Precies! Hakkend. Zonder hemd. (Of vest.)quote:Op woensdag 25 september 2024 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Precies, iedereen roept wel over mannen die galant en romantisch moeten zijn, maar eigenlijk willen we allemaal toch gewoon een stoere houthakker. Die dan wel weer een lekker vuurtje voor je maakt.
Lekker pittig, net als jij?quote:Op woensdag 25 september 2024 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou heb ik ook zin om Indisch te gaan koken. Lekker uitgebreide rijsttafel.![]()
Maar wilde zaterdag eigenlijk nog een keer barbecueen. Omdat het kan.
De nihilisten en mensen die slecht weer nodig hebben om het gezellig te maken om wat voor reden dan ook zullen in hun nopjes zijn.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
De komende 48 uur worden nat
[ afbeelding ]
Een psych zou ook in z'n nopjes zijn met jou en je constante geklaag over wat anderen wel niet moeten vinden van het weer. Mijn god ben je een zeiksnor na een halve dag licht herfstachtig weer.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De nihilisten en mensen die slecht weer nodig hebben om het gezellig te maken om wat voor reden dan ook zullen in hun nopjes zijn.
quote:Op woensdag 25 september 2024 13:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een psych zou ook in z'n nopjes zijn met jou en je constante geklaag over wat anderen wel niet moeten vinden van het weer. Mijn god ben je een zeiksnor na een halve dag licht herfstachtig weer.
Vast een glitchquote:Op woensdag 25 september 2024 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik schrik me dood, de zon komt ineens door hier.
Ik ben zomers ook rijp voor een psych. Dat ontken ik ook niet hequote:Op woensdag 25 september 2024 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Heb je jezelf wel eens op een zomerdag gelezen?
Maar iedereen mag vinden wat hij wil. Leuk toch al dat geklaag en al die verschillende meningen. En dat is het leuke met het weer, niemand kan er iets aan veranderen.
Heb je al 113 gebeld, zeiksnor?quote:Op woensdag 25 september 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De nihilisten en mensen die slecht weer nodig hebben om het gezellig te maken om wat voor reden dan ook zullen in hun nopjes zijn.
quote:Op woensdag 25 september 2024 12:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar vandaag valt toch nog reuze mee. Ja, grijs. Anderhalf druppeltje regen gehad. Mooi weer, zeker niet. Kutweer, nee ook niet.
Kan een stuk herfstachtiger dan dit
Het is de hele week al primaquote:Op woensdag 25 september 2024 12:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar vandaag valt toch nog reuze mee. Ja, grijs. Anderhalf druppeltje regen gehad. Mooi weer, zeker niet. Kutweer, nee ook niet.
Kan een stuk herfstachtiger dan dit
Die man ziet er wel een beetje uit als een nihilist jaquote:Op woensdag 25 september 2024 16:15 schreef INViCTuS het volgende:
Zal wel weer de nodige overlast gaan geven en weilanden die meren worden komende halfjaar
[ x ]
Weer een reden om de landbouw aan banden te leggen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:15 schreef INViCTuS het volgende:
Zal wel weer de nodige overlast gaan geven en weilanden die meren worden komende halfjaar
[ x ]
Extra hoog he. Of met een waadpak het paard op.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ja, niet echt een schokkend bericht. Dat is heel de zomer al te zien, dat de bossen en velden nog steeds kletsnat zijn. Hoef je geen meteoroloog voor te zijn. Maar wel kut om zo de herfst/winter in te gaan. Zie de bui al hangen. Of liggen vooral. Nieuwe laarzen bestellen.
Jep, valt me reuze mee nog.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
[..]
Het is de hele week al prima
Eh, wat?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Weer een reden om de landbouw aan banden te leggen.
Want de suggestie die het oproept is dat die hoge waterstand door klimaatverandering komt maar in werkelijkheid vragen we gewoon steeds meer van het land en is fatsoenlijke afwatering een steeds groter probleem.
Of een zeepaard aanschaffen.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Extra hoog he. Of met een waadpak het paard op.
Wat een blijhoofdquote:Op woensdag 25 september 2024 16:15 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Maar in de zomer moet er water bijquote:Op woensdag 25 september 2024 18:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eh, wat?
De landbouw zorgt juist voor een veel te snelle afwatering. Vasthouden is belangrijk. Hoog grondwater is goed voor Nederland, anders gaat onze natuur naar de kloten en klinkt de bodem in.
Klinkt als iemand die hier meepost.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:24 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Wat een blijhoofd
Een zekere Edwin Kranenberg trapt me daar in de comments een enorme open deur in, zeg!
Knus onder het enige afdakje?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
BAKKEN uit de hemel.
Regen tegen de ramen. Knus. Alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |