SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bolluk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
teleurstellend wel inderdaadquote:Op zondag 22 september 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is ook half werk, hij laat goffedomme maar 3 hoeken zien!![]()
Je moet ze écht alle hoeken laten zien! Beetje jezelf inspannen voor het plezier van je chickie toch!Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is ook half werk, hij laat goffedomme maar 3 hoeken zien!![]()
Je moet ze écht alle hoeken laten zien! Beetje jezelf inspannen voor het plezier van je chickie toch!![]()
![]()
Vink wel ja!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja goffer, zó krijgen mannen dus een slechte naam!quote:
Met dat half werk afleveren......
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
You snooze, you lose baby!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Shiiquote:![]()
Dat is ook een tijdje geleden![]()
Je bent een tof wijf!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
U hebt duidelijk verstand van toffe wijven.quote:Op zondag 22 september 2024 01:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Shii![]()
Je bent een tof wijf!!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:quote:Op zondag 22 september 2024 01:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Shii![]()
Je bent een tof wijf!!![]()
Dat zegt dan weer niemand tegen mijLach met een schone bips![]()
dit dusquote:Op zondag 22 september 2024 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
U hebt duidelijk verstand van toffe wijven.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gast, ik heb jou altijd een tof wijf gevonden hoor!quote:Op zondag 22 september 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat zegt dan weer niemand tegen mij"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niet iedereen hier zal het daar mee eens zijnquote:Op zondag 22 september 2024 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
U hebt duidelijk verstand van toffe wijven.![]()
Maar thnx
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
awwwwquote:Op zondag 22 september 2024 01:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gast, ik heb jou altijd een tof wijf gevonden hoor!
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 01:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Shii![]()
Je bent een tof wijf!!![]()
Je bent zelluf...
quote:Op zondag 22 september 2024 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
U hebt duidelijk verstand van toffe wijven.![]()
![]()
Nou bij deze danquote:Op zondag 22 september 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat zegt dan weer niemand tegen mij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ben je een wijf dan?quote:Op zondag 22 september 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat zegt dan weer niemand tegen mij
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Fok-vrouwenvoetbalelftal maken en het dan zo noemen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij bent ook lief hoorquote:, je zit alleen zoveel in DTS
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 01:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent ook lief hoor, je zit alleen zoveel in DTS
![]()
![]()
Echt hè? Dadelijk gaan ze nog vragen wat je in je broekje hebt.....quote:Op zondag 22 september 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat me nou even mezelf zo identificeren... Al die vragen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
The place to be.quote:Op zondag 22 september 2024 01:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
dat moet kunnen tegenwoordigquote:Op zondag 22 september 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat me nou even mezelf zo identificeren... Al die vragenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Maar vooral in de gezellige uurtjes.quote:Op zondag 22 september 2024 01:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oehhh, niet naar mijn knakworstje hoop ik.quote:Op zondag 22 september 2024 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè? Dadelijk gaan ze nog vragen wat je in je broekje hebt.....Lach met een schone bips![]()
Ik realiseer me niks, identificeer me als niks, heb geen mening en geen meterkast.quote:Op zondag 22 september 2024 01:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zekers
Misschien realiseert @:loveyoulongtime zich nu dat er nog meer leuke topics zijn hierLach met een schone bips![]()
Oke.quote:Op zondag 22 september 2024 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik realiseer me niks, identificeer me als niks, heb geen mening en geen meterkast.
Welke opties blijven er over?![]()
Niet te vaak hoor!! want slecht voor de gezondheidquote:![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
geen meterkast?quote:Op zondag 22 september 2024 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik realiseer me niks, identificeer me als niks, heb geen mening en geen meterkast.![]()
![]()
Ik zeg altijd dat ik er een dry aged steak heb die gigantisch uit gaat zetten als er weer eens wat vocht op komt. #ladykillerquote:Op zondag 22 september 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oehhh, niet naar mijn knakworstje hoop ik.
quote:Op zondag 22 september 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik er een dry aged steak heb die gigantisch uit gaat zetten als er weer eens wat vocht op komt. #ladykiller![]()
![]()
Ik moest serieus lachenquote:Op zondag 22 september 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik er een dry aged steak heb die gigantisch uit gaat zetten als er weer eens wat vocht op komt. #ladykiller
Duurde echt lang voor ik dit bdgreepquote:Op zondag 22 september 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik er een dry aged steak heb die gigantisch uit gaat zetten als er weer eens wat vocht op komt. #ladykiller♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Witte wad? Dan ga je lekker sliepe en neem ik die wad wel.![]()
De was
Maar ben moe
♡♡♡♡![]()
quote:Kijk, daar doe ik het uiteindelijk allemaal voor, de mensen vermaken.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik geloof jequote:Op zondag 22 september 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik er een dry aged steak heb die gigantisch uit gaat zetten als er weer eens wat vocht op komt. #ladykiller
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Serieus ik verslikte me bijna, en dat gebeurt niet vaak.quote:Op zondag 22 september 2024 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Kijk, daar doe ik het uiteindelijk allemaal voor, de mensen vermaken.Lach met een schone bips![]()
That's what she said!quote:Op zondag 22 september 2024 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus ik verslikte me bijna, en dat gebeurt niet vaak."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Kijk, daar doe ik het uiteindelijk allemaal voor, de mensen vermaken.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moest ik lachen!quote:Op zondag 22 september 2024 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
He/she was laatst nog in Thailand."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niveautje weer hier hoor zo zaterdagnacht."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit vind ik leukquote:Op zondag 22 september 2024 01:31 schreef Shii het volgende:
Ja ouderwets leuk, zoals het eerder ook wel was later op de avond.
Het was dan ook een compliment aan onszelf.quote:Op zondag 22 september 2024 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vind het niveau velen malen beter dan de laatste weekendenGezelliger wel.
![]()
![]()
Moet je af en toe gewoon doen, jezelf complimenteren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
LYLT deel schouderklopkes uit. ikke eerst.. en nu julliequote:Op zondag 22 september 2024 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was dan ook een compliment aan onszelf.![]()
![]()
Moet je af en toe gewoon doen, jezelf complimenteren.
Gisteren nog ster gekeken bij je zusje tochquote:![]()
Ik mis de 'zusjesgrappen' wel een beetje
Ow je mag die van mij wel hebben, is single en meer verf dan de mona lisaquote:Op zondag 22 september 2024 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog ster gekeken bij je zusje toch![]()
Ik mis de 'zusjesgrappen' wel een beetjeLach met een schone bips![]()
Lijkt me maar gedoe, steeds zo'n sterrekijker meesjouwenquote:Op zondag 22 september 2024 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog ster gekeken bij je zusje toch![]()
Ik mis de 'zusjesgrappen' wel een beetjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gisteren nog wat extra wit erop gesmeerd.quote:Op zondag 22 september 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow je mag die van mij wel hebben, is single en meer verf dan de mona lisa![]()
Da's het mooie van zusjesgrappen, ze zijn zo makkelijk.
"JA NET ALS JE ZUSJE HAHAHAHAH!"
I rest my case......"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Okok, iedereen inpakken. Feest is voorbij.quote:
De nacht is aangebroken en de nacht is het domein van de Killem.
Maak je niet druk, ik zal haar met hand en tand verdedigen na ik het biertje op heb wat je me gaf.quote:Op zondag 22 september 2024 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog wat extra wit erop gesmeerd.![]()
Da's het mooie van zusjesgrappen, ze zijn zo makkelijk.
"JA NET ALS JE ZUSJE HAHAHAHAH!"
I rest my case......Lach met een schone bips![]()
Als er hier niet zoveel lichtvervuiling was zou ik best een telescoop op m'n bolkon willen neerzetten.quote:Op zondag 22 september 2024 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me maar gedoe, steeds zo'n sterrekijker meesjouwen
Sterren kijken!![]()
![]()
Meh, ik laat me zelfs door de duivel zelf niet wegjagenquote:Op zondag 22 september 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Okok, iedereen inpakken. Feest is voorbij.
Toen ik jaren geleden een weekendje op Ameland zat kwam ik dus pas echt achter hoe erg het hier is met de lichtvervuiling. Hier zie je op een heldere dag 'sterren', daar zie je hele lichtende slierten en snap je waarom ze het de "Melkweg" noemen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Echt niet.quote:Op zondag 22 september 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De nacht is aangebroken en de nacht is het domein van de Killem.![]()
![]()
![]()
Seks zit tussen de oren.quote:Op zondag 22 september 2024 01:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is mooi, waarvoor komen de mensen dan samen op het strand, als het geen seks is?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Opzouten!quote:Op zondag 22 september 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Poh, dat moet echt wel pijn doenquote:
Gekke is Killem kwam online en mijn darmen begónnen te borrelen, dat heb ik wel vaker met negativiteit... Ben dus even naar kleine huisje geweest.Lach met een schone bips![]()
Nachthopen machen
Bah!quote:Op zondag 22 september 2024 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ding is nog aan knipogen.... Wat een gedoe"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wie jouw 4 sterretjes betaald heeft?quote:Op zondag 22 september 2024 01:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gekke is Killem kwam online en mijn darmen begónnen te borrelen, dat heb ik wel vaker met negativiteit... Ben dus even naar kleine huisje geweest.![]()
Don & Ad hebben dat betaald. Dat is geen geheim.quote:Op zondag 22 september 2024 01:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wie jouw 4 sterretjes betaald heeft?Lach met een schone bips![]()
Ik mis sterrenquote:Op zondag 22 september 2024 01:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen ik jaren geleden een weekendje op Ameland zat kwam ik dus pas echt achter hoe erg het hier is met de lichtvervuiling. Hier zie je op een heldere dag 'sterren', daar zie je hele lichtende slierten en snap je waarom ze het de "Melkweg" noemen.
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Don & Ad hebben dat betaald. Dat is geen geheim.![]()
![]()
Ik ga denk ik de boel verkopen en gewoon op een berg in Peru wonen en dan toeristen sterren laten kijken!quote:
Stuur t adres maarquote:Op zondag 22 september 2024 01:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de boel verkopen en gewoon op een berg in Peru wonen en dan toeristen sterren laten kijken!♡♡♡♡![]()
Of je gaat voor niks een wc pot zijn, sterretjes zat.quote:Op zondag 22 september 2024 01:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de boel verkopen en gewoon op een berg in Peru wonen en dan toeristen sterren laten kijken!Lach met een schone bips![]()
Dat wordt zo'n kliederboel joh.quote:Op zondag 22 september 2024 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of je gaat voor niks een wc pot zijn, sterretjes zat.
Zou ook niet mijn eerste optie zijn nee. Laat me ff meedenken misschien heb ik een beter idee straks.quote:Op zondag 22 september 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n kliederboel joh.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 01:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gekke is Killem kwam online en mijn darmen begónnen te borrelen, dat heb ik wel vaker met negativiteit... Ben dus even naar kleine huisje geweest.
quote:Op zondag 22 september 2024 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n kliederboel joh.Lach met een schone bips![]()
Wat een taal.quote:Op zondag 22 september 2024 02:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vroeger zeiden we nog: OPKANKEREN! Maar dat brengt ook weinig teweeg blijkbaar...
Corona de tering een eind op werkt tegenwoordig wel.quote:Op zondag 22 september 2024 02:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vroeger zeiden we nog: OPKANKEREN! Maar dat brengt ook weinig teweeg blijkbaar...Lach met een schone bips![]()
![]()
Nachtgaapjesquote:Op zondag 22 september 2024 02:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Half wakker![]()
Fijne nacht iedereen.
Nachtaapjes
♡♡♡♡![]()
Beetje laxeermiddel kan ook helpen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Even toucheren helpt meestal wel bij verstopping."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zal jou eens toucheren #nohomoquote:Op zondag 22 september 2024 02:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even toucheren helpt meestal wel bij verstopping.Lach met een schone bips![]()
Daarvoor moet je denk ik op Grindr zijn.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2024 02:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal jou eens toucheren #nohomoIk zie een thema ontstaan.quote:Op zondag 22 september 2024 02:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarvoor moet je denk ik op Grindr zijn.
quote:Op zondag 22 september 2024 02:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even toucheren helpt meestal wel bij verstopping.
Oi! Mijn huisarts zei letterlijk er is niks mis met je anus maar zo lang je het een ingang blijft noemen ipv uitgang zal ie pijnlijk blijvenquote:Op zondag 22 september 2024 02:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarvoor moet je denk ik op Grindr zijn.
Wijze huisarts.quote:Op zondag 22 september 2024 02:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oi! Mijn huisarts zei letterlijk er is niks mis met je anus maar zo lang je het een ingang blijft noemen ipv uitgang zal ie pijnlijk blijven
Vroeger was alles andersquote:Op zondag 22 september 2024 02:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vroeger zeiden we nog: OPKANKEREN! Maar dat brengt ook weinig teweeg blijkbaar...![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha ja dat was lachen!quote:![]()
![]()
100% dat het werktquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3023 / +160 / +0 / 7116 / 8105
2. aeque / 1304 / +46 / +0 / 2813 / 3255
3. KillemWieft / 937 / +24 / +0 / 394 / 636
4. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
5. Lovely / 652 / +20 / +0 / 2792 / 3313
6. hemarookworst / 536 / +21 / +1 / 1362 / 1737
7. MizzezAmy / 408 / +21 / +0 / 1916 / 2248
8. loveyoulongtime / 385 / +60 / +19 / 1425 / 1640
9. marc0871 / 367 / +26 / +0 / 260 / 373
10. HappyCharly / 364 / +2 / +1 / 1181 / 1355
11. Bally-b / 346 / +74 / +0 / 63 / 135
12. mario390 / 334 / +11 / +1 / 231 / 349
13. Pinnenmutske / 333 / +3 / +0 / 799 / 1018
14. AardappelSchotel / 330 / +0 / +0 / 1523 / 1756
15. Sally / 316 / +6 / +0 / 345 / 467
16. drakin / 305 / +10 / +0 / 683 / 866
17. gebrokenglas / 291 / +18 / +0 / 953 / 1176
18. maily / 250 / +3 / +1 / 1143 / 1319
19. Homijn / 250 / +0 / +0 / 132 / 190
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 september 2024 02:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk sta jij nr1 maatOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heel eerlijk gezegd, die nummer 1 is onhaalbaar voor iedereen, Denk nummer 2 is de nieuwe nummer 1.quote:Dus jij staat lekker bovenaan.
Als Justin nog een paar keer wint wordt hij gewoon uit de lijst gehaald net als Dot.quote:Op zondag 22 september 2024 02:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, die nummer 1 is onhaalbaar voor iedereen, Denk nummer 2 is de nieuwe nummer 1.Dus jij staat lekker bovenaan.
Ik kan me niet anders herinneren dan dat de nummer 1 onhaalbaar is. Ongeacht wie het is. Wie zei dat nou laatst dat de nummer 1 een maand uit de score zou moeten? Lijkt me ook wel een goede aanvulling om het leuk te houden.quote:Op zondag 22 september 2024 02:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, die nummer 1 is onhaalbaar voor iedereen, Denk nummer 2 is de nieuwe nummer 1.Dus jij staat lekker bovenaan.
![]()
Er zijn weinig betere nummers gemaakt dan Verdammt ich lieb dich.. ich lieb dich nicht... FF MEEZINGEN ALLEMAAL!!quote:![]()
VERDAMMT ICH BRAUCH DICH! ICH BRAUCH DICH NICHT!quote:Op zondag 22 september 2024 02:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er zijn weinig betere nummers gemaakt dan Verdammt ich lieb dich.. ich lieb dich nicht... FF MEEZINGEN ALLEMAAL!!
Er zijn duizenden betere nummers gemaakt dan dat gedrocht.
ALLEMAAL! DANKJEWEL!!!quote:Op zondag 22 september 2024 02:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
VERDAMMT ICH BRAUCH DICH! ICH BRAUCH DICH NICHT!![]()
quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 03:02 schreef BasEnAad het volgende:
We mogen nog meezingen hoor![]()
Ti Amoooo lalalala
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:
Ok, nog één allerlaatste allerlaatste () en dan ga ik meuren hoor.
![]()
Bassie heeft de smaak te pakkenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 03:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Een 3,5%. Dat kan nog welquote:
Je meurt al een uur in de wind, gozer!quote:Op zondag 22 september 2024 03:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Langzaam afbouwen en dan eindigen met een shandy.quote:
Minstens twéé uur, broer!quote:Op zondag 22 september 2024 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je meurt al een uur in de wind, gozer!
Met je meur zelfs de grootste mofo's tegen de vlakte krijgen, dan ben je een grote zeg ik altijd maar.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat me er aan doet denken: wat eten we vanavond?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
03:37, never forget!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon elke dag een prijs te winnen om 03:37 in DTS destijds! Manmanman, dat waren de tijden hoor!![]()
![]()
Vroegahquote:Op zondag 22 september 2024 03:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon elke dag een prijs te winnen om 03:37 in DTS destijds! Manmanman, dat waren de tijden hoor!![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lang geleden toen alles beter was!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die goeie ouwe tijd , toen er meer kon en er leven in deze dooie tent wasquote:Op zondag 22 september 2024 03:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lang geleden toen alles beter was!![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker meuren toch.![]()
in zo'n pakje zal het een behoorlijke zweetk#t geweest zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 05:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker pakje. Kruisje rook heerlijk.
Doel voor vannacht behaald![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou nouquote:Op zondag 22 september 2024 05:46 schreef Rob het volgende:
[..]
in zo'n pakje zal het een behoorlijke zweetk#t geweest zijn.
Doel voor vannacht behaald![]()
![]()
Trusten, Rob!
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
KoffietijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: