SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee dan heb ik tegen die tijd alles al gekeken wat leuk is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je juist gaan kijken en kerstmuziek aanzetten. kom je lekker alvast in de sfeer
niet om de kerk gelopen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:50 schreef dud0r het volgende:
19155 stapjes. 100 verdiepingen. Leuk kasteeltje gezien. Rondje om een meer gelopen.
Nee die was er nietquote:
Wat moest je nou bij dat eerste doen dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hehe, dat is achter de rug. Het was best leuk hoor, maar ik heb er gewoon niet zo veel mee.
En het zat me danig het aftellen naar Frankrijk in de weg.
neuj ik eet geen pepernotenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Nizno
Je hebt zeker ook al in juli pepernoten gekocht, omdat je nu al kerstliedjes luistert.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik eet geen pepernoten
kruidnoten ook amper. Koop ik bewust niet zelf want geen zin om @:dud0r op te volgen
Je hebt zelf curves!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je mijn curves had
ja dat zegt iequote:
Ja dat zeg ik.quote:
Glazen met water, en daar dan ritmisch met theelepeltjes tegenaan tikken. 8 glazen voor een hele octaaf maar soms waren er niet genoeg glazen dus stonden er maar 7 op tafel of 6 of 5quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moest je nou bij dat eerste doen dan?
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glazen met water, en daar dan ritmisch met theelepeltjes tegenaan tikken. 8 glazen voor een hele octaaf maar soms waren er niet genoeg glazen dus stonden er maar 7 op tafel of 6 of 5
En dan met 50 man een bekend liedje doen. Nou daar kwam dus geen kut van terecht. Maar het was wel leuk om eens gedaan te hebben. @:uitstraling zou er goed in geweest zijn net zijn triangelverleden.
Ik vraag me altijd af in wat voor universum mensen leven die dit soort dingen bedenken èn vinden dat mensen er verplicht aan moeten meedoen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glazen met water, en daar dan ritmisch met theelepeltjes tegenaan tikken. 8 glazen voor een hele octaaf maar soms waren er niet genoeg glazen dus stonden er maar 7 op tafel of 6 of 5
En dan met 50 man een bekend liedje doen. Nou daar kwam dus geen kut van terecht. Maar het was wel leuk om eens gedaan te hebben. @:uitstraling zou er goed in geweest zijn met zijn triangelverleden.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.
Duh.
Jij weet, jij hebt ze gezien
Klinkt fantastischquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan met 50 man een bekend liedje doen. Nou daar kwam dus geen kut van terecht. Maar het was wel leuk om eens gedaan te hebben. @:uitstraling zou er goed in geweest zijn met zijn triangelverleden.
say what now?quote:
hij zei: byebye contactloos betalen en toen kwam er wat anders naar buitenquote:
rare mensenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij zei: byebye contactloos betalen en toen kwam er wat anders naar buiten
quote:
sorry, mobiel moest erbij..quote:
Gewoon met uitgestreken gezicht beweren dat je het uitermate interessant vind.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou moeite hebben om met een serieus gezicht dat te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ah oke dat klinkt logischerderquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
sorry, mobiel moest erbij..
tenzij ik een mn hele leven bij googlemonster neer wil gooien natuurlijk
Verkoop je ziel aan Google.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
mobiel doe ik tegenwoordig nog maar nauwelijks, sinds dat je dat ding 2x moet unlockenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Alleen de mensen zonder internet hebben dat nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verkoop je ziel aan Google.
Join us!
Ik geloof het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/midden-(...)pers-in-libanon.html
Hoe heeft de Mossad dit nu voor elkaar gekregen?
Zo’n 3000 pagers in handen geven van allerlei Hezbollah leden en deze met zware lading laten ontploffen tegelijkertijd.
Sjonge!
Dus wat suggereer je? Hezbolla doorgestoken kaart?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Hezbollah had net “toevallig” 3 maanden geleden allemaal nieuwe pagers gekregen en de mobiel in de ban gedaan wegens makkelijk te spioneren door Israël.
een mol in Hezbollahquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus wat suggereer je? Hezbolla doorgestoken kaart?
@dud0r is niet zo duur toch?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:43 schreef Ama het volgende:
Vet maar ook vet duur. https://www.bricktastic.n(...)7-jabbas-sail-barge/
Ik weet het niet. Maar het is OF een enorm groot en goed voorbereid plan van Mossad zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus wat suggereer je? Hezbolla doorgestoken kaart?
Is dit Wie is de Mol Extreme?quote:
Wie is de HezMolLahquote:
Jij kan mij niet betalen vriendinquote:
Nou ja als Israel er niet achter zat lachen ze zich nu rot.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar het is OF een enorm groot en goed voorbereid plan van Mossad zijn geweest.
Of het is een false flag om zielig te doen en counterattacks vrij te pleiten.
Anyways het bleef nog lang onrustig in het M-O.
feitquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Weer eenspiertje gescheurd denk ik. Toen ik probeerde iets van onder mijn stoel op te rapenVoel je ineens zo KNAP en pijn. lekker dan.
quote:
Er zitten er al drie van Juve maat.quote:
leeftijd komt met gebreken?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Weer eenspiertje gescheurd denk ik. Toen ik probeerde iets van onder mijn stoel op te rapenVoel je ineens zo KNAP en pijn. lekker dan.
Had dat vorig jaar ook al een keer. Gaat vanzelf over maar wel een paar weken last.quote:
Ja, boeit me niet. ik ga lekker genieten van muziekquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zitten er al drie van Juve maat.
dat komt van het muziek makenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was er echt eens voor gaan zitten. Had best wel goede hoop. Na de twee nul m'n tv stoel verlaten. Muziek komt dalijk wel weer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, boeit me niet. ik ga lekker genieten van muziek
Irritantquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had dat vorig jaar ook al een keer. Gaat vanzelf over maar wel een paar weken last.
Zolang je niet te veel in de spiegel kijkt kan dat best lang volhoudenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt dit dat
...tachtig?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij ?quote:
93quote:
Tot dat je letterlijk uit elkaar begint te vallen, je gezicht ingezakt is en je je eigen kont niet meer kunt wassenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De 40 komt nabijquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm meer 37 jaar, 3 maanden en 16 dagen. Give or take a day.
*gaat shoppen voor rollatorquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* Nattekat houdt z'n mond over wervelsquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je niet te veel in de spiegel kijkt kan dat best lang volhouden
Hoop dat dat nog even duurt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tot dat je letterlijk uit elkaar begint te vallen, je gezicht ingezakt is en je je eigen kont niet meer kunt wassen
Wat is dit voor app johquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb iets beters dan christelijk gevonden in de dating app: islamitisch.
Zoek nog maar even op wat "beter" betekent.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Zit er zelf niet meequote:
40 worden merk je verder ook weinig vanquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit er zelf niet meeJe moet ook gewoon een beetje blij zijn met elk jaar dat je ouder mag worden toch
Genoeg, net weer een like gegevenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit voor app johZitten er geen normale nederlandse vrouwen?
Daar moeten wij het iedere dag mee doen...quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg, net weer een like gegeven
Zit nu ook plots in een AI hoek van het algoritme. Op zich past dat wel, maar dat zijn nogal interessante personen
Denk je dat je de ware perfecte vrouw zult vinden?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg, net weer een like gegeven
Zit nu ook plots in een AI hoek van het algoritme. Op zich past dat wel, maar dat zijn nogal interessante personen
Zouden zich hier vast wel thuis voelenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moeten wij het iedere dag mee doen...
Wat voor rare app gebruik jij?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Dan weer wel. Kunnen ze aan ons vragen hoe we jou kennen enzo.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zouden zich hier vast wel thuis voelen
denk dat het beter is dat men eerlijk over hem is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij kunnen ook wel goed woordje voor je doen.
Ik moet aflevering 1 en 2 nog even terug kijken. Wist niet dat het seizoen al bezig wasquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh morgen even bekijken, zit nu Ontvoerd terug te kijken
Verwen je eigen gat, date met Nattekatquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij kunnen ook wel goed woordje voor je doen.
Ik ook niet, zag het net toevallig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet aflevering 1 en 2 nog even terug kijken. Wist niet dat het seizoen al bezig was
what's it like in New York city?quote:
Ik zou er bijna een caravan van gaan kopenquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, zag het net toevallig.
viel erfolgquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Al blijft het vreemd dat dit een zit concert is...
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Date hier uw vrouw met snor of maagdelijke 30 jarige.
even gemist waar je zit maar veel plezierquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Al blijft het vreemd dat dit een zit concert is...
Ik ben aan het "Haken"quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
even gemist waar je zit maar veel plezier
@Crack_quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Veel zin in vanavond
https://mge.nl/agenda/haken/
quote:
Hmm, denk dat de hobby haken net iets rustgevender isquote:
Geen idee. Het is nu pauze. Ze gaan zo nog even door tot 23.30 volgens schemaquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmm, denk dat de hobby haken net iets rustgevender ismaar wel apart dat dit een zitconcert is ja, speciale reden voor ofzo?
Het is geen kerstquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:48 schreef Ama het volgende:
Ik ga nightmare before christmas weer kijken.
Echt he.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het heet dan ook before niet at
oh dat is nog langquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Het is nu pauze. Ze gaan zo nog even door tot 23.30 volgens schema
Trouwens dankzij lieve @:ama kreeg ik een flinke korting op dit optreden
Veel plezier.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:48 schreef Ama het volgende:
Ik ga nightmare before christmas weer kijken.
En gelukkig is er een bewaakte fietsenstalling open tot 1 uur...quote:
Ik lig al voor de supermarkt te wachten op de kerstkransjes.quote:
Ja vinger zequote:Op dinsdag 17 september 2024 22:15 schreef Nizno het volgende:
ik ga tandjes poetsen en op mijn eigen ruime twee persoons bedje liggen!!!
Ik ga zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goed slapen!!
Gute Nacht Freunde!
Akkoordquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:15 schreef Nizno het volgende:
ik ga tandjes poetsen en op mijn eigen ruime twee persoons bedje liggen!!!
Gute Nacht Freunde!
Niet op de paaseitjes?quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lig al voor de supermarkt te wachten op de kerstkransjes.
Ok, waarom zou je dat je paard aandoen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Gingering, or gingering the tail is the common practice of making a horse carry its tail high, and to a lesser extent to encourage it to move in a lively fashion, by applying an irritant, such as raw ginger, to its anus or vagina. The modern practice commonly involves a paste product with concentrated gingerol.
Okayquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:15 schreef Nizno het volgende:
ik ga tandjes poetsen en op mijn eigen ruime twee persoons bedje liggen!!!quote:
Gute Nacht Freunde!
Oei dat is niet leuk nee, wist je het wel?quote:Op woensdag 18 september 2024 00:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis. Maar niet leuk om hier zo laat binnen te komen. Lang verhaal kort. Mijn pasjes werken niet na 23 uur, dus moet de nachtploeg/beveiliging me binnen laten.
Ja, maar ik had gehoopt dat het soepeler ging..quote:Op woensdag 18 september 2024 00:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oei dat is niet leuk nee, wist je het wel?
Was het optreden wel tof?
Snap ik, maar fijn dat het gaaf was Bosquote:Op woensdag 18 september 2024 00:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik had gehoopt dat het soepeler ging..
Ja was erg tof.
Mogguhquote:
Hey Drakinquote:
Kort nachtje weer?quote:
Valt wel mee dit keer, de laatste twee dagen slaap ik iets langer dan anders.quote:
Dat is heel vroeg, hoeveel uur slaap je dan?quote:Op woensdag 18 september 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee dit keer, de laatste twee dagen slaap ik iets langer dan anders.
Hopelijk zet dit zich voort.
Normaal zit ik al ronde de klok van half 5 hier
Veel te weinig, een uurtje of 2.5/3 aan een stuk en dan is het wakker, slapen, wakker slapen etcquote:Op woensdag 18 september 2024 06:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is heel vroeg, hoeveel uur slaap je dan?
Hey mscholquote:
En dan slaap je langerquote:Op woensdag 18 september 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel te weinig, een uurtje of 2.5/3 aan een stuk en dan is het wakker, slapen, wakker slapen etc
Dan sta ik maar op omdat het lijf zeer gaat doen.
Ben er ondertussen aan gewend
Alleen als ik net als gisteren avond dan een vergadering heb dan knap ik wel af en is de concentratie ver beneden peil
Hey Hoe is het daar?quote:
quote:
Meestal niet, dan kan ik niet in slaap komen.quote:Op woensdag 18 september 2024 06:52 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan slaap je langer
Vaker vergaderen
hoi dotquote:
Lekker, dat is te overzien. Je hoort het veel dat er veel zieken zijn. Hopelijk snel iedereen weer beterquote:Op woensdag 18 september 2024 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi dot
nog 2 dagen, dan heb ik weer weekend
werk is beetje druk met zieke mensen enzo.
maar in oktober in iedergeval een aantal dagen vrij, nog geen plannen om weg te gaan, huis moet ook het nodige gebeuren
quote:Op woensdag 18 september 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal niet, dan kan ik niet in slaap komen.
Het voordeel is dat als ik eenmaal ga liggen in bed ik normala gelijk weg benquote:
ik wil er eigenlijk geen klusvakantie van makenquote:Op woensdag 18 september 2024 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, dat is te overzien. Je hoort het veel dat er veel zieken zijn. Hopelijk snel iedereen weer beter
Klus vakantie? Ben je van het weekend nog opgeschoten met je klus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja het komt er maar niet zo snel als gehoopt
misschien even verlengsnoer van meter of 25 kopen,zou ook al schelen
dit weekend eigenlijk weinig tijd
logee wil langskomen, verjaardag te vieren van logee
Ja leuk! Ben nu in zo’n foodcourt voor lunch. Heb noodles met onderwater insecten besteld en was net in de hoogste toren van Thailand. Er tof uitzichtquote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 07:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil er eigenlijk geen klusvakantie van maken
en mja wat is opschieten, van de 18 planken zitten er 2 op hun plekDan moet je zorgen dat wat je moet doen gedaan is voor de vakantie. of laten liggen tot na de vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja het komt er maar niet zo snel als gehoopt
misschien even verlengsnoer van meter of 25 kopen,zou ook al schelen
dit weekend eigenlijk weinig tijd
logee wil langskomen, verjaardag te vieren van logee
Wel vervelend dat er geen stroom is in je bergingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Fijn dat je het naar je zin hebt, maar daar was ik ook niet bang voor.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja leuk! Ben nu in zo’n foodcourt voor lunch. Heb noodles met onderwater insecten besteld en was net in de hoogste toren van Thailand. Er tof uitzicht
Heb je je eerste les al gehad?quote:Op woensdag 18 september 2024 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja leuk! Ben nu in zo’n foodcourt voor lunch. Heb noodles met onderwater insecten besteld en was net in de hoogste toren van Thailand. Er tof uitzicht
Werkse zo te zien heb je der zin inquote:
Ze is nog niet op de plaats van bestemming toch?quote:Op woensdag 18 september 2024 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je eerste les al gehad?
de planning is om het voor mn vakantie af te hebben, ik heb in iedergeval vrijdag nog en volgend weekendquote:Op woensdag 18 september 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat wat je moet doen gedaan is voor de vakantie. of laten liggen tot na de vakantie
yup, erg jammerquote:Wel vervelend dat er geen stroom is in je berging
een les how to be Thai?quote:Op woensdag 18 september 2024 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen als je steeds naar je apartement moet lopen de zin om iets te doen ook snel over is.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:22 schreef mschol het volgende:
[..]
de planning is om het voor mn vakantie af te hebben, ik heb in iedergeval vrijdag nog en volgend weekend
[..]
yup, erg jammer
ja dat maakt het er niet makkelijker op.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen als je steeds naar je apartement moet lopen de zin om iets te doen ook snel over is.
Dat is ook jammer, maar het maakt het er wel makkelijker op.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat maakt het er niet makkelijker op.
en een decoupeerzaag op accu aanschaffen voor dit ene klusje gaat mij wat ver, tuurlijk heb ik er langer profijt van maar zovaak gebruik ik dat ding niet en hij doet het nog prima
Ja echt bizar. Zal als k in hotel ben foto’s plaatsen.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je het naar je zin hebt, maar daar was ik ook niet bang voor.
Dat zal zeker indrukwekkend zijn geweest dat uitzicht
Ja leuk, ben benieuwdquote:Op woensdag 18 september 2024 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Zal als k in hotel ben foto’s plaatsen.
Nee das pas op het eiland toch :pquote:Op woensdag 18 september 2024 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nee, daar heb ik niks aan inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook jammer, maar het maakt het er wel makkelijker op.
Ik heb er wel een op accu, maar daar heb jij niets aan
dan had je ook niet zo veel van hier hoeven mee te nemen als je daar toch eerst gaat shoppenquote:Op woensdag 18 september 2024 07:30 schreef bitterbal het volgende:
K Ben nu in die shopping mall waar ze dat sea world hebben. Maar kan ik ook bewaren voor andere dag
Spannendste van deze week is dat ik een nieuwe e-mail adres ga krijgen.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse zo te zien heb je der zin in
ik zie eerlijk gezegd ook niet in dat ik er merkbaar op vooruit zal gaanquote:Op woensdag 18 september 2024 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag wat dingen gelezen in de krant over wat er duurder wordt en wat er omhoog gaat, maar ik zag nog geen dingen waardoor ik een plus volgend jaar zou gaan krijgen...
Eerlijk zul je alles delen Luctor, met commerciële bedrijven en uitkeringstrekkers.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag wat dingen gelezen in de krant over wat er duurder wordt en wat er omhoog gaat, maar ik zag nog geen dingen waardoor ik een plus volgend jaar zou gaan krijgen...
Ik zag dat de huurtoeslag en kindgebonden budget omhoog gaat, ja, daar heb ik niks aan.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie eerlijk gezegd ook niet in dat ik er merkbaar op vooruit zal gaan
quote:Op woensdag 18 september 2024 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerlijk zul je alles delen Luctor, met commerciële bedrijven en uitkeringstrekkers.
Alles is voor Bassie alles is voor Bassie!quote:Op woensdag 18 september 2024 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerlijk zul je alles delen Luctor, met commerciële bedrijven en uitkeringstrekkers.
Wees blij dat je niet erop achteruit gaat.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie eerlijk gezegd ook niet in dat ik er merkbaar op vooruit zal gaan
Er stond gisteren en berekening ergens ik ga er +5 euro op vooruitquote:Op woensdag 18 september 2024 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
5 euro per maand, of per jaar?quote:Op woensdag 18 september 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stond gisteren en berekening ergens ik ga er +5 euro op vooruit![]()
Maar dan moeten de boodschappen niet veel duurder gaan worden
Huurtoeslag 7 euro en de huren zijn zo 30 euro hoger geworden.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat de huurtoeslag en kindgebonden budget omhoog gaat, ja, daar heb ik niks aan.
Ik ben al aan het werk.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, hup hup.. snel aan het werkKLM moet binnenkort weer bonussen uitkeren.
Uiteindelijk zal het wel -5 euro per week zijn, met de prijsstijgingen.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of per dag, per uur, per decennium
Gewoon je prijzen verhogen.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Er gaat alleen af bij mij geloof ik. Maar dat is elk jaar zo.
Dat lijkt me sowieso handig, dat een ander niet jouw prijs bepaaltquote:Op woensdag 18 september 2024 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel iets aanbieden/verkopen waarbij dat kan Los
quote:Op woensdag 18 september 2024 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Final Destination op Netflix.
Nou dan lach je maar in NL is dat vaak wel zo.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Min x min = plus. Minder inkomen x lagere prijzen = hoger inkomen. Wat een genie ben je ook
Ja even serieus, je moet wat anders gaan bedenken voor de toekomst.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg een mail dat er bij een bepaalde streamingdienst alleen nog automatische vertalingen gebruikt worden die even voor een appel en een ei moeten worden nagekeken op grove fouten.
Dus succes ermee.
@CherryLips je kunt misschien beter gewoon maar niet werkenquote:Op woensdag 18 september 2024 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan lach je maar in NL is dat vaak wel zo.
Huurtoeslag, zorgtoeslag, energietoeslag, ondersteuning van de gemeente, gratis scootmobiel.
Het komt allemaal je kant op waaien.
Nee maar ben zelfstandige dus heb sowieso nergens recht op.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:cherrylips je kunt misschien beter gewoon maar niet werken
Goede actie. Geen medelijden met terroristen.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had dus wel gelijk over mijn speculatie over de ontploffende pagers.
Wat een actie joh.
Nou lekker voor de kijker.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg een mail dat er bij een bepaalde streamingdienst alleen nog automatische vertalingen gebruikt worden die even voor een appel en een ei moeten worden nagekeken op grove fouten.
Dus succes ermee.
Oeh. *neemt abonnement.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Final Destination op Netflix.
Oh echt? Ook niet als je inkomen hetzelfde is als iemand in loondienst die wel al die subsidies krijgt?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ben zelfstandige dus heb sowieso nergens recht op.
Vroegpensioen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja even serieus, je moet wat anders gaan bedenken voor de toekomst.
Ik heb altijd goed geboerd dus kwam sowieso niet in aanmerking, dus mag eigenlijk hopen dat kleine ondernemers wel ervoor in aanmerking komen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt? Ook niet als je inkomen hetzelfde is als iemand in loondienst die wel al die subsidies krijgt?
Ja zo ver was ik nog niet gekomen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat ook in het Netflix topic
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goede actie. Geen medelijden met terroristen.
En wie gaat dat nakijken?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Dus succes ermee.
Nou ja er gaat waarschijnlijk iemand overheen "die ook wel Engels kan" en misschien nog redactie die alleen op spelfouten en huisregels let.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wie gaat dat nakijken?
Een thai o.i.d. die maar half engels spreekt waarschijnlijk. Die kunnen van zo'n inkomen nog rondkomen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch wel een goede zaak? Hoeveel zzp’ers zijn helemaal niet verzekerd?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd goed geboerd dus kwam sowieso niet in aanmerking, dus mag eigenlijk hopen dat kleine ondernemers wel ervoor in aanmerking komen.
Die nieuwe AOV die ze erdoor willen drukken wordt ook zoiets moois.
De AI nakijk appquote:Op woensdag 18 september 2024 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling heb je nergens last van natuurlijkquote:Op woensdag 18 september 2024 08:10 schreef Nizno het volgende:
en daarom betaal ik niet voor streamingsdiensten![]()
nah nee niet daarom maar het motiveert niet om wel een abonnement te nemen
zo schrijf je zijn nick nietquote:Op woensdag 18 september 2024 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Luctor.et.ermego Kaos op netflix is ook een aanrader
Je krijgt ook veel inzicht in wie bij Hezbollah hoort. Dus alleen daarom is het al heel waardevol. Kun je daarna dat netwerk aan mensen verder opruimen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Maar wat bereik je met zo’n actie, als de Israëliërs klaar zijn met schuddebuiken zal Hezbollah alles op alles zetten om wraak te nemen, en niet alleen hezbollah, de halve wereld in het M-O.
De daad heeft ook nogal hoge terroristische eigenschappen.
Maar wel grappig.
Te laat met je quotequote:
als ik engelse series kijk zet ik ze vaak uit omdat de ondertitels niet altijd even goed zijn op de plekken waar ik kijk en dan doe ik liever zonder.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling heb je nergens last van natuurlijk
Je hebt ook veel kleinere zzp'ers die helemaal geen 200 per maand kunnen missen. Die sieraden zitten te knutselen aan de keukentafel als leuke bijverdienste wanneer de kinderen op school zitten. Die er niet zoveel aan overhouden maar wel genoeg om er iets extra's van te kunnen doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch wel een goede zaak? Hoeveel zzp’ers zijn helemaal niet verzekerd?
En die hoef je niet te nemen je kan ook een duurdere nemen.
ja maar met editten krijgt hij geen quotemeldingquote:
ik alleen vandaag nogquote:Op woensdag 18 september 2024 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog 2 dagen werken en dan vakantie
En ze durven nu nog amper te communiceren via postduiven.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt ook veel inzicht in wie bij Hezbollah hoort. Dus alleen daarom is het al heel waardevol. Kun je daarna dat netwerk aan mensen verder opruimen.
vertel eens iets nieuwsquote:
Mja ok maar als je het geld echt nodig hebt dan neem je wel een echte baan toch, in plaats van sieraden knutselen aan de keukentafel?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook veel kleinere zzp'ers die helemaal geen 200 per maand kunnen missen. Die sieraden zitten te knutselen aan de keukentafel als leuke bijverdienste wanneer de kinderen op school zitten. Die er niet zoveel aan overhouden maar wel genoeg om er iets extra's van te kunnen doen.
Dan ben je wel echt zwaar kut met je handen, nichtje van me loopt volledig binnen met sieraden aan de keukentafel in elkaar knutselen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook veel kleinere zzp'ers die helemaal geen 200 per maand kunnen missen. Die sieraden zitten te knutselen aan de keukentafel als leuke bijverdienste wanneer de kinderen op school zitten. Die er niet zoveel aan overhouden maar wel genoeg om er iets extra's van te kunnen doen.
het gaat niet om het geld echt nodig hebben.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ok maar als je het geld echt nodig hebt dan neem je wel een echte baan toch, in plaats van sieraden knutselen aan de keukentafel?
Eerst maar eens zien hoeveel ik er op voor- of achteruit ga.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Luctor.et.emergo Kaos op netflix is ook een aanrader
trustequote:
Volgens het AD moet ik een cursus volgen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoeveel ik er op voor- of achteruit ga.
ow dat is een cursus hoe betaal ik al die cursussen met de verhoogde BTW?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens het AD moet ik een cursus volgen.
Wel allemaal zelfde soort auto's... 🤔quote:Op woensdag 18 september 2024 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Lekker FOK!ken achter het stuur@:4EverBlackEyed
name em , shame emquote:Op woensdag 18 september 2024 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Dus succes ermee.
wellicht ga ik onder de streep er wel op achteruit, dat kan ik nu nog niet zeggen..quote:Op woensdag 18 september 2024 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet erop achteruit gaat.
Ik denk één afschuwelijk irritante linksplakker, één bumperklever en twee meer onschuldige slachtoffers omdat de reactietijd zelfs op goede afstand behoorlijk laag moet zijn.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Lekker FOK!ken achter het stuur@:4EverBlackEyed
waar kan je dat berekenen?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo'n snelle berekening gedaan en ik zou er dan 23 euro per maand op vooruitgaan, maar daar zitten toeslagen bij waar ik geen recht op heb. Daarnaast komen ze uit op 99 euro loonstijging per maand. Geen idee waar ze die vandaan hebben getoverd.
Ik Googlede op "koopkracht 2025 berekenen" en kwam uit bij knab.quote:
ik 37quote:Op woensdag 18 september 2024 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgens Knab ga ik 36 euro op vooruit.
knab zegt 30 euro in de plus..quote:Op woensdag 18 september 2024 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik Googlede op "koopkracht 2025 berekenen" en kwam uit bij knab.
En daar was vast geen rekening mee gehouden bij het koopkrachtplaatje.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:44 schreef Nizno het volgende:
en als ik kijk naar mijn excelletje van 2023 en die vergelijk met die van 2024 zit het grootste verschil in uitgaven in de boodschappen. waar ik in 2023 gemiddeld een 250 euro per maand uitgaf is dit zonder echt mn koopgedrag aan te passen (hooguit iets versobert) nu 325 per maand
Nee, hier ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:47 schreef gianni61 het volgende:
oh, maar :
Voor de meeste huishoudens stijgt in het netto inkomen in 2025.
Het Nibud gaat uit van een loonontwikkeling van 4,3 %.
dat klopt hier dus al niet
daar heb je je 36 euro alquote:Op woensdag 18 september 2024 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik krijg volgende maand toch iets meer geld, want trede verhoging
Ik ga 76 euro in de minquote:Op woensdag 18 september 2024 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
knab zegt 30 euro in de plus..
maar daar zit al 18 euro huurtoeslag en 11 euro zorgtoeslag in (geen recht op)
ze gaan er vanuit dat ik 85 euro per maand extra loon krijg, daar geloof ik niet zo in, er staat niet uitgelegd wat daar precies onder valt
die heb ik inderdaad niet zien staan in 2023 op de veranderingen van koopkrachtquote:Op woensdag 18 september 2024 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar was vast geen rekening mee gehouden bij het koopkrachtplaatje.
wie wat waar?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Godver, Sytse heeft de plant uit zijn pot getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |