Een dubbele whisky graag.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat zal schoof zijn vrouw zeggen als hij straks thuis komt en de “hoe vond je het gaan?” vraag stelt?
Ja vooral rechts blijven stemmen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het probleem speelt al jaren, lekker gewerkt dan
Ik gun het hem van harte.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, die gaat eerst nog ergens flink doorzakken denk ik.
Hier gaat iets fout.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Mortaxx het volgende: [..] het probleem speelt a
Wat een sympathieke gedachtegang.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Stefanovich het volgende:
Ik hoop dat schoof jankend in bed ligt straks
Wilders heeft zijn afstandsbesturing idd.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:38 schreef Felagund het volgende:
Eerdmans doet nu ook de webcare van PVV?
De 'Waakhond' van rechtsquote:Op donderdag 19 september 2024 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
die eerdmans wat een engnek
Had je maar een tijdmachine..quote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat zal schoof zijn vrouw zeggen als hij straks thuis komt en de “hoe vond je het gaan?” vraag stelt?
Ja sympathiek hè? Stukje sympathieker dan bewindslieden die over de rug van een kwetsbare groep mensen symbool politiek bedrijven voor electoraal gewin.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat een sympathieke gedachtegang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |