| 1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
| 1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 22-09-2024 00:14:00 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik denk dat dit geen drone maar de toren is waar hij opstond bij Zwarte Pad (eindpunt tram en bus Scheveningen)quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:54 schreef Rockfire het volgende:
Zeker PhotoSphere
PhotoSphere kun je op meerdere manieren herkennen:
- Het is vaak geen lijn maar een stip op de kaart
- Een drone-opname is eigenlijk altijd PhotoSphere
- Bij PhotoSphere staat er linksboven vrijwel nooit een plaatsnaam, maar een naam van iemand of een bedrijf:[ afbeelding ]
Ook bovenop een toren is vrijwel altijd PhotoSpherequote:Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen drone maar de toren is waar hij opstond bij Zwarte Pad (eindpunt tram en bus Scheveningen)
Daar wilde ik printscreen maken en toen kwam ik deze tegen
Jouw foto: Woubrugge Kerkstraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door marcel.de op 21-09-2024 16:51:34 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Herkenbaar. Je wacht op een nieuwe, kijkt even niet. Is de nieuwe er, en ook alweer geraden ...quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
De topics gaan mij nu eigenlijk te snel
Er staan er 2 in met als naam #NAME? (in het vorig topic erin geslopen):quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De laatste totaalstand
SPOILER
Bedankt! Ik heb het aangepastquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Er staan er 2 in met als naam #NAME? (in het vorig topic erin geslopen):
-J-D- 18
-Paul- 3
Dat is voor jou misschien een hint, maar weet je langs hoeveel molens je kunt fietsenquote:Ook hier heb ik een keer langs gefietst
Lyclamaweg 20, Makkingaquote:Op zondag 22 september 2024 12:02 schreef Rockfire het volgende:
Nummer 346:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #113
marcel.de 4
Rockfire 3
TARAraboemdijee 1
Het terrein links is van een voormalige borg (kasteel/landgoed)quote:Op zondag 22 september 2024 13:22 schreef marcel.de het volgende:
Die kerk herkende ik direct. Dacht eerst aan 't Zand. Maar het is Stedum
Hiero
Tussenstand topic #113
marcel.de 6
Rockfire 3
TARAraboemdijee 2
Mikeytt 1
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Dat wist ik dan weer niet. Ik zie nu idd de contouren. Thx, weer wat geleerdquote:Op maandag 23 september 2024 12:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het terrein links is van een voormalige borg (kasteel/landgoed)
[ Bericht 6% gewijzigd door marcel.de op 23-09-2024 18:22:57 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Nou eigenlijk is het Capelle aan den IJssel daarom ook dat gemeentelogo met die visjesquote:
Dat denk ik niet. Als ik verder navigeer (ander moment van opname) dan is het weg. Zooi van de boer.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En dat in dat bosje, in het midden van het veld, in het midden van de foto, is dat iets prehistorisch?
En ik maar al deze spoor/trambanen afgaan: https://www.bahntrassenradeln.de/bahneur_nl.htm Staat hij er gewoon niet tussenquote:
googelen op fietspad en trambaanquote:Op woensdag 25 september 2024 19:15 schreef marcel.de het volgende:
Knap stukje Tara. Ik vermoedde al Brabant maar dit is knap
Hoe heb je die nou gevonden?
Hier staat die wel (259), Turnhout naar Rijsbergenquote:Op donderdag 26 september 2024 07:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En ik maar al deze spoor/trambanen afgaan: https://www.bahntrassenradeln.de/bahneur_nl.htm Staat hij er gewoon niet tussen
Trambaan? Hoe kwam je daar bij dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
googelen op fietspad en trambaan
na de hint met 'brabant' erbij, want aardbeien is omgeving Breda
Spoorbaan Hellevoetsluisquote:Op woensdag 25 september 2024 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #113
marcel.de 9
Rockfire 5
TARAraboemdijee 5
Mikeytt 1
alpeko 1
alpeko had het over een voormalige tramlijnquote:Op donderdag 26 september 2024 15:24 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Trambaan? Hoe kwam je daar bij dan?
Aarbeien Brabant... mmm. Ik zocht Betuwe, Oost Brabant en Noord Limburg. Net niet deze hoek dus.
Jouw nieuwe plaatje is ook een toenmalig tramspoor?
ja dat vermoedde ik wel maar it does not ring a bell for mequote:Op donderdag 26 september 2024 19:32 schreef wimbo het volgende:
De bomenrij heeft iets te maken met het thema van de vorige opdrachten. Helaas heeft dat paadje geen naam.
Daartussen mist precies nog wat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:45 schreef marcel.de het volgende:
ik heb vanaf Grens - Bergen op Zoom - Tholen en heel Schouwen Duiveland afgezocht, maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |