SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
SPOILER: Speciaal voor Lovely en maily:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
"Heb ik thuis voor een TON aan porselein, zit ik hier van zo'n plastic bordje te vreten die dubbel klapt waardoor mijn gebarbecuede braadworst op de grond flikkert!"quote:
"We gaan naar de beflijster..."quote:
Helemaal niksquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
"Heb ik thuis voor een TON aan porselein, zit ik hier van zo'n plastic bordje te vreten die dubbel klapt waardoor mijn gebarbecuede braadworst op de grond flikkert!"
quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"We gaan naar de beflijster..."
*zaal lacht*
"Wat? Ik zie het niet?"
"Ken je die gaslampies? Moet ik het nog uitleggen ook?"quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ken je die gaslampies? Moet ik het nog uitleggen ook?"
Papa Taigagaai!quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"We gaan naar de beflijster..."
*zaal lacht*
"Wat? Ik zie het niet?"
"Neuken, ja neuken."quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
En dat stukje over dat ze in de caravan zitten te neuken met de reet op de kookplaat tot zoonlief ineens binnen komt!
"Wat we aan het doen zijn? Ja, hoe leg ik dat nou uit...?"
Genoeg (Amerikaanse) artiesten die veel langer door blijven gaan!quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel zonde dat hij nu zijn laatste tour doet meen ik. Maar goed, over de 60 meen ik dus hij heeft echt wel plezier gehad
Ik heb 'm vooral op dvd/ tv gezien. Nieuwste shows vind ik ook niks. Maar die van vroeger.. liefdequote:Op dinsdag 17 september 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel zonde dat hij nu zijn laatste tour doet meen ik. Maar goed, over de 60 meen ik dus hij heeft echt wel plezier gehad
Maar die zijn niet zo leuk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Genoeg (Amerikaanse) artiesten die veel langer door blijven gaan!
Afijn is echt geweldig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb 'm vooral op dvd/ tv gezien. Nieuwste shows vind ik ook niks. Maar die van vroeger.. liefde
Ff googlen welke show afijn ook alweer usquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar die zijn niet zo leuk.
[..]
Afijn is echt geweldig.
"We gebruiken trage groente. De artisjok-sjok-sjok."
Ja kom net binnen dus geen idee wat er isquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oehwee, dat andere topic weer even dicht?
Same here, was voetbal aan kijken... Jou ja voetbal.. Dat was het niet echt. Kleuterklas lesjes meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja kom net binnen dus geen idee wat er is
Ik word altijd een beetje moe van die man.... Niet mijn soort comedian. Maar snap wel dat veel mensen hem wel leuk vinden, brengt wel veel energie ook.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
Bert visscher is goed voor de stemming
Klopt. T is gewoon heel anders dan bijv Theo maassenquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van die man.... Niet mijn soort comedian. Maar snap wel dat veel mensen hem wel leuk vinden, brengt wel veel energie ook.
Hey jij!quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here, was voetbal aan kijken... Jou ja voetbal.. Dat was het niet echt. Kleuterklas lesjes meer.
Theo Maassenquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. T is gewoon heel anders dan bijv Theo maassen. Maar in zijn eigen genre ook geweldig
"He-le-maal... niks..."quote:
Zeker! En daar?quote:
Tranen nog aan poetsen na de kansloze nederlaag in Italië net. Maar kom er wel weer overheen, ow was ik al en ook al ingecalculeerdquote:
"Gagagoegoekonijn een wortel in zijn HOL."quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gagagoegoe-konijn @:derrabbit @:homijn
Mooi zoquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tranen nog aan poetsen na de kansloze nederlaag in Italië net. Maar kom er wel weer overheen, ow was ik al en ook al ingecalculeerd
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Gagagoegoekonijn een wortel in zijn HOL."
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here, was voetbal aan kijken... Jou ja voetbal.. Dat was het niet echt. Kleuterklas lesjes meer.
"Je hoeft je niet te schamen hoor, KABOUTERTJE. Ik ben dol op kaboutertjes. Waar is je holletje?!"quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]Moet ik ineens aan Hans Teeuwen denken en z'n kaboutertje die hij in z'n hol zat te stampen!
Maat dit doet mij denken aan oud collega die met vriendengroep ooit naar centerparcs ging en ze voor de rechter moesten verschijnen achteraf omdat 1 van die groep zo van de kaart was dat ie een kabouter had gevangen en opgesloten... True storyquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]Moet ik ineens aan Hans Teeuwen denken en z'n kaboutertje die hij in z'n hol zat te stampen!
Vind ik ook te grof, onnodig ook.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Theo MaassenAl ging ie wat mij betreft qua Patricia Paay op TV wat over de schreef, in een show kan misschien maar op TV was wel beetje karaktermoord. Al waardeer ik dat soort grofheid dan weer wel. Maar snap dan ook weer dat veel mensen denken... NOU NOU NOU THEO, moest dat nou weer?
Die gast met die schele ogen, kan ff niet op zijn naam komen, die had vroegah ook wel goeie shows. Nu al tijd niks van gezien om eerlijk te zijn.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Je hoeft je niet te schamen hoor, KABOUTERTJE. Ik ben dol op kaboutertjes. Waar is je holletje?!"
In een show een side joke, ja kan wel. Maar dat op TV was misschien net ff iets te.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind ik ook te grof, onnodig ook.
Maar doorgaans vind ik theo geweldig.
Wut?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat dit doet mij denken aan oud collega die met vriendengroep ooit naar centerparcs ging en ze voor de rechter moesten verschijnen achteraf omdat 1 van die groep zo van de kaart was dat ie een kabouter had gevangen en opgesloten... True story
Moet gewoon kunnen. Kunnen korte grapjes zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Grappen over lilliputters...
[ afbeelding ]
Die gasten allemaal fervent drugsgebruikers en 1 was zo van de LSD het padje kwijt dat ze hem kwijt waren. Gingen ze hem zoeken, komt ie ineens met rooie kop op de groep afgerend roepend, ik heb een kabouter gevangen, ik heb een kabouter gevangen. De meeste van die lui hadden dus geen LSD of Paddo's op maar vooral XTC of Cocaine. En die zeggen dus, doe ff normaal. Kabouters bestaan niet. Maar hij bleef erover doorgaan en iedereen moest meekomen. Had ie godverdomme een lilliputter (mag je dat nog zeggen tegenwoordig?) over zijn schouder geslingerd en in de kleding kast van zijn huisje verstopt op centerparcs, bed ervoor geschoven dat de kabouter niet kon ontsnappen. Die heeft dus rechtszaak vrijheidsberoving aan de broek gehad en de rest een waarschuwing omdat ze wel meteen dat kleintje los lieten de vrije natuur weer in. Schadevergoeding moest ie betalen en taakstrafquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Kunnen korte grapjes zijn.
Snotverquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die gasten allemaal fervent drugsgebruikers en 1 was zo van de LSD het padje kwijt dat ze hem kwijt waren. Gingen ze hem zoeken, komt ie ineens met rooie kop op de groep afgerend roepend, ik heb een kabouter gevangen, ik heb een kabouter gevangen. De meeste van die lui hadden dus geen LSD of Paddo's op maar vooral XTC of Cocaine. En die zeggen dus, doe ff normaal. Kabouters bestaan niet. Maar hij bleef erover doorgaan en iedereen moest meekomen. Had ie godverdomme een lilliputter (mag je dat nog zeggen tegenwoordig?) over zijn schouder geslingerd en in de kleding kast van zijn huisje verstopt op centerparcs, bed ervoor geschoven dat de kabouter niet kon ontsnappen. Die heeft dus rechtszaak vrijheidsberoving aan de broek gehad en de rest een waarschuwing omdat ze wel meteen dat kleintje los lieten de vrije natuur weer in. Schadevergoeding moest ie betalen en taakstraf
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die gasten allemaal fervent drugsgebruikers en 1 was zo van de LSD het padje kwijt dat ze hem kwijt waren. Gingen ze hem zoeken, komt ie ineens met rooie kop op de groep afgerend roepend, ik heb een kabouter gevangen, ik heb een kabouter gevangen. De meeste van die lui hadden dus geen LSD of Paddo's op maar vooral XTC of Cocaine. En die zeggen dus, doe ff normaal. Kabouters bestaan niet. Maar hij bleef erover doorgaan en iedereen moest meekomen. Had ie godverdomme een lilliputter (mag je dat nog zeggen tegenwoordig?) over zijn schouder geslingerd en in de kleding kast van zijn huisje verstopt op centerparcs, bed ervoor geschoven dat de kabouter niet kon ontsnappen. Die heeft dus rechtszaak vrijheidsberoving aan de broek gehad en de rest een waarschuwing omdat ze wel meteen dat kleintje los lieten de vrije natuur weer in. Schadevergoeding moest ie betalen en taakstraf
quote:
Ik had niet part noch deel aan om duidelijk te zijn. Mijn ex collega vertelde het en liet me naderhand het rechtbankverslag lezen. Ik heb er wel heel hard om moeten lachen. Ook al is het zo fout als het maar kan.quote:
Wait, whut? Serieus?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik had niet part noch deel aan om duidelijk te zijn. Mijn ex collega vertelde het en liet me naderhand het rechtbankverslag lezen. Ik heb er wel heel hard om moeten lachen. Ook al is het zo fout als het maar kan.
Ik vraag me dan af hoe die schrijver van dat verslag gezeten moet hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik had niet part noch deel aan om duidelijk te zijn. Mijn ex collega vertelde het en liet me naderhand het rechtbankverslag lezen. Ik heb er wel heel hard om moeten lachen. Ook al is het zo fout als het maar kan.
Hansje Teeuwen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Die gast met die schele ogen, kan ff niet op zijn naam komen
Ik snap er allemaal geen fuck meer vanquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
En nee, het woord lilliputter is tegenwoordig ook taboe.
De officiële term is geloof ik "vertically challenged".
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe die schrijver van dat verslag gezeten moet hebben
Guido is ook wel leuk jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Hansje Teeuwen?
Oh nee, Guido Weijers.
Ik verlang enorm terug naar de jaren '80 toen het leven een heel stuk simpeler was.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap er allemaal geen fuck meer van
Oh FFS. Noem ze gewoon mini-verkeerspionnen of zo.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
En nee, het woord lilliputter is tegenwoordig ook taboe.
De officiële term is geloof ik "vertically challenged".
quote:
Denk dat die net zo zat te grinniken als ik... Maar ja, is dus echt gebeurt. Wel kut voor dat kleine menneke. Die scheen wel extreem boos geweest te zijn en bij zijn "uit de kast coming" tegen heel wat benen aangeschopt te hebben. Denk dat ik zelfde gedaan zou hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe die schrijver van dat verslag gezeten moet hebben
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh FFS. Noem ze gewoon mini-verkeerspionnen of zo.
Ja veel hoger kon hij natuurlijk niet schoppen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Denk dat die net zo zat te grinniken als ik... Maar ja, is dus echt gebeurt. Wel kut voor dat kleine menneke. Die scheen wel extreem boos geweest te zijn en bij zijn "uit de kast coming" tegen heel wat benen aangeschopt te hebben. Denk dat ik zelfde gedaan zou hebben.
Voor corona ging het allemaal nog best goed. Toen werd ineens iedereen opgesloten op zolder met een internetverbinding en alles ging mis.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
En anders een tijdperk voor Twitter, sowieso voor corona.
Toen je nog maar 2 geslachten had... oh wacht, dat is nog steeds zo.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verlang enorm terug naar de jaren '80 toen het leven een heel stuk simpeler was.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja nee het is "little people", maar dat vind ik ook weer zo kleinerend.
Wat zou jij doen? Is gewoon ook echt een belachelijk verhaal. Maar toen die ex collega het bewees met de rechtbank verslagen was ik serieus verbaasd en kwam helemaal niet meer bij.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
Ja veel hoger kon hij natuurlijk niet schoppen.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Is gewoon ook echt een belachelijk verhaal. Maar toen die ex collega het bewees met de rechtbank verslagen was ik serieus verbaasd en kwam helemaal niet meer bij.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
Oh en wat Bertje Vis betreft:
[ afbeelding ]
Ik moest al lachen toen ie het vertelde, maar dacht. Wat jij gebruikt hebt daar het zal wel.... Tot iet het beweesquote:
Als iets zo geweldigs niet kan maar toch bewezen kan worden, heerlijkquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest al lachen toen ie het vertelde, maar dacht. Wat jij gebruikt hebt daar het zal wel.... Tot iet het bewees
Doet me denken aan een verhaal van iemand die zag dat het huis van de buren in de fik stond en hij zag dat de hond nog in huis was.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Is gewoon ook echt een belachelijk verhaal. Maar toen die ex collega het bewees met de rechtbank verslagen was ik serieus verbaasd en kwam helemaal niet meer bij.
Ik dacht dat je het hier ook uit je duim zoog!quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest al lachen toen ie het vertelde, maar dacht. Wat jij gebruikt hebt daar het zal wel.... Tot iet het bewees
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als iets zo geweldigs niet kan maar toch bewezen kan worden, heerlijk
De hoeveelheden drugs die al die gasten gebruikten toen? Is al wel 15 jaar terug allemaal ofzo. Maar hij kwam ineens om 3u in de middag pas op werk aan zetten. Waar ben jij geweest dan? Ja ik had gedroomd dat ik al bij de kruidenier gewerkt had en ben dus verder gaan slapenquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als iets zo geweldigs niet kan maar toch bewezen kan worden, heerlijk
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De hoeveelheden drugs die al die gasten gebruikten toen? Is al wel 15 jaar terug allemaal ofzo. Maar hij kwam ineens om 3u in de middag pas op werk aan zetten. Waar ben jij geweest dan? Ja ik had gedroomd dat ik al bij de kruidenier gewerkt had en ben dus verder gaan slapen![]()
Om 12u aankomen op werk, waar was jij dan? Kon de autosleutels niet vinden, die lagen ineens in de koelkast.
Supertoffe gast, maar heeft niet lang bij ons gewerkt
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het hier ook uit je duim zoog!
Ik geloofde het ook eerst nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]En dan de koppen zien van degenen aan wie je het verhaal verteld hebt en ze je niet geloofden tot je hen die papieren liet zien!
LOLquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De hoeveelheden drugs die al die gasten gebruikten toen? Is al wel 15 jaar terug allemaal ofzo. Maar hij kwam ineens om 3u in de middag pas op werk aan zetten. Waar ben jij geweest dan? Ja ik had gedroomd dat ik al bij de kruidenier gewerkt had en ben dus verder gaan slapen![]()
Om 12u aankomen op werk, waar was jij dan? Kon de autosleutels niet vinden, die lagen ineens in de koelkast.
Supertoffe gast, maar heeft niet lang bij ons gewerkt
En mooie verhalen voor later!quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik geloofde het ook eerst nietMaar ben paar keer wel met hem in weekend uitgeweest toen in die tijd. En hoe hij het voor elkaar kreeg? Er gebeurde altijd wel wat. Sommige mensen zijn een magneet voor dat soort dingen.
Mijn nichtje, dochter van mijn zusje en ook het enige kind wat ik ooit getolereerd heb want ik heb totaal niks met die herrie makers was een jaar of 6 of 7. Toen liet ik haar zien hoe je een raket kon maken, theezakje open maken en rechtop op een schoteltje zetten en van bovenaf aansteken en gaat als raket de lucht in. Ze was er helemaal van onder de indruk. Scheikunde en Wiskunde werden haar beste vak. Nu is ze inmiddels 18 maar ze zegt nog steeds, dat zag eruit als iets magisch.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
Ik moet ineens denken aan mijn laboratoriumopleiding, hadden we ook een zooi hasjkikkers in de klas zitten.
Gingen om de beurt naar de wc toe om daar te blowen om vervolgens weer de les in te gaan.
Met practicumlessen gooide eentje echt alle chemicaliën door elkaar heen die hij op de werktafels zag.
Er spoot een enorm grote groene fontein uit die emmer waar hij alles in gooide!Wat een ravage!
Ik niet, maar afgezien van alcohol wat ook drugs is al sinds mijn 20e ofzo niks meer gebruikt. Ik was er gewoon klaar mee toen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben altijd clean gebleven
Ik heb alleen natuurlijke middeltjes gebruikt; kruiden, bloemen, paddo's en truffels.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Yopo zaadjes poffen, kapot malen, kalk erbij en snuiven.... Nou de mozaiken waren wel serieus geweldig die je dan zagquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen natuurlijke middeltjes gebruikt; kruiden, bloemen, paddo's en truffels.
Die kerel van de shop wist het altijd wel mooi te vertellen hoe het allemaal werkte en welke wazige sjamanen het gebruikten voor welke rituelen enzo!![]()
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn nichtje, dochter van mijn zusje en ook het enige kind wat ik ooit getolereerd heb want ik heb totaal niks met die herrie makers was een jaar of 6 of 7. Toen liet ik haar zien hoe je een raket kon maken, theezakje open maken en rechtop op een schoteltje zetten en van bovenaf aansteken en gaat als raket de lucht in. Ze was er helemaal van onder de indruk. Scheikunde en Wiskunde werden haar beste vak. Nu is ze inmiddels 18 maar ze zegt nog steeds, dat zag eruit als iets magisch.
Zo simpel kan het voor kinderen ook zijn, en dat is ook wel mooi.
Alcohol wel geprobeerd maar kon nooit aan de smaak wennen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik niet, maar afgezien van alcohol wat ook drugs is al sinds mijn 20e ofzo niks meer gebruikt. Ik was er gewoon klaar mee toen.
Yopo zaadjes?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Yopo zaadjes poffen, kapot malen, kalk erbij en snuiven.... Nou de mozaiken waren wel serieus geweldig die je dan zag
Hij is 5 toch? Dan zou zo'n theezakjes raket best indruk maken als Papa die even maakt. Is nog geen minuut werkquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat gaaf!![]()
![]()
Ja met Mini-ToT merk ik ook heel sterk dat dit soort dingen (uiteraard niet dit specifieke voorbeeld) een enorme positieve indruk op hem kunnen maken en hij zijn gedrag en interesses daardoor verandert!
Soms komt hij echt maanden na iets gezien of gehoord te hebben ineens terug op datgene en dan wordt dat zijn nieuwe interesse.
6 inmiddels, maar ik heb geen gewone theezakjes in huis, en ik weet niet of het met de zakjes van kruidenthee werkt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is 5 toch? Dan zou zo'n theezakjes raket best indruk maken als Papa die even maakt. Is nog geen minuut werkEn zo'n blaag vind dat fantastisch zeker als papa dat ff kan.
Geloof Afrikaans, maar kan ook Zuid Amerikaans zijn. Maar ik moet er allemaal niks meer van hebben. Ben het gewoon ontgroeid.quote:
+1quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die ken ik ook, een heel verhaal er om heen hoe de Belgen hun eerste raket maakten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn nichtje, dochter van mijn zusje en ook het enige kind wat ik ooit getolereerd heb want ik heb totaal niks met die herrie makers was een jaar of 6 of 7. Toen liet ik haar zien hoe je een raket kon maken, theezakje open maken en rechtop op een schoteltje zetten en van bovenaf aansteken en gaat als raket de lucht in. Ze was er helemaal van onder de indruk. Scheikunde en Wiskunde werden haar beste vak. Nu is ze inmiddels 18 maar ze zegt nog steeds, dat zag eruit als iets magisch.
Zo simpel kan het voor kinderen ook zijn, en dat is ook wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |