Ik vind het ook allemaal een tikkie gedateerd klinken. Dat hoeft op een ESF niet per sé een probleem te zijn, maar dan moet één van die liedjes live wel naar een hoger niveau getild worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:47 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar ik had hier toch meer van verwacht. Er zitten maar een paar authentieke nummers tussen. De rest is basic of kanonnenvoer. Tot nu toe vind ik het NF seizoen echt tegenvallen.
Misschien dat ik de lat een beetje hoog leg voor mezelf maar ik ben aardig klaar met gedateerde en 13-in-een-dozijn nummers. Ik heb echt behoefte aan iets authenieks. Enige inzending die ik wel kon hebben was Karnaval.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal een tikkie gedateerd klinken. Dat hoeft op een ESF niet per sé een probleem te zijn, maar dan moet één van die liedjes live wel naar een hoger niveau getild worden.
https://eurovoix.com/2025(...)-the-national-final/quote:Greece: Helena Paparizou and Sakis Rouvas to Host the National Final
Die was 2015 was toch in een winkelcentrum?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:00 schreef Nexum het volgende:
Het budget is wel vergroot. Ik kom nog uit de parkeerplaats tijden
Op het echte ESF zou ik de vlaggenwappies in het staan-vak ook bepaald niet missen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:04 schreef FlyingEagle het volgende:
Zo'n congress setting qua stoelen, blijft altijd bijzonder om te zien
Die kan ik ook wel missen, kunnen mooie camera shots echt in de weg zittenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op het echte ESF zou ik de vlaggenwappies in het staan-vak ook bepaald niet missen.
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:07 schreef Nexum het volgende:
Halloooo waar zijn de liedjes in het Grieks????
Marina sowiesoquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we nog wat intervalsacts of weten ze ook dat het niet beter wordt dan Helena?
Nope, die heeft ruzie met ERTquote:
Dat is te merken aan de reclamequote:
Dit zegt Eurvoix vandaag nog:quote:
quote:A number of guests are set to perform as part of the show. Marina Satti will perform her Eurovision 2024 entry ‘ZARI’, as well as handing over the trophy to her successor, the winner of Ethnikós Telikós 2025.
Welkom in Zuid Europaquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:33 schreef FlyingEagle het volgende:
Had nog gehoopt om een paar nummers te horen voor voetbal begint om 21:00
We hebben ook een paar nummers gehoordquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:33 schreef FlyingEagle het volgende:
Had nog gehoopt om een paar nummers te horen voor voetbal begint om 21:00
Oh?quote:
Ik vergeet steeds dat hij er ook nog isquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:36 schreef Momo het volgende:
Theo Evan komt ook een cover zingen schijnbaar
Ik vond het ook nog wel okquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:06 schreef Nexum het volgende:
Wacht ik vond deze eigenlijk nog best wel goed
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Is er nog iets anders wat ik even terug moet kijken of niet veel gemist?
Hahaha ik vond het al wel een beetje een Nexum nummertjequote:Op donderdag 30 januari 2025 21:35 schreef Nexum het volgende:
Ja beste van de avond tot nu toe en met lange na
Klavdia kan ook nog wel eens winnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Is er nog iets anders wat ik even terug moet kijken of niet veel gemist?
In het begin deed Helena een paar nummers. Beter dan dat wordt het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm oké dus die Evangelia tot nu toe de beste? Of dat ook weer niet?
Gebaseerd op eerdere nationale finales? Live uit een winkelcentrum?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:56 schreef molloot200 het volgende:
Even wat stukjes terug zitten kijken. Is het heel erg als ik zeg dat ik van Griekenland wel een nationale finale met een íets hoger niveau had verwacht?
Ten tijde van de laatste nationale finales die ze deden volgde ik het NF-seizoen nog niet echt. Pas vanaf 2020 ingetuned wat dat betreftquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Gebaseerd op eerdere nationale finales? Live uit een winkelcentrum?
Ik begrijp dat ze ook vaak bewust ruk nummers hebben gestuurd omdat ze niet willen winnen omdat organiseren te duur isquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Gebaseerd op eerdere nationale finales? Live uit een winkelcentrum?
Het zou 22:45 moeten afgelopen zijn maarr...... met dit tempoquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Weet iemand hoe laat we de uitslag verwachten?
JALOERS.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef TornadoDK het volgende:
Helenanog wel eens een babbeltje meegemaakt leuk mens
Haha schijnbaar bang om af te gaan, maar Marina deed ook aan playback net.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Cypriotische inzending playbackt Fuego
Helena was ook playback. Maar ik vergeef het haar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Cypriotische inzending playbackt Fuego
Hoe en wanneer heb jij Helena ontmoet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
Nog plek genoeg zo te zien ik had er makkelijk heen kunnen gaan![]()
Hopelijk doen ze het volgend jaar weer.
Toeval ik herkende haar niet eens mijn vrouw zei het laterquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe en wanneer heb jij Helena ontmoet?
Zo krijg je wel complottheorieën jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:51 schreef Nexum het volgende:
Wel gek dat ze de split results niet bekend maken.
Zomaar Helena in het wild spotten. Ik ben jaloersquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Toeval ik herkende haar niet eens mijn vrouw zei het later![]()
Een van mijn buren is een bekende zanger, ook voice coach volgens mij, en hij had een feestje. Toen ik mijn hond uitliet en langs het huis liep kwam ik haar tegen en zei ze dat ik zo'n schattig hondje hadtoen nog wat gepraat erover en pas later zei mijn vrouw wist je wel wie dat was.
Wonen veel bekende Grieken in mijn buurt alleen ken ik ze allemaal nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zomaar Helena in het wild spotten. Ik ben jaloers
Maar ik woon ook niet in Griekenland dus dan wordt het ook wat lastiger. Mooi dat ze in het echt net zo leuk is
Eurovisionfun.comquote:Turkish public broadcaster TRT is reportedly planning to file a complaint with the EBU if Greece’s Eurovision 2025 entry Asteromata is found to reference the Pontic Genocide
Dat zetje in de goede richting aan de diaspora voters kan deze inzending goed gebruiken.quote:
Geweldig nummer dit.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:44 schreef usagi414 het volgende:
Klavida haar cover versie. Nu ken ik het origineel niet.
Bekijk deze YouTube-video
Ja. Dit hebben de Grieken goed gestaged. Het zag er visueel pakkend uit en de zangeres was ook heel overtuigend. Terechte top 10 plek wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:18 schreef NailQueen het volgende:
Stiekem wel de verrassing van de avond.
Nu hoorde ik dat ze bij The Voice in het team van Helena Paparizou zat. Kijk, dat is altijd goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |