Wel jammer dat Peterson en Tengstedt gehandicapt zijnquote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goals van Valente, Neghli. Assist van Breum. Ik bal een vuistje als trotse FOK! Voetbalmanager.
Voorlopig zullen ze wel blijven ook. Groningen is veel sterker dan een Willem 2 of RKC.quote:Op zondag 22 september 2024 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat leuk dat FC Groningen terug is.
Groningen gaat de pleeoffs halen.quote:Op zondag 22 september 2024 12:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voorlopig zullen ze wel blijven ook. Groningen is veel sterker dan een Willem 2 of RKC.
Het is een doel voor mij dit seizoen om te ontdekken hoe wij als Nederland zulke spelers enigszins over het hoofd zien.quote:Op zondag 22 september 2024 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie net dat oud-Fortuna speler Tijjani Noslin basisspits is bij Lazio Roma. Jeetje.
quote:Op zondag 22 september 2024 13:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoeveel bakstenen liggen er nog in je tuin?
PSV wilde hem ook hebben.quote:Op zondag 22 september 2024 13:29 schreef hhh38 het volgende:
Die Trenchcoat heeft echt een lekkere trap, alles is op doel.
quote:Op zondag 22 september 2024 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is een doel voor mij dit seizoen om te ontdekken hoe wij als Nederland zulke spelers enigszins over het hoofd zien.
quote:Op zondag 22 september 2024 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Groningen heeft een leuk elftal, ben alleen geen fan van slager Peersman.
Ik had dit niet achter Dick gezocht.quote:Op zondag 22 september 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Stuur die Lukkien ook maar weg. Dit slaat nergens op.
Dit is ook veel te opzichtig allemaal.quote:Op zondag 22 september 2024 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had dit niet achter Dick gezocht.
Haalde hij niet bij Emmen al dit soort trucjes uit?quote:Op zondag 22 september 2024 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had dit niet achter Dick gezocht.
Ik kan mij dit niet meer voor de geest halen.quote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haalde hij niet bij Emmen al dit soort trucjes uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |