Wel jammer dat Peterson en Tengstedt gehandicapt zijnquote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goals van Valente, Neghli. Assist van Breum. Ik bal een vuistje als trotse FOK! Voetbalmanager.
Voorlopig zullen ze wel blijven ook. Groningen is veel sterker dan een Willem 2 of RKC.quote:Op zondag 22 september 2024 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat leuk dat FC Groningen terug is.
Groningen gaat de pleeoffs halen.quote:Op zondag 22 september 2024 12:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voorlopig zullen ze wel blijven ook. Groningen is veel sterker dan een Willem 2 of RKC.
Het is een doel voor mij dit seizoen om te ontdekken hoe wij als Nederland zulke spelers enigszins over het hoofd zien.quote:Op zondag 22 september 2024 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie net dat oud-Fortuna speler Tijjani Noslin basisspits is bij Lazio Roma. Jeetje.
quote:Op zondag 22 september 2024 13:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoeveel bakstenen liggen er nog in je tuin?
PSV wilde hem ook hebben.quote:Op zondag 22 september 2024 13:29 schreef hhh38 het volgende:
Die Trenchcoat heeft echt een lekkere trap, alles is op doel.
quote:Op zondag 22 september 2024 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is een doel voor mij dit seizoen om te ontdekken hoe wij als Nederland zulke spelers enigszins over het hoofd zien.
quote:Op zondag 22 september 2024 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Groningen heeft een leuk elftal, ben alleen geen fan van slager Peersman.
Ik had dit niet achter Dick gezocht.quote:Op zondag 22 september 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Stuur die Lukkien ook maar weg. Dit slaat nergens op.
Dit is ook veel te opzichtig allemaal.quote:Op zondag 22 september 2024 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had dit niet achter Dick gezocht.
Haalde hij niet bij Emmen al dit soort trucjes uit?quote:Op zondag 22 september 2024 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij dit niet meer voor de geest halen.quote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haalde hij niet bij Emmen al dit soort trucjes uit?
Wat deed ie?quote:Op zondag 22 september 2024 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
een lesboquote:Op zondag 22 september 2024 13:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een man met vrouwelijke trekken.
quote:Op zondag 22 september 2024 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[ x ]
Een tweeluik. @:rambodirk
Welke boodschap is vandaag het meeste bijgebleven?quote:Op zondag 22 september 2024 14:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga matcha thee zetten
heb ik wel nodig na de kerk
Vergeet de tegengoal nietquote:Op zondag 22 september 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik voorspel een goal van Hang in Boom, een vroege treffer en een doodsimpele middag voor Feyenoord.
NAC is buitenshuis een treurig geval.quote:Op zondag 22 september 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet de tegengoal niet
Ditquote:Op zondag 22 september 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke boodschap is vandaag het meeste bijgebleven?
quote:Kongolo, die al christen was maar het geloof niet praktiseerde, liet zich door een vriend overhalen om naar een kerk in Londen te gaan. "Ineens voelde ik innerlijke rust. Ik was weer vrolijk, kreeg een doel in mijn leven. Waar was ik al die tijd mee bezig geweest?"
In plaats van de discotheek bezocht hij voortaan de kerk. "De Heer heeft me gered. Ik begreep door hem dat het niet gaat om lifestyle. Ik probeerde met dure spullen en veel feesten de leegte in mijn leven op te vullen. Maar dat is niet waar het om draait."
Fijn dat de dienstdoende commentator ook de vorige wedstrijd van Feyenoord heeft gekeken.quote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo is onder de indruk dat Hwang nu al de corners neemt.
Dat kan echt niet he?quote:Op zondag 22 september 2024 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Lotomba gaan we nog veel plezier aan beleven.
Die zit binnenkort op de bank mag ik hopen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Lotomba gaan we nog veel plezier aan beleven.
Betekent dat Nieuwkoop speelt.quote:Op zondag 22 september 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zit binnenkort op de bank mag ik hopen.
Dat hoop ik nietquote:Op zondag 22 september 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zit binnenkort op de bank mag ik hopen.
Het lijkt mij niet handig om iemand te halen die nog slechter is dan Nieuwkoop nee.quote:Op zondag 22 september 2024 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kan echt niet he?
Ik snap dat Geertruida onmogelijk te vervangen is maar dit is wel toplevel.
Die is tenminste verdedigend geen gevaar voor eigen ploeg, ook al kan ie werkelijk niks met een bal.quote:Op zondag 22 september 2024 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Betekent dat Nieuwkoop speelt.
Dit was dus NIET de bedoeling.
Misschien kunnen we Pedersen nog wel terughalenquote:Op zondag 22 september 2024 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is tenminste verdedigend geen gevaar voor eigen ploeg, ook al kan ie werkelijk niks met een bal.
Daar hebben we nog een leuke som geld voor ontvangen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Pedersen nog wel terughalen
Oh ja die mitchell was volgens Te Kloese zo'n stunt en een enorm talent. Dan zou ik hem er nu al inzetten in plaats van Lomptomba.quote:Op zondag 22 september 2024 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar hebben we nog een leuke som geld voor ontvangen.
Ik hoop dat Read of Mitchell over een tijdje gewoon een goede speler blijkt te zijn.
Hoeveel goals minimaal?quote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Ueda-trein begint VANAF nu echt te rijden @:Coco
Die gaat voorlopig wel spelen en dan volgens jou zijn kans pakken toch.quote:Op zondag 22 september 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is sterk afhankelijk van de hoeveelheid basisplaatsen.
Ja, dit.quote:Op zondag 22 september 2024 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze wedstrijd of voor zolang hij Gimnez vervangt?
Jazeker. Elke basisplaats staat gelijk aan betrokken bij een goalquote:Op zondag 22 september 2024 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig wel spelen en dan volgens jou zijn kans pakken toch.
Daar is al 1.quote:Op zondag 22 september 2024 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jazeker. Elke basisplaats staat gelijk aan betrokken bij een goal
Die speelt erg matig ja, sowieso een droevige 1e helft.quote:Op zondag 22 september 2024 15:25 schreef Durmada het volgende:
Osman pakt bijna zijn tweede gele kaart, valt mij niet mee
Eigenlijk wordt elke speler waar ik een topic over open een unaniem belachelijk groot succesquote:Op zondag 22 september 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die speelt erg matig ja, sowieso een droevige 1e helft.
Hang in Boom kan mij wel bekoren.
Ja dat is zeker een aanwinst voor Feyenoord. Die is wel een flink stuk beter dan Zerrouki.quote:Op zondag 22 september 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die speelt erg matig ja, sowieso een droevige 1e helft.
Hang in Boom kan mij wel bekoren.
VBL / Het grote Branco van den Boomen topic #1: Top of flop?quote:Op zondag 22 september 2024 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt elke speler waar ik een topic over open een unaniem belachelijk groot succes
We waarderen deze kwetsbaarheid.quote:Op zondag 22 september 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
Ja, over die post had ik beter moeten nadenken
Wat lekker zegquote:
Dat was echt een hele leuke rubriek.quote:Op zondag 22 september 2024 15:35 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me die hele Bruma niet eens meer herinneren
@KingRoland in the mud.quote:Op zondag 22 september 2024 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet zo even een bruine fruitschaal op het tafeltje.
Wat jammerquote:Op zondag 22 september 2024 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg Fortuna - PSV over te slaan.
Het wordt PSV weer in de schoot geworpenquote:
Sorry dat ¨we¨ te goed zijnquote:Op zondag 22 september 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het wordt PSV weer in de schoot geworpen
Jammer dat zij nooit op eigen kracht kampioen kunnen worden
Ik kijk het begin wel even aan. Vanavond The Penguin!quote:Op zondag 22 september 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jammer
Dan ga ik ook wat anders doen
Ik kan niet wachten op je reviewquote:Op zondag 22 september 2024 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk het begin wel even aan. Vanavond The Penguin!
Vooral het laatste gok ik.quote:Op zondag 22 september 2024 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelt Twente zo goed of Almere zo slecht?
Klopt.quote:Op zondag 22 september 2024 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelt Twente zo goed of Almere zo slecht?
Oud papierbak vol.quote:Op zondag 22 september 2024 16:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Almere en RKC gaan echt kansloos degraderen.
Erg mooi.
Daar keek ik net ook naar ja.quote:Op zondag 22 september 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Almere een stuk meer xG dan Twente en het staat 0-5
Kan IEMAND mij dit uitleggen?
quote:Op zondag 22 september 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat kan ik uitleggen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
heeft die weer gescoordquote:
hoepel is op met je matcha thee manquote:Op zondag 22 september 2024 14:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga matcha thee zetten
heb ik wel nodig na de kerk
2x!quote:Op zondag 22 september 2024 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft die weer gescoord
ik krijg altijd gelijk he
psv schopt zichzelf elke week naar een overwinningquote:Op zondag 22 september 2024 17:10 schreef PSVCL het volgende:
de scheids mag de psv spelers wel meer gaan beschermen nu fortuna alleen nog maar kan trappen
Als ik iedere keer dat een speler een verkeerde pass geeft hier ga posten, dan heb ik binnen een maand eelt op mijn duimen.quote:Op zondag 22 september 2024 17:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja dan doe je net alsof Schouten het met opzet doet.
quote:Op zondag 22 september 2024 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik iedere keer dat een speler Schouten een verkeerde pass geeft hier ga posten, dan heb ik binnen een maand eelt op mijn duimen.
Haha.quote:Op zondag 22 september 2024 17:29 schreef PSVCL het volgende:
tering scheids helpt fortuna in de wedstrijd. had psv maar een keer de scheids mee wanneer het even niet loopt
Het is een complot!!!quote:Op zondag 22 september 2024 17:29 schreef PSVCL het volgende:
tering scheids helpt fortuna in de wedstrijd. had psv maar een keer de scheids mee wanneer het even niet loopt
Ik hoop het voor je jonge!quote:Op zondag 22 september 2024 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon wachten op het momentje individuele klasse van PSV.
Nijhuis is VAR hoor ik netquote:
Toe maar, ze waren in de aanbieding zeker?quote:Op zondag 22 september 2024 18:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu mijn 3e sinassappel van vandaag
nee best duurquote:Op zondag 22 september 2024 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toe maar, ze waren in de aanbieding zeker?
Geniet maar eet het met mate.quote:Op zondag 22 september 2024 18:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu mijn 3e sinassappel van vandaag
Met zo'n big4 salaris doet je dat niks natuurlijk.quote:
Dat valt wel mee. Bij de promoties stijg je wel erg flink. Junior niet zo veel, het is daarom survival of the fittest cultuur hier.quote:Op zondag 22 september 2024 18:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met zo'n big4 salaris doet je dat niks natuurlijk.
Smakelijk
En 1-2, het zit je ook allemaal mee!
Anders had de VAR toch al ingegrepenquote:Op zondag 22 september 2024 18:15 schreef CR7 het volgende:
Volgens mij was het buitenspel van Tilman
Up or out. Promotie maken iedere 2 jaar of ophoepelen.quote:Op zondag 22 september 2024 18:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Bij de promoties stijg je wel erg flink. Junior niet zo veel, het is daarom survival of the fittest cultuur hier.
cc: @:rambodirk @:oriente @:3rr0r @:nober @:monkyyy @:wereldgozer
Ze investeren erin dat jij RA kan wordenquote:Op zondag 22 september 2024 18:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Bij de promoties stijg je wel erg flink. Junior niet zo veel, het is daarom survival of the fittest cultuur hier.
Doorgestoken kaart!quote:Op zondag 22 september 2024 18:15 schreef CR7 het volgende:
Nee. Dat zie je toch?quote:Op zondag 22 september 2024 18:15 schreef CR7 het volgende:
Ach jij werkt toch tot je dood. Het zit in je aard.quote:Op zondag 22 september 2024 18:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Flink je manager pijpen koffie mee drinken dusquote:Op zondag 22 september 2024 18:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is z vreselijk domquote:Op zondag 22 september 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg mooi. Hier alvast een ihattaartje
[ afbeelding ]
De hele wedstrijd jodenliedjes zingen en provoceren, dan nog dit ook, wat een volk. Blijkbaar zetten ze dit soort uitpotjes in de vrije verkoop, dan vraag je er wel een beetje omquote:Op zondag 22 september 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
De nieuw NAC is uit. Ik haat die club.
[ x ]
quote:De rechter-commissaris besloot dat de verdachten niet langer in voorarrest hoeven te blijven en heeft de voorlopige hechtenis van de drie geschorst. Daar zijn wel voorwaarden aan verbonden. Zo is aan de verdachten een gebiedsverbod voor het stadion van NAC tijdens wedstrijden opgelegd, mogen zij zich niet ophouden bij voetbalwedstrijden in Nederland en mogen ze geen alcohol drinken.
Lek is sinds gisteren weer boven gelukkig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajax staat onder Heracles
Toen speelden ze wel al prima voor die kaarten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kaartenhuis dat Heerenveen. Tegen Groningen ook gemazzeld met die 2 rode kaarten.
Probleem lijkt vooral achterin te zitten dan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen speelden ze wel al prima voor die kaarten.
Middenveld vind ik prima voor Heerenveen, achterin vooral ook langzame verdedigers terwijl ze heel 'hoog' willen spelen, dat is niet altijd even handig. En een kutkeeper natuurlijk. Voorin misten er gister ook een aantal maar dat is verder ook allemaal nieuw en jong dus dat zal de ene week wel draaien en de andere week niet. Maar ik verwacht dat het dit hele seizoen niet stabiel zal zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Probleem lijkt vooral achterin te zitten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |