Veel meer sinds begin 2023, voordat ze met hun B-spec kwamen reden ze wat achteraan rond te harken.quote:Op zondag 22 september 2024 14:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iets van 0,3 liezen ze zien gister waarbij Red Bull 0,3 achteruit dis gegaan.
Bijna gratis pitstopquote:Op zondag 22 september 2024 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris 9 seconden
Wtf 😵
Bijna zelfs 10.
Je hoeft niet te kijken he...quote:Op zondag 22 september 2024 14:28 schreef Type-R het volgende:
Moker saaie race, zonde van de zondag middag
Daarom gewoon afzetten na de pitstopsquote:Op zondag 22 september 2024 14:28 schreef Type-R het volgende:
Moker saaie race, zonde van de zondag middag
We kunnen ook naar Feyenoord - NAC gaan kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2024 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We kunnen ook naar Feyenoord - NAC gaan kijkenVBLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We kunnen ook naar Feyenoord - NAC gaan kijkenDagjesvolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Soort van besnijdenis?quote:Op zondag 22 september 2024 14:30 schreef DKUp het volgende:
Colapinto snoeit zijn voorgangers de mond
Met dit weer?quote:Op zondag 22 september 2024 14:31 schreef Monolith het volgende:
Tijd om een beetje te gamen met de race op het tweede scherm dan maar.
Gamen doe ik na de race. de PS5 aanzettenquote:Op zondag 22 september 2024 14:31 schreef Monolith het volgende:
Tijd om een beetje te gamen met de race op het tweede scherm dan maar.
Bruisende race tot nu toequote:Op zondag 22 september 2024 14:30 schreef DKUp het volgende:
Colapinto snoeit zijn voorgangers de mond
Zelfs de RB19 was niet zo dominant over weinig rondjes.quote:Op zondag 22 september 2024 14:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gaat heel snel nu. Dat al na 17 rondjes.
Eerder een Kobayashi of een Drugovich. Niemand had m echt op de radar, maar presteert boven verwachting goed nu ie er isquote:
Want Singapore.quote:Op zondag 22 september 2024 14:32 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom vliegt Piastri niet iedereen voorbij?
Omdat stratenbaanquote:Op zondag 22 september 2024 14:32 schreef Rianne84 het volgende:
McLaren is de dominante Mercedes van vroegahquote:Op zondag 22 september 2024 14:32 schreef Rianne84 het volgende:
Dit ja, niet normaal.quote:Op zondag 22 september 2024 14:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zelfs de RB19 was niet zo dominant over weinig rondjes.
Joh.quote:Op zondag 22 september 2024 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat Max banden en motor spaart
Met name banden, en dat is niet uit luxe.quote:Op zondag 22 september 2024 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat Max banden en motor spaart
Voor en naquote:Op zondag 22 september 2024 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gamen doe ik na de race. de PS5 aanzetten
Wanneer Lando met dit tempo wegloopt moet je ook vooral achterom kijken.quote:Op zondag 22 september 2024 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
Max krijgt alleen de tijden van diegene die achter hem rijden door via de radio
1-stop vor RBR, 2-stop voor McLaren wellichtquote:Op zondag 22 september 2024 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
Max krijgt alleen de tijden van diegene die achter hem rijden door via de radio
idd...betekend dus ook dat hij niet eens probeert in de buurt van Norris te komenquote:Op zondag 22 september 2024 14:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wanneer Lando met dit tempo wegloopt heeft moet je ook vooral achterom kijken.
Gevolg zou moeten zijn dat Mclaren zijn dominante auto door toekenning van minder budget en minder test en windtunnel niet nog dominanter kan maken, terwijl RBR zijn niet dominante auto misschien wel iets beter kan maken doordat ze nu minder hoog eindigenquote:Op zondag 22 september 2024 14:35 schreef Evenstar het volgende:
In poging om het minder saai te maken en RB dominantie te breken heeft FIA nu een dominante McLaren. Goed bezig pikkies
Valt wel mee toch. Ze hebben het gewoon op eigen kracht goed voor elkaar. Dat ze niet kijken naar de voorvleugel is wel opvallend, dat ding beweegt echt in extreme matequote:Op zondag 22 september 2024 14:35 schreef Evenstar het volgende:
In poging om het minder saai te maken en RB dominantie te breken heeft FIA nu een dominante McLaren. Goed bezig pikkies
Dat is wishfull thinking vrees ikquote:Op zondag 22 september 2024 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1-stop vor RBR, 2-stop voor McLaren wellicht
Alsof iedereen hier op het terras zit en de race op telefoon volgt.quote:
Touché, maar ik heb gelukkig een tuinquote:Op zondag 22 september 2024 14:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier op het terras zit en de race op telefoon volgt.
Gewoon lekker de balkondeur open, voelt ook een beetje als buiten.quote:Op zondag 22 september 2024 14:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Touché, maar ik heb gelukkig een tuin
Ja, maar dat bedoel ik dus. Ze laten dingen toe die eigenljk niet mogen. Ja, ze doorstaan de testen, maar dat deden vleugels en onderdelen van RB eerder ook en toch moesten ze het aanpassen. Enige reden die ik dan kan bedenken is dat ze dat hebben toegelaten om dominantie van RB te doorbreken.quote:Op zondag 22 september 2024 14:37 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Ze hebben het gewoon op eigen kracht goed voor elkaar. Dat ze niet kijken naar de voorvleugel is wel opvallend, dat ding beweegt echt in extreme mate
Nu al klagenquote:Op zondag 22 september 2024 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis snijdt mooi door het veld.
Misschien was ie dat vergeten?quote:Op zondag 22 september 2024 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ehmm Lewis... dat weet je van te voren toch? Dat is een logisch gevolg van de keuze voor softs.
"I am struggling with this tyre."quote:Op zondag 22 september 2024 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis snijdt mooi door het veld.
T. Diddy.quote:Op zondag 22 september 2024 14:40 schreef potjecreme het volgende:
Toto met jonge mannen om hem heen geeft een beetje een Sean "Diddy" Combs vibe.
Ze moeten ook banger zijn voor de 2e McLaren dan Norris voor Verstappen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wanneer Lando met dit tempo wegloopt moet je ook vooral achterom kijken.
We leven niet meer in het dominante Mercedes tijdperk hè?quote:Op zondag 22 september 2024 14:41 schreef Sabata het volgende:
ik wacht op een FL marker, want Lewis klaagt
Plan C.quote:
ja die party mode horen we niets meer vanquote:Op zondag 22 september 2024 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
We leven niet meer in het dominante Mercedes tijdperk hè?
Zit al in Ferrari stand.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 14:40 schreef potjecreme het volgende:
Toto met jonge mannen om hem heen geeft een beetje een Sean "Diddy" Combs vibe.
Nou eigenlijk niet.quote:
dat krijg je als er mensen achter je niet pitten en dus voor je staan na je pitquote:
Als je er zachte banden onder zet moet je niet zeuren dat je eerder naar binnen moet.quote:Op zondag 22 september 2024 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton klaagt weer eens over de strategie.
Vooral de eerste 6.quote:Op zondag 22 september 2024 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Veel saaie races dit seizoen voor m'n gevoel
Ja Max domineert niet dan krijg je dat.quote:Op zondag 22 september 2024 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Deze is echt heel heel saai….quote:Op zondag 22 september 2024 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Ik neem aan dat ze vantevoren besproken hebben.quote:Op zondag 22 september 2024 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je er zachte banden onder zet moet je niet zeuren dat je eerder naar binnen moet.
Die gaat geen podium meer halenquote:Op zondag 22 september 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat krijg je als er mensen achter je niet pitten en dus voor je staan na je pit
Stiekem zijn de teams toch weer meer updates aan het maken die vuile lucht genereren. Die regelwijziging lijkt echt nodigquote:Op zondag 22 september 2024 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Er gebeurt gewoon nauwelijks wat.quote:Op zondag 22 september 2024 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja Max domineert niet dan krijg je dat.
Voor mijn gevoel is dit juist een van de weinigenquote:Op zondag 22 september 2024 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Ferrari en strategie is leuker.quote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mercedes en strategie blijft ook een leuke rubriek.
Niks klassieks aan, louter gemaakt om een tweede Monaco te krijgen met een rondje langs de bekende hotels.quote:
Hammie had hem bijna veroorzaaktquote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Het is wachten op de onvermijdelijke SC
Welke ronde?quote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Dat jaar opvallend weinig van te merken, het Vasseur effect.quote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ferrari en strategie is leuker.
Het grappige is dat Ferrari juist best goed is, hun fouten zijn alleen vaak grappigerquote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ferrari en strategie is leuker.
Magnussen is nog in de racequote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Probleem van de FIA is vooral dat ze selectief zijn wat betreft het toepassen van regels, zelfde met dat stuur-trucje bij Mercedes, duurde ook flink wat races.quote:Op zondag 22 september 2024 14:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik dus. Ze laten dingen toe die eigenljk niet mogen. Ja, ze doorstaan de testen, maar dat deden vleugels en onderdelen van RB eerder ook en toch moesten ze het aanpassen. Enige reden die ik dan kan bedenken is dat ze dat hebben toegelaten om dominantie van RB te doorbreken.
Nu hebben ze alleen een probleem dat McLaren de nieuwe RB is en misschien nog wel dominanter is. De FIA moet gewoon vooral bezig zijn met de regels laten naleven en niet of het wel of niet spannend genoeg is op de baan. Daar gaat het mis.
McLaren doet het verder gewoon goed. Randjes opzoeken, soms er net over, maar dan moet de FIA maar ingrijpen. Ze grijpen niet in en wat het nog veel erger maakt is dat ze er weken of maanden over doen om duidelijkheid te geven, zodat de andere teams ook niet kunnen anticiperen.
Er gebeurt nauwelijks wat onverwachts waardoor teams opeens genoodzaakt zijn in te spelen op een nieuwe situatiequote:Op zondag 22 september 2024 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dit juist een van de weinigen![]()
Vaak vermakelijke races gezien, van inhalen tot juist spanning en enorme druk op elkaar zetten.
Och, d/t fouten blijven ook altijd leukquote:Op zondag 22 september 2024 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is al dat geklaag van Hamilton wel het leukste dat er deze race gebeurd.
Helemaal als je dan voor de race leest dat Hamilton het Verstappen en Norris moeilijk zou gaan maken met al zijn ervaring bla bla blaquote:Op zondag 22 september 2024 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is al dat geklaag van Hamilton wel het leukste dat er deze race gebeurd.
Herhaling van Norris op Verstappen in Baku.quote:Op zondag 22 september 2024 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Piastri gaat Verstappen nog bedreigen.
Deels eens welquote:Op zondag 22 september 2024 14:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat jaar opvallend weinig van te merken, het Vasseur effect.
absoluutquote:Op zondag 22 september 2024 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Piastri gaat Verstappen nog bedreigen.
De harde banden zijn baggerquote:Op zondag 22 september 2024 14:50 schreef Evenstar het volgende:
RB luister nou eens naar Max verdomme, Piastri gaat knallen, Max roept al ronden lang dat het tijd is.
Broer van de seksuologe?quote:Op zondag 22 september 2024 14:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
En meteen Tom Stallard richting Oscar: Lets go
Can you do one more lap?quote:Op zondag 22 september 2024 14:50 schreef Evenstar het volgende:
RB luister nou eens naar Max verdomme, Piastri gaat knallen, Max roept al ronden lang dat het tijd is.
Volgens mij bestuurt Max die auto dus als hij de pits in rijdt dan krijgt ie nieuwe banden.quote:Op zondag 22 september 2024 14:50 schreef Evenstar het volgende:
Maar ja, Monaco was dan weer wel leuk.quote:Op zondag 22 september 2024 14:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niks klassieks aan, louter gemaakt om een tweede Monaco te krijgen met een rondje langs de bekende hotels.
Als er niemand klaarstaatquote:Op zondag 22 september 2024 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij bestuurt Max die auto dus als hij de pits in rijdt dan krijgt ie nieuwe banden.
Ze hadden genoeg marge. Maar uiteraard verneuken ze de stop weer eens.quote:
Hij is zoveel beter, dat heeft ie echt niet nodigquote:Op zondag 22 september 2024 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou geen schade hoor. Norris is aan het liegen.
Bingo! Voorspelbare jongeman.quote:
Nou nou.quote:Op zondag 22 september 2024 14:55 schreef Sabata het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Max inderdaad kwaad woedend
Nee ging ook om Russell want ze riepen al dat Leclerc nog moest stoppen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max dacht dat Leclerc al binnen was geweest?
Denk niet dat het over Leclerc gingquote:Op zondag 22 september 2024 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max dacht dat Leclerc al binnen was geweest?
En de pitstops van Max zijn ook al ráces veel langzamer dan die van Perez...quote:Op zondag 22 september 2024 14:55 schreef Evenstar het volgende:
Max heeft wel gelijk. RB zit echt te slapen de laatste paar races, waar is big brain Hannah
Behalve dat je extreem veel tijd verliest hier met een pitstop en inhalen beetje lastig isquote:Op zondag 22 september 2024 14:55 schreef Breekfast het volgende:
Ik had wel verwacht dat er vaker voor M-M-S gekozen zou worden, aangezien de hard tyres niet werken.
Slechte strategiequote:
Meer taakstraf urenquote:Op zondag 22 september 2024 14:55 schreef Sabata het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Max inderdaad kwaad woedend
Piastri moet dan een halve seconde per rondje sneller zijn ongeveer.quote:Op zondag 22 september 2024 14:54 schreef MoreDakka het volgende:
Maakt allemaal niets uit, 3e plek is maximaal haalbare
Als ie nou in de muur gingquote:
Nou nou.quote:
Iets meer in de muur en niet meer uit kanquote:
FIA wil Verstappen tegenwerken!quote:
Och, zolang ie maar bij dit lijstje wegblijft is er weinig aan de hand:quote:
not nicequote:Op zondag 22 september 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets meer in de muur en niet meer uit kan
dat is waar Max zo boos over was, ging niet over Leclercquote:Op zondag 22 september 2024 14:58 schreef -XOR- het volgende:
RUS is na de pitstops wel dichterbij VER gekomen.
En Hamiltonquote:Op zondag 22 september 2024 14:59 schreef Evenstar het volgende:
over de helft en meest spannende was dat Norris bijna muur raakte
Je kan me echt opvegen als Verstappen uitgerekend Singapore wint.quote:Op zondag 22 september 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets meer in de muur en niet meer uit kan
deed ie bij de zus van Nick de V ookquote:Op zondag 22 september 2024 14:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell zit gewoon naar complimentjes te vissen.
Quote dit effe als het echt gebeurt.quote:Op zondag 22 september 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan me echt opvegen als Verstappen uitgerekend Singapore wint.
quote:Op zondag 22 september 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
uitgerekend?quote:
Nou...het spannendste was of Lewis Max wel heel liet in de eerste bochtquote:Op zondag 22 september 2024 14:59 schreef Evenstar het volgende:
over de helft en meest spannende was dat Norris bijna muur raakte
Je kan ook beter vriendjes blijven met de FIA zegt Lewisquote:
dan moet er echt een Abu Dhabitje gebeurenquote:Op zondag 22 september 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Quote dit effe als het echt gebeurt.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 22 september 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lewis zegt: "Ik zou die taakstraf niet uitvoeren"quote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kan ook beter vriendjes blijven met de FIA zegt Lewis
Of minder Calimerodenkenquote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kan ook beter vriendjes blijven met de FIA zegt Lewis
Dat zegt ie....maar ondertussen is het gewoon een slijmbalquote:Op zondag 22 september 2024 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lewis zegt: "Ik zou die taakstraf niet uitvoeren"
quote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
dan moet er echt een Abu Dhabitje gebeuren
quote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee als Norris crasht win Piastri makkelijk
Paus gekozen?quote:Op zondag 22 september 2024 15:02 schreef Evenstar het volgende:
Ik mis de tijd met dikke witte rookpluimen
2013?quote:Op zondag 22 september 2024 15:02 schreef Evenstar het volgende:
Ik mis de tijd met dikke witte rookpluimen
My sweet summerchildquote:
Inchident.quote:
Op zijn Stigsquote:
Die van Perez was prima..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |