Door te zorgen dat het langer op het land blijft, dus eigenlijk de afvoer vertragen en het water verdelen over het terras: greppels, kleine meertjes etc.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef Seven. het volgende:
Hoe wil je het water eigenlijk op je terrein houden?
Ga je bunds graven?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:18 schreef Managarm het volgende:
[..]
Door te zorgen dat het langer op het land blijft, dus eigenlijk de afvoer vertragen en het water verdelen over het terras: greppels, kleine meertjes etc.
Bunds vind ik wel leuk, vooral veel swales.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ga je bunds graven?![]()
Of doe ook een paar wadi's!
Arme ezel, die horen minimaal met twee te zijn. Stichting De Ezelshoeve herplaatst ezels, leuk ook om te volgen op Facebook, elke dag een filmpje.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:03 schreef Blues het volgende:
![]()
Hier verderop staat ook een ezel. Ooit met zijn 2tjes, ik zie nu al een tijd maar 1 ezel.
Dank voor de link, ik ga op de facebook van het dorp waar het beestje staat even rondvragen van wie dat weiland met de ezel is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:24 schreef Managarm het volgende:
Arme ezel, die horen minimaal met twee te zijn. Stichting De Ezelshoeve herplaatst ezels, leuk ook om te volgen op Facebook, elke dag een filmpje.
https://www.ezelshoeve.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 04-02-2025 12:36:20 ]
Ze zijn via die link bezig met een 2e ezel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:24 schreef Managarm het volgende:
Arme ezel, die horen minimaal met twee te zijn. Stichting De Ezelshoeve herplaatst ezels, leuk ook om te volgen op Facebook, elke dag een filmpje.
https://www.ezelshoeve.nl/
Mooi, ze zitten overvol bij de opvang, hopelijk vinden ze een leuke ezel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze zijn via die link bezig met een 2e ezel.
De moeder van de overgebleven ezel was net een paar weken daarvoor overleden. Even privé contact gehad met de eigenaren, dank nog voor de link
Als je die in de gastslaapkamer bedoelt, die komt van Marktplaats, geen merk gezien, de plankendragers zijn gebogen en vallen in de plank aan de onderkant. De andere twee kasten zijn Lundia.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Is dat een kind is kast? Die hebben bij mijn ouders ook tientallen jaren gestaan, ook vol met boeken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |