Dat denk ik niet. Als ik verder navigeer (ander moment van opname) dan is het weg. Zooi van de boer.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En dat in dat bosje, in het midden van het veld, in het midden van de foto, is dat iets prehistorisch?
En ik maar al deze spoor/trambanen afgaan: https://www.bahntrassenradeln.de/bahneur_nl.htm Staat hij er gewoon niet tussenquote:
googelen op fietspad en trambaanquote:Op woensdag 25 september 2024 19:15 schreef marcel.de het volgende:
Knap stukje Tara. Ik vermoedde al Brabant maar dit is knap
Hoe heb je die nou gevonden?
Hier staat die wel (259), Turnhout naar Rijsbergenquote:Op donderdag 26 september 2024 07:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En ik maar al deze spoor/trambanen afgaan: https://www.bahntrassenradeln.de/bahneur_nl.htm Staat hij er gewoon niet tussen
Trambaan? Hoe kwam je daar bij dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
googelen op fietspad en trambaan
na de hint met 'brabant' erbij, want aardbeien is omgeving Breda
Spoorbaan Hellevoetsluisquote:Op woensdag 25 september 2024 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #113
marcel.de 9
Rockfire 5
TARAraboemdijee 5
Mikeytt 1
alpeko 1
alpeko had het over een voormalige tramlijnquote:Op donderdag 26 september 2024 15:24 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Trambaan? Hoe kwam je daar bij dan?
Aarbeien Brabant... mmm. Ik zocht Betuwe, Oost Brabant en Noord Limburg. Net niet deze hoek dus.
Jouw nieuwe plaatje is ook een toenmalig tramspoor?
ja dat vermoedde ik wel maar it does not ring a bell for mequote:Op donderdag 26 september 2024 19:32 schreef wimbo het volgende:
De bomenrij heeft iets te maken met het thema van de vorige opdrachten. Helaas heeft dat paadje geen naam.
Daartussen mist precies nog wat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:45 schreef marcel.de het volgende:
ik heb vanaf Grens - Bergen op Zoom - Tholen en heel Schouwen Duiveland afgezocht, maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |