Wie heeft het over voor Norris eindigen? Piastri tussen Norris en Verstappen is wat McLaren nodig heeft.quote:Op zondag 22 september 2024 16:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Piastri mag echt niet meer voor Norris finishen, denk dat McLaren dat zelf ook prima snapt. Dus dat is dat een teamorder en gaan voor norris.
Groot nieuws wel dit.quote:Op zondag 22 september 2024 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ricciardo geeft op Viaplay inderdaad (omfloerst) toe dat hij vervangen wordt door Liam Lawson
Maar Piastri kan wel voor Max finishen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Piastri mag echt niet meer voor Norris finishen, denk dat McLaren dat zelf ook prima snapt. Dus dat is dat een teamorder en gaan voor norris.
Ow jij gaat er voor het gemak van uit dat alleen RB last gaat hebben van Ferrari en Mercedes.quote:Op zondag 22 september 2024 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wie heeft het over voor Norris eindigen? Piastri tussen Norris en Verstappen is wat McLaren nodig heeft.
Zo is RBR nu eenmaal. Veel te hard. Ook nog eens onrechtvaardig.quote:Op zondag 22 september 2024 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Precies Ernest, dat zei ik ook al. Echt onaardig van Red Bull dat ze hem geen waardig afscheid gunnen
Dara lig je bovenopquote:
Red Bull heeft op pure pace eerder last van Ferrari en Mercedes dan dat McLaren dat heeft ja, dat moet afgelopen tien GP's toch wel duidelijk geworden zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 16:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Ow jij gaat er voor het gemak van uit dat alleen RB last gaat hebben van Ferrari en Mercedes.
Sowieso gaat Leclerc nog wel een paar keer meedoen. Zijn tempo in deel 2 van de race was verschroeiendquote:Op zondag 22 september 2024 16:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Leuk statistiekje, maar nietszeggend.
Er gaan circuits komen waar ook Ferrari en/of Mercedes weer in de mix zitten. En dan is er ook nog Piastri.
“Nieuws” in dit gevalquote:Op zondag 22 september 2024 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Groot nieuws wel dit.
Enerzijds jammer. Anderzijds opwindend voor het seizoen.
Om eerlijk te zijn ga ik daar ook vanuit, McLaren is simpelweg niet bij te halen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Ow jij gaat er voor het gemak van uit dat alleen RB last gaat hebben van Ferrari en Mercedes.
Gegrilde kat op het menu? 🤣quote:
Of gewoon van Hamilton zelf?quote:Op zondag 22 september 2024 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe ik de race vond?
Ja toch wel vrij saai. Had er veel meer van verwacht.
Zeker ook met Lewis zijn bandenkeuze. Als die nou op geel was gestart hadden ze Max kunnen uitdagen. Eigenlijk gewoon een onprofessionele keuze van het team.
In dat opzicht was dit weekend wel hoopvol, maar één zwaluw maakt nog geen zomer...quote:Op zondag 22 september 2024 16:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ga ik daar ook vanuit, McLaren is simpelweg niet bij te halen.
De vraag is of Red Bull nog wat verder kan verbeteren of niet.
Die kans is toch ook wel het grootst?quote:Op zondag 22 september 2024 16:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Het zong al rond natuurlijk, maar in de regel vind ik grid invulling toch wel groot nieuws in F1 context.quote:
Kan natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2024 16:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of gewoon van Hamilton zelf?
quote:Op zondag 22 september 2024 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gebruik je die als droogrek voor de katten?
Dat ben ik op 1 bepaalde kat naquote:Op zondag 22 september 2024 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ze een kattenliefhebster was ...
Nu is Singapore al jaren een rot circuit voor RB en deed Verstappen het met p2 nog best aardig. Het gat is wel groot, maar volgende race zal hij er echt wel dichter bij zitten. Het lijkt er in ieder geval op dat ze 1 van de problemen met de auto redelijk hebben opgelost.quote:Op zondag 22 september 2024 16:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is allemaal leuk en aardig, maar RBR zal gewoon een flinke stap voorwaarts moeten zetten. Het verschil is gigantisch. Dusdanig groot dat Norris ze echt alle 6 kan winnen. Max zal Norris 2 keer moeten verslaan, minimaal. Dan heeft hij marge en kan hij ook een keer 5e worden. Anders gaat het hem niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |