abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215011133
Dit topic open ik om duidelijk te zijn en onzin geruchten voor te zijn.

Ik stop als mod, ik stop als user op FOK!. Ik ga dit account laten verwijderen.

Dit is geen beslissing die ik makkelijk of licht neem maar ik ben gewoon klaar met de manier waarop er op FOK! gepost word, als mod ben ik klaar vanwege andere redenen, dat hoort achter de schermen thuis en daar blijft het ook maar als user ben ik er gewoon klaar mee dat normale discussies niet of nauwelijks meer te voeren zijn.

Als mijn vrouw tegen mij zegt dat ze aan mij kan merken dat het mij raakt en boos maakt dan moet je gewoon even goed na gaan denken of dit nog wel iets is wat je wil blijven doen en dan zeg ik "Nee, het is genoeg".
Dat gevoel heb ik al een tijdje maar telkenmale overstijgt mijn plichtsgevoel mijn onvrede maar nu is de limiet gewoon bereikt.

Ik wil iedereen, mede en tegenstanders, bedanken voor een lange periode op FOK!, ik heb gelachen hier, soms ook een beetje gehuild en alles daar tussen in, ik wil vooral degenen bedanken die mij aan het denken hebben gezet en soms zelfs van gedachten veranderd hebben.
  dinsdag 17 september 2024 @ 19:39:57 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215011160
Jij bedankt. Je behoort/behoorde echt bij de betere pol-mods en ook als user kon ik je, inclusief je groeiende cynisme, zeer waarderen.

Het ga je goed.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215011208
Bedankt voor je bijdrages en werk hier, ik vond je een fijne user en moderator

Veel goeds!
pi_215011215
Bedankt voor alles, je was een prima mod en een goede user, ook als ik het niet met je eens was.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215011241
Neem een pauze en maak een nieuw account aan over een tijdje - denk niet dat je heel snel herkend zou worden.

Want zie maar eens echt weg te blijven :P
pi_215011278
Succes en sterkte voor alles waar je mee te maken hebt en bedankt voor je tijd op FOK!.
Google is your friend, abuse your friends
pi_215011289
genoteerd
lol
  Spellchecker dinsdag 17 september 2024 @ 19:52:03 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215011296
Dappere beslissing, ook om het hier mede te delen.

Het ga je goed! ^O^ :W
  dinsdag 17 september 2024 @ 19:54:49 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215011328
Dat is best wel een beslissing. Dank je voor al je inzet!
pi_215011401
Jammer, je was een goede mod. Helaas wel heel goed te begrijpen, het wordt er allemaal niet beter op nee. Bedankt in ieder geval.
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:00:36 #11
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_215011423
Lijkt mij niet meer dan verstandig om dit af te sluiten als je er in het dagelijks leven hinder van ondervindt. Geniet van het betere offline leven. :)
AZ
ALKMAAR
pi_215011468
Heel erg bedankt voor je inzet. Ik vind het jammer dat je gaat, maar als het je negatief beïnvloedt is het beter om er een punt achter te zetten. Misschien in de toekomst terug als user?

Het ga je goed :)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_215011487
Ik denk niet dat er een groter gat bestaat tussen onze opvattingen maar je moderatorschap staat buiten kijf.

Als Fok je privé zo begint te raken maak je de juiste keuze, ik wens je veel goeds en heel erg bedankt voor je inzet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2024 20:06:47 ]
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:07:20 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215011498
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Jij bedankt. Je behoort/behoorde echt bij de betere pol-mods en ook als user kon ik je, inclusief je groeiende cynisme, zeer waarderen.

Het ga je goed.
Dit. Volkomen mee eens :Y

Ik ga je missen!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215011514
Ik vind het erg jammer, maar als het je privé gaat beïnvloeden, wordt een grens overschreden. Ik ga je missen als mod en user.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215011533
Ongelofelijk jammer dit. Bedankt voor je inzet en posts, je bent een van de vijf gebruikers waarbij ik al jaren altijd de post lees.
pi_215011537
Als mede mod vind ik dit een aderlating voor Fok. Het wordt stiller zo zonder jou.

Het ga je goed. En bedankt voor alle samenwerking. O+
Je bent een top-collega. En je hebt je hart op de juiste plek.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:14:28 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215011556
Goede keus dan. Even van je afzetten en daarna casual weer terugkomen en gewoon af en toe een beetje voor de fun meepraten.

Het is niet leuk om té geïnvesteerd te zijn
Laffe huichelaar
pi_215011943
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Goede keus dan. Even van je afzetten en daarna casual weer terugkomen en gewoon af en toe een beetje voor de fun meepraten.

Het is niet leuk om té geïnvesteerd te zijn
Juist.
Liefst als Tijger_mm.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:38:40 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215011954
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Liefst als Tijger_mm.
:D

Maar het zou fijn zijn als hij nog eens terugkomt ja :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215012123
Oké, bedankt Hans
pi_215012157
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef Tijger_m het volgende:
Dit topic open ik om duidelijk te zijn en onzin geruchten voor te zijn.

Ik stop als mod, ik stop als user op FOK!. Ik ga dit account laten verwijderen.

Dit is geen beslissing die ik makkelijk of licht neem maar ik ben gewoon klaar met de manier waarop er op FOK! gepost word, als mod ben ik klaar vanwege andere redenen, dat hoort achter de schermen thuis en daar blijft het ook maar als user ben ik er gewoon klaar mee dat normale discussies niet of nauwelijks meer te voeren zijn.

Als mijn vrouw tegen mij zegt dat ze aan mij kan merken dat het mij raakt en boos maakt dan moet je gewoon even goed na gaan denken of dit nog wel iets is wat je wil blijven doen en dan zeg ik "Nee, het is genoeg".
Dat gevoel heb ik al een tijdje maar telkenmale overstijgt mijn plichtsgevoel mijn onvrede maar nu is de limiet gewoon bereikt.

Ik wil iedereen, mede en tegenstanders, bedanken voor een lange periode op FOK!, ik heb gelachen hier, soms ook een beetje gehuild en alles daar tussen in, ik wil vooral degenen bedanken die mij aan het denken hebben gezet en soms zelfs van gedachten veranderd hebben.
Zo jammer. Zoveel mods zien verdwijnen vanwege hetzelfde probleem :'(

Maar je kan toch gewoon als user blijven en wat meer afstand nemen? Je account verwijderen is wel erg rigoureus maar ook dat heb ik veel mods zien doen (meestal om beleidsredenen). Zo zonde!

Iig bedankt Tijgertje voor alle en soms vergeefse moeite en tijd die je erin gestoken hebt. Hoop echt dat je blijft als user :*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215012160
jammer, Tijger
goede user
goede mod

ik wilde nooit moderator worden hier
teveel gedoe met boze users
pi_215012171
Tijger, dank voor je inzet!
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:59:09 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215012239