quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit meer snelheid in dan in de RBR dit weekend.
Wil je nu een lolly?quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag dan wel problemen hebben, ik loop wel mooi 30s op jullie voor
Toch weer iets geleerd door F1 te kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:43 schreef Zorro het volgende:
Ik wist niet dat die beesten die poten zo snel konden bewegen
Ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas. Heb hier dit weekend te veel dingen te doen
Even snel als gisterenquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
Was van Max geen verkeerde ronde
Ach, je weet van wie het komt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:55 schreef Mestreech1990 het volgende:
Al die verhalen hier vanochtend dat hij het beste vanuit de laatste plek kan starten…
Gisteren had hij allebeiquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Max heeft overstuur. Zouden ze dan eindelijk van die onderstuur prblemen af zijn, want hij heeft dit toch liever?
De auto is zo kut dat die waarschijnlijk op full lock overstuur heeft en op niet full lock onderstuur.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Max heeft overstuur. Zouden ze dan eindelijk van die onderstuur prblemen af zijn, want hij heeft dit toch liever?
Tuurlijk, zoals die auto nu staat afgesteld, vreet ie voorbanden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:55 schreef Mestreech1990 het volgende:
Al die verhalen hier vanochtend dat hij het beste vanuit de laatste plek kan starten…
Vorige week stond hij ook 1e in de VT. Zegt niks allemaal.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lek is boven?
Een semi-positieve Max?
Gezien het verloop van deze trainingen vind ik het best een verschil.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week stond hij ook 1e in de VT. Zegt niks allemaal.
En reed Perez bijna podium.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind het altijd schattig als minder ervaren F1 volgers dit zeggen, weet niet waarom.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week had RB ook gewoon de snelheid, dus het is dubbel fout.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezien het verloop van deze trainingen vind ik het best een verschil.
Dames en heren: de ervaren F1 volger, expert en race engineer!quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het altijd schattig als minder ervaren F1 volgers dit zeggen, weet niet waarom.
Is een soort curve van overreageren op VTs -> onderreageren op VTs -> ze zien zoals ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |