SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Reuze creatief dusquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is geen lege TT en ook geen kopie, dus vast wel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die is niet zo vlotquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan @:MizzezAmy vast ook wel waarderen
Ik heb geen zin een spongebob gifje op te zoekenquote:
Kookniequote:Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen zin een spongebob gifje op te zoeken![]()
![]()
Dat ding in je tuin bedoel je?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken hoe mijn vijver vult![]()
![]()
1 uur bolk. tijd om wat te gaan doen bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
wat ga je doen dan ?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
1 uur bolk. tijd om wat te gaan doen bolk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Naar buitenquote:![]()
Ik heb schijnsel van de zon op mijn zolderkamer dus het betekent dat het mooi weer is buiten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
21 graden, zegt de weerapp.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
grasmaaiweer dus.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier 23/24
Echt warm die zonAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Even opletten met vijver vullenquote:
Anders hebben we een water balletThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb de kracht nog niet gevonden om te naar buiten te gaan, wel keuken opgeruimd.
Dwing mezelf zo om naar buiten te gaan
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je kan het!quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb de kracht nog niet gevonden om te naar buiten te gaan, wel keuken opgeruimd.
Dwing mezelf zo om naar buiten te gaan![]()
![]()
Goed bezigquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op balkon geen zon meer ja dat vind ik wel saai dan..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan springt de slang van de kraan en heb je het schuurtje blank staan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even opletten met vijver vullen
Anders hebben we een water balletAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tis echt heerlijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dwing mezelf zo om naar buiten te gaan
Gewoon op de stoel gaan zitten met een boek
En geniet
euhhh geen liefde, geen knuffelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo kan het zijn inderdaad. Lekker relaxen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis echt heerlijk
En geniet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk nazomer weer. Nu kan het nog aangenaam ❤ trouwens gaaf dat je een vijver hebtquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis echt heerlijk
En genietnice
Lekker doen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even lekker naar buiten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
We hebben geka koppelingen die kunnen niet van de kraan springenquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan springt de slang van de kraan en heb je het schuurtje blank staan.
Tis heerlijk zenquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heerlijk nazomer weer. Nu kan het nog aangenaam ❤ trouwens gaaf dat je een vijver hebtnice
Maar ook veel werkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat geloof ik, maar houd je bezig he. En meer dan dat is ook mooi enzoquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis heerlijk zen
Maar ook veel werk
quote:👆🏻quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
In de buurt vroeger was iemand die een zwemvijver had, mooiste huis van de buurt zat aan de rand. Wij speelde daar buiten en ik was jaloers en dacht wil dat ook
Zag er heel idyllisch uit.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hier zou je in kunnen zwemmenquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
In de buurt vroeger was iemand die een zwemvijver had, mooiste huis van de buurt zat aan de rand. Wij speelde daar buiten en ik was jaloers en dacht wil dat ook
Zag er heel idyllisch uit.
Maar ben niet zo gek op die beestjes die er ook in zitten
Van die rode wormpjes en mini bloedzuigers
quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Naar buiten![]()
Ik heb schijnsel van de zon op mijn zolderkamer dus het betekent dat het mooi weer is buiten.zit jij echt op een zolderkamer?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Blehquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier zou je in kunnen zwemmen
Van die rode wormpjes en mini bloedzuigers![]()
![]()
Brrrrrr laatmaar dan he haha.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier zou je in kunnen zwemmen
Van die rode wormpjes en mini bloedzuigers![]()
Dat snap ik.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Enjoyquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok doei fijn weekend allemaal.
🖐![]()
Thx, jij ook!quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
🖐![]()
![]()
Fijn weekend!quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
🖐
Dingen die je niet moet doen als je eigenlijk iets anders moet doen:
- een ontzettend spannend boek beginnenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
1333Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bizarquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Het zal je maar gebeuren
https://www.telegraaf.nl/(...)rachtwagen-opgeslokt![]()
![]()
- die ene kast opzoeken die je gisteren zag in een advertentie en dat je nu de hele site aan het uitpluizen bentquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen die je niet moet doen als je eigenlijk iets anders moet doen:
- een ontzettend spannend boek beginnenTrotste mama van Ambar
Ok thx voor de tipsquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
- die ene kast opzoeken die je gisteren zag in een advertentie en dat je nu de hele site aan het uitpluizen bent![]()
Ja toch, bah moet je niet aan denken dat je er doorheen zaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Graag gedaan. Ik denk dat ik gedurende dag nog wel meer hebquote:Trotste mama van Ambar
Ik pak het schriftje erbijquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik denk dat ik gedurende dag nog wel meer heb![]()
![]()
![]()
Had moeder aarde alweer honger?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Het zal je maar gebeuren
https://www.telegraaf.nl/(...)rachtwagen-opgesloktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Schijnbaarquote:
ZO boterkoek staat af te koelen, had ik zo zin dus dacht maak er ffkes eentjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog maar afwachten, de eerste keer dat ik hem in de airfryer bak moet nog zien of hij gaar is vanbinnen, kan je bij een boterkoek pas zien als je hem aansnijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cup-a-soupje gemaakt.
En ik heb die zut niet eens in huis![]()
Tomatenpuree,
Halve tablet Maggi rundvleesbouillon,
Gember,
Uienpoeder,
Knoflookpoeder,
Witte peper,
Zwarte peper,
Cayennepeper,
Zout,
300 ml heet water.![]()
Nomnomnomquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
ZO boterkoek staat af te koelen, had ik zo zin dus dacht maak er ffkes eentje![]()
Ik ga straks ook aan de taart, geen idee wat voor nog.
Op verjaardagsvisite
quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:05 schreef marc0871 het volgende:
Cup-a-soupje gemaakt.
Tomatenpuree,
Gember,
Uienpoeder,
Knoflookpoeder,
Witte peper,
Zwarte peper,
Cayennepeper,
Zout,
300 ml heet water.ik mis de E nummers
Smile, it's free therapy.![]()
Hoeveel kilo zout moet erin?quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:05 schreef marc0871 het volgende:
Cup-a-soupje gemaakt.
Tomatenpuree,
Gember,
Uienpoeder,
Knoflookpoeder,
Witte peper,
Zwarte peper,
Cayennepeper,
Zout,
300 ml heet water.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Beter dan incontinente vliegtuigenquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:10 schreef marc0871 het volgende:
Kwam net weer een contingent vliegtuigen over.
Ernstig druk daarboven, vandaag.Uw ADH vitamine Worst
Verrassing dus wat voor taart je gaat krijgenquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nomnomnom![]()
Ik ga straks ook aan de taart, geen idee wat voor nog.
Op verjaardagsvisiteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk lekkerequote:Op zaterdag 21 september 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verrassing dus wat voor taart je gaat krijgen
Appeltaart?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Boterkoek is ook lekker,quote:kon niet wachten om te proeven dus maar een stukje warm gegeten
Is ook lekker warme boterkoek
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2944 / +113 / +81 / 6937 / 7906
2. aeque / 1303 / +88 / +45 / 2782 / 3219
3. KillemWieft / 937 / +11 / +24 / 388 / 629
4. Dr.Mikey / 657 / +10 / +0 / 1082 / 1429
5. Lovely / 646 / +22 / +14 / 2732 / 3244
6. hemarookworst / 527 / +25 / +13 / 1312 / 1681
7. MizzezAmy / 401 / +27 / +14 / 1832 / 2156
8. HappyCharly / 361 / +17 / +0 / 1133 / 1301
9. loveyoulongtime / 359 / +0 / +53 / 1264 / 1457
10. marc0871 / 357 / +0 / +16 / 217 / 325
11. Bally-b / 346 / +0 / +74 / 63 / 135
12. Pinnenmutske / 332 / +2 / +2 / 788 / 1004
13. AardappelSchotel / 330 / +35 / +0 / 1517 / 1750
14. mario390 / 324 / +48 / +2 / 196 / 306
15. Sally / 316 / +33 / +6 / 343 / 465
16. drakin / 305 / +6 / +10 / 677 / 859
17. gebrokenglas / 279 / +22 / +6 / 899 / 1111
18. Homijn / 250 / +0 / +0 / 132 / 190
19. maily / 248 / +8 / +2 / 1098 / 1272
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Warm is het lekkerstquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boterkoek is ook lekker,kon niet wachten om te proeven dus maar een stukje warm gegeten
Is ook lekker warme boterkoek
17e plek nog maar?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeveel kilo zout moet erin?![]()
![]()
Ik kan het vanavond laat pas vertellenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door drakin op 21-09-2024 15:55:49 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
veel plezier zometeenquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan het vanavond laat pas vetellenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
flink bezig geweest dusquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ouders geholpen in de tuin. Nieuwe schutting en gesnoeid.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik moet mij echt inhouden om niet dat hele ding op te etenquote:
na elke bolk een hapje...quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet mij echt inhouden om niet dat hele ding op te eten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan is hij inderdaad zo op. Maar ik heb al een punt op dus laat ik het maar even niet doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een zelfbeheersing, deze vrouw...quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is hij inderdaad zo op. Maar ik heb al een punt op dus laat ik het maar even niet doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mete moeite hoor :p Heb ik ook altijd met de cake, ik vind warm veel lekkerder en dan een knapperig bovenstukje
oeh, ik krijg er zin inquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Mete moeite hoor :p Heb ik ook altijd met de cake, ik vind warm veel lekkerder en dan een knapperig bovenstukje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
beslag? om dan zelf een cake te maken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Om te etenquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
beslag? om dan zelf een cake te maken?Trotste mama van Ambar
Je likt toch de kom uit als je klaar bent? En al het bestek dat je gebruikt hebt?Trotste mama van Ambar
daar zeg je wat. maar ik keek er wat vreemd tegenaanquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Je likt toch de kom uit als je klaar bent? En al het bestek dat je gebruikt hebt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dar hadden mij kinderen altijd ruzie om, wie de beslagkom uit mocht lepelen en de garde af mocht likkenquote:
de even weken die, de oneven weken de ander ...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
welke taartje? de quarkmantschen? milchtütenquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Boh. Haar taartje zou ik ook wel lusten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke taartje? de quarkmantschen? milchtüten![]()
![]()
Want?quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
daar zeg je wat. maar ik keek er wat vreemd tegenaanTrotste mama van Ambar
En een paar anti-slip sokken?quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wat rotzooi opruimen, behangetje tegen de muur aan tyfen en ooit misschien een ander bureau.![]()
Trotste mama van Ambar
Whehe die tegels zijn niet zo heel glad, gelukkig.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een paar anti-slip sokken?![]()
En hoe ze er uit zien.....tja, het went.![]()
![]()
je bent al aardig geïnstalleerdquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wat rotzooi opruimen, behangetje tegen de muur aan tyfen en ooit misschien een ander bureau.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja toch!quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je bent al aardig geïnstalleerdAchterlijk veel werk wel!
![]()
Komt wel over een paar jaar. Dan kan er gewoon pvc ofzo overheenquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe die tegels zijn niet zo heel glad, gelukkig.
En hoe ze er uit zien.....tja, het went.Trotste mama van Ambar
Precies waar ik aan zit te denken, liefst met isolatielaag er onder aangezien de vloer tegel op beton op grond is, zonder wat voor isolatie dan ook.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt wel over een paar jaar. Dan kan er gewoon pvc ofzo overheen![]()
oja, er gaat bizar veel werk en tijd in zitten. plus nog dat geëmmer met die muur.quote:
al respons van de makelaar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had ik ooit aangetrokken, zat ik opeens in mijn blote kontquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een paar anti-slip sokken?
Uw ADH vitamine Worst
Whutquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies waar ik aan zit te denken, liefst met isolatielaag er onder aangezien de vloer tegel op beton op grond is, zonder wat voor isolatie dan ook.
Trotste mama van Ambar
Dan is dat toch wel het eerste waar ik in zou investeren behalve het dak: isolatie voor de vloerTrotste mama van Ambar
ik tik steeds de verkeerde smiley aan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
ik tik steeds de verkeerde smiley aan.![]()
![]()
Is de Hoppa geen geschikt kastje voor naast je bank?quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wat rotzooi opruimen, behangetje tegen de muur aan tyfen en ooit misschien een ander bureau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja: ouderdomsclausule, niet-zelfbewoningsclausule, krijgt u alstublieft ongezien de tyfus en toedeledokie maar weer!quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oja, er gaat bizar veel werk en tijd in zitten. plus nog dat geëmmer met die muur.
al respons van de makelaar?
(Dat laatste stukkie is een tikkeltje gechargeerd uiteraard.)![]()
Das bijzonder jammer.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja: ouderdomsclausule, niet-zelfbewoningsclausule, krijgt u alstublieft ongezien de tyfus en toedeledokie maar weer!
(Dat laatste stukkie is een tikkeltje gechargeerd uiteraard.)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Monumentaal pand van > 250 jaar oud. Omdat het Waterschap de laatste jaren flink aan het kutten is geweest met de waterstanden, hebben de houten funderingen van deze huizen heel veel te lijden gehad en om te voorkomen dat het hele zaakje in elkaar zou sodemieteren, hebben ze de boel maar met beton volgegoten.quote:![]()
Ik ga eerst een airco kopen voor elektrische verwarming (heb al wat infraroodpanelen gekocht) en wil een warmtepompboiler kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan is dat toch wel het eerste waar ik in zou investeren behalve het dak: isolatie voor de vloer
Verder moeten wat lekkende muren gerepareerd worden om de muren te ontvochtigen.
Daarna kan ik eventueel wel naar vloerisolatie kijken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is de Hoppa geen geschikt kastje voor naast je bank?Verrek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal top!
![]()
![]()
flinke uitgaven in het verschiet dus.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga eerst een airco kopen voor elektrische verwarming (heb al wat infraroodpanelen gekocht) en wil een warmtepompboiler kopen.
Verder moeten wat lekkende muren gerepareerd worden om de muren te ontvochtigen.
Daarna kan ik eventueel wel naar vloerisolatie kijken!
no joy
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Behoorlijk ja.quote:
Ja en best lullig ook, want de aanbouw (die lekt) is slechts enkele tientallen jaren oud; ik vind niet dat de ouderdomsclausule daarop van toepassing zou mogen zijn!![]()
Ik zie dat je ook een zeeppompje bij je pc hebt staan, hygiënisch!quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wat rotzooi opruimen, behangetje tegen de muur aan tyfen en ooit misschien een ander bureau.![]()
Ja wat de airco betreft; tijdens de bezichtiging hing hier een hele moderne Mitsubishi en ik ging er van uit dat-ie ook wel zou blijven hangen..........quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
flinke uitgaven in het verschiet dus.
no joy![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook een zeeppompje bij je pc hebt staan, hygiënisch!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja, dat verwacht je ook. wie sloopt nu een airco uit een woning...quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat de airco betreft; tijdens de bezichtiging hing hier een hele moderne Mitsubishi en ik ging er van uit dat-ie ook wel zou blijven hangen..........Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hand sanitizer; dit pand heeft 2 jaar leeg gestaan en is nog steeds behoorlijk smerig door leegstand en achterstallig schoonmaakwerk van toen de vorige eigenaar nog leefde voor ik het kocht.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook een zeeppompje bij je pc hebt staan, hygiënisch!![]()
Ondanks dat ik al heel veel heb schoongemaakt, voel ik me vaak behoorlijk vies als ik in huis bezig ben geweest.
Ik wil niet de hele tijd mijn handen wassen, gaan m'n handen stuk van, en dit spul was voor 50 cent per stuk in de opruiming in een winkel hier.![]()
![]()
ah dus we kunnen effe flink punkten pakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
ah dus we kunnen effe flink punkten pakken.![]()
![]()
Oh, ik zie dat die lade van stof is, das wel jammer.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Oh en die warmtepompboiler; ik heb een B-merk exemplaar gezien die nog efficiënter is dan de hele goede die we in ons oude huis hadden staan.
Kost 2 mille, maar je krijgt 1 mille subsidie bij aanschaf en ik ken toevallig een loodgieter die het wel kan aansluiten.![]()
![]()
Amy heeft oog voor detail, ik zie het niet eens staan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik vond het wel bizar goedkoop!quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat die lade van stof is, das wel jammer.![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)cm/9300000025951165
Deze lijkt ook wel beter bij je tv kastje te passen
@ToTCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)cm/9300000025951165
Deze lijkt ook wel beter bij je tv kastje te passen
@:ToT!
![]()
![]()
![]()
IKEA kastjes in dat standaard wit is hier niks nee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
2 miljoenquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
Oh en die warmtepompboiler; ik heb een B-merk exemplaar gezien die nog efficiënter is dan de hele goede die we in ons oude huis hadden staan.
Kost 2 mille, maar je krijgt 1 mille subsidie bij aanschaf en ik ken toevallig een loodgieter die het wel kan aansluiten.
Kastjes gelijk besteld, ook die nachtkastjes met stoffen lades!
Ik zie robuustere houten versies, maar die zijn ook meteen een stuk duurder.![]()
Ik heb geen idee van afmetingen, ik moet dat altijd met een meetlint een beetje uitmeten naast de plek waar ik iets neer wil zetten. Kan er gewoon geen inschatting bij maken hoe groot iets is anders.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:19 schreef ToT het volgende:
Die afmetingen kloppen alleen niet met het plaatje.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Greys, waar is je gebruikelijke scherpte?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan snap ik dat het bij jou niet om de lengte gaatquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van afmetingen, ik moet dat altijd met een meetlint een beetje uitmeten naast de plek waar ik iets neer wil zetten. Kan er gewoon geen inschatting bij maken hoe groot iets is anders.![]()
![]()
Ja nee als je naar die afmetingen kijkt, zou het haast een kubus moeten zijn terwijl het toch smal is.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van afmetingen, ik moet dat altijd met een meetlint een beetje uitmeten naast de plek waar ik iets neer wil zetten. Kan er gewoon geen inschatting bij maken hoe groot iets is anders.
De omschrijving is kloppender bij het plaatje dan het knopje is.![]()
![]()
Dat is een beetje een grijs gebied geworden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys, waar is je gebruikelijke scherpte?![]()
![]()
proestquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan snap ik dat het bij jou niet om de lengte gaatAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is een beetje een grijs gebied geworden.![]()
![]()
Oh jee, nu hoop ik dat ze niet enorm tegen gaan vallen en je boos op me wordquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:22 schreef ToT het volgende:
Kastjes gelijk besteld, ook die nachtkastjes met stoffen lades!
Ik zie robuustere houten versies, maar die zijn ook meteen een stuk duurder.
ja, dat ging nét goedquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
boos worden, op jou? bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, nu hoop ik dat ze niet enorm tegen gaan vallen en je boos op me wordAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan snap ik dat het bij jou niet om de lengte gaat
Moet ik eerst het meetlint erbij pakken
Dit kan ik beamenquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
boos worden, op jou? bijna onmogelijk![]()
![]()
Whehe!quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, nu hoop ik dat ze niet enorm tegen gaan vallen en je boos op me word
Nou je mag de nachtkastjes komen bewonderen als ze eenmaal op hun plek staan hoor!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ik eerst het meetlint erbij pakken![]()
30 cm, dat is de lengte van een A4tje ongeveerquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ik eerst het meetlint erbij pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je ontvangt haar met open gulp zeker?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nou je mag de nachtkastjes komen bewonderen als ze eenmaal op hun plek staan hoor!![]()
![]()
30x50x60cm, ik neem aan dan 60 cm hoog, 50 diep en 30 breed? Dat is toch niet echt een vierkant?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee als je naar die afmetingen kijkt, zou het haast een kubus moeten zijn terwijl het toch smal is.
De omschrijving is kloppender bij het plaatje dan het knopje is.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Komen er leuke speeltjes op?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nou je mag de nachtkastjes komen bewonderen als ze eenmaal op hun plek staan hoor!
Uw ADH vitamine Worst
En dan maar hopen dat mn mond open valt van bewonderingquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nou je mag de nachtkastjes komen bewonderen als ze eenmaal op hun plek staan hoor!
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je ook nachtkastjes kieken bij Tot?![]()
![]()
Deze kende ik nog niet!quote:
Haha die commentquote:My mom had this on her phone as a ringtone.
Klassieker!quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet!
Haha die comment
[..]![]()
Ik hoef geen appeltaart meer te bakken, dat wordt voor me gedaan![]()
Heb jij het ook als je ringtone gehad?quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Je likt toch de kom uit als je klaar bent? En al het bestek dat je gebruikt hebt?Bakte altijd wel wat anders, ieder weekend stond er wel wat lekkers in de oven te bakken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
de even weken die, de oneven weken de ander ...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog steedsquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij het ook als je ringtone gehad?![]()
![]()
Is natuurlijk ook niets veranderd in al die jarenquote:
Die ringtone niet neequote:Op zaterdag 21 september 2024 15:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niets veranderd in al die jaren![]()
![]()
Kijk eens naar de knop waar je op geklikt hebt om dit kastje te zien; daar staat 60 X 50 X 48.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
30x50x60cm, ik neem aan dan 60 cm hoog, 50 diep en 30 breed? Dat is toch niet echt een vierkant?![]()
![]()
Ik heb helaas geen brommer, anders mochten de dames die ook wel ff komen kiek'n.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je ook nachtkastjes kieken bij Tot?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat mn mond open valt van bewonderingDat er dan gelijk ff wat in kan?
![]()
![]()
Doet me denken aan:quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet!
Haha die comment
[..]
![]()
Pro tip; gebruik je favoriete nummer niet als ringtone voor je werktelefoon.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij het ook als je ringtone gehad?
Die mental link is moordend als je ziet dat er weer een ongelooflijke klootzak belt en je weet dat het weer gezeik gaat worden!![]()
![]()
The Outhere Brothersquote:![]()
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]Amerikanen die Nederlandse reclames reviewen en dit voor de kiezen krijgen!
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft Highly Combustible Reacts die ook wel gezien, maar zeker weten doe ik het niet.quote:
Die gast is geweldig!![]()
![]()
Ja, ik zag het, maar omschrijving en titel staat 30 cm. Was zeker een man die de 30 cm weer moest overdrijvenquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk eens naar de knop waar je op geklikt hebt om dit kastje te zien; daar staat 60 X 50 X 48.
Haha sowieso die omschrijvingquote:Wat zit er achter de deur van deze smalle woonkamerkast van 30 x 50 x 60 cm? Een groot compartiment? Een in hoogte verstelbare plank? Terwijl uw gasten barsten van de nieuwsgierigheid, kunt u achterover leunen en ontspannen - u kent de waarheidCause there is always a wrong to your right 🎶
Oh volgens mij had iemand die hier weleens gepostquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Highly Combustible Reacts die ook wel gezien, maar zeker weten doe ik het niet.
Die gast is geweldig!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, maar omschrijving en titel staat 30 cm. Was zeker een man die de 30 cm weer moest overdrijven
Haha sowieso die omschrijving
[..]Godskolere zeg!!!!!
![]()
![]()
![]()
Nou ik kan wel verraden wat er achter de deurtjes van de tv-meubel zit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:deze reclame kende ik ook al niet! Hahaha
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 binnenkort
[ afbeelding ]ja kann wel vorkomen
![]()
Er gaat een wereld voor je openquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]deze reclame kende ik ook al niet! Hahaha
![]()
![]()
Voor zolang het duurt.quote:
Een moslim heeft Oktoberfest al aangeklaagd omdat alcohol drinken haram is, en een andere moslim wilde dolgraag BUM tun op Oktoberfest maar kwam niet door de beveiliging heen en besloot toen maar zichzelf bij een café op te gaan blazen.![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt.
Een moslim heeft Oktoberfest al aangeklaagd omdat alcohol drinken haram is, en een andere moslim wilde dolgraag BUM tun op Oktoberfest maar kwam niet door de beveiliging heen en besloot toen maar zichzelf bij een café op te gaan blazen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt.
![]()
![]()
![]()
Je kan daadwerkelijk je kont keren in de bergingEn vooruit kijkend op het weer volgende week past mijn fiets er ook in
Trotste mama van Ambar
Grote blijquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan daadwerkelijk je kont keren in de bergingEn vooruit kijkend op het weer volgende week past mijn fiets er ook in
![]()
![]()
Ik heb nu een lekkere koek op mijn werk en daarna dus naar de verjaardag.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet mij echt inhouden om niet dat hele ding op te eten
Thuis staan ook nog mozartkogelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: