SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
SPOILER: Speciaal voor Lovely en maily:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En ze kregen een beetje dezelfde soort opdrachten als het oude team, maar in plaats vanquote:Op woensdag 18 september 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je ook niet. Zat geen chemie tussen.
Ja idd. Die challenges met het gouden trio waren echt geweldig. En die specials... echt heerlijke tv.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze kregen een beetje dezelfde soort opdrachten als het oude team, maar in plaats van!!!
![]()
was het nu meer van
![]()
![]()
Captain Amerika ?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ging nog wel. Maar er zat niks tussen. Echt, geen klik, niks. En die Chris Evans... brrrrrr.
Hoe vaak ze in levensgevaar waren ook!quote:Op woensdag 18 september 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja idd. Die challenges met het gouden trio waren echt geweldig. En die specials... echt heerlijke tv.
Het is wel een klassiek voorbeeld van hoe verkloot ik een goed programma.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Geen spijt dat ik ze niet ken dus.
Gebeurde ook met cartoons:quote:Op woensdag 18 september 2024 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel een klassiek voorbeeld van hoe verkloot ik een goed programma.
Dat is nog niet zo erg dan het verkloten van Scoobie Doo.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurde ook met cartoons:
[ afbeelding ]
Ik heb er alleen reviews van gekeken, maar sow wat gingen mensen los op deze drek!quote:Op woensdag 18 september 2024 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg dan het verkloten van Scoobie Doo.
[ afbeelding ]
Ik hou mijn hart vast voor als er een remake komt van de smurfen.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er alleen reviews van gekeken, maar sow wat gingen mensen los op deze drek!
De Fabeltjeskrant was op het laatst overigens ook wel woke as fuck, met Zaza Zebra en Mister Kariboe enzo.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor als er een remake komt van de smurfen.
Op het laatst? Dat begon al met Chico Lama.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
De Fabeltjeskrant was op het laatst overigens ook wel woke as fuck, met Zaza Zebra en Mister Kariboe enzo.
"Want ik is apart!"
Bor de wolf die naar demonstraties ging om daar hete honden te verkopen enzo.
Truth! Maar dat kon er nog net mee door.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op het laatst? Dat begon al met Chico Lama.
* SBE kijkt naar TT.quote:
Alleen Killem en ik mogen mij zo noemen.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE kijkt naar TT.
Verkeerde smilie lul.![]()
Ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen Killem en ik mogen mij zo noemen.![]()
Maar ook deheeft een smile. Een sarcastische, maar dat is een detail.
Ohw.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
De Fabeltjeskrant was op het laatst overigens ook wel woke as fuck, met Zaza Zebra en Mister Kariboe enzo.
"Want ik is apart!"
Bor de wolf die naar demonstraties ging om daar hete honden te verkopen enzo.
Schijnt nog steeds echt zo te zijn. Clarkson wilde heel graag een Porsche 944 en die had toevallig dat kenteken. Liep idd bijna niet goed af voor zequote:Op woensdag 18 september 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vaak ze in levensgevaar waren ook!
Maar dat met die nummerborden, ze blijven zweren dat het geen opzet was.
Dan is het allemaal wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg toevallig hoor!
Enorm ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel een klassiek voorbeeld van hoe verkloot ik een goed programma.
Een zwarte Shaggyquote:Op woensdag 18 september 2024 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg dan het verkloten van Scoobie Doo.
[ afbeelding ]
Velma schijnt in die tekenfilm in een striptent voor haar vader te hebben opgetreden . De reviewer die er over vertelde weigerde te vertellen wat daarna gebeurde (was blijkbaar zelfs NOG erger) en toen had ze een bloedneus en een tand uit de bek en weet ik wat nog meer.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schijnt nog steeds echt zo te zijn. Clarkson wilde heel graag een Porsche 944 en die had toevallig dat kenteken. Liep idd bijna niet goed af voor ze
[..]
Enorm ja.
[..]
Een zwarte Shaggy
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Velma schijnt in die tekenfilm in een striptent voor haar vader te hebben opgetreden . De reviewer die er over vertelde weigerde te vertellen wat daarna gebeurde (was blijkbaar zelfs NOG erger) en toen had ze een bloedneus en een tand uit de bek en weet ik wat nog meer.
Fred is een karikatuur van een kinderlijk rijkeluiszoontje die niets kan maar alleen maar rijk geboren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |