SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 19-09-2024 18:09:35 ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet er weer verhuisd worden?![]()
Kun je weer helpen?
Nee, het papierwerk is nu officieel rond!![]()
![]()
Zelden zo'n onzin gelezen als wat hier in de OP staat.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2024 18:03:28 ]![]()
Echt hequote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zelden zo'n onzin gelezen als wat hier in de OP staat.![]()
Ach, is beter dan je anus tonen op OnlyFans, toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Omg zo'n influncer weer
Alles voor de likes![]()
Waar beticht jij @Kissingbird nou weer vanquote:Op donderdag 19 september 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, is beter dan je anus tonen op OnlyFans, toch?![]()
![]()
Wait, what?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Waar beticht jij @:KissingBird nou weer van![]()
![]()
Ik denk dat we al blij moeten wezen dat er iets in leesbaar Nederlands staatquote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Waar beticht jij @:KissingBird nou weer van![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat we al blij moeten wezen dat er iets in leesbaar Nederlands staat
Smile, it's free therapy.![]()
Kan gewoonquote:Op donderdag 19 september 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie het al
Het wordt weer zo'n avond![]()
![]()
Tijd om die provincie gewoon gratis weg te geven aan België ofzoquote:Op donderdag 19 september 2024 18:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat we al blij moeten wezen dat er iets in leesbaar Nederlands staat![]()
Ja veel zullen we er niet voor krijgenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tijd om die provincie gewoon gratis weg te geven aan België ofzo![]()
Lekkere patatquote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
Elke OP weer hierover
[ afbeelding ]![]()
![]()
2 flessen Chouffe is genoegquote:Op donderdag 19 september 2024 18:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja veel zullen we er niet voor krijgen![]()
Doen we het voorquote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2 flessen Chouffe is genoeg![]()
18 september, mooie datum welquote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liever gisteren dan vandaag![]()
Als we dan toch bezig zijnquote:Op donderdag 19 september 2024 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zullen we brabant ook gewoon erbij doen?![]()
Ja zo dom zijn ze ook weer nietquote:Op donderdag 19 september 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dan moeten we er wel bij doen, anders zegt België gewoon nee![]()
Belgie zegtquote:Op donderdag 19 september 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dan moeten we er wel bij doen, anders zegt België gewoon nee
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
CLThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Nee Ajax speelt geen clquote:Op donderdag 19 september 2024 18:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
GloryHunter United - LeverkussenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SpannendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Teveel slechte tijden meegemaakt met je gloryhunter.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt, Gloryhunter United wel, die gaan over 11 minuten beginnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vaak zat in een half lege Kuip gezeten, ik hou het liever bij feiten.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Teveel slechte tijden meegemaakt met je gloryhunter.![]()
This ajax niet waar ze na drie verlies partijen met witte zakdoekjes gaan zwaaien.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat in een half lege Kuip gezeten, ik hou het liever bij feiten.
We hebben mensen als luigi bruins en Greene zien voetballen johnny van de burgerking maar altijd trouw gebleven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MatchtimeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een heerlijk gevoel om een paar dagen geen verplichtingen te hebbenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij feyenoord heb je nu al veel supporters die de coach weg willen hebben, maar goedquote:Op donderdag 19 september 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
This ajax niet waar ze na drie verlies partijen met witte zakdoekjes gaan zwaaien.
We hebben mensen als luigi bruins en Greene zien voetballen johnny van de burgerking maar altijd trouw gebleven.![]()
![]()
De buurman was niet blij, maar die moet gewoon stil zijn. Moet gewoon kunnen, gewoon lekker sociaal, ja toch niet dan![]()
Ja niet zeiken hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
De buurman was niet blij, maar die moet gewoon stil zijn. Moet gewoon kunnen, gewoon lekker sociaal, ja toch niet dan![]()
Kut zerroukiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Groentequote:Op donderdag 19 september 2024 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
met puree had je gelijk, maar het was nog en andere groend
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen ideequote:Op donderdag 19 september 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was iedereen een beetje lief vandaag?![]()
Ik mag daar niet komenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
Wie komt mee de UvA op stelten te zetten?
[ afbeelding ]
gebiedsverbodquote:
hoe verser hoe lekkerder tochquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gebiedsverbod
[..]
hoe verser hoe lekkerder toch
Ja joh, guestmix van een serieuze trance dj gooit ie DJ Jean erin
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ja joh, guestmix van een serieuze trance dj gooit ie DJ Jean erin![]()
![]()
Moest het eerst een posten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Voor sommige dingen moet je de tijd nemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Meh, als je dan toch op het gemak zit...quote:Op donderdag 19 september 2024 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor sommige dingen moet je de tijd nemen.![]()
Heerlijk,van t weekend mijn winterdekbed weer op bedquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nah, hou gewoon nog even mijn laken.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk,van t weekend mijn winterdekbed weer op bed
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hoe weet jij dat mijn nieuwe vibrator komt?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
Volgende week weer gruwelijk nat weerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 19 september 2024 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor sommige dingen moet je de tijd nemen.
Ik slaap al een week onder dubbel dek.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die dunne muurtjes van mijn chalet houden moeilijk warmte vast.
Termostaat staat nog op 18 en die slaat al regelmatig aan.![]()
Die ligt er hier al weer een tijdje opquote:Op donderdag 19 september 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Trotste mama van Ambar
Is helemaal primaquote:Op donderdag 19 september 2024 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah, hou gewoon nog even mijn laken.
Oh en de muren isoleren dan?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik slaap al een week onder dubbel dek.
Die dunne muurtjes van mijn chalet houden moeilijk warmte vast.
Termostaat staat nog op 18 en die slaat al regelmatig aan.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb wel een plaid op het voeteneind liggenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ligt er hier al weer een tijdje op
Maar jij bent ook een hottie,dus dat is niet zo gekquote:Op donderdag 19 september 2024 20:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had gisteravond de ventilator nog aan 's nachts
Ah ok.. dan maar extra dekens etcquote:Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Al.
Maar 4 cm is niet veel.
Is ook eigenlijk niet bedoeld voor winterbewoning.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Denk je dan ook aan mij?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mijn nieuwe vibrator komt?Uw ADH vitamine Worst
En wat eerder een trui aan.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. dan maar extra dekens etc![]()
nee jijquote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een hottie,dus dat is niet zo gek![]()
Neequote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk je dan ook aan mij?Trotste mama van Ambar
Ik wel.. daarom onder een dekentje..quote:Op donderdag 19 september 2024 20:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo gauw koude voeten.
ImmersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, maar dat is echt zo'n vrouwenprobleemquote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel.. daarom onder een dekentje..
Die hebben minder spieren en meer vet dan mannen, waardoor hun 'kacheltje' minder warmte produceerd.
Hun kerntemperatuur is wel iets hoger.
Doordat de haarvaten eerder samentrekken, hebben ze eerder last van koude ledematen.
Sorry. Jullie zitten gewoon anders in elkaar.![]()
Maar wel met botten net als mannenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt zo'n vrouwenprobleem
Die hebben minder spieren en meer vet dan mannen, waardoor hun 'kacheltje' minder warmte produceerd.
Hun kerntemperatuur is wel iets hoger.
Doordat de haarvaten eerder samentrekken, hebben ze eerder last van koude ledematen.
Sorry. Jullie zitten gewoon anders in elkaar.
Whoop whoop![]()
Is er nog een kamertje voor me vrij?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Voor jou en Justinquote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Whoop whoop![]()
Is er nog een kamertje voor me vrij?
Nou ja, die zijn doorgaans ook dunner.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wel met botten net als mannen
Het is dat jullie armen en benen hebben, dat we jullie als soortgenoten zien.
Voor de rest begrijpen wij niks van jullie.![]()
2 kamers zelfs?quote:groot huis!
Andersom ook niet..quote:Op donderdag 19 september 2024 20:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn doorgaans ook dunner.
Het is dat jullie armen en benen hebben, dat we jullie als soortgenoten zien.
Voor de rest begrijpen wij niks van jullie.
Kleinste kamertje is voor jou!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nou, dan hoop ik dat hij niet snurkt!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Of hopen dat het ook maar 2 minuten duurt.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat hij niet snurkt!
Is toch leuk om niet de enige poeproeper te zijn?quote:
En we zijn zo simpel.quote:
Ja is ja,
Nee is nee,
En als je eigenlijk niet horen wil hoe onze dag was, moet je er gewoon niet naar vragen.![]()
Waarom zou ik niet willen horen hoe je dag was?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En we zijn zo simpel.
Ja is ja,
Nee is nee,
En als je eigenlijk niet horen wil hoe onze dag was, moet je er gewoon niet naar vragen.
Dacht dat die juist andersom was
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet willen horen hoe je dag was?
Dacht dat die juist andersom was
Je kan er net als die apen in de dierentuin mee gaan gooienquote:Op donderdag 19 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sorry, kan hem niet meer terugduwen![]()
![]()
Ja dag, dan zit mijn eigen badkamer onderquote:Op donderdag 19 september 2024 20:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je kan er net als die apen in de dierentuin mee gaan gooien![]()
ClThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: