Heel gek, bij mij is dat inmiddels dus precies andersomquote:Op woensdag 25 september 2024 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan allemaal maar is veel toffer onder een dekentje als de regen tegen het raam tikt en het het donker is buiten met wat kaarsen aan.
In de zomer heb ik snel het gevoel dat ik naar buiten 'moet' omdat het lekker weer is.
Soort van FOMO omdat je raadt het al, het daarna weer 7 maanden herfst is.
quote:Op woensdag 25 september 2024 12:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heel gek, bij mij is dat inmiddels dus precies andersom
Oh, je praat namens je partner. Genoteerd.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kook zelf niet hoor dus haal je like maar weg.
tevens dit:quote:Op woensdag 25 september 2024 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die nu naar buiten kijken en denken 'hier word ik vrolijk van'
Kutherfst
quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:46 schreef BlackLining het volgende:
Mensen die liever grijs grauw kutweer hebben moet je niet vertrouwen. Zijn nihilisten, staan aan de verkeerde kant van het leven.
Heb er ook flink last van als er 4 uur een pan rendang staat te pruttelen. BLOEDHEET.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, je praat namens je partner. Genoteerd.
Sterkte met je A++++ huis.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er ook flink last van als er 4 uur een pan rendang staat te pruttelen. BLOEDHEET.
Gordijnen kunnen ook gewoon dicht.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte met je A++++ huis.![]()
Wat ben ik dan blij koeler te wonen. Zomers altijd lekker. Winter gewoon de verwarming aan.
Extra gezellig. @:nattekat
A+++++ huis moet je ook gewoon wat koelen in een warme zomerperiode. Beetje nutteloze zomerse stroom omzetten naar koeling, ideaal. 's Winters bespaar je een bak omdat je veel minder moet verwarmen. Verwarming merk je bij mij overigens niks van eigenlijk, komt geen echte warmte vanaf.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben ik dan blij koeler te wonen. Zomers altijd lekker. Winter gewoon de verwarming aan.
Mijn ervaring met slecht geïsoleerde huizen is dat het in de zomer op echt warme dagen bloedheet is en in de winter eigenlijk altijd koud. Vaak ook problemen met vocht, tocht en dat soort ellende, dus nee dank je.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies, zeker nu we zonnepanelen hebben ga ik een airco in de woonkamer steeds meer overwegen. Lekker hele jaar een constante 21 graden overal in huis met een perfecte luchtvochtigheid ongeacht de elementen buiten. Mien vatten ze niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
A+++++ huis moet je ook gewoon wat koelen in een warme zomerperiode. Beetje nutteloze zomerse stroom omzetten naar koeling, ideaal. 's Winters bespaar je een bak omdat je veel minder moet verwarmen. Verwarming merk je bij mij overigens niks van eigenlijk, komt geen echte warmte vanaf.
En ventileren. Altijd. Zomer en winter.
Dat gefluctueer van de ene week 28 en een week later 18 graden is ook niks wat sommige hier hebben
Vrijdag lijkt wel goede papieren te hebben voor herfstweer, mogelijk aan de kust zelfs storm.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar vandaag valt toch nog reuze mee. Ja, grijs. Anderhalf druppeltje regen gehad. Mooi weer, zeker niet. Kutweer, nee ook niet.
Kan een stuk herfstachtiger dan dit
Airco is zeker een toevoeging. En ideaal om bij te stoken in het tussenseizoen indien nodig. Kost bijna niks, die dingen zijn dan zo gruwelijk efficiëntquote:Op woensdag 25 september 2024 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, zeker nu we zonnepanelen hebben ga ik een airco in de woonkamer steeds meer overwegen. Lekker hele jaar een constante 21 graden overal in huis met een perfecte luchtvochtigheid ongeacht de elementen buiten. Mien vatten ze niet.
Klopt, we gaan het zien. Gaat wel wat blaadjes kosten aan de bomenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijdag lijkt wel goede papieren te hebben voor herfstweer, mogelijk aan de kust zelfs storm.
Wait, what..... doe jij aan verwarmen??!?quote:Op woensdag 25 september 2024 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Airco is zeker een toevoeging. En ideaal om bij te stoken in het tussenseizoen indien nodig. Kost bijna niks, die dingen zijn dan zo gruwelijk efficiënt
Verwarmen doe ik vooral via de vloer en muren. Alleen één ruimte pak ik de airco erbij
Mijn vrouwquote:Op woensdag 25 september 2024 12:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait, what..... doe jij aan verwarmen??!?
Maar een dislike als je als man met een dekentje op de bank kaarsjes aan hebt.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent een zeikerd maar krijgt een like omdat je als man uitgebreid kookt.
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kook zelf niet hoor dus haal je like maar weg.
Eens.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar een dislike als je als man met een dekentje op de bank kaarsjes aan hebt.
Ok Johan.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Dekens op de bank doe ik niet aan. Kaarsen is idd voor de vrouwen.
Weekend ziet er best aardig uit.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou heb ik ook zin om Indisch te gaan koken. Lekker uitgebreide rijsttafel.![]()
Maar wilde zaterdag eigenlijk nog een keer barbecueen. Omdat het kan.
Precies, iedereen roept wel over mannen die galant en romantisch moeten zijn, maar eigenlijk willen we allemaal toch gewoon een stoere houthakker. Die dan wel weer een lekker vuurtje voor je maakt.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Dekens op de bank doe ik niet aan. Kaarsen is idd voor de vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |