NSC had nooit nooit nooit in het kabinet moeten gaan zitten, de conlcussie die hij trok na de eerste verkennignsronde, daar had ie bij moeten blijven. Was er niks aan de hand geweest Had iedereen begrip voor gehad.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit het laatste niet uit, want dat is volgens mij meer in het straatje van Pieter dan het rampscenario waar ie nu in terecht is gekomen... al had ie dat kunnen weten door met zoveel kandidaten de verkiezingen in te gaan ipv gewoon bewust een kleine fractie te creëren en de rol van controleur binnen de oppositie te willen.
Dit is hoe niet in controle zijn eruit zietquote:Op donderdag 19 september 2024 16:48 schreef Bugno3 het volgende:
Dat panische geblader in de stukken door Dick is ook niet heel vertrouwenswekkend.
Yep. Maar hij staat er toch maar nog.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
Schoof is vandaag wel echt door de mand gevallen. Blijkt politicus toch een vak te zijn
SSSSSSSSSquote:Op donderdag 19 september 2024 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks nog pauze en dan asielblokje GENOT
En dan tweede termijn Kamer. Verrast dat Bosma nog niet over tijdsdruk is begonnen
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:53 schreef Szura het volgende:
Het laatste uur voelt een beetje als het orkest op de Titanic. Get it over with, op naar het asielblok.
Die ontstaan meestal nadat een parlementaire periode er bijna op zit, niet als een kabinet er praktisch net zit.quote:
Ja ik ben het met je eens hoor. Ik ben voor een transparante overheid. En Rutte vond ik ook helemaal niets.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja Rutte is voor mij als linkse rakker ook nooit ideaal geweest. Op zijn minst kon hij bij de presentatie van een kabinet wel vlot lullen over zijn ambities en afwegingen. Internationaal vond ik hem ook sterk. Nadeel was dat hij als iets fout ging toch nooit echt ervanaf wist of verantwoording nam.
Maar deze klaploper heeft alléén de slechte eigenschappen van Rutte. Net zoals Omtzigt blijbkaar goed is als kamerlid niet als partijleider. Vind ik toch echt lijken dat als Schoof zich niet supersnel ontwikkeld hij dit gewoon echt voor geen meter kan, laat hem snel weer een ministerie runnen ofzo.
In elk geval wat maakt het uit dat het voorheen niet beter was. Dat is toch nooit een lekker argument.
Ah PVV, helderquote:Op donderdag 19 september 2024 16:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het selectief verontwaardigd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |