Goeien TT! Die wilde ik ook makenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:51 schreef Mikeytt het volgende:
Topic over de Nederlandse politiek
Kabinet Schoof
Bewindslieden
Regeringsverklaring en coalitieakkoord
Regeringsverklaring
Coalitieakkoord
Formatie
Bureau woordvoering kabinetsformatie
Verslag van verkenner Plasterk
Verslag van informateur Plasterk
Verslag van informateur Putters
Verslag van informateurs Dijkgraaf en Van Zwol
Hoofdlijnenakkoord met financiële bijlages
Website Tweede Kamer
Tweede Kamer
Website Eerste Kamer
Eerste Kamer
Huidige zetelverdeling Tweede Kamer
[ afbeelding ]
Peilingen
Peilingwijzer
I&O Research
De Hond
Ja want anders is het oneerlijk voor de boeren.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat de kennis om de woningnood op te lossen ook bij boeren aanwezig is. Gewoon megastallen voor mensen!
Zo woon ik alquote:Op donderdag 19 september 2024 17:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat de kennis om de woningnood op te lossen ook bij boeren aanwezig is. Gewoon megastallen voor mensen!
Hij houdt tenminste wel alle ballen in de luchtquote:
Met daar bovenop kerncentralesquote:Op donderdag 19 september 2024 17:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hoe zou je ook durven? Dan moeten ze tussen het plebs leven. Dat kan toch niet!quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
In ander woorden, in Laren, Castricum en Wassenaar geen enkele sociale woning, maar gewoon alles in Den Haag proppen
Heb je ook een mest overschot?quote:
Krijg je als je goedekope shag rookt uit Tsjechië https://www.bnnvara.nl/jo(...)ten-zelf-in-tsjechiequote:Op donderdag 19 september 2024 17:56 schreef Starhopper het volgende:
Is er weer corona ofzo?Al dat gehoest.
En ze moeten nog eten. Dat gaat weer uitlopen tot diep in de nacht jaquote:Op donderdag 19 september 2024 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
Alweer 18 uur en nog niets over asiel besproken
Wel een autobrandstapel tegen de muur van mijn flatquote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Krijg je als je goedekope shag rookt uit Tsjechië https://www.bnnvara.nl/jo(...)ten-zelf-in-tsjechie
Eigenlijk is meewerken hieraan een uiting van een gebrek aan zelfrespect. Moet je je voorstellen, je bent ambtenaar, je hebt een universitaire studie afgerond, je bent wellicht zelfs gepromoveerd, en je zit na jaren hard werken eindelijk hoog in de boom op het ministerie. En dan vraagt de minister je om alles zwart te maken en dit naar de Kamer te sturen. Ik zou ter plekke ontslag nemen denk ik…quote:
Dat gaat pas na 20.30 gebeuren oid. Nog een blokje hierna en dan diner en leespauze.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
Alweer 18 uur en nog niets over asiel besproken
quote:
quote:
Zooooo slecht is onze natuur ook weer niet.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zooooo slecht is onze natuur ook weer niet.Paniekzaaierij!
Ouwehand heeft hier wel gewoon gelijk. Als je naar de feiten kijkt is de Nederlandse natuur er zeer slecht aan toe.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zooooo slecht is onze natuur ook weer niet.Paniekzaaierij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |