abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215011133
Dit topic open ik om duidelijk te zijn en onzin geruchten voor te zijn.

Ik stop als mod, ik stop als user op FOK!. Ik ga dit account laten verwijderen.

Dit is geen beslissing die ik makkelijk of licht neem maar ik ben gewoon klaar met de manier waarop er op FOK! gepost word, als mod ben ik klaar vanwege andere redenen, dat hoort achter de schermen thuis en daar blijft het ook maar als user ben ik er gewoon klaar mee dat normale discussies niet of nauwelijks meer te voeren zijn.

Als mijn vrouw tegen mij zegt dat ze aan mij kan merken dat het mij raakt en boos maakt dan moet je gewoon even goed na gaan denken of dit nog wel iets is wat je wil blijven doen en dan zeg ik "Nee, het is genoeg".
Dat gevoel heb ik al een tijdje maar telkenmale overstijgt mijn plichtsgevoel mijn onvrede maar nu is de limiet gewoon bereikt.

Ik wil iedereen, mede en tegenstanders, bedanken voor een lange periode op FOK!, ik heb gelachen hier, soms ook een beetje gehuild en alles daar tussen in, ik wil vooral degenen bedanken die mij aan het denken hebben gezet en soms zelfs van gedachten veranderd hebben.
  dinsdag 17 september 2024 @ 19:39:57 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215011160
Jij bedankt. Je behoort/behoorde echt bij de betere pol-mods en ook als user kon ik je, inclusief je groeiende cynisme, zeer waarderen.

Het ga je goed.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215011208
Bedankt voor je bijdrages en werk hier, ik vond je een fijne user en moderator

Veel goeds!
pi_215011215
Bedankt voor alles, je was een prima mod en een goede user, ook als ik het niet met je eens was.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215011241
Neem een pauze en maak een nieuw account aan over een tijdje - denk niet dat je heel snel herkend zou worden.

Want zie maar eens echt weg te blijven :P
pi_215011278
Succes en sterkte voor alles waar je mee te maken hebt en bedankt voor je tijd op FOK!.
Google is your friend, abuse your friends
pi_215011289
genoteerd
lol
  Spellchecker dinsdag 17 september 2024 @ 19:52:03 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215011296
Dappere beslissing, ook om het hier mede te delen.

Het ga je goed! ^O^ :W
  dinsdag 17 september 2024 @ 19:54:49 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215011328
Dat is best wel een beslissing. Dank je voor al je inzet!
pi_215011401
Jammer, je was een goede mod. Helaas wel heel goed te begrijpen, het wordt er allemaal niet beter op nee. Bedankt in ieder geval.
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:00:36 #11
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_215011423
Lijkt mij niet meer dan verstandig om dit af te sluiten als je er in het dagelijks leven hinder van ondervindt. Geniet van het betere offline leven. :)
AZ
ALKMAAR
pi_215011468
Heel erg bedankt voor je inzet. Ik vind het jammer dat je gaat, maar als het je negatief beïnvloedt is het beter om er een punt achter te zetten. Misschien in de toekomst terug als user?

Het ga je goed :)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_215011487
Ik denk niet dat er een groter gat bestaat tussen onze opvattingen maar je moderatorschap staat buiten kijf.

Als Fok je privé zo begint te raken maak je de juiste keuze, ik wens je veel goeds en heel erg bedankt voor je inzet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2024 20:06:47 ]
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:07:20 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215011498
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Jij bedankt. Je behoort/behoorde echt bij de betere pol-mods en ook als user kon ik je, inclusief je groeiende cynisme, zeer waarderen.

Het ga je goed.
Dit. Volkomen mee eens :Y

Ik ga je missen!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215011514
Ik vind het erg jammer, maar als het je privé gaat beïnvloeden, wordt een grens overschreden. Ik ga je missen als mod en user.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215011533
Ongelofelijk jammer dit. Bedankt voor je inzet en posts, je bent een van de vijf gebruikers waarbij ik al jaren altijd de post lees.
pi_215011537
Als mede mod vind ik dit een aderlating voor Fok. Het wordt stiller zo zonder jou.

Het ga je goed. En bedankt voor alle samenwerking. O+
Je bent een top-collega. En je hebt je hart op de juiste plek.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:14:28 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215011556
Goede keus dan. Even van je afzetten en daarna casual weer terugkomen en gewoon af en toe een beetje voor de fun meepraten.

Het is niet leuk om té geïnvesteerd te zijn
Laffe huichelaar
pi_215011943
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Goede keus dan. Even van je afzetten en daarna casual weer terugkomen en gewoon af en toe een beetje voor de fun meepraten.

Het is niet leuk om té geïnvesteerd te zijn
Juist.
Liefst als Tijger_mm.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:38:40 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215011954
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Liefst als Tijger_mm.
:D

Maar het zou fijn zijn als hij nog eens terugkomt ja :Y
pi_215012123
Oké, bedankt Hans
pi_215012157
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef Tijger_m het volgende:

Dit is geen beslissing die ik makkelijk of licht neem maar ik ben gewoon klaar met de manier waarop er op FOK! gepost word, als mod ben ik klaar vanwege andere redenen, dat hoort achter de schermen thuis en daar blijft het ook maar als user ben ik er gewoon klaar mee dat normale discussies niet of nauwelijks meer te voeren zijn.

Als mijn vrouw tegen mij zegt dat ze aan mij kan merken dat het mij raakt en boos maakt dan moet je gewoon even goed na gaan denken of dit nog wel iets is wat je wil blijven doen en dan zeg ik "Nee, het is genoeg".
Dat gevoel heb ik al een tijdje maar telkenmale overstijgt mijn plichtsgevoel mijn onvrede maar nu is de limiet gewoon bereikt.

Ik wil iedereen, mede en tegenstanders, bedanken voor een lange periode op FOK!, ik heb gelachen hier, soms ook een beetje gehuild en alles daar tussen in, ik wil vooral degenen bedanken die mij aan het denken hebben gezet en soms zelfs van gedachten veranderd hebben.
Zo jammer. Zoveel mods zien verdwijnen vanwege hetzelfde probleem :'(

Maar je kan toch gewoon als user blijven en wat meer afstand nemen? Je account verwijderen is wel erg rigoureus maar ook dat heb ik veel mods zien doen (meestal om beleidsredenen). Zo zonde!

Iig bedankt Tijgertje voor alle en soms vergeefse moeite en tijd die je erin gestoken hebt. Hoop echt dat je blijft als user :*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215012160
jammer, Tijger
goede user
goede mod

ik wilde nooit moderator worden hier
teveel gedoe met boze users
pi_215012171
Tijger, dank voor je inzet!
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:59:09 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215012239
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Liefst als Tijger_mm.
Ik dacht zelf aan tijger_n
Laffe huichelaar
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 september 2024 @ 21:00:40 #26
862 Arcee
Look closer
pi_215012273
Bedankt en tot snel!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215012290
Verstandig Tijger, het moet wel een hobby blijven. Het ga je goed!
pi_215012315
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef Tijger_m het volgende:

Denk er nog even over na. Er zit van alles tussen "doorgaan zoals het nu gaat" en "account in de prullenbak".
Er zijn genoeg leuke, positieve users (waaronder jij zelf) en je kan ook eens tijdje wat minderen, toch? Log een tijdje uit en kijk hoe je er over 3 of 6 maanden tegenaan kijkt. Je account loopt niet weg.

FOK! is een doorsnede van het echte leven, ook daar kom je mensen tegen die je het liefst in de prullenbak zou stoppen ;)

Afijn, het is jouw keuze natuurlijk. Jammer als je weggaat...
pi_215012369
Jammer dat je vertrekt, maar een begrijpelijke keuze.
pi_215012385
Heftig en heel erg jammer.
Bedankt voor je bijdragen, als mod en als user!
  dinsdag 17 september 2024 @ 21:13:14 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215012404
Zonde man,

Ik zou trouwens gewoon je account houden en even pauze houden
  dinsdag 17 september 2024 @ 21:15:48 #32
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_215012425
Fuck man wat doe je nou :'(
pi_215012452
Bedankt en ik wens je veel plezier in het leven!
pi_215012506
Jammer. Vond je post in het Engeland topic altijd leuk om te lezen. Aangezien ik ook daar familie heb wonen volg ik altijd wel wat er in Engeland gebeurt daarom. Maar wat andere al zeiden zou lekker een pauze nemen. Als je geen moderator meer bent is het voordeel dat je ook niet alle post meer hoeft te lezen. Sommige users posten zoveel onzin dat ik het niet eens meer lees. Heeft toch geen zin.
pi_215012544
Zonde, je was wat mij betreft een heel goede mod en leuke user juist omdat we het niet heel vaak eens zijn.
Ik zal ook echo-en misschien niet direct je account deleten maar gewoon een flinke pauze nemen.
In elk geval bedankt voor je inzet om het hier begaanbaar te houden. Hopelijk heb je meer plezier aan ander tijdverdrijf!
pi_215012581
Ook ik wil je graag op andere gedachten brengen. Je bent een fijne user en mod.
Incelfrikandel
  Forum Admin dinsdag 17 september 2024 @ 21:30:59 #37
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215012585
Tijger kerel, dit zat er aan te komen, maar jammer is het wel. Ik waardeer je inzet en betrokkenheid bij POL enorm. Het gaat je goed, wie weet tot ziens onder een al dan niet heimelijk account.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215012599
Wat ongelooflijk jammer en tegelijk verstandig als de sfeer je humeur zo negatief beïnvloedt!
Dank voor het modden .

Het ga je goed!

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 18-09-2024 08:54:01 ]
pi_215012667
Pijnlijke beslissing voor FOK!. Voor jezelf zal het een goede beslissing zijn. Als het te veel invloed heeft op je privéleven dan is dit het sowieso niet waard.

Dank voor je eerlijke moderatie en inhoudelijke posts, waar ik ook van geleerd heb, in POL en elders.
  dinsdag 17 september 2024 @ 21:45:26 #40
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215012725
Nou, dit is dus compleet kut! Maar ik snap wel dat je het vechten tegen de bierkaai een keer moe bent. Alleen gooi je account toch niet weg man! Gewoon even een paar weken pauze nemen, FOK! blocker extension voor Chrome installeren en de trollen de tyfus blokken, dan kun je weer gewoon mee posten zonder je kapot te ergeren. ;)

Hoe dan ook, bedankt voor je moderatie op POL!
pi_215012733
Buitengewoon jammer dat je weg gaat!
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 22:02:29 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215012911
Jammer
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_215013154
Ik vind/vond je een topmod, in pol altijd de discussie op de bal in plaats van de man houden en niet te flauw in te grijpen als het echt ontspoorde waardoor het tegen de bierkaai in doorgaans inhoudelijk bleef. Mocht je ooit behoefte hebben aan wat nodeloze zelfkastijding dan zie ik je graag terug als voorzitter van de 2e Kamer ;)

Jammer dat je weg gaat, je inzichten werden, hoewel niet altijd gedeeld, wel altijd gewaardeerd. Maar er zijn belangrijkere dingen dan politiek en zeker dan pol op fok! dus als het nodig is gewoon lekker afstand nemen.
pi_215013245
Jammer dat je weg gaat. Modden kan imho best stressvol zijn en is best ondankbaar werk, dus ik begrijp het maar al te goed.

Kan nog lastig zijn om niet elke zoveel tijd even fok te checken. :P
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_215013297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
Jammer dat je weg gaat. Modden kan imho best stressvol zijn en is best ondankbaar werk, dus ik begrijp het maar al te goed.
Mijn issue is niet zo zeer het modden, dat is voor mij helemaal geen stressvolle aangelegenheid. Af en toe irritant, soms vermoeiend maar mijn grootste probleem is de manier waarop mensen met elkaar omgaan en dat zie ik het laatste jaar hand over hand erger worden en dat trek ik mij aan.

Ik kom geregeld met tegenzin naar het forum omdat ik mij daartoe van uit mijzelf verplicht voel, dat is mijn simpelweg mijn karakter en ik kan dat niet halfzacht doen maar ik post steeds minder en ik heb steeds minder zin om te posten als ik er ben. Vandaar dus het niet alleen terugtreden als mod en user blijven maar het stoppen met de account.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2024 22:43:22 ]
pi_215013301
Je hebt het eindeloos lang volgehouden. Dank!

Het ga je goed en ik hoop je her of der nog eens tegen te komen. Onder je oude naam bijvoorbeeld ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 17 september 2024 @ 22:49:25 #47
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215013374
Jammer maar helaas ook volkomen begrijpelijk. Geniet van de rust in je hoofd binnenkort :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 17 september 2024 @ 22:50:19 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215013379
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mijn issue is niet zo zeer het modden, dat is voor mij helemaal geen stressvolle aangelegenheid. Af en toe irritant, soms vermoeiend maar mijn grootste probleem is de manier waarop mensen met elkaar omgaan en dat zie ik het laatste jaar hand over hand erger worden en dat trek ik mij aan.

Ik kom geregeld met tegenzin naar het forum omdat ik mij daartoe van uit mijzelf verplicht voel, dat is mijn simpelweg mijn karakter en ik kan dat niet halfzacht doen maar ik post steeds minder en ik heb steeds minder zin om te posten als ik er ben. Vandaar dus het niet alleen terugtreden als mod en user blijven maar het stoppen met de account.
Ik begrijp je volkomen. Maar het is m.i. echt een aderlating.

Doe anders een proefperiode. Bijvoorbeeld: stoppen als mod, je account niet laten verwijderen, 6 maanden niet posten op Fok! en daarná pas de beslissing nemen of je je account verwijdert of niet :)
  dinsdag 17 september 2024 @ 22:50:35 #49
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215013381
Bah, bedankt voor al je inzet! Je hebt er ontzettend veel tijd en energie in gestoken en ik vond je een enorm wijze en prettige mod en user.

Jammer dat het zo hollen of stilstaan is, wie weet kom je af en toe eens langs gebuurt, zou het echt treurig vinden als je met de noorderzon vertrok.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 17 september 2024 @ 22:56:42 #50
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215013444
Dank @Tijger_m, je bent een tijger. O+ .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')