SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
Sta ik in je lijstje?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit? Hou jij zelf een excel bij?
* MizzezAmy schrijft op het lijstje![]()
Zit al buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zonnetje schijnt sigaretje erbij knakworsten staan op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
uitkijken dat je de sigaar en knakworst niet per ongeluk verwisseld als je gaat etenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonnetje schijnt sigaretje erbij knakworsten staan op.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:49 schreef Rob het volgende:
[..]
uitkijken dat je de sigaar en knakworst niet per ongeluk verwisseld als je gaat eten
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is er mis met aan een knakworst zuigenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:49 schreef Rob het volgende:
[..]
uitkijken dat je de sigaar en knakworst niet per ongeluk verwisseld als je gaat eten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
helemaal nix. Maar het kauwen op je sigaar geeft wat meer problemen denk ik. Zeker als je het brandende deel eerst in je bakkes stoptquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er mis met aan een knakworst zuigen![]()
Zekers. Straks weer even lekker in de zon op het balkon lynchenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ook koffie hier toch maar wat minderen met die redbull.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie ga je lynchen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Straks weer even lekker in de zon op het balkon lynchen![]()
![]()
Ja, dat lijkt me niet zo heel erg gezond en op een gegeven moment ook wel pijnlijkquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:54 schreef Rob het volgende:
[..]
helemaal nix. Maar het kauwen op je sigaar geeft wat meer problemen denk ik. Zeker als je het brandende deel eerst in je bakkes stopt
Deze vraag werd gisteren ook gesteld waarop het antwoord is: willekeurige manquote:Trotste mama van Ambar
redbull is zo slecht..quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook koffie hier toch maar wat minderen met die redbull.
Ik gebruik het alleen als opkikker als ik auto moet rijden en erg moe begin te worden.
Dan kikker ik er weer wat van op.![]()
Maar hoe moet Max Verstappen nu rond komen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook koffie hier toch maar wat minderen met die redbull.![]()
Stuiterballen suikerzooi.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook koffie hier toch maar wat minderen met die redbull.
Wat minderen?
Hoeveel drink je er per dag?![]()
Merk dat ik er snel van aankom van dat spul.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:55 schreef Rob het volgende:
[..]
redbull is zo slecht..
Ik gebruik het alleen als opkikker als ik auto moet rijden en erg moe begin te worden.
Dan kikker ik er weer wat van op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gek he? Met zoveel suiker.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Merk dat ik er snel van aankom van dat spul.![]()
Van 0,1 naar 0,2?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee daarvan gaat mijn pH omhoog![]()
Zoiets. Ik ben zelf meer fan van Fluorantimoonzuurquote:Trotste mama van Ambar
Natuurlijk! Iedereen staat in het lijstje! Sommige positief, anderen negatiefquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
IIk ben meer van puur natuur.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoiets. Ik ben zelf meer fan van Fluorantimoonzuur![]()
Het woord 'Klokhuis' is afkomstig van het Middelnederlandse woord 'clochuus' of 'clockhuys' wat 'klokkentoren' betekent. Dat is waarschijnlijk vanwege de overeenkomst in vorm tussen de klokkentoren en het binnenste van een appel of peer. Kijk maar eens goed naar een héle ouderwetse kerk met een hoop kerkklokken. Kijk dan eens naar een klokhuis. De pitten zijn dan de klokken en het klokhuis de klokkentoren.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Vraagde ja?quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
Interessant verhaal he, vraagde mij het ineens af..![]()
![]()
Krijg ik niet altijd het resultaat dat ik wilquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
I
[..]
Ik ben meer van puur natuur.Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Natuurlijk! Iedereen staat in het lijstje! Sommige positief, anderen negatief
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Waar komt het woord 'fiets' vandaan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
Interessant verhaal he, vraagde mij het ineens af..![]()
Is je google stuk?quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar komt het woord 'fiets' vandaan?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mwa liever nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
"""Ja dan kunnen we het forum wel opdoeken"""
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
"""Ja dan kunnen we het forum wel opdoeken"""
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die komt binnen hèquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
FahradThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Filmpje gezien?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fijn dat goed met hem gaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
een flink gat in de dag....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lekker bakkie van akkiequote:Op vrijdag 20 september 2024 12:32 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Fijn weekendquote:
Wat is afk?quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oh tijd om even afk te gaan zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al die afkortingen ook altijd, je moet het maar net weten.quote:
Ben al iets verder opgeschoten met de bezigheden in je huis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk nog ff van genieten vandaag en het weekendquote:
Lekkere nazomerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja daarna komt de herfstquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk nog ff van genieten vandaag en het weekend
Smile, it's free therapy.![]()
ja dat is wel vaker in septemberquote:![]()
vind dit wel een fijne temp en koele nachten s nachts
Yep,maar we hadden/hebben niks te klagen over het weer wat we gehad hebben..quote:![]()
nou hier wel met al die regenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep,maar we hadden/hebben niks te klagen over het weer wat we gehad hebben..
Daar gaat nog wel maanden overheen hoor. Er moet ook gewerkt wordenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al die afkortingen ook altijd, je moet het maar net weten.
Ben al iets verder opgeschoten met de bezigheden in je huis?Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou hier wel met al die regen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan valt er in de herfst misschien bijna niks bij jouquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou hier wel met al die regen
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan valt er in de herfst misschien bijna niks bij jouik had liever een drogere zomer gehad
Ja is het zeker, al vond ik het alleen in een tshirt wel iets te fris op de scoot als je in de schaduw reedquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is wel vaker in september![]()
vind dit wel een fijne temp en koele nachten s nachtsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik ff nodigquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een flink gat in de dag....Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is waar, en je moet het allemaal alleen doenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar gaat nog wel maanden overheen hoor. Er moet ook gewerkt wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa kon je vaker in het zwembad chillenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik had liever een drogere zomer gehad
![]()
Dan maar een broek aanquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het zeker, al vond ik het alleen in een tshirt wel iets te fris op de scoot als je in de schaduw reedUw ADH vitamine Worst
Kan niet lovely is er dan kwijlt hij net als Amy er isquote:
Zag dat je vannacht ook nog hier was, dan is langer uitslapen overdag geen overbodige luxequote:
Lekker vrij vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ga ik zo ook maar doen, wel een goede tip thnxquote:
Ja lekker vrijquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag dat je vannacht ook nog hier was, dan is langer uitslapen overdag geen overbodige luxe
Lekker vrij vandaag?Uw ADH vitamine Worst
Ik wil het ook zelf doen. En voor de rest geen medelijden met mij hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, en je moet het allemaal alleen doenTrotste mama van Ambar
Was vorige week en deze week grieperig aan het werken, was geen goed idee, dus even paar daagjes extra rustUw ADH vitamine Worst
Lekker, en je hebt er nog mee weer b ij ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil het ook zelf doen. En voor de rest geen medelijden met mij hoor.![]()
Maar het is een hele klus zo verhuizing alleen te moeten doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je niet beter als je grieperig bent dan in de ziektewet gaan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
Was vorige week en deze week grieperig aan het werken, was geen goed idee, dus even paar daagjes extra rustWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wist waar ik aan begon toen ik wilde verhuizenquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook niet![]()
Maar het is een hele klus zo verhuizing alleen te moeten doenTrotste mama van Ambar
Datis waar, maar vaak valt het tegen als je er eenmaal mee begintquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist waar ik aan begon toen ik wilde verhuizenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel heel rigoureus of bedoel je gewoon ziekteverlof?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet beter als je grieperig bent dan in de ziektewet gaan?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet lovely is er dan kwijlt hij net als Amy er is![]()
![]()
![]()
van boven en onderSmile, it's free therapy.![]()
Tja niet verhuizen was ergerquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Datis waar, maar vaak valt het tegen als je er eenmaal mee begintTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet beter als je grieperig bent dan in de ziektewet gaan?![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is wel heel rigoureus of bedoel je gewoon ziekteverlof?
Ja jezelf ziek melden als je grieperig bent, nu neem je j e eigen vrije dagen op om te herstellenquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is wel heel rigoureus of bedoel je gewoon ziekteverlof?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker terrasweertje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gelijk heb je.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
Was vorige week en deze week grieperig aan het werken, was geen goed idee, dus even paar daagjes extra rust
maar idd je nog even ziekmelden als dat kan...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja had gekund, maar deze vrije dagen gaan toch vervallen en was toch van plan deze periode paar daagjes vrij te nemenquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jezelf ziek melden als je grieperig bent, nu neem je j e eigen vrije dagen op om te herstellenUw ADH vitamine Worst
ga je nog wat ondernemen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja had gekund, maar deze vrije dagen gaan toch vervallen en was toch van plan deze periode paar daagjes vrij te nemenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja, Das waarquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
zonde om vrije dagen op te pakken als je eigenlijk ziek bent.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze week eindigt toch een project en ergens volgende week wordt een nieuwe opgestart, dus vrij nam ik toch welUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker genieten van zon nu het nog kan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jullie maken daadwerkelijk projecten afquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
Deze week eindigt toch een project en ergens volgende week wordt een nieuwe opgestart, dus vrij nam ik toch wel
Trotste mama van Ambar
pfff, Das jammerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zij wel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie maken daadwerkelijk projecten afAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik hoop niet dat ze alles in het eindrapport zwartlakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
vier op een rij..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie maken daadwerkelijk projecten afUw ADH vitamine Worst
maar nog wel op de oude manier, met projecten.
wordt het niet tijd voor agile werken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat is toch ook projectmatig werkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
maar nog wel op de oude manier, met projecten.
wordt het niet tijd voor agile werken?Uw ADH vitamine Worst
nou......quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook projectmatig werken
niet te vergelijkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
We zijn al over de helft.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
wat is dorschvis?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:38 schreef mario390 het volgende:
dorschvis,erbsen, kartoffelsalat
de kart.salad will zo terugAutocorrect
(zelfst. naamw.)
translate levert niks op. ja mijn google is stuk, ik zoek met Bing.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aha. weer iets geleerd vandaag. thanks.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn suggestie was toch leuker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
als een vis dorst heeft, lijkt me dat niet probleem....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bijna weekend jonguh.....quote:
nog effe de laatste meeting en het zit er weer op voor deze weekAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien drinken ze wel heel wat anders dan water. Dan wordt het toch knap lastig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
als een vis dorst heeft, lijkt me dat niet probleem....
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bijna weekend jonguh.....
nog effe de laatste meeting en het zit er weer op voor deze week![]()
![]()
bolk terug danquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
of heb je weekenddienst?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij krijgt hier toch voor betaald vanuit Fok? Om het nog een beetje levendig te laten lijken?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
werkt jus? toch alleen in Dts
hij is ineens stil dus is waarschijnlijk aan het werk.
de baas kwam bij zijn bureau staan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar Justin is toch zelf een baas? De bolkbaas.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
hij is ineens stil dus is waarschijnlijk aan het werk.
de baas kwam bij zijn bureau staan
alleen baas over eigen lichaamquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar Justin is toch zelf een baas? De bolkbaas.Smile, it's free therapy.![]()
ja, hij is er weerquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar Justin is toch zelf een baas? De bolkbaas.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Behalve als hij een vrouw in de VS zou zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alleen baas over eigen lichaam
Dan moet ie zn benen maar bij elkaar houdenquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Behalve als hij een vrouw in de VS zou zijn.Uw ADH vitamine Worst
weet je wat raketeschuss is?quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet ie zn benen maar bij elkaar houden![]()
administratiebolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
uitbuikbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
goedestoelbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Werdtijdbolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Yes er heeft weer eens iemand all reply gedaan op werk met het hele bedrijf
Trotste mama van Ambar
geloofjehetzelfbolkquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
nuvoordeeggieweerwatgaandoenbolkTrotste mama van Ambar
maar hoe anders? aanliggen, zoals vroeger de Romeinen deden?quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
een goede stoel?
bestaat zoiets dat klinkt oudbollig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
joy. en er komen weer tig reacties naar all dat men hier niet van gediend is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Yes er heeft weer eens iemand all reply gedaan op werk met het hele bedrijf
en anderen die zeggen in de all dat een reply to all naar iedereen gaat.
heel het mailsysteem loopt vastAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
nuvoordeeggieweerwatgaandoenbolk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is al een fout dat iemand het emailadresgroep die naar all employees gaat niet onder de bcc gooit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
joy. en er komen weer tig reacties naar all dat men hier niet van gediend is.
en anderen die zeggen in de all dat een reply to all naar iedereen gaat.
heel het mailsysteem loopt vastTrotste mama van Ambar
![]()
![]()
![]()
hij heeft nog een overleg straks.quote:
kunnen wij even flink punkten pakkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zou diegene confronteren met een bbc, dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is al een fout dat iemand het emailadresgroep die naar all employees gaat niet onder de bcc gooit.Uw ADH vitamine Worst
Hoe ken jij zijn agenda.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hij heeft nog een overleg straks.
kunnen wij even flink punkten pakken
![]()
een beetje bedrijf heeft zelfs op vrijdagmiddag om 16 uur nog overleggen staanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zeer onwaarschijnlijkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jawel maar de kans is nihil.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alles kanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Behalve pasen en pinksteren op 1 dag. Dat kan niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
st Juttemis kan welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een beetje bedrijf heeft zelfs opDan zijn we geen bedrijfquote:vrijdagmiddag om 16 uur nog overleggen staan
Uw ADH vitamine Worst
Je gaat niet overleggen met ons?quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn we geen bedrijfOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
wij ook niet, op vrijdag zijn hier amper overleggen (gelukkig)quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn we geen bedrijfAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja, ben je niet effe aan het wandelen? even naar een park ofzo?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawelquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, ben je niet effe aan het wandelen? even naar een park ofzo?Uw ADH vitamine Worst
genieten van het mooie weer bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:12 schreef mario390 het volgende:
had niet door dat ik al over 310 punten heb![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2837 / +183 / +87 / 6539 / 7481
2. aeque / 1218 / +221 / +48 / 2563 / 2967
3. KillemWieft / 913 / +17 / +11 / 377 / 601
4. Dr.Mikey / 657 / +7 / +10 / 1073 / 1419
5. Lovely / 628 / +46 / +18 / 2648 / 3152
6. hemarookworst / 502 / +55 / +13 / 1240 / 1586
7. MizzezAmy / 369 / +21 / +9 / 1690 / 1980
8. HappyCharly / 361 / +3 / +17 / 1116 / 1282
9. marc0871 / 341 / +2 / +0 / 201 / 297
10. Pinnenmutske / 330 / +45 / +2 / 766 / 978
11. AardappelSchotel / 329 / +38 / +34 / 1479 / 1712
12. mario390 / 319 / +5 / +45 / 169 / 266
13. loveyoulongtime / 306 / +4 / +0 / 1212 / 1379
14. Sally / 297 / +13 / +20 / 314 / 429
15. drakin / 293 / +1 / +4 / 637 / 806
16. Bally-b / 272 / +0 / +0 / 61 / 124
17. gebrokenglas / 270 / +13 / +19 / 845 / 1046
18. Homijn / 250 / +0 / +0 / 131 / 189
19. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
20. maily / 240 / +19 / +2 / 1039 / 1205SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Volgende week wordt het eindelijk weer mooi weer bolkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:12 schreef mario390 het volgende:
had niet door dat ik al over 310 punten heb![]()
![]()
Jawel, google zegt dat het een datum heeftquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
dit weekend is het nog heerlijk weer, daarna wordt het kouder, met regen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
17 augustus!quote:
Ook zwarte katten dagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ik had net ook overleg, maar schijnbaar was dat genoeg reden om boos op me te wordenquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hij heeft nog een overleg straks.
kunnen wij even flink punkten pakken![]()
![]()
Ook al!quote:
Ben ik toch wel op een bijzondere dag geboren zeg
Lekker weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen is dat alweer 5 weken geleden.
Dat ben jij!quote:
En dan is de herfst equinoxDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: