Joh.quote:Op zondag 22 september 2024 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat Max banden en motor spaart
Met name banden, en dat is niet uit luxe.quote:Op zondag 22 september 2024 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat Max banden en motor spaart
Voor en naquote:Op zondag 22 september 2024 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gamen doe ik na de race. de PS5 aanzetten
Wanneer Lando met dit tempo wegloopt moet je ook vooral achterom kijken.quote:Op zondag 22 september 2024 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
Max krijgt alleen de tijden van diegene die achter hem rijden door via de radio
1-stop vor RBR, 2-stop voor McLaren wellichtquote:Op zondag 22 september 2024 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
Max krijgt alleen de tijden van diegene die achter hem rijden door via de radio
idd...betekend dus ook dat hij niet eens probeert in de buurt van Norris te komenquote:Op zondag 22 september 2024 14:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wanneer Lando met dit tempo wegloopt heeft moet je ook vooral achterom kijken.
Gevolg zou moeten zijn dat Mclaren zijn dominante auto door toekenning van minder budget en minder test en windtunnel niet nog dominanter kan maken, terwijl RBR zijn niet dominante auto misschien wel iets beter kan maken doordat ze nu minder hoog eindigenquote:Op zondag 22 september 2024 14:35 schreef Evenstar het volgende:
In poging om het minder saai te maken en RB dominantie te breken heeft FIA nu een dominante McLaren. Goed bezig pikkies
Valt wel mee toch. Ze hebben het gewoon op eigen kracht goed voor elkaar. Dat ze niet kijken naar de voorvleugel is wel opvallend, dat ding beweegt echt in extreme matequote:Op zondag 22 september 2024 14:35 schreef Evenstar het volgende:
In poging om het minder saai te maken en RB dominantie te breken heeft FIA nu een dominante McLaren. Goed bezig pikkies
Dat is wishfull thinking vrees ikquote:Op zondag 22 september 2024 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1-stop vor RBR, 2-stop voor McLaren wellicht
Alsof iedereen hier op het terras zit en de race op telefoon volgt.quote:
Touché, maar ik heb gelukkig een tuinquote:Op zondag 22 september 2024 14:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier op het terras zit en de race op telefoon volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |