Ne verwacht je dat ik ga happen, maar ik hap lekker niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Amateurvoetbal mocht sowieso altijd wel.
Ik zet het er nog maar een keer neer. Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
20 minuten vind ik ruim, begin was wel redelijk ja.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt straks "We begonnen sterk, daar hadden we meer mee moeten doen. Maar door zo'n foutje komt Juventus op voorsprong en vanaf dat moment liepen we achter de feiten aan"
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=H0eFFfKqaCQ
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
het Belgische voetbal ik wel een tijdje op zijn retour hoorquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cijfers liegen niet mijn vriend, mondje dicht.
Belgische competitie is gewoon beter dan de Turkse.
1.90 odds juventus to winquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zet het er nog maar een keer neer. Gewoon omdat het kan
[..]
En dat als rechtsback. Dat is zeker knap.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Brian Priske wist hier vier keer tegen te scoren.
Gratis geldquote:
Belachelijk. Dacht ook dat het op open net moest. Maar prima ga ik wel wat anders doenquote:
Ja dat is dus niet uitgekomen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zet het er nog maar een keer neer. Gewoon omdat het kan
[..]
Je kan gratis de app downloadenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Belachelijk. Dacht ook dat het op open net moest. Maar prima ga ik wel wat anders doen
Niet zo op de details hequote:
Wat bedoel je daarmeequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord leverkusen gaat ook leuk worden
Haha
Het heeft in alle kranten gestaan dat je even een appje moet downloaden, het is wat.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Belachelijk. Dacht ook dat het op open net moest. Maar prima ga ik wel wat anders doen
Ziggogo app of website openen en dan kijken. Deze is wel gratis te bekijkenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En als het dan nog steeds niet werkt kun je mij een DM sturenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ziggogo app of website openen en dan kijken. Deze is wel gratis te bekijken
Zal je hele CL seizoen nodig hebben
Bij mij werkt de app wel heel slecht, vorige keer ook al bij Ajax. Laptop op tv aansluiten werkte wel goedquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het heeft in alle kranten gestaan dat je even een appje moet downloaden, het is wat.
Smal tegen Frimpong.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee
We gaan ze kapoet maken
Ik heb daar elke avond nachtmerries over. Durf ik best toe te geven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Smal tegen Frimpong.
[ afbeelding ]
Ja bij geloof ik iedereen, zullen wel 'te veel' op hebben gezeten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij werkt de app wel heel slecht, vorige keer ook al bij Ajax. Laptop op tv aansluiten werkte wel goed
Zou hansco daar zettenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Smal tegen Frimpong.
[ afbeelding ]
Hoe verklaar je dan dat Belgische clubs kansloos verliezen van clubs uit Tsjechië en Noorwegen ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cijfers liegen niet mijn vriend, mondje dicht.
Belgische competitie is gewoon beter dan de Turkse.
Ik ben een vroege millennial en weet waar Abraham de mosterd haalt maar heb principes als een echte boomer!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan gratis de app downloaden
Ik vind dat ook wel wat kut voor boomernederland naarja
Jammer dat zo’n pauperbedrijf hoofdsponsor mag zijn van een prachtclub.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja bij geloof ik iedereen, zullen wel 'te veel' op hebben gezeten.
Ik heb gewoon een abonnement op ziggoquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Ziggo kan geen openzender regelen ofzo?
Wat een treurnis.
In België is dat toch veel beter geregeld
Je hebt zelfs AC milan - Liverpool en Atlético Madrid - RB Leipzig beschikbaar op open net.
Jullie zijn gewoon keihard in de kont geneukt door de Nederlandse TV maffia
Beelen heeft een blessure toch?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zou hansco daar zetten
[ link | afbeelding ]
Ik zou de vaseline er alvast maar bij pakken klaas.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee
We gaan ze kapoet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |