quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit meer snelheid in dan in de RBR dit weekend.
Wil je nu een lolly?quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag dan wel problemen hebben, ik loop wel mooi 30s op jullie voor
Toch weer iets geleerd door F1 te kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:43 schreef Zorro het volgende:
Ik wist niet dat die beesten die poten zo snel konden bewegen
Ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas. Heb hier dit weekend te veel dingen te doen
Even snel als gisterenquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
Was van Max geen verkeerde ronde
Ach, je weet van wie het komt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:55 schreef Mestreech1990 het volgende:
Al die verhalen hier vanochtend dat hij het beste vanuit de laatste plek kan starten…
Gisteren had hij allebeiquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Max heeft overstuur. Zouden ze dan eindelijk van die onderstuur prblemen af zijn, want hij heeft dit toch liever?
De auto is zo kut dat die waarschijnlijk op full lock overstuur heeft en op niet full lock onderstuur.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Max heeft overstuur. Zouden ze dan eindelijk van die onderstuur prblemen af zijn, want hij heeft dit toch liever?
Tuurlijk, zoals die auto nu staat afgesteld, vreet ie voorbanden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:55 schreef Mestreech1990 het volgende:
Al die verhalen hier vanochtend dat hij het beste vanuit de laatste plek kan starten…
Vorige week stond hij ook 1e in de VT. Zegt niks allemaal.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lek is boven?
Een semi-positieve Max?
Gezien het verloop van deze trainingen vind ik het best een verschil.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week stond hij ook 1e in de VT. Zegt niks allemaal.
En reed Perez bijna podium.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind het altijd schattig als minder ervaren F1 volgers dit zeggen, weet niet waarom.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week had RB ook gewoon de snelheid, dus het is dubbel fout.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezien het verloop van deze trainingen vind ik het best een verschil.
Dames en heren: de ervaren F1 volger, expert en race engineer!quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het altijd schattig als minder ervaren F1 volgers dit zeggen, weet niet waarom.
Is een soort curve van overreageren op VTs -> onderreageren op VTs -> ze zien zoals ze zijn.
We zullen tijdens de kwali wel zien wie er gelijk heeft.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het altijd schattig als minder ervaren F1 volgers dit zeggen, weet niet waarom.
Is een soort curve van overreageren op VTs -> onderreageren op VTs -> ze zien zoals ze zijn.
Qftquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Russell gaat hem morgen in de muur hangen, u las het hier.
Hij is de alwetende hier in dit forum. Beetje respect!quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We zullen tijdens de kwali wel zien wie er gelijk heeft.
Met je 'minder ervaren F1 volger'ben jij de autoriteit op dit gebied dan?
Ik kan ook gewoon zeggen dat je uitspraak dom is, maar daar schieten we ook niets mee op.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon zeggen dat je uitspraak dom is, maar daar schieten we ook niets mee op.
Immer lief, daarom zei ik het nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou nou nou
#doeslief
Niet nodig dit
Volgens Nattekat is enkel Nattekat een echte F1-kenner ja!quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerst maar zien dat hij door q1 komtquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Norris een halve seconde eronder
🤣🤣quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens Nattekat is enkel Nattekat een echte F1-kenner ja!
Fire fox is ook geen koekiequote:Op zaterdag 21 september 2024 12:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens Nattekat is enkel Nattekat een echte F1-kenner ja!
Nee, dat vakje op de bingokaart is al doorgestreept. Dit weekend verzint ie weer wat anders.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:17 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Eerst maar zien dat hij door q1 komt
Benieuwd hoeveel sneller.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris laat even zien dat het allemal nog wel wat harder kan
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fire fox is ook geen koekie
Gewoon respect voor elkaar
Dat mag jij best vinden. Maar uit de hoogte doen met je "minder ervaren F1 kijker" is stuitend.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon zeggen dat je uitspraak dom is, maar daar schieten we ook niets mee op.
Max kan pas veel later naar zijn gas. Daar komt het grootste deel van het verschil vandaanquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja zag gewoon dat die McLaren heerlijk reageert op Lando’s input.
Max maakte echter wel een foutje ingaan chicane. Wat te laat ingestuurd.
De pole tijd zit hier 5 honderdsten onder. U hoorde het hier voor het eerst.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel sneller.
Vorig jaar uitgeschakeld in Q2quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:20 schreef pmponer het volgende:
echt wat een troep die RB, vorig jaar zo sterk met een auto als op rails.
Nu heeft die (illegale) McLaren dat
ingapore was vorig jaar ook kakquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:20 schreef pmponer het volgende:
Nu lijkt het niet slecht. Kwalificatierun dan wel weer wat minder dan optimaal, maar vooraf zag het er veel slechter uit.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:21 schreef pmponer het volgende:
Ja, weet ik maar toch zoveel races al een auto die het niet doet.
Zolang de FIA zegt dat het niet illegaal is, is het niet illegaal. En de FIA heeft net als Nattekat, altijd gelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:20 schreef pmponer het volgende:
Vorig jaar was red bull ook bal op dit circuitquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:20 schreef pmponer het volgende:
Eens, maar ik snap dat gedoe niet, zeg gewoon dit is hoe wij testen. Als je erdoor komt tijdens de test. Prima goed ge-engineerd en legaal. Nu weer lullen over hoe het eigenlijk bedoeld is enzoquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang de FIA zegt dat het niet illegaal is, is het niet illegaal. En de FIA heeft net als Nattekat, altijd gelijk.
Omdat ze dat jaren gedaan hebben met als gevolg auto's waarbij als je er een minuut achter reed al je systemen oververhit waren.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eens, maar ik snap dat gedoe niet, zeg gewoon dit is hoe wij testen. Als je erdoor komt tijdens de test. Prima goed ge-engineerd en legaal. Nu weer lullen over hoe het eigenlijk bedoeld is enzo
Denk dat die nog geen gloryrun hebben gedaan aan deze boardradio te horenquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
Die tijden van Ferrari vallen me tegen
Dan betere tests ontwikkelenquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ze dat jaren gedaan hebben met als gevolg auto's waarbij als je er een minuut achter reed al je systemen oververhit waren.
Gaat niet hard.quote:
Dit is gewoon onzin en dan weet je zelf ook. Overigens heeft Verstappen zelf toe dat ze er compleet naast zaten qua afstelling. Alleen Nattekat heeft nooit zijn ongelijk toe dus weet het weer eens beter. Extreem vermoeiend.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Verstappen z'n ronde niet verneukte vorige week, had ie gewoon P2 gestaan. Wat vindt je daarvan?
Het wordt pas vermoeiend als jij je er druk om maaktquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit is gewoon onzin en dan weet je zelf ook. Overigens heeft Verstappen zelf toe dat ze er compleet naast zaten qua afstelling. Alleen Nattekat heeft nooit zijn ongelijk toe dus weet het weer eens beter. Extreem vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |