Bij jou? Je liegt.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:25 schreef Haags het volgende:
Aardige discoshow hier. Koekoek.
Harde knallen ook. Genieten
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:03 schreef Starhopper het volgende:
Het blijft maar regenenEn keihard ook!
Trek de kurk er maar niet af danquote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trek de kurk er maar niet af dan
Dat zou fijn zijn, als er dan tussendoor ook maar iets van winter komt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:47 schreef fetX het volgende:
Jaaa komende 7 maanden weer lekker grijze, grauwe meuk genot
Als het vooral maar niet 80% van de tijd regent.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, als er dan tussendoor ook maar iets van winter komt.
Ja, dit zou ik eigenlijk denken. Maar nu het regent vind ik grijs wel gezellig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het vooral maar niet 80% van de tijd regent.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog steeds zon.
Enorme windstoten gemeten tot wel 46 km/u.
Ik vind het wel vermakelijk en verbazingwekkend dat @Geschiedkundige nu is veranderd in de bloodymary1 van 3 jaar terug.quote:
Haha, daar moest ik net ook aan denken. En ik merk nu pas hoe irritant dat is.... Maar denk dat het ongeveer hetzelfde is, hier ook volle bak zon, maar wel die hoerenwind. Geschiedkundige is sneller tevreden dan ik.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk en verbazingwekkend dat @:Geschiedkundige nu is veranderd in de bloodymary1 van 3 jaar terug.![]()
Waar het in heel Nederland waait, grijs is en regent is het bij hem op de een of andere manier altijd windstil en 'volle bak zon'.
Heeft het microklimaat van jou zich verplaatst naar hem of wat?!
Vergeet je slofjes niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Stevige woei hier.
Straks thuis kaarsjes aan, wijntje, kleedje over. Poezen op schoot..
BEL DE WOUTE!!quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier komen ongelukken van..
Grijs en nat en dikke woei helaas hier. Oja en koud.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooi blauw buiten!
Heerlijke ochtend
Ja, echt super fijn fit. Echt vet nodig ookquote:
Weinig mis mee inderdaad. Zit binnen en ben aan het werk. Dus, lekker boeiequote:
Héérlijk!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:36 schreef Bocaj het volgende:
Houden jullie ook zo van dit overgangsweer?
Dat sowieso. En wat ik al eerder zei, ik zit echt op een windluwe plek hier volgens mijquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, daar moest ik net ook aan denken. En ik merk nu pas hoe irritant dat is.... Maar denk dat het ongeveer hetzelfde is, hier ook volle bak zon, maar wel die hoerenwind. Geschiedkundige is sneller tevreden dan ik.
Morgen competitie, duimen dusquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:06 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal plassen op de banen, dat wordt binnen ballen. @:wereldgozer
Wat had jij ons weer beloofd? Denk je dat we dat vergeten zijn...quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
Juffrouw Jetten had ons indian summers als herfst beloofd.
Kan gebeuren. Maandag haal ik de 15 mogelijk ook niet. Niets raars aan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:54 schreef INViCTuS het volgende:
14.9 in de Bilt vandaag. Voor het eerst sinds mei onder de 15. Triest. Doe oktober nog maar een halve maand 16-18
Nee, maar dat beweer ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Maandag haal ik de 15 mogelijk ook niet. Niets raars aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |