Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Overigens: ook dit keer betrof het een ‘verwarde man’. Verward waardoor?
Dit is het werkelijke probleem, niet de 100den islamterroristen en 1000den slapende terroristen cellen, islamscholen etc. Dat is idd een minderheid. Het gaat om de 70%, vaak zwijgende geloofs/cultuurgenoten, die "begrip" kunnen opbrengen voor deze terroristen of het rechtvaardigen (ja Israel pleegt toch ook misdaden) en natuurlijk het vrijwel 100% antisemitisme in deze groep.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten hoeveel geloofsgenoten dit wel prima vinden. Er hebben er al in dit topic gepost die menen dat we eerder aan de slachtoffers in gaza moeten denken, dus ik vraag mij ook af hoeveel mensen op fok dit wel prima vinden.
Misschien dat de islam juist een ontmoedigende en remmende invloed heeft op extremistische de daden van extremisten ) terroristen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van andere aanslagen? Tuurlijk. En van sommige zullen oorlogstrauma's ongetwijfeld een rol hebben gespeeld.
Punt is dat oorlogstrauma's niets te maken hebben in deze terreurdaad. En in de meeste terreurdaden in het Westen zal de Islam een veel grotere rol spelen dan opgelopen trauma's. Feit is gewoon dat de Islam loodrecht tegenover de waarden van het vrije en seculiere Westen staat en wij daar al decennia de wrange vruchten van proeven.
Hoezo neutraal? Keihard aanpakkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En mijn mening over Aboutaleb is me nu ook duidelijk: het was een prima burgemeester al die jaren en hij heeft veel goeds betekent voor Rotterdam, maar ik ben blij dat hij nu opgerot is want hij heeft duidelijk een verkeerde bril op als het gaat om Islamitisch geïnspireerde ellende. Een stad als Rotterdam kan in de nabije toekomst helaas nog heel wat van dergelijke ellende verwachten en dan is het beter als je een burgemeester hebt die wat neutraler staat daar tegenover.
Dat durf ik echt niet te kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:46 schreef vacuum1 het volgende:
Hier beelden van de aanslag. Echt heftig, je voelt en hoort de paniek.
https://www.geenstijl.nl/(...)val-rotterdam-gepakt
Je bent natuurlijk niet helemaal lekker in je bovenkamer als je zoiets doet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Overigens: ook dit keer betrof het een ‘verwarde man’. Verward waardoor?
Kan prima. En ik kan tegen erg weinigquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet te kijken
Ja precies.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk niet helemaal lekker in je bovenkamer als je zoiets doet.
Ik heb een vermoeden dat de dader zelf al heeft aangegeven dat het een terroristisch motief was.
De rechtszaak straks zal meer vragen beantwoorden.
Als je een neutrale kijk op dergelijke zaken heb kan je ook van mening zijn dat excessen van de Islam hard aangepakt moeten worden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:06 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Hoezo neutraal? Keihard aanpakken
Het is niet echt een filmpje van de aanslag. Het is een filmpje van de mannen die met stoelen naar de aanvaller gooien en hij op de grond wordt gewerktquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Haha.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:05 schreef Killumination het volgende:
[..]
Misschien dat de islam juist een ontmoedigende en remmende invloed heeft op extremistische de daden van extremisten ) terroristen?
Het een sluit het ander niet uit, als je de Koran volgt, dan mankeert er idd wat in je bovenkamerquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk niet helemaal lekker in je bovenkamer als je zoiets doet.
Ik heb een vermoeden dat de dader zelf al heeft aangegeven dat het een terroristisch motief was.
De rechtszaak straks zal meer vragen beantwoorden.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha.
Nee, natuurlijk niet.
Moet dat dan niet in de Koran staan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:05 schreef Killumination het volgende:
[..]
Misschien dat de islam juist een ontmoedigende en remmende invloed heeft op extremistische de daden van extremisten ) terroristen?
Je ziet alleen wat gasten van dat feest met stoelen, barkrukken en banken inslaan op een allahoe akbarrende debiel. En op het einde die fitnesstrainer die met zijn squatstick die Marokkaan neerhoekt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat extremisme ongewenst is? Staat erin.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Moet dat dan niet in de Koran staan?
Omdat de Islam het probleem is en zeker niet de oplossing.quote:
Je ziet hoe de mensen die eikel bekogelen met meubilair. Vervolgens komt De Held aangelopen en dan ligt die eikel ineens zomaar op de grond.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja als je compleet achterlijk bent is dat wel een conclusie die je kan trekken, ieder weldenkend mens trekt een andere conclusie met de kennis dat alle aanslagen in het recente verleden uit naam van juist net de islam zijn gepleegd.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:05 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ja is dat één zinnetje of komt het uitgebreid ter sprake…?quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:12 schreef Killumination het volgende:
[..]
Dat extremisme ongewenst is? Staat erin.
op zijn playstation mssquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze 22-jarige Ayoub, ik ken de naam vooral als Marokkaanse naam, volgens mij heb je daar geen echt oorlogsverleden. Zeker niet als begin twintiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |