SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee dan heb ik tegen die tijd alles al gekeken wat leuk is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je juist gaan kijken en kerstmuziek aanzetten. kom je lekker alvast in de sfeer
niet om de kerk gelopen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:50 schreef dud0r het volgende:
19155 stapjes. 100 verdiepingen. Leuk kasteeltje gezien. Rondje om een meer gelopen.
Nee die was er nietquote:
Wat moest je nou bij dat eerste doen dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hehe, dat is achter de rug. Het was best leuk hoor, maar ik heb er gewoon niet zo veel mee.
En het zat me danig het aftellen naar Frankrijk in de weg.
neuj ik eet geen pepernotenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Nizno
Je hebt zeker ook al in juli pepernoten gekocht, omdat je nu al kerstliedjes luistert.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik eet geen pepernoten
kruidnoten ook amper. Koop ik bewust niet zelf want geen zin om @:dud0r op te volgen
Je hebt zelf curves!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je mijn curves had
ja dat zegt iequote:
Ja dat zeg ik.quote:
Glazen met water, en daar dan ritmisch met theelepeltjes tegenaan tikken. 8 glazen voor een hele octaaf maar soms waren er niet genoeg glazen dus stonden er maar 7 op tafel of 6 of 5quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moest je nou bij dat eerste doen dan?
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glazen met water, en daar dan ritmisch met theelepeltjes tegenaan tikken. 8 glazen voor een hele octaaf maar soms waren er niet genoeg glazen dus stonden er maar 7 op tafel of 6 of 5
En dan met 50 man een bekend liedje doen. Nou daar kwam dus geen kut van terecht. Maar het was wel leuk om eens gedaan te hebben. @:uitstraling zou er goed in geweest zijn net zijn triangelverleden.
Ik vraag me altijd af in wat voor universum mensen leven die dit soort dingen bedenken èn vinden dat mensen er verplicht aan moeten meedoen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glazen met water, en daar dan ritmisch met theelepeltjes tegenaan tikken. 8 glazen voor een hele octaaf maar soms waren er niet genoeg glazen dus stonden er maar 7 op tafel of 6 of 5
En dan met 50 man een bekend liedje doen. Nou daar kwam dus geen kut van terecht. Maar het was wel leuk om eens gedaan te hebben. @:uitstraling zou er goed in geweest zijn met zijn triangelverleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |