Best kwalijke berichtgeving door die link met de wetgeving. Afzonderlijk van elkaar zijn het natuurlijk allebei verschrikkelijke dingen. Maar eigenlijk hier in NL afzonderlijk van elkaar amper nieuwswaardig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:28 schreef Filosoofert het volgende:
Maar eigenlijk heeft een man zijn vrouw vermoord die toevallig trans was dan?
Arme Arveladze.quote:
Vraag dan een slotje aan. Het is al zo druk op FOK! tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:48 schreef Durmada het volgende:
Ik vind een moordpartij een Georgië heel vervelend voor alle betrokken, dat staat buiten kijf. Maar het lijkt mij niet zó nieuwswaardig in Nederland dat er een topic voor aan gemaakt moet worden.
Abramidze zou woensdag zijn omgebracht, een dag nadat het Georgische parlement omstreden lhbti-wetgeving had goedgekeurd. Die verbiedt onder meer huwelijken tussen twee personen van hetzelfde geslacht en adopties door homostellen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:08 schreef SOG het volgende:
Wat is dit voor een discriminerende drek? Omdat een trans is vermoord is het nieuwswaardig?
We betreuren je mening. Baudet moet nu een persconferentie geven wij willen antwoorden!!!1!quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:48 schreef Durmada het volgende:
Ik vind een moordpartij een Georgië heel vervelend voor alle betrokken, dat staat buiten kijf. Maar het lijkt mij niet zó nieuwswaardig in Nederland dat er een topic voor aan gemaakt moet worden.
Als de activiteit op FOK afhangt van een moordpartij in Georgië dan kan je FOK beter sluiten ja.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag dan een slotje aan. Het is al zo druk op FOK! tegenwoordig.
Gisteren was-ie hilarisch en dronken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
We betreuren je mening. Baudet moet nu een persconferentie geven wij willen antwoorden!!!1!
FOK!quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als de activiteit op FOK afhangt van een moordpartij in Georgië dan kan je FOK beter sluiten ja.
Had Tong maar een asielzoekerstopic geopend. Die zie je bijna nooit hier op het forum.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als de activiteit op FOK afhangt van een moordpartij in Georgië dan kan je FOK beter sluiten ja.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Had Tong maar een asielzoekerstopic geopend. Die zie je bijna nooit hier op het forum.
een van de twee schijnt binnenkort burgemeester van Tbi te wordenquote:
Dynamo Tiblisi. Doet me denken aan Kipiani. Geweldige voetballer, met mooie snor. Verongelukt. Vanavond een column over verongelukte voetballers voor FOK! geschreven, Heb hem niet genoemd, iets te onbekend. Wordt Shota het ? Of zijn broer ?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
een van de twee schijnt binnenkort burgemeester van Tbi te worden
Precies, de berichten over transgenders die worden vermoord loop de spuigaten uit. Waarom is er zo weinig aandacht als iemand uit de meerderheid van de bevolking wordt vermoord ?quote:Op vrijdag 20 september 2024 23:03 schreef Feola het volgende:
Ohja, een minderheidsgroep die slachtoffer is geworden is natuurlijk direct nieuwswaardig. Waar dan ook ter wereld. Vooral als het om trans gaat.
Georgië isneenquote:Op vrijdag 20 september 2024 23:03 schreef Feola het volgende:
Het wordt nu geframed alsof die 2 dingen direct met elkaar te maken hebben. Verder worden er natuurlijk veel meer mensen vermoord, en wat heeft Georgië nou weer te maken met Nederlands nieuws.
Ohja, een minderheidsgroep die slachtoffer is geworden is natuurlijk direct nieuwswaardig. Waar dan ook ter wereld. Vooral als het om trans gaat.
Met de lat zo laag kan je net zo goed iedere willekeurige moord in bijvoorbeeld Ierland of Malta kunnen brengen.
quote:belangrijk land 😡
De autoriteiten hebben al een verdachte opgepakt. Het gaat volgens plaatselijke media om de partner van Abramidze.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Abramidze zou woensdag zijn omgebracht, een dag nadat het Georgische parlement omstreden lhbti-wetgeving had goedgekeurd. Die verbiedt onder meer huwelijken tussen twee personen van hetzelfde geslacht en adopties door homostellen.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:23 schreef SOG het volgende:
[..]
De autoriteiten hebben al een verdachte opgepakt. Het gaat volgens plaatselijke media om de partner van Abramidze.
Geen verband dus
Het feit dat iemand die transgender is om die reden in de media komt is net zo logisch als dat jij zegt dat alle mannen met blonde haren in het nieuws komen omdat ze mannen zijn en blond haar hebben. Denk eens na.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, de berichten over transgenders die worden vermoord loop de spuigaten uit. Waarom is er zo weinig aandacht als iemand uit de meerderheid van de bevolking wordt vermoord ?Een beetje man van middelbare leeftijd met blond haar komt er tegenwoordig bekaaid van af in de media.
Het is natuurlijk puur toevallig dat er een transgender wordt vermoord een dag nadat het huwelijk strafbaar is geworden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:06 schreef Feola het volgende:
[..]
Het feit dat iemand die transgender is om die reden in de media komt is net zo logisch als dat jij zegt dat alle mannen met blonde haren in het nieuws komen omdat ze mannen zijn en blond haar hebben. Denk eens na.
Zoiets als in de Naked Gun, "I accidentally shot a man, luckily it turned out to be a drug dealer"quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:28 schreef Filosoofert het volgende:
Maar eigenlijk heeft een man zijn vrouw vermoord die toevallig trans was dan?
Daarvoor zal het nog nooit gebeurd zijn inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk puur toevallig dat er een transgender wordt vermoord een dag nadat het huwelijk strafbaar is geworden.
Eigenlijk heb je gelijk. Hoeveelste transgender was dit ook alweer die dit jaar in Georgië is vermoord ?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:07 schreef Feola het volgende:
[..]
Daarvoor zal het nog nooit gebeurd zijn inderdaad. Dit is net zo je onderbuikgevoel laten spreken als pvv'ers die schreeuwen om "alle buitenlanders eruit!!!11" als er een groep mocro's iemand in elkaar trapt. Hoe simpel wil je het stellen zeg.
Ik denk wel dat het in dit geval echt toevallig is. Iemand die toevallig een relatie heeft met een transvrouw, heeft zijn partner omgebracht. Transfoben gaan niet sowieso geen intieme relatie aan met een transpersoon.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk puur toevallig dat er een transgender wordt vermoord een dag nadat het huwelijk strafbaar is geworden.
Ok, is ook geen halszaak.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het in dit geval echt toevallig is. Iemand die toevallig een relatie heeft met een transvrouw, heeft zijn partner omgebracht. Transfoben gaan niet sowieso geen intieme relatie aan met een transpersoon.
Ik tel ze niet.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk. Hoeveelste transgender was dit ook alweer die dit jaar in Georgië is vermoord ?
Hoeveel transgenders ?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef Feola het volgende:
[..]
Ik tel ze niet.
Edit: opgezocht vorig jaar zijn er 728 moorden gepleegd in Georgië. Die waren niet belangrijk genoeg in Nederlands nieuws.
Dit is geen nieuwssitequote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef Feola het volgende:
[..]
Ik tel ze niet.
Edit: opgezocht vorig jaar zijn er 728 moorden gepleegd in Georgië. Die waren niet belangrijk genoeg in Nederlands nieuws.
Gaat niet gebeuren. Ik ben er geboren en opgegroeid. De bevolking zit niet op dezelfde lijn als de overheid.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:46 schreef flyguy het volgende:
Georgië wordt rijp gemaakt voor de volgende pro-Westerse revolutie. Om extra steun op te trommelen moeten berichten als een moord als deze en betogingen hier ook uiteraard in de media verschijnen.
Triest, maar om elke crime passionel ter wereld nou een topic te geven is ook wat overdreven.quote:Het gaat volgens plaatselijke media om de partner van Abramidze.
Tbilisi?quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik ben er geboren en opgegroeid. De bevolking zit niet op dezelfde lijn als de overheid.
Iedereen voor zich daar.
In Georgie hebben ze blijkbaar niet zoveel trek in die polariserende identiteitspolitiek. Georgie heeft het grootste recht om de obscene Amsterdamse psychose buiten de deur te houden.quote:Abramidze zou woensdag zijn omgebracht, een dag nadat het Georgische parlement omstreden lhbti-wetgeving had goedgekeurd. Die verbiedt onder meer huwelijken tussen twee personen van hetzelfde geslacht en adopties door homostellen. Dat leidde tot internationale kritiek, ook van Nederland.
Gewoon meteen beginnen met moorden is wel een oplossing jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:49 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
In Georgie hebben ze blijkbaar niet zoveel trek in die polariserende identiteitspolitiek. Georgie heeft het grootste recht om de obscene Amsterdamse psychose buiten de deur te houden.
Uiteraard moet Nederland als boegbeeld van vergelijkbare obsceniteiten daar weer wat van vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |