Dit. Volkomen mee eensquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Jij bedankt. Je behoort/behoorde echt bij de betere pol-mods en ook als user kon ik je, inclusief je groeiende cynisme, zeer waarderen.
Het ga je goed.
Juist.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Goede keus dan. Even van je afzetten en daarna casual weer terugkomen en gewoon af en toe een beetje voor de fun meepraten.
Het is niet leuk om té geïnvesteerd te zijn
quote:
Zo jammer. Zoveel mods zien verdwijnen vanwege hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef Tijger_m het volgende:
Dit topic open ik om duidelijk te zijn en onzin geruchten voor te zijn.
Ik stop als mod, ik stop als user op FOK!. Ik ga dit account laten verwijderen.
Dit is geen beslissing die ik makkelijk of licht neem maar ik ben gewoon klaar met de manier waarop er op FOK! gepost word, als mod ben ik klaar vanwege andere redenen, dat hoort achter de schermen thuis en daar blijft het ook maar als user ben ik er gewoon klaar mee dat normale discussies niet of nauwelijks meer te voeren zijn.
Als mijn vrouw tegen mij zegt dat ze aan mij kan merken dat het mij raakt en boos maakt dan moet je gewoon even goed na gaan denken of dit nog wel iets is wat je wil blijven doen en dan zeg ik "Nee, het is genoeg".
Dat gevoel heb ik al een tijdje maar telkenmale overstijgt mijn plichtsgevoel mijn onvrede maar nu is de limiet gewoon bereikt.
Ik wil iedereen, mede en tegenstanders, bedanken voor een lange periode op FOK!, ik heb gelachen hier, soms ook een beetje gehuild en alles daar tussen in, ik wil vooral degenen bedanken die mij aan het denken hebben gezet en soms zelfs van gedachten veranderd hebben.
Denk er nog even over na. Er zit van alles tussen "doorgaan zoals het nu gaat" en "account in de prullenbak".quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef Tijger_m het volgende:
Dit topic open ik om duidelijk te zijn en onzin geruchten voor te zijn.
Ik stop als mod, ik stop als user op FOK!. Ik ga dit account laten verwijderen.
Dit is geen beslissing die ik makkelijk of licht neem maar ik ben gewoon klaar met de manier waarop er op FOK! gepost word, als mod ben ik klaar vanwege andere redenen, dat hoort achter de schermen thuis en daar blijft het ook maar als user ben ik er gewoon klaar mee dat normale discussies niet of nauwelijks meer te voeren zijn.
Als mijn vrouw tegen mij zegt dat ze aan mij kan merken dat het mij raakt en boos maakt dan moet je gewoon even goed na gaan denken of dit nog wel iets is wat je wil blijven doen en dan zeg ik "Nee, het is genoeg".
Dat gevoel heb ik al een tijdje maar telkenmale overstijgt mijn plichtsgevoel mijn onvrede maar nu is de limiet gewoon bereikt.
Ik wil iedereen, mede en tegenstanders, bedanken voor een lange periode op FOK!, ik heb gelachen hier, soms ook een beetje gehuild en alles daar tussen in, ik wil vooral degenen bedanken die mij aan het denken hebben gezet en soms zelfs van gedachten veranderd hebben.
Mijn issue is niet zo zeer het modden, dat is voor mij helemaal geen stressvolle aangelegenheid. Af en toe irritant, soms vermoeiend maar mijn grootste probleem is de manier waarop mensen met elkaar omgaan en dat zie ik het laatste jaar hand over hand erger worden en dat trek ik mij aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
Jammer dat je weg gaat. Modden kan imho best stressvol zijn en is best ondankbaar werk, dus ik begrijp het maar al te goed.
Ik begrijp je volkomen. Maar het is m.i. echt een aderlating.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn issue is niet zo zeer het modden, dat is voor mij helemaal geen stressvolle aangelegenheid. Af en toe irritant, soms vermoeiend maar mijn grootste probleem is de manier waarop mensen met elkaar omgaan en dat zie ik het laatste jaar hand over hand erger worden en dat trek ik mij aan.
Ik kom geregeld met tegenzin naar het forum omdat ik mij daartoe van uit mijzelf verplicht voel, dat is mijn simpelweg mijn karakter en ik kan dat niet halfzacht doen maar ik post steeds minder en ik heb steeds minder zin om te posten als ik er ben. Vandaar dus het niet alleen terugtreden als mod en user blijven maar het stoppen met de account.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |