SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Reuze creatief dusquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is geen lege TT en ook geen kopie, dus vast wel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die is niet zo vlotquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan @:MizzezAmy vast ook wel waarderen
Ik heb geen zin een spongebob gifje op te zoekenquote:
Kookniequote:Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen zin een spongebob gifje op te zoeken![]()
![]()
Dat ding in je tuin bedoel je?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken hoe mijn vijver vult![]()
![]()
1 uur bolk. tijd om wat te gaan doen bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
wat ga je doen dan ?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
1 uur bolk. tijd om wat te gaan doen bolk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Naar buitenquote:![]()
Ik heb schijnsel van de zon op mijn zolderkamer dus het betekent dat het mooi weer is buiten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
21 graden, zegt de weerapp.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
grasmaaiweer dus.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier 23/24
Echt warm die zonAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Even opletten met vijver vullenquote:
Anders hebben we een water balletThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb de kracht nog niet gevonden om te naar buiten te gaan, wel keuken opgeruimd.
Dwing mezelf zo om naar buiten te gaan
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je kan het!quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb de kracht nog niet gevonden om te naar buiten te gaan, wel keuken opgeruimd.
Dwing mezelf zo om naar buiten te gaan![]()
![]()
Goed bezigquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op balkon geen zon meer ja dat vind ik wel saai dan..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan springt de slang van de kraan en heb je het schuurtje blank staan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even opletten met vijver vullen
Anders hebben we een water balletAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tis echt heerlijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dwing mezelf zo om naar buiten te gaan
Gewoon op de stoel gaan zitten met een boek
En geniet
euhhh geen liefde, geen knuffelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo kan het zijn inderdaad. Lekker relaxen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis echt heerlijk
En geniet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk nazomer weer. Nu kan het nog aangenaam ❤ trouwens gaaf dat je een vijver hebtquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis echt heerlijk
En genietnice
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Lekker doen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even lekker naar buiten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
We hebben geka koppelingen die kunnen niet van de kraan springenquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan springt de slang van de kraan en heb je het schuurtje blank staan.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: