag 22 september 2024 18:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Excuses aan @:nattekat, ik weet dat ik beloofd had mijn mond te houden #yvonneiserklaarmee
https://racingnews365.nl/(...)-veelbesproken-strafquote:De taakstraf voor Max Verstappen blijft de gemoederen bezighouden in Singapore. De Nederlander nam donderdag het woord 'fucked' in de mond, kreeg een straf en weigerde daarna meermaals lange antwoorden te geven tijdens de persconferenties. Ook na de race hield Verstappen een eigen mediasessie en was hij glashelder over de straf én de gevolgen.
"Persoonlijk heb ik geen behoefte om lange antwoorden te geven als je zo behandeld wordt", stelt Verstappen tegenover onder meer RacingNews365. "Dit jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan. Ik gaf een interview van een halfuur om te helpen. Ik ben niet moeilijk, zeg geen nee en wil best helpen, waarna je zo wordt behandeld. Zo werkt het niet. Voor mij was het duidelijk. Ik moet antwoorden, maar er bestaan geen regels voor de lengte van het antwoord."
Verstappen vindt dat de Formule 1 de verkeerde kant opgaat. "Het gaat om de regels en de richting van de sport. Je mag mensen niet beledigen, dat is duidelijk. Niemand wil dat doen, maar het is eerlijk gezegd onwijs dom waar we mee moeten dealen. Als je niet jezelf kan zijn, is het beter om niet te praten. Niemand wil dat, want dan word je een robot."
Heeft de manier van handelen invloed op de toekomst van Verstappen? "Het beïnvloedt zeker mijn F1-toekomst. Je kan niet jezelf zijn en moet met zulke domme dingen dealen. Ik bevind me in een fase van mijn carrière dat je hier niet mee wil dealen. Het is vermoeiend. Natuurlijk is het geweldig als je successen boekt, races wint en kampioen wordt, maar als je dat bereikt hebt, wil je het ook naar je zin hebben. Natuurlijk pusht iedereen tot de limiet. Iedereen bevindt zich in deze strijd, ook achteraan de grid. Maar als je met deze domme zaken moet dealen, kijk ik zeker anders naar mijn toekomst in de sport."
Verstappen gaat eerst even afkoelen. "Laten we een pauze inlassen, zeker voor twee weken. Dan gaan we verder in Austin én kijken waar we staan."
Jaren ? Vorig jaar misschien, Perez won in 2022quote:Op zondag 22 september 2024 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu is Singapore al jaren een rot circuit voor RB en deed Verstappen het met p2 nog best aardig. Het gat is wel groot, maar volgende race zal hij er echt wel dichter bij zitten. Het lijkt er in ieder geval op dat ze 1 van de problemen met de auto redelijk hebben opgelost.
Toen reed Max een hele matige race, dacht ik, na een fout van het team in de kwalificatie (tenzij ik wat jaren door elkaar haal)quote:Op zondag 22 september 2024 18:30 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Jaren ? Vorig jaar misschien, Perez won in 2022
F1 kan ook wel zonder Max.. F1 in Nederland dan weer nietquote:Op zondag 22 september 2024 18:33 schreef KingRadler het volgende:
F1 kan niet zonder Max.
Maar Max kan wel zonder de F1.
ooh, ik dacht dat het verplicht was volgens FIA regels, moeten ze wel goed ziek zijn geweest.quote:Op zondag 22 september 2024 17:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Deden even geen interviews. Russel en Hamilton waren te moeHoorde ik bij Viaplay.
F1 in Nederland is voor een heel groot deel dagjesvolk. Nog meer dan de hype in de jaren 90 rondom Jos.quote:Op zondag 22 september 2024 18:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
F1 kan ook wel zonder Max.. F1 in Nederland dan weer niet
De clickbait van tegenwoordig is stuitend. overal moet een heel verhaal over worden gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2024 18:17 schreef Rnie het volgende:
Woeste Verstappen hint op vervroegd F1-pensioen na veelbesproken straf
[..]
https://racingnews365.nl/(...)-veelbesproken-straf
Enerzijds behoorlijk clickbaiterig, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik heb als extreme buitenstaander al tijden het gevoel dat Max de F1, de regels en het circus eromheen niet meer zo interessant vind allemaal.
Ik denk ook niet dat hij oprecht wil stoppen, maar hij dreigt er wel mee. Van de NOS:quote:Op zondag 22 september 2024 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De clickbait van tegenwoordig is stuitend. overal moet een heel verhaal over worden gemaakt.
Norris die vorige week aan zijn team doorgaf dat Max aan het inhalen was. Meteen verhalen over snitchen en dergelijke. Het was gewoon een vraag van Norris, of dat mocht of niet.
Ook hier denk ik niet dat Max al denkt aan stoppen. Tuurlijk is er nu frustratie, want iedereen vloekt wel eens. Geen van de coureurs is het dan ook eens met een straf.
hij zegt zulke dingen al jaren en ik begrijp het helemaal.quote:Op zondag 22 september 2024 19:08 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij oprecht wil stoppen, maar hij dreigt er wel mee. Van de NOS:
"Ik heb geen idee hoe serieus ze dit willen nemen en hoe ze de lijn doortrekken, maar genoeg is genoeg. Het raakt mijn liefde voor de sport. Ik ga het een stuk minder leuk vinden zo." Een subtiel dreigend argument volgde. "Formule 1 gaat wel door zonder mij, maar mijn leven gaat ook door zonder Formule 1. Daar heb ik geen enkel probleem mee."
Hij heeft zijn doel bereikt, zijn droom waargemaakt en hij heeft altijd al gezegd dat hij niet uit is op x-keer kampioen worden of eeuwig te willen blijven rijden.quote:Op zondag 22 september 2024 18:17 schreef Rnie het volgende:
Woeste Verstappen hint op vervroegd F1-pensioen na veelbesproken straf
[..]
https://racingnews365.nl/(...)-veelbesproken-straf
Enerzijds behoorlijk clickbaiterig, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik heb als extreme buitenstaander al tijden het gevoel dat Max de F1, de regels en het circus eromheen niet meer zo interessant vind allemaal.
Het is een fenomenale sporter natuurlijk, maar ook een doodvermoeiende man.quote:Op zondag 22 september 2024 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zegt zulke dingen al jaren en ik begrijp het helemaal.
.quote:"Ik zal altijd mezelf blijven en ga mijn houding en gedrag niet aanpassen."
misschien heeft hij het van zijn vaderquote:Op zondag 22 september 2024 19:27 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het is een fenomenale sporter natuurlijk, maar ook een doodvermoeiende man.
Er is altijd wel weer iets anders om boos over te zijn. Boos over de COVID-regels, boos over de media, boos op Netflix, boos over teamorders, boos op Pirelli, nu weer boos over niet mogen vloeken tijdens persconferenties. De man is aan de lopende band boos over van alles.
Hij is gewoon uitgesproken. Andere coureurs veel minder. Zo vermoeiend is het niet; het is juist goed dat er eens op een andere manier naar gekeken wordt.quote:Op zondag 22 september 2024 19:27 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het is een fenomenale sporter natuurlijk, maar ook een doodvermoeiende man.
Er is altijd wel weer iets anders om boos over te zijn. Boos over de COVID-regels, boos over de media, boos op Netflix, boos over teamorders, boos op Pirelli, nu weer boos over niet mogen vloeken tijdens persconferenties. De man is aan de lopende band boos over van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |