SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee dan heb ik tegen die tijd alles al gekeken wat leuk is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je juist gaan kijken en kerstmuziek aanzetten. kom je lekker alvast in de sfeer
niet om de kerk gelopen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:50 schreef dud0r het volgende:
19155 stapjes. 100 verdiepingen. Leuk kasteeltje gezien. Rondje om een meer gelopen.
Nee die was er nietquote:
Wat moest je nou bij dat eerste doen dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hehe, dat is achter de rug. Het was best leuk hoor, maar ik heb er gewoon niet zo veel mee.
En het zat me danig het aftellen naar Frankrijk in de weg.
neuj ik eet geen pepernotenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Nizno
Je hebt zeker ook al in juli pepernoten gekocht, omdat je nu al kerstliedjes luistert.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik eet geen pepernoten
kruidnoten ook amper. Koop ik bewust niet zelf want geen zin om @:dud0r op te volgen
Je hebt zelf curves!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je mijn curves had
ja dat zegt iequote:
Ja dat zeg ik.quote:
Glazen met water, en daar dan ritmisch met theelepeltjes tegenaan tikken. 8 glazen voor een hele octaaf maar soms waren er niet genoeg glazen dus stonden er maar 7 op tafel of 6 of 5quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moest je nou bij dat eerste doen dan?
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glazen met water, en daar dan ritmisch met theelepeltjes tegenaan tikken. 8 glazen voor een hele octaaf maar soms waren er niet genoeg glazen dus stonden er maar 7 op tafel of 6 of 5
En dan met 50 man een bekend liedje doen. Nou daar kwam dus geen kut van terecht. Maar het was wel leuk om eens gedaan te hebben. @:uitstraling zou er goed in geweest zijn net zijn triangelverleden.
Ik vraag me altijd af in wat voor universum mensen leven die dit soort dingen bedenken èn vinden dat mensen er verplicht aan moeten meedoen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glazen met water, en daar dan ritmisch met theelepeltjes tegenaan tikken. 8 glazen voor een hele octaaf maar soms waren er niet genoeg glazen dus stonden er maar 7 op tafel of 6 of 5
En dan met 50 man een bekend liedje doen. Nou daar kwam dus geen kut van terecht. Maar het was wel leuk om eens gedaan te hebben. @:uitstraling zou er goed in geweest zijn met zijn triangelverleden.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.
Duh.
Jij weet, jij hebt ze gezien
Klinkt fantastischquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan met 50 man een bekend liedje doen. Nou daar kwam dus geen kut van terecht. Maar het was wel leuk om eens gedaan te hebben. @:uitstraling zou er goed in geweest zijn met zijn triangelverleden.
say what now?quote:
hij zei: byebye contactloos betalen en toen kwam er wat anders naar buitenquote:
rare mensenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij zei: byebye contactloos betalen en toen kwam er wat anders naar buiten
quote:
sorry, mobiel moest erbij..quote:
Gewoon met uitgestreken gezicht beweren dat je het uitermate interessant vind.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou moeite hebben om met een serieus gezicht dat te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ah oke dat klinkt logischerderquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
sorry, mobiel moest erbij..
tenzij ik een mn hele leven bij googlemonster neer wil gooien natuurlijk
Verkoop je ziel aan Google.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
mobiel doe ik tegenwoordig nog maar nauwelijks, sinds dat je dat ding 2x moet unlockenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Alleen de mensen zonder internet hebben dat nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verkoop je ziel aan Google.
Join us!
Ik geloof het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/midden-(...)pers-in-libanon.html
Hoe heeft de Mossad dit nu voor elkaar gekregen?
Zo’n 3000 pagers in handen geven van allerlei Hezbollah leden en deze met zware lading laten ontploffen tegelijkertijd.
Sjonge!
Dus wat suggereer je? Hezbolla doorgestoken kaart?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Hezbollah had net “toevallig” 3 maanden geleden allemaal nieuwe pagers gekregen en de mobiel in de ban gedaan wegens makkelijk te spioneren door Israël.
een mol in Hezbollahquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus wat suggereer je? Hezbolla doorgestoken kaart?
@dud0r is niet zo duur toch?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:43 schreef Ama het volgende:
Vet maar ook vet duur. https://www.bricktastic.n(...)7-jabbas-sail-barge/
Ik weet het niet. Maar het is OF een enorm groot en goed voorbereid plan van Mossad zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus wat suggereer je? Hezbolla doorgestoken kaart?
Is dit Wie is de Mol Extreme?quote:
Wie is de HezMolLahquote:
Jij kan mij niet betalen vriendinquote:
Nou ja als Israel er niet achter zat lachen ze zich nu rot.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar het is OF een enorm groot en goed voorbereid plan van Mossad zijn geweest.
Of het is een false flag om zielig te doen en counterattacks vrij te pleiten.
Anyways het bleef nog lang onrustig in het M-O.
feitquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Weer eenspiertje gescheurd denk ik. Toen ik probeerde iets van onder mijn stoel op te rapenVoel je ineens zo KNAP en pijn. lekker dan.
quote:
Er zitten er al drie van Juve maat.quote:
leeftijd komt met gebreken?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Weer eenspiertje gescheurd denk ik. Toen ik probeerde iets van onder mijn stoel op te rapenVoel je ineens zo KNAP en pijn. lekker dan.
Had dat vorig jaar ook al een keer. Gaat vanzelf over maar wel een paar weken last.quote:
Ja, boeit me niet. ik ga lekker genieten van muziekquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zitten er al drie van Juve maat.
dat komt van het muziek makenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was er echt eens voor gaan zitten. Had best wel goede hoop. Na de twee nul m'n tv stoel verlaten. Muziek komt dalijk wel weer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, boeit me niet. ik ga lekker genieten van muziek
Irritantquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had dat vorig jaar ook al een keer. Gaat vanzelf over maar wel een paar weken last.
Zolang je niet te veel in de spiegel kijkt kan dat best lang volhoudenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt dit dat
...tachtig?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij ?quote:
93quote:
Tot dat je letterlijk uit elkaar begint te vallen, je gezicht ingezakt is en je je eigen kont niet meer kunt wassenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De 40 komt nabijquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm meer 37 jaar, 3 maanden en 16 dagen. Give or take a day.
*gaat shoppen voor rollatorquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* Nattekat houdt z'n mond over wervelsquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je niet te veel in de spiegel kijkt kan dat best lang volhouden
Hoop dat dat nog even duurt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tot dat je letterlijk uit elkaar begint te vallen, je gezicht ingezakt is en je je eigen kont niet meer kunt wassen
Wat is dit voor app johquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb iets beters dan christelijk gevonden in de dating app: islamitisch.
Zoek nog maar even op wat "beter" betekent.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Zit er zelf niet meequote:
40 worden merk je verder ook weinig vanquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit er zelf niet meeJe moet ook gewoon een beetje blij zijn met elk jaar dat je ouder mag worden toch
Genoeg, net weer een like gegevenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit voor app johZitten er geen normale nederlandse vrouwen?
Daar moeten wij het iedere dag mee doen...quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg, net weer een like gegeven
Zit nu ook plots in een AI hoek van het algoritme. Op zich past dat wel, maar dat zijn nogal interessante personen
Denk je dat je de ware perfecte vrouw zult vinden?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg, net weer een like gegeven
Zit nu ook plots in een AI hoek van het algoritme. Op zich past dat wel, maar dat zijn nogal interessante personen
Zouden zich hier vast wel thuis voelenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moeten wij het iedere dag mee doen...
Wat voor rare app gebruik jij?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Dan weer wel. Kunnen ze aan ons vragen hoe we jou kennen enzo.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zouden zich hier vast wel thuis voelen
denk dat het beter is dat men eerlijk over hem is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij kunnen ook wel goed woordje voor je doen.
Ik moet aflevering 1 en 2 nog even terug kijken. Wist niet dat het seizoen al bezig wasquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh morgen even bekijken, zit nu Ontvoerd terug te kijken
Verwen je eigen gat, date met Nattekatquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij kunnen ook wel goed woordje voor je doen.
Ik ook niet, zag het net toevallig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet aflevering 1 en 2 nog even terug kijken. Wist niet dat het seizoen al bezig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |