Ik vind het ook allemaal een tikkie gedateerd klinken. Dat hoeft op een ESF niet per sé een probleem te zijn, maar dan moet één van die liedjes live wel naar een hoger niveau getild worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:47 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar ik had hier toch meer van verwacht. Er zitten maar een paar authentieke nummers tussen. De rest is basic of kanonnenvoer. Tot nu toe vind ik het NF seizoen echt tegenvallen.
Misschien dat ik de lat een beetje hoog leg voor mezelf maar ik ben aardig klaar met gedateerde en 13-in-een-dozijn nummers. Ik heb echt behoefte aan iets authenieks. Enige inzending die ik wel kon hebben was Karnaval.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal een tikkie gedateerd klinken. Dat hoeft op een ESF niet per sé een probleem te zijn, maar dan moet één van die liedjes live wel naar een hoger niveau getild worden.
https://eurovoix.com/2025(...)-the-national-final/quote:Greece: Helena Paparizou and Sakis Rouvas to Host the National Final
Die was 2015 was toch in een winkelcentrum?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:00 schreef Nexum het volgende:
Het budget is wel vergroot. Ik kom nog uit de parkeerplaats tijden
Op het echte ESF zou ik de vlaggenwappies in het staan-vak ook bepaald niet missen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:04 schreef FlyingEagle het volgende:
Zo'n congress setting qua stoelen, blijft altijd bijzonder om te zien
Die kan ik ook wel missen, kunnen mooie camera shots echt in de weg zittenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op het echte ESF zou ik de vlaggenwappies in het staan-vak ook bepaald niet missen.
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:07 schreef Nexum het volgende:
Halloooo waar zijn de liedjes in het Grieks????
Marina sowiesoquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we nog wat intervalsacts of weten ze ook dat het niet beter wordt dan Helena?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |