SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2024 18:28:05 ]![]()
quote:
Ik kreeg onlangs een foto uit Luxemburg van een suikerspin machine in een winkelcentrum, kon je een muntje ingooien en dan werd automagisch een suikerspin voor je gemaakt.
Nu wil ik ook naar Luxemburg
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat het niet naar suikerspin smaakt?
Ik ben vorige week in Luxemburg geweest. Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 18 september 2024 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kreeg onlangs een foto uit Luxemburg van een suikerspin machine in een winkelcentrum, kon je een muntje ingooien en dan werd automagisch een suikerspin voor je gemaakt.
Nu wil ik ook naar Luxemburg![]()
Mand
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Grote pot shag erbijquote:Op woensdag 18 september 2024 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wel lekker getankt en een fles rum gekocht
R.I.P DTS.![]()
DM spam?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg nu een hele andere spam binnen
Nee en ja, ik vind ook andere dingen wel lekkerquote:
Vertelquote:Op woensdag 18 september 2024 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee en ja, ik vind ook andere dingen wel lekker![]()
Ja vertelquote:Op woensdag 18 september 2024 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee en ja, ik vind ook andere dingen wel lekker![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een eckte Drentse paal, jonguh!![]()
![]()
Oliebollen!quote:quote:
quote:
![]()
pizza op. weet je al wat jij gaat eten @JustinK?
Het zijn pannenkoeken gewordenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
pizza op. weet je al wat jij gaat eten @:JustinK?
![]()
![]()
Zelf gebakken?quote:
Of kant en klare?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Half, met zo'n shakerquote:Op woensdag 18 september 2024 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelf gebakken?
Of kant en klare?![]()
![]()
quote:
Ik heb hier ook nog 2 shakers staan. Misschien ook maar eens maken, was ze alweer helemaal vergeten.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 18 september 2024 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog 2 shakers staan. Misschien ook maar eens maken, was ze alweer helemaal vergeten.![]()
![]()
Uit deventerquote:
R.I.P DTS.![]()
Alsof jij dat niet lekker vindquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik hou er zo vanquote:Op woensdag 18 september 2024 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet lekker vind
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2024 18:58:53 ]![]()
Arme knulquote:Op woensdag 18 september 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wist ik niet!
Ik heb jarenlang in Dèmtah gewoond.![]()
![]()
In Drentah leven gun je niemandquote:![]()
Ja ach, hier zitten ook wel leuke mensen hoor, maar het is toch wel anders hier.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Drentah leven gun je niemand![]()
![]()
Weet ik, ik ook en ja hij heeft een antiek winkeltje aan de nieuwstraat. Bij oa knibbel en het kabouterbos.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wist ik niet!
Ik heb jarenlang in Dèmtah gewoond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zitten mensen daar?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, hier zitten ook wel leuke mensen hoor, maar het is toch wel anders hier.![]()
Ach, je moet maar zo denken: Het kan altijd erger... er zijn ook mensen die in Limburg wonen!quote:Op woensdag 18 september 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, hier zitten ook wel leuke mensen hoor, maar het is toch wel anders hier.![]()
![]()
Tof!quote:Op woensdag 18 september 2024 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik, ik ook en ja hij heeft een antiek winkeltje aan de nieuwstraat. Bij oa knibbel en het kabouterbos.
Ben benieuwd hoeveel mensen er met een mand zijn winkeltje binnen komen!![]()
![]()
@ToT heb je die kerel van de smartshop in Deventer wel eens ontmoet? Kan prachtig urenlang vertellen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die Duitser?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:tot heb je die kerel van de smartshop in Deventer wel eens ontmoet? Kan prachtig urenlang vertellen.![]()
![]()
Van die winkel met al die kabouters daar.quote:
Recent filmpje van mand meneer vanuit zijn winkeltje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohja dat had ik gezien. Mooiquote:Op woensdag 18 september 2024 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die winkel met al die kabouters daar.
Recent filmpje van mand meneer vanuit zijn winkeltje.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat filmpje van Mand doet me steeds denken aan een uitzending over Christopher Lee z'n collectie zeldzame en obscure dingen.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die winkel met al die kabouters daar.
Recent filmpje van mand meneer vanuit zijn winkeltje.
Daar is zo enorm in geknipt dat het allemaal troep lijkt wat hij allemaal heeft, en dan de intensiteit waarmee hij dingen zoals "a bottle!" zegt!Duidelijk dat er nog een omschrijving komt van wat voor fles het is, maar doot het knip- en plakwerk lijkt het alsof hij heel trots is dat hij een fles in zijn collectie heeft!
![]()
![]()
Elio Talamini Blijft ook mooi de koning van Deventer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:15 schreef Lovely het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:15 schreef Lovely het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor niks RSI gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Mag je morgen vroeg wel doen..quote:Op woensdag 18 september 2024 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ik föhn je haar even.
[ afbeelding ]
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken: Het kan altijd erger... er zijn ook mensen die in Limburg wonen!
JetsersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die bestaat/bestond toch al eventjes?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Top Gear met de nieuwe presentatoren ontdekt?
Is het een lesbische negerin in een rolstoel?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Top Gear met de nieuwe presentatoren ontdekt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat het vooral in de ONZ SC over vandaagquote:Op woensdag 18 september 2024 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Die bestaat/bestond toch al eventjes?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jawel, maar het wordt weer in ONZ SC besproken en niet iedereen kent het, blijkbaar.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Die bestaat/bestond toch al eventjes?![]()
![]()
Zijn er weer nieuwe dan?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat het vooral in de ONZ SC over vandaagOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Beetje oud nieuws dus.quote:
Top Gear verwarren met Doctor Who!quote:Op woensdag 18 september 2024 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het een lesbische negerin in een rolstoel?
Het grappige is dat ik het plaatje waar ik naar verwijs niet terug kan vinden omdat de realiteit de parodie zo ongeveer heeft ingehaald!![]()
![]()
quote:[wiki]quote:"Following the first series, Dawe was replaced by James May, with the line-up unchanged until the end of the twenty-second series, when the BBC chose to not renew Clarkson's contract on 25 March 2015, following an incident during filming.[6] His dismissal from Top Gear prompted the departure of Hammond, May and Wilman from the programme,[1][7][8] who joined Clarkson in forming a new motoring series, The Grand Tour.[9]
After the group's departure, others were appointed as hosts for the programme, including Chris Evans and Matt LeBlanc, both joined by four co-presenters for the twenty-third series: Rory Reid, Sabine Schmitz, Chris Harris and Eddie Jordan.[10][11] After negative feedback on this series, Evans resigned from the programme, with LeBlanc joined by Harris and Reid as the main hosts for the following three series. From the twenty-seventh series onwards (2019), the presenting line-up was changed following the departure of LeBlanc and Reid, with Harris joined by Andrew Flintoff and Paddy McGuinness as the main presenters. This series proved more popular with viewers.[12] Production of the thirty-fourth series was halted in March 2023 after Flintoff was injured in an accident during filming; the BBC later announced that Top Gear would not return for the "foreseeable future".[13]"Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ze moeten wel inclusief zijn natuurlijk bij de bbc.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Top Gear verwarren met Doctor Who!
Het grappige is dat ik het plaatje waar ik naar verwijs niet terug kan vinden omdat de realiteit de parodie zo ongeveer heeft ingehaald!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sterre de transgenderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja die vervangers 'ken' ik. Was zo'n groot succes dat het hele programma maar gestopt is.quote:
Verrektequote:Op woensdag 18 september 2024 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die vervangers 'ken' ik. Was zo'n groot succes dat het hele programma maar gestopt is.
Die met LeBlanc nog even gevolgd, maar het werd flauw en een aftreksel. Ripp-off van het origineel.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Drops onThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daarom gewoon Grand Tour kijken en Clarksons Farm.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Verrekte
Die met LeBlanc nog even gevolgd, maar het werd flauw en een aftreksel. Ripp-off van het origineel.
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zelfs de grappen waren het zelfde, maar kwamen totaal niet leuk over.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Verrekte
Die met LeBlanc nog even gevolgd, maar het werd flauw en een aftreksel. Ripp-off van het origineel.![]()
Kijk dat allemaal niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En Grand Tour is ook niet meer nu.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom gewoon Grand Tour kijken en Clarksons Farm.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja precies! Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 september 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs de grappen waren het zelfde, maar kwamen totaal niet leuk over.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat in deze serie er nog wel meer voor kan komen, maar dat ze er geen aparte vlaggetjes voor nodig hebbenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als zelfs Mr Slow begint met crashes dan weet je wel dat ze wat te oud aan het worden zijn.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
En Grand Tour is ook niet meer nu.
In die zoutmijn?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Als zelfs Mr Slow begint met crashes dan weet je wel dat ze wat te oud aan het worden zijn.![]()
Geen idee of het een zoutmijn was, maar zijn Evo in die tunnel inderdaad.quote:
It bigger on the insidequote:Op woensdag 18 september 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bloody hell!
Wibbly wobbly, timey wimey!
Grand Tour heb ik helaas niet echt gekeken.
Ik had nog wel meegekregen dat één of andere supercar merk hun nieuwste creatie zelfs niet aan The Stig toevertrouwden; alleen Captain Slow mocht er in rijden van ze!![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat in deze serie er nog wel meer voor kan komen, maar dat ze er geen aparte vlaggetjes voor nodig hebbenBinnenkort bij de harry potter remake ook van die gekkigheid al hoop ik dat Rowling nog dwars gaat liggen als ze echt te gek gaan met die casting donkere Hermelien was ze nog wel voorstander van.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bloody hell!
Wibbly wobbly, timey wimey!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je wil niet weten wat er daarbinnen voor spannende kamers zijnquote:Op woensdag 18 september 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bloody hell!
Wibbly wobbly, timey wimey!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Dat moet ik uitproberen. Wanneer kun je?
Maar een gierende lesbo maken van Harry gaat haar wel te ver?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort bij de harry potter remake ook van die gekkigheid al hoop ik dat Rowling nog dwars gaat liggen als ze echt te gek gaan met die casting donkere Hermelien was ze nog wel voorstander van.![]()
Is liedjequote:
HBO opent 'diverse en inclusieve' casting Harry Potterseriequote:Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar een gierende lesbo maken van Harry gaat haar wel te ver?
@Danny had er een mooi stukje over geschreven voor de frontpage.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/quote]
Kwootverkloot![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Te veel blanken in dat AI-plaatje; onrealistisch.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
HBO opent 'diverse en inclusieve' casting Harry Potterserie
@:danny had er een mooi stukje over geschreven voor de frontpage.![]()
Gemengde gevoelens bij.quote:
Velen vonden het gruwelijk eng en geweldig enzo.
Op zich vond ik ze wel tof, maar ik vond het idee wat te geforceerd.
En in latere afleveringen werden hun powers veel te complex wat alles weer volkomen onmogelijk maakte.
Iedere foto van ieder beeld (zoals ook van het Vrijheidsbeeld) zou zo'n engel bij jou thuis kunnen loslaten?![]()
quote:
[/quote]
#kwootverklootOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat wel mooi is zoals aangeven in de coments Harry Potter was al heel divers zonder dat de nadruk er toen op werd gelegd je had oa Aziatische en karakters uit India al in het origineel wat niet gek is voor een serie uit Engeland en gezien de samenstelling van de samenleving daar en Perkamentus was stiekem van de heren.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar een gierende lesbo maken van Harry gaat haar wel te ver?
Maar ja nu in de nieuwe tijden moet het er natuurlijk allemaal er weer bovenop liggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
[/quote]
We houden hem er gewoon in.
We houden hem er gewoon in.quote:
[/quote]totdat iemand het niet meer kan aanzien
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel blanken in dat AI-plaatje; onrealistisch.
R.I.P DTS.![]()
Oh nee een diversere cast, wat ongelooflijk eng!
Anders lees je wat beter voor je wat zegt.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:51 schreef aeque het volgende:
Oh nee een diversere cast, wat ongelooflijk eng!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben bang voor engelen geworden hierdoor, mar dit was ook als reactie op de doorgetrokken woke tardisquote:Op woensdag 18 september 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens bij.
Velen vonden het gruwelijk eng en geweldig enzo.
Op zich vond ik ze wel tof, maar ik vond het idee wat te geforceerd.
En in latere afleveringen werden hun powers veel te complex wat alles weer volkomen onmogelijk maakte.
Iedere foto van ieder beeld (zoals ook van het Vrijheidsbeeld) zou zo'n engel bij jou thuis kunnen loslaten?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En waarom zou een Aziaat niks kunnen?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dat niet één grote orgie wordt (die Aziaat uitgezonderd uiteraard.)......Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kwam er laatst wel achter dat de Nederlandse peter dinklage geen eigen wikipedia heeft ondanks jaren aan acteerwerk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat die minderjarig is?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
En waarom zou een Aziaat niks kunnen?![]()
![]()
Daar kunnen ze ook al werken op die leeftijd.quote:
![]()
Deze man zelfs in Amerikaanse films oa gespeeld.
Speelt nu ook weer een dwerg in een musical van studio 100. Hij is ook tegen de sneeuwwitje remake van Disney.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En die 2 vrouwen op het plaatje niet?quote:
Moet 1 van de 2 niet voor Hermione doorgaan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kwam er laatst wel achter dat de Nederlandse peter dinklage geen eigen wikipedia heeft ondanks jaren aan acteerwerk.![]()
![]()
They look old enough!quote:Op woensdag 18 september 2024 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
En die 2 vrouwen op het plaatje niet?
Moet 1 van de 2 niet voor Hermione doorgaan?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zin
ik heb zin
in een dikke negerin
Sjala la la
la la la
la laaaaa!!!!!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mij en daarna ook als toetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Eén bakje maarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik net in de wc gelegd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Mij en daarna ook als toetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Eén bakje maarNee ik eet nooit zoveel chipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet onder de baas zijn tijdquote:![]()
Sowieso nietquote:Op woensdag 18 september 2024 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet met een volle maag naar bed
Soms moet je ook op andere tijden.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En niet onder de baas zijn tijd
Ik moest de gieter er nog even bij pakken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wel met een volle zak chips?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Chocopasta is al op
Tijd en papier declareer je dan wel!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms moet je ook op andere tijden.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
niet het poepmes?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms moet je ook op andere tijden.
[..]
Ik moest de gieter er nog even bij pakken.![]()
Een glas water en de trek verdwijnt vanzelf wel weer
Maar niet teveel, want dan moet je snachts pissenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Lovely het volgende:
Een glas water en de trek verdwijnt vanzelf wel weer![]()
![]()
Ik heb net 2 kiwis en een peer op, maar nog steeds zin in iets lekkers.
3 potjes gingen heel hardquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet ik meestal wel 1 xquote:Op woensdag 18 september 2024 20:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar niet teveel, want dan moet je snachts pissen
Heyyyquote:Op woensdag 18 september 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb net 2 kiwis en een peer op, maar nog steeds zin in iets lekkers.![]()
Nog een peer eten?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb net 2 kiwis en een peer op, maar nog steeds zin in iets lekkers.
Ik overweeg het welquote:
Heb ik nietquote:
![]()
Ja, jij ook?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n zin in iets lekkers?
Enige appel die ik lekker vind is Kanzi, maar die zijn niet te te koopMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Waar heb jij zin in?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Pink Ladyquote:Op woensdag 18 september 2024 20:47 schreef Lovely het volgende:
Enige appel die ik lekker vind is Kanzi, maar die zijn niet te te koop![]()
![]()
Ik ga zaterdag een appeltaart bakken. Die appels vind ik wel lekker
Ik heb hier nog wel een witte chocoladereep liggen, breng me nu niet op ideeënquote:
Met noten erin en rozijnenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zaterdag een appeltaart bakken. Die appels vind ik wel lekker
Peer! Peer! Peer!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een witte chocoladereep liggen, breng me nu niet op ideeën![]()
Nee dat gaat niet, dan gaan er mensen doodquote:
Met witte chocolade eroverheen gesmolten?quote:
Jawelquote:Op woensdag 18 september 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met witte chocolade eroverheen gesmolten?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: