SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
ik realiseer me dat dit Juventus nog op bezoek moet tegen Club BruggeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Op zich is het raar om Schouten de schuld te geven als Ledezma teveel ruimte weggeeft.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:09 schreef CR7 het volgende: [..] Nooit zal Schouten de schuld krijgen
![]()
![]()
Net vond je het nog belachelijk dat hij de beste middenvelder bij Juve was.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is echt een grote meneer in Italië. Als hij dat niveau bij het Nederlands elftal haalt, staat die er wel in.![]()
Een competitie waarin een nietszeggend clubje als Dender in bovenste regionen verblijft vind je serieus beter?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende: [..] Serker nog, ik vind de Belgische Jupiler pro League een sterkere competitie dan de Turkse competitie. Alleen is Fener misschien wat beter.
AZ
ALKMAAR![]()
Dat Schouten net bij die voorzet als een meisje werd weggezet komt door Oppegardquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich is het raar om Schouten de schuld te geven als Ledezma teveel ruimte weggeeft.![]()
Dender op johquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een competitie waarin een nietszeggend clubje als Dender in bovenste regionen verblijft vind je serieus beter?![]()
Geeft het nou geen aandacht, dan blijft die bezigquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich is het raar om Schouten de schuld te geven als Ledezma teveel ruimte weggeeft.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaPAK SLAAG PSV
GENIETEN DIT"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
PSV blijkt ook niet zo goed. Nu vrees ik wel heel erg voor de rest van de eredivisie in Europa.AZ
ALKMAAR![]()
nou dat ging snel. ook wel leuk voor mckennie aangezien die ooit naar Juve kwam vanuit Schalke dat toen net geïmplodeerd was."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Feyenoord tegen Leverkussen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:13 schreef Durmada het volgende:
PSV blijkt ook niet zo goed. Nu vrees ik wel heel erg voor de rest van de eredivisie in Europa.
Ik hoop zo dat Smal gaat spelen.![]()
DIT gaat doorwerken in de competitie
paniek
FEYENOORD wordt gewoon kampioen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
echt een verschil idd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Koopmeiners pist mokertje hard over Veerman en Schouten heen.
Die linksback laat zich ook echt makkelijk piepelen zeg![]()
Heel leuk feitje dit, bedanktquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Sabata het volgende:
nou dat ging snel. ook wel leuk voor mckennie aangezien die ooit naar Juve kwam vanuit Schalke dat toen net geïmplodeerd was.![]()
Weer zakken naar plek 15 op de coeffientenranglijst.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:13 schreef Durmada het volgende:
PSV blijkt ook niet zo goed. Nu vrees ik wel heel erg voor de rest van de eredivisie in Europa.Oh.![]()
Niet direct door een fout, verder helaas volgens verwachting.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt straks "We begonnen sterk, daar hadden we meer mee moeten doen. Maar door zo'n foutje komt Juventus op voorsprong en vanaf dat moment liepen we achter de feiten aan"Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Jah dender had niet echt een moeilijk programma en verloor gewoon van Club Bruggequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een competitie waarin een nietszeggend clubje als Dender in bovenste regionen verblijft vind je serieus beter?
Het is niet zoals in Nederland dat de slechtste ploegen een stelletjes amateurs zijn die met 9-1 onderuit gaan.
Gooi. Heerenveen in de Belgische 2e divisie en het kan daar amper mee.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Live tijdens een verkrachting over Feyenoord pratenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord tegen Leverkussen.
Ik hoop zo dat Smal gaat spelen.![]()
![]()
Praat eens normaal.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Live tijdens een verkrachting over Feyenoord pratenWhat can change the nature of a man?![]()
In de Eredivisie kan dat makkelijk, zeker tegen clubs als Go Ahead Eagles, Ajax en NEC.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Til en Luuk de Jong kan toch ook niet in de as.![]()
Het is maar dat Juve achterin ook kut is maar de aanval van PSV is echt drama dat ze daar niet hun voordeel mee kunnen halengraag op anoniem![]()
Noem je Dombo nou een loser?quote:![]()
Ho maar.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Nu al 2-0 achter staan, dat McKennie hoor PSV![]()
Ho maar weerquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Nu al 2-0 achter staan, dat McKennie hoor PSV![]()
![]()
Ryan Flamingo, deze zomer aangetrokken door PSV, gaat tijdens de interlandperiode in gesprek met journalist Lars Jesse van Eijden van podcast Het Sportpaleis. Als Van Eijden de multifunctionele voetballer van PSV vraagt naar de doelstelling, volgt er een ambitieus plan: "Met PSV willen we natuurlijk kampioen worden. Ons doel is om de Champions League te winnen. Dat is echt uitgesproken ja. Dat is ons doel en daar gaan we voor", zegt Flamingo, die een glimlach niet kan onderdrukken als hij zegt dat PSV dit seizoen de Champions League wil winnen.
Flamingo vervolgt: "Bosz zegt gewoon letterlijk van: we moeten de Johan Cruijff Schaal winnen, kampioen worden, de KNVB Beker winnen en de Champions League winnen", geeft de verdediger van de Brabanders![]()
![]()
Alsof je iets anders had verwachtquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Nu al 2-0 achter staan, dat McKennie hoor PSV
In de eredivisie kom je wel weg met zo'n zwakke verdediging, maar niet in de CLWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maar het was zo'n goede transfer periode voor PSV!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof je iets anders had verwacht
In de eredivisie kom je wel weg met zo'n zwakke verdediging, maar niet in de CLWhat can change the nature of a man?![]()
PSV mist een type PerisicUn dann rettet kein Kavallerie,
Ze hebben nog evenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ryan Flamingo, deze zomer aangetrokken door PSV, gaat tijdens de interlandperiode in gesprek met journalist Lars Jesse van Eijden van podcast Het Sportpaleis. Als Van Eijden de multifunctionele voetballer van PSV vraagt naar de doelstelling, volgt er een ambitieus plan: "Met PSV willen we natuurlijk kampioen worden. Ons doel is om de Champions League te winnen. Dat is echt uitgesproken ja. Dat is ons doel en daar gaan we voor", zegt Flamingo, die een glimlach niet kan onderdrukken als hij zegt dat PSV dit seizoen de Champions League wil winnen.
Flamingo vervolgt: "Bosz zegt gewoon letterlijk van: we moeten de Johan Cruijff Schaal winnen, kampioen worden, de KNVB Beker winnen en de Champions League winnen", geeft de verdediger van de Brabanders
[ afbeelding ]
In dit format vallen alleen de meest zwakzinnige clubs af voor de winterstop![]()
Nee dit is niet serieusquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Flamingo vervolgt: "Bosz zegt gewoon letterlijk van: we moeten de Johan Cruijff Schaal winnen, kampioen worden, de KNVB Beker winnen en de Champions League winnen", geeft de verdediger van de Brabanders
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor eredivisie begrippen ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar het was zo'n goede transfer periode voor PSV!
Ps straks hax in de rust?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Indien animo.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor eredivisie begrippen ja.
Ps straks hax in de rust?What can change the nature of a man?![]()
Dat was een knappe 2-1 overwinning van Club Brugge ja. Tegen Dender.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jah dender had niet echt een moeilijk programma en verloor gewoon van Club Brugge
Het is niet zoals in Nederland dat de slechtste ploegen een stelletjes amateurs zijn die met 9-1 onderuit gaan.
Gooi. Heerenveen in de Belgische 2e divisie en het kan daar amper mee.
Ondertussen werd USG vernederd door Slavia Praag en verloor Cercle kansloos van Molde. Maar de Turkse competitie is slechter hoor.AZ
ALKMAAR![]()
Wat een totale gekquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Klopt. Juve uit verliezen is geen schande, maar op zich zou ik nu wel tekenen voor een 2-0. Dat is wel een beetje triest.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben nog even
In dit format vallen alleen de meest zwakzinnige clubs af voor de winterstop![]()
Graag, ik weet niet hoe lang ik nog hax kan spelenquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Heb je een ziekte?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Graag, ik weet niet hoe lang ik nog hax kan spelenWhat can change the nature of a man?![]()
???quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Graag, ik weet niet hoe lang ik nog hax kan spelen![]()
In de tweede helft Lang erin die dan na een kwartier geblesseerd uitvalt en er weer 9 maanden uit ligt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zelfs Brian Priske wist hier vier keer tegen te scoren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof je iets anders had verwacht
In de eredivisie kom je wel weg met zo'n zwakke verdediging, maar niet in de CLVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bakayoko wordt al een tijdje een toptransfer toegedicht, maar ik zie het niet zo.
Maakt aanvallend weinig klaar en is in verdedigend opzicht nog zwakker.![]()
Oh.. sterkte.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..What can change the nature of a man?![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat was een knappe 2-1 overwinning van Club Brugge ja. Tegen Dender.
Ondertussen werd USG vernederd door Slavia Praag en verloor Cercle kansloos van Molde. Maar de Turkse competitie is slechter hoor.
cijfers liegen niet mijn vriend, mondje dicht.
Belgische competitie is gewoon beter dan de Turkse.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..
Sterkte makker bah![]()
Fake news.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Brian Priske wist hier vier keer tegen te scoren.
Priske zat op de bank.Un dann rettet kein Kavallerie,
Op 't veld dat zie ik zelfs nog wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PSV weet ook weer waar het staat![]()
Thanks manquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als ik PSV zo zie spelen met aannames in de 16 en de bal met de noppen controleren.
Heb ik het idee dat ze het idee hebben dat ze vandaag een potje spelen in de Eredivisie![]()
Wtf.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sterkte man.![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..![]()
![]()
Fuck... Sterkte jongen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Un dann rettet kein Kavallerie,
Veel sterkte gewenstquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Sterkte maatquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je wel binnen korte tijd de blender uit de deur kan doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Michael J Firefoxquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Coco het volgende:
Ik moet ineens aan Michael J. Fox denken.![]()
Mijn voorspelling kan de prullenbak in.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Die zie je ook nooit bij haxball?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Coco het volgende:
Ik moet ineens aan Michael J. Fox denken.Un dann rettet kein Kavallerie,
[..]
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..sterkte.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
[..]
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb...
Sterkte man.![]()
National Treasurequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Coco het volgende:
Ik moet ineens aan Michael J. Fox denken.![]()
![]()
Jonge jonge jongequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte maat
Het goede nieuws is dat je wel binnen korte tijd de blender uit de deur kan doen.
Dit, dus.![]()
Positief blijven maar, wellicht tegen de tijd dat het erger zou worden zijn er goede ontwikkelingen op medisch gebied.quote:![]()
Precies, @Caland heeft bijvoorbeeld zijn been kunnen behouden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Positief blijven maar, wellicht tegen de tijd dat het erger zou worden zijn er goede ontwikkelingen op medisch gebied.What can change the nature of a man?![]()
Das niet zo mooi vriend. Sterkte.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bah ellende. Hoe ben je erachter gekomen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, maar ik heb wel al moeite met lopen en autorijden. Binnenkort krijg ik medicijnen want het is nog vers zeg maar. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging. Ik zag het al aankomen,, de diagnose kwam niet als een verassingquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Coco het volgende:
Ik moet ineens aan Michael J. Fox denken.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ajax moet morgen ook.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Twente - Heerenveen is nu ook
Ik dacht dat dat niet mocht tijdens de CL![]()
Ze doen het stiekem.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat dat niet mocht tijdens de CLOh.![]()
Anderlecht speelt ook tegen Genk straks om 20uquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat dat niet mocht tijdens de CL
Denk dat ze er geen neuk om gevenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dit riekt naar competitievervalsing.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat dat niet mocht tijdens de CLWhat can change the nature of a man?![]()
Waar merkte je het vooral aan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, maar ik heb wel al moeite met lopen en autorijden. Binnenkort krijg ik medicijnen want het is nog vers zeg maar. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging. Ik zag het al aankomen,, de diagnose kwam niet als een verassingVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is vreselijk om te horen, veel sterkte gozert.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging.
What can change the nature of a man?![]()
Amateurvoetbal mocht sowieso altijd wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Anderlecht speelt ook tegen Genk straks om 20u
Denk dat ze er geen neuk om geven![]()
Die hebben een opt-out aangevraagdquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat dat niet mocht tijdens de CL![]()
User @maxi-mus maakt het Belgisch voetbal vakkundig belachelijk.What can change the nature of a man?![]()
Oncontroleerbare trillingen in mijn lichaam en iedere dag kon ik steeds minder goed lopen. Ook mijn armen en vingers beginnen bewegen steeds moeizamer.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat zou ik soms meer mensen willen adviseren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging.
Maar sterkte!Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik vind het toch niet helemaal gelijkwaardig deze 1e helft.
2e helft zal Juve het wel geloven en dan kan Rikkert weer een stukje tikken dat het niet zoveel scheelde.![]()
Dat klinkt behoorlijk kut.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oncontroleerbare trillingen in mijn lichaam en iedere dag kon ik steeds minder goed lopen. Ook mijn armen en vingers beginnen bewegen steeds moeizamer.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=H0eFFfKqaCQ
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=H0eFFfKqaCQWhat can change the nature of a man?![]()
De eerste 20 minuten vond ik PSV nog min of meer de bovenliggende partijquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
2e helft zal Juve het wel geloven en dan kan Rikkert weer een stukje tikken dat het niet zoveel scheelde.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sterkte ik zal voor je biddenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, maar ik heb wel al moeite met lopen en autorijden. Binnenkort krijg ik medicijnen want het is nog vers zeg maar. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging. Ik zag het al aankomen,, de diagnose kwam niet als een verassinggraag op anoniem![]()
Nee, eerste kwartiertje was het nog wel prima maar daarna valt het wel erg tegen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
2e helft zal Juve het wel geloven en dan kan Rikkert weer een stukje tikken dat het niet zoveel scheelde.Dit, dus.![]()
Wasbak is breed genoegquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft Zipportal al 20 jaar parkinson![]()
Ziggo is aids in zijn puurste vormquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:32 schreef Parafernalia het volgende:
Hoezo wordt dit nou weer niet uitgezonden?![]()
Mwah 15 minuten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten vond ik PSV nog min of meer de bovenliggende partijWhat can change the nature of a man?![]()
20 minuten vind ik ruim, begin was wel redelijk ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten vond ik PSV nog min of meer de bovenliggende partij![]()
Gohquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft Zipportal al 20 jaar parkinsongraag op anoniem![]()
Ne verwacht je dat ik ga happen, maar ik hap lekker niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Amateurvoetbal mocht sowieso altijd wel.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik zet het er nog maar een keer neer. Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
20 minuten vind ik ruim, begin was wel redelijk ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt straks "We begonnen sterk, daar hadden we meer mee moeten doen. Maar door zo'n foutje komt Juventus op voorsprong en vanaf dat moment liepen we achter de feiten aan"Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=H0eFFfKqaCQWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
het Belgische voetbal ik wel een tijdje op zijn retour hoorquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belgische competitie is gewoon beter dan de Turkse.
in de goede tijden waren Anderlecht en Club Brugge Europese topclubs
Clubs als Galatasary of Besiktas spreken Europees op dit moment gewoon meer aan
Maar misschien komt dat omdat het turkse voetbal meer emotie heeft dan het saaie Belgische voetbal"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
1.90 odds juventus to winquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zet het er nog maar een keer neer. Gewoon omdat het kan
[..]graag op anoniem![]()
En dat als rechtsback. Dat is zeker knap.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Brian Priske wist hier vier keer tegen te scoren.![]()
Gratis geldquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Belachelijk. Dacht ook dat het op open net moest. Maar prima ga ik wel wat anders doenquote:
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Ja dat is dus niet uitgekomen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zet het er nog maar een keer neer. Gewoon omdat het kan
[..]![]()
Technisch vraagje. Ik heb internet en TV van Odido en heb ziggo sport free gedownload op tv en internet. Op mijn telefoon kan ik de wedstrijden zien (maar via airplay niet streamen naar TV) en op de Ziggo TV app staat “Helaas bla bla, Je moet verbonden zijn met je Ziggo thuisnetwerk”
Meer mensen die een abonnement hebben en hetzelfde probleem hadden?![]()
Je kan gratis de app downloadenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Belachelijk. Dacht ook dat het op open net moest. Maar prima ga ik wel wat anders doen
Ik vind dat ook wel wat kut voor boomernederland naarjaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet zo op de details hequote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat bedoel je daarmeequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord leverkusen gaat ook leuk worden
Haha
We gaan ze kapoet maken"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het heeft in alle kranten gestaan dat je even een appje moet downloaden, het is wat.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Belachelijk. Dacht ook dat het op open net moest. Maar prima ga ik wel wat anders doen![]()
Ziggogo app of website openen en dan kijken. Deze is wel gratis te bekijkenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Belachelijk. Dacht ook dat het op open net moest. Maar prima ga ik wel wat anders doen
Zal je hele CL seizoen nodig hebben![]()
En als het dan nog steeds niet werkt kun je mij een DM sturenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ziggogo app of website openen en dan kijken. Deze is wel gratis te bekijken
Zal je hele CL seizoen nodig hebbengraag op anoniem![]()
Bij mij werkt de app wel heel slecht, vorige keer ook al bij Ajax. Laptop op tv aansluiten werkte wel goedquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het heeft in alle kranten gestaan dat je even een appje moet downloaden, het is wat.![]()
Smal tegen Frimpong.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee
We gaan ze kapoet maken![]()
![]()
Ik heb daar elke avond nachtmerries over. Durf ik best toe te geven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Smal tegen Frimpong.
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja bij geloof ik iedereen, zullen wel 'te veel' op hebben gezeten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij werkt de app wel heel slecht, vorige keer ook al bij Ajax. Laptop op tv aansluiten werkte wel goed![]()
Zou hansco daar zettenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Smal tegen Frimpong.
[ afbeelding ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Hoe verklaar je dan dat Belgische clubs kansloos verliezen van clubs uit Tsjechië en Noorwegen ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belgische competitie is gewoon beter dan de Turkse.AZ
ALKMAAR![]()
En Ziggo kan geen openzender regelen ofzo?
Wat een treurnis.
In België is dat toch veel beter geregeld
Je hebt zelfs AC milan - Liverpool en Atlético Madrid - RB Leipzig beschikbaar op open net.
Jullie zijn gewoon keihard in de kont geneukt door de Nederlandse TV maffiaIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ben een vroege millennial en weet waar Abraham de mosterd haalt maar heb principes als een echte boomer!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan gratis de app downloaden
Ik vind dat ook wel wat kut voor boomernederland naarja
Jammer dat zo’n pauperbedrijf hoofdsponsor mag zijn van een prachtclub.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja bij geloof ik iedereen, zullen wel 'te veel' op hebben gezeten.![]()
Ik heb gewoon een abonnement op ziggoquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
Je hebt zelfs AC milan - Liverpool en Atlético Madrid - RB Leipzig beschikbaar op open net.
Jullie zijn gewoon keihard in de kont geneukt door de Nederlandse TV maffia
niet zo veel aan de hand dus"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Beelen heeft een blessure toch?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zou hansco daar zetten
[ link | afbeelding ]![]()
Ik zou de vaseline er alvast maar bij pakken klaas.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee
We gaan ze kapoet maken![]()
Hier in Tilburg kan ik het Vlaams bijna horen maar ik zie nietsquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
Hij zorgt maar dat hij donderdag inzetbaar isquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beelen heeft een blessure toch?
ik heb geen idee hoe ver het met zijn blessure is
morgen persconferentie van bijbel leraar priske"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
En Young Boys dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
Dat vindt GGMM denk ik wel interessant![]()
Waarom haalt een club als Feyenoord uberhaupt Gijs Smal. Dat is toch niet het niveau dat je moet nastreven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar elke avond nachtmerries over. Durf ik best toe te geven.![]()
Of Zerrouki. Weg met die Twente troep. Nooit begrepen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom haalt een club als Feyenoord uberhaupt Gijs Smal. Dat is toch niet het niveau dat je moet nastreven.![]()
Nu heb ik me voor niets een helft lang ingehouden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
En Young Boys dan?
Dat vindt GGMM denk ik wel interessant![]()
Hij was transfervrij toch? Met de situatie Hartman kan ik het nog wel begrijpen, normaal is het je 3e Lb lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom haalt een club als Feyenoord uberhaupt Gijs Smal. Dat is toch niet het niveau dat je moet nastreven.![]()
Ziggogo app op TV zegt dat ik Ziggo netwerk moet hebben. Mijn telefoon doet daar minder moeilijk over alleen is dat scherm zo klein.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ziggogo app of website openen en dan kijken. Deze is wel gratis te bekijken
Zal je hele CL seizoen nodig hebben![]()
Ja en AirPlay werkt niet fatsoenlijkquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:45 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ziggogo app op TV zegt dat ik Ziggo netwerk moet hebben. Mijn telefoon doet daar minder moeilijk over alleen is dat scherm zo klein.
Laptop op tv aansluiten was voor mij de oplossing.
Beetje duf![]()
Sorryquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb ik me voor niets een helft lang ingehouden.![]()
Gijs Smal was goedkoop...gratis dus en te Kloesse denkt dat elke goedkope speler een topper kan worden bij Feyenoordquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was transfervrij toch? Met de situatie Hartman kan ik het nog wel begrijpen, normaal is het je 3e Lb lijkt mij."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Gelukkig las ik dat met Nadje de nieuwe Pogba is binnen gehaald.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gijs Smal was goedkoop...gratis dus en te Kloesse denkt dat elke goedkope speler een topper kan worden bij Feyenoord![]()
Ik kreeg een jaar gratis een abonnement op ziggo sportquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
Jullie zijn gewoon keihard in de kont geneukt door de Nederlandse TV maffiaAZ
ALKMAAR![]()
Pogba ziet er fysiek wel wat anders uit.....quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig las ik dat met Nadje de nieuwe Pogba is binnen gehaald."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Maar dan niet sterk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig las ik dat met Nadje de nieuwe Pogba is binnen gehaald.
En laat voorlopig ook niet zien te kunnen voetballen.
Wel zwart.![]()
Zou Joey nog steeds niet doorhebben dat scouts vooral deze potjes bekijken?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
Voor Joey gaat het weer allemaal iets te snel he? @:psvcl![]()
Zet er een mannetje kort op en Joey weet het niet meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Joey nog steeds niet doorhebben dat scouts vooral deze potjes bekijken?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan heeft hij een excuus om lekker in Nederland te blijven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Joey nog steeds niet doorhebben dat scouts vooral deze potjes bekijken?What can change the nature of a man?![]()
Pure middelmaat.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
Voor Joey gaat het weer allemaal iets te snel he? @:psvclOh.![]()
Brighton vond die maar niks maar hij liep wel half te huilen dat Marseille niet concreet werd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet er een mannetje kort op en Joey weet het niet meer.![]()
![]()
Veerman, nu maar hopen dat Real niet kijkt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dat zeiden ze vorig jaar ook na de eerste wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV weer snel klaar met de CL.![]()
Juventus speelt puur voor het doelsaldoIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dan maar terugpakken in de thuiswedstrijdUn dann rettet kein Kavallerie,
Hij deed vooral alsof hij wat clubs heeft afgewezenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:58 schreef GGMM het volgende:
Veerman had toch wat clubs afgewezen omdat hij de absolute top wel zou aankunnen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:57 schreef Zorro het volgende:
Dan maar terugpakken in de thuiswedstrijd![]()
![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Waren allemaal te min voor Joey.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:58 schreef GGMM het volgende:
Veerman had toch wat clubs afgewezen omdat hij de absolute top wel zou aankunnen?
Vervolgens speelt Joey dramatisch tegen Juve.
Wees niet zoals Joey.![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Jonge Jongens ook kansloos tegen villaIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Volgens mij gaf hij later bij Hansie toe dat er ook gewoon heel weinig was gekomen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:58 schreef GGMM het volgende:
Veerman had toch wat clubs afgewezen omdat hij de absolute top wel zou aankunnen?![]()
Koopmeiners is paar klasse beter
snap niet dat die koeman veerman maar blijft selecteren na zijn lachwekkende optreden op het ek"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Doelsaldo opkrikwedstrijd voor JuveIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Gaat de 9-1 worden overtroffen?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Wel zonde, van in de eredivisie blijven word je duidelijk niet beter. Gewoon een goede speler die het te makkelijk heeft in de eredivisie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij later bij Hansie toe dat er ook gewoon heel weinig was gekomen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hardop gelachen om de reacties van Ieren @:maxi-mus
Pis![]()
![]()
Hey, Lang niet gezien.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hardop gelachen om de reacties van Ieren @:maxi-mus
Pis![]()
What can change the nature of a man?![]()
Dat duurde niet Lang.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Hij zag wel de ruimte.quote:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Met jus?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Cobra Appie gunt Lang wel een pieper.![]()
Het zal ongetwijfeld al ruimschoots besproken zijn maar wtf is dat uit tenue van PSV dan?
Lijkt wel zo'n bundesliga club die verder niks boeiends heeft en daarom maar met fluoriscerende pakjes gaat spelen.![]()
Al besproken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Het zal ongetwijfeld al ruimschoots besproken zijn maar wtf is dat uit tenue van PSV dan?
Lijkt wel zo'n bundesliga club die verder niks boeiends heeft en daarom maar met fluoriscerende pakjes gaat spelen.What can change the nature of a man?![]()
Verkoopt goed bij de doelgroep van voetbalshirts dit soort troep.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Lijkt wel zo'n bundesliga club die verder niks boeiends heeft en daarom maar met fluoriscerende pakjes gaat spelen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bakayoko is nog niet echt bezig een basisplaats in de Belgische nationale ploeg af te dwingen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ze moeten bij Ziggo Sport echt stoppen met commentators in een hok plaatsen voor een tv scherm. De helft van de tijd zeggen ze maar wat.![]()
Schijnt een enorm talent te zijn maar het lukt voorlopig alleen tegen de RKC's van deze wereld.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:12 schreef Zorro het volgende:
Bakayoko is nog niet echt bezig een basisplaats in de Belgische nationale ploeg af te dwingen.
Volgens de BBC pagina had Bakayoko gezegd binnen 5 jaar de Ballon D'or te willen binnenhalen.
Ik hoop dat Messi en Ronaldo hun prijzenkast op slot hebben zitten.![]()
Misschien moeten ze bij PSV die hakballetjes eens beperken tot wedstrijden waar ze met 3-0 voorstaan ipv achter.Un dann rettet kein Kavallerie,
Als ze het stadion zitten, zeggen ze wel enkel zinnige dingen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:14 schreef Origami94 het volgende:
Ze moeten bij Ziggo Sport echt stoppen met commentators in een hok plaatsen voor een tv scherm. De helft van de tijd zeggen ze maar wat.![]()
![]()
Zei hij niet gewoon cote d’orquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef Naesala_1981 het volgende:
Volgens de BBC pagina had Bakayoko gezegd binnen 5 jaar de Ballon D'or te willen binnenhalen.
Ik hoop dat Messi en Ronaldo hun prijzenkast op slot hebben zitten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:
Duurt te Lang.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Wie dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:20 schreef Nober het volgende:
Als PSV niet meer wint vanavond dan zouden ze weleens kunnen gaan verkiezen.What can change the nature of a man?![]()
Verkiezenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:20 schreef Nober het volgende:
Als PSV niet meer wint vanavond dan zouden ze weleens kunnen gaan verkiezen.![]()
![]()
![]()
![]()
Net thuis. Ik schrik hiervan.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Nee joh kijkend naar die andere tegenstanders is er nog genoeg mogelijk. Maar deze verdediging is echt wel heel matig.quote:![]()
Bayern - Zagreb heeft ook wel veeg potentie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:24 schreef Naesala_1981 het volgende:
PSV heeft wel het geluk dat Feyenoord nog moet. De 35e plaats lonkt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: