Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Is er nog iets anders wat ik even terug moet kijken of niet veel gemist?
Hahaha ik vond het al wel een beetje een Nexum nummertjequote:Op donderdag 30 januari 2025 21:35 schreef Nexum het volgende:
Ja beste van de avond tot nu toe en met lange na
Klavdia kan ook nog wel eens winnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Is er nog iets anders wat ik even terug moet kijken of niet veel gemist?
In het begin deed Helena een paar nummers. Beter dan dat wordt het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm oké dus die Evangelia tot nu toe de beste? Of dat ook weer niet?
Gebaseerd op eerdere nationale finales? Live uit een winkelcentrum?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:56 schreef molloot200 het volgende:
Even wat stukjes terug zitten kijken. Is het heel erg als ik zeg dat ik van Griekenland wel een nationale finale met een íets hoger niveau had verwacht?
Ten tijde van de laatste nationale finales die ze deden volgde ik het NF-seizoen nog niet echt. Pas vanaf 2020 ingetuned wat dat betreftquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Gebaseerd op eerdere nationale finales? Live uit een winkelcentrum?
Ik begrijp dat ze ook vaak bewust ruk nummers hebben gestuurd omdat ze niet willen winnen omdat organiseren te duur isquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Gebaseerd op eerdere nationale finales? Live uit een winkelcentrum?
Het zou 22:45 moeten afgelopen zijn maarr...... met dit tempoquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Weet iemand hoe laat we de uitslag verwachten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |