SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wie gaat dan bij de boeren werken?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt wel goed joh. NLs meer werken, buutnlanfers d’r uuut
En NL staat weer in de wereldtop
Uitkeringen afschaffen en dan kijken wie er allemaal afgevallen zijn na drie weken, honger maakt luie, zwakke en zwakzinnige mensen extreem vlijtig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:50 schreef kwiwi het volgende:
Doe wat aan al die hele toeslagenchaos denk ik dan, dat kost klauwen met geld alleen al omdat het zo ingewikkeld is. In plaats van btw op boeken verhogen.
Dat volk van achterstandswijkenquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaat dan bij de boeren werken?
De laatste rondequote:
Anders kan die nooit vers zijn, heldere appelsap is gemaakt van rotte Poolse appels.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind troebele altijd zo lekker
Dan stemmen ze volgende keer SP.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat volk van achterstandswijken
jaaaquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind troebele altijd zo lekker
Dan stemmen ze tenminste.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan stemmen ze volgende keer SP.
De weggeefpartij.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er een stemplicht zou zijn dan zouden de PVV en DENK wel erg groot worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stemmen is een recht, geen plicht
Kan slechterquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kopen!quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
https://www.lidl.nl/p/gsw(...)YFttN3hoCtTcQAvD_BwE
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stemmen is een recht, geen plicht
in plaats van bakjes alle soorten pannen gaan kopenquote:
Vraag me af hoe dat er uit zou zien, of dat je dan een onzinpartij krijgt 'stem op ons en wij zullen helemaal NIKS doen'quote:
dat is het nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet stemmen is in België strafbaar bij wet.
blanco stemmenquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet stemmen is in België strafbaar bij wet.
Nou ja in zoverre, je mag blanco stemmen maar je bent verplicht om te gaan stemmen. Als je niet aan de opkomstplicht voldoet is dat inderdaad strafbaar.quote:
nou nee, erfbelasting heffenquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom subsidies, uitkeringen en toeslagen afschaffen.
quote:Een geldige stem uitbrengen, dat is eigenlijk voor geen enkele verkiezing verplicht. Voor de meeste verkiezingen in België geldt er wel opkomstplicht. Dat betekent dat iedereen die mág stemmen op de dag van de verkiezingen naar het stembureau moét gaan om daar een stemhokje binnen te wandelen.
In dat stemhokje zelf doe je nog steeds wat je wil. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om niét te stemmen, blanco te stemmen of ongeldig te stemmen. Op die manier telt je stem niet mee en heb je eigenlijk niet gestemd.
in praktijk doet het er allemaal niet toe tho, het wordt niet gecontroleerdquote:
Blijkbaar mag je best niet stemmen, als je maar in dat hokje bent geweestquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja in zoverre, je mag blanco stemmen maar je bent verplicht om te gaan stemmen. Als je niet aan de opkomstplicht voldoet is dat inderdaad strafbaar.
naja het geeft je wel een grote voorsprong in het levenquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik echt één van de meest achterlijke belastingen.
wat een leuk roze pakjequote:Op dinsdag 17 september 2024 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Presented without comment
Rare belgen!quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in praktijk doet het er allemaal niet toe tho, het wordt niet gecontroleerd
quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je best niet stemmen, als je maar in dat hokje bent geweest
Er rijden ook wel eens mensen door een rood stoplicht, mag je dan door rood rijden van de wet?quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in praktijk doet het er allemaal niet toe tho, het wordt niet gecontroleerd
Ik doe altijd alsof m'n envelop kwijtgeraakt is in de postquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je best niet stemmen, als je maar in dat hokje bent geweest
Maar dat geld is echt al op tig manieren belast. Het mag best een keer stoppenquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja het geeft je wel een grote voorsprong in het leven
en zonder die kut belasting zou die voorsprong nog fijner zijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja het geeft je wel een grote voorsprong in het leven
nvm heb hier geen zin in man, is goedquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er rijden ook wel eens mensen door een rood stoplicht, mag je dan door rood rijden van de wet?
tja je hebt er zelf niets voor gedaan, krijgt het zo in je handjequote:Op dinsdag 17 september 2024 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zonder die kut belasting zou die voorsprong nog fijner zijn
quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nvm heb hier geen zin in man, is goed
Mag van mij wel naar de staat, niets zo kut en desastreus voor mensen als een grote erfenis, haalt alle pit en zelfredzaamheid en ambitie uit bijna iedere mens en als je het talent van je ouders hebt ben je binnen no time zelf ook weer miljonair.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat geld is echt al op tig manieren belast. Het mag best een keer stoppen
Geen onzin verkopen dan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nvm heb hier geen zin in man, is goed
nee, klopt, maar dan nog heb ik daar meer recht op dan de overheidquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja je hebt er zelf niets voor gedaan, krijgt het zo in je handje
Alsof de lui die miljoenen zouden erven last hebben van erfbelasting, juist die groep die je zou willen belasten, weet de omwegen wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag van mij wel naar de staat, niets zo kut en desastreus voor mensen als een grote erfenis, haalt alle pit en zelfredzaamheid en ambitie uit bijna iedere mens en als je het talent van je ouders hebt ben je binnen no time zelf ook weer miljonair.
Of die merkt het niet eens.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof de lui die miljoenen zouden erven last hebben van erfbelasting, juist die groep die je zou willen belasten, weet de omwegen wel.
Ik ken er vijf of zo op die foto.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Presented without comment
Dat is een goede tweede, Nederland is veruit het meest criminele land ter wereld wat witwassen betreft, hups saneren en opjagen die hap.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof de lui die miljoenen zouden erven last hebben van erfbelasting, juist die groep die je zou willen belasten, weet de omwegen wel.
vrij egoistische gedachte krijgen we hier ook van die gated communitiesquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, klopt, maar dan nog heb ik daar meer recht op dan de overheid
Dus als je wil staan pissen, mag dat daar gewoon?quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:13 schreef rival het volgende:
In dat stemhokje zelf doe je nog steeds wat je wil
Die krijg je toch wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
vrij egoistische gedachte krijgen we hier ook van die gated communities
Hoho... Jij verkocht de onzin. Jij zei dat niet stemmen strafbaar was. Wel blijven opletten hequote:
als dat eens zou kunnenquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is het ook, dat de naleving van de wet niet voldoet is wat anders.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Hoho... Jij verkocht de onzin. Jij zei dat niet stemmen strafbaar was. Wel blijven opletten he
Je hebt het over geld waar "onze" ouders voor hebben gebikkeld.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Probeer het eens uitquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus als je wil staan pissen, mag dat daar gewoon?
heerlijk toch.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
lijkt mij de hel, echt allemaal van die zelf gestemde mensen om je heen
Je mag prima niet stemmen. Als je maar in dat hokje geweest bent.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het ook, dat de naleving van de wet niet voldoet is wat anders.
Zie mijn rood stoplichtlampje vergelijking.
quote:Dat betekent dat iedereen die mág stemmen op de dag van de verkiezingen naar het stembureau moét gaan om daar een stemhokje binnen te wandelen.
In dat stemhokje zelf doe je nog steeds wat je wil. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om niét te stemmen,
Ja okquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag prima niet stemmen. Als je maar in dat hokje geweest bent.
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Hoho... Jij verkocht de onzin. Jij zei dat niet stemmen strafbaar was. Wel blijven opletten he
Bangers & mash?quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pauze. Toch best vermakelijk. Wel rete druk in de zaal
3 bezoekers inclusief mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik deze soep ga drinken dan stik ik door een soepballetje vrees ik.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taall(...)r%20of%20een%20kopje).![]()
Niet volgens hen definitie want dat is niet 'als je kauwt dan eet je'quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik deze soep ga drinken dan stik ik door een soepballetje vrees ik.
Ik had verwacht dat er veel meer appels in een glas sap gingen!quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
2 appels is net aan een glas sap, wel teringzoet1:1 sap en water is beter
Hahaha toch wel? Wat moest je doen dan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Die eerste workshop was dus idd![]()
Straks vogels spotten. Verrekijker en camera mee. Zal mij benieuwen.
oh, nee dat valt echt tegenquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat er veel meer appels in een glas sap gingen!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Hoe durf je dan ookquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:52 schreef Ama het volgende:
Toen liep hij weg alsof ik een monster ben.
wel leuk daar, wat heb je allemaal gezien?quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:50 schreef bitterbal het volgende:
zo ik zit. 15 km staat er vandaag op de teller en gisteren 18
Je bent ook een monsterquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:52 schreef Ama het volgende:
quote:
quote:
priemquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:52 schreef Ama het volgende:
oh chillllquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Audiologisch centrum gebeld, kan over drie weken al terecht in een andere stadAnders was ik pas begin december aan de beurt.
vannochtend begonnen met de hop on hop off boot. Verschikkende plekken in bangkok bezocht waaronder klein stukje china town. Hier is de grootste ter wereld. Daarna terug naar hotel en even gezwommen en vanaaf was ik een shopping mall en ben ik net van terugquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel leuk daar, wat heb je allemaal gezien?
Het kan geen verrassing zijn dat ik moe benquote:
Libanees platbroodquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef Ama het volgende:
Libanees brood heb ik nog nooit gehad denk ik.
is gwoon platbroodquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef Ama het volgende:
Nou dat was het telefoontje wel waard.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Audiologisch centrum gebeld, kan over drie weken al terecht in een andere stadAnders was ik pas begin december aan de beurt.
lijkt beetje op een combi van een wrap/pitaquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef Ama het volgende:
kijk zie jequote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef CherryLips het volgende:
dan is het wel leuk?quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het kan geen verrassing zijn dat ik moe ben
Ohquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt beetje op een combi van een wrap/pita
Ik las "terug naar het hotel gezwommen" en dacht even dat daar ook flinke overstromingen warenquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vannochtend begonnen met de hop on hop off boot. Verschikkende plekken in bangkok bezocht waaronder klein stukje china town. Hier is de grootste ter wereld. Daarna terug naar hotel en even gezwommen en vanaaf was ik een shopping mall en ben ik net van terug
quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las "terug naar het hotel gezwommen" en dacht even dat daar ook flinke overstromingen waren
Nee, maar ik dacht dat je boos op me wasquote:
Nicequote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Bal de shopping mallquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vannochtend begonnen met de hop on hop off boot. Verschikkende plekken in bangkok bezocht waaronder klein stukje china town. Hier is de grootste ter wereld. Daarna terug naar hotel en even gezwommen en vanaaf was ik een shopping mall en ben ik net van terug
op je moeheid!quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat je boos op me was
Wel bizar dat het tien weken scheelt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat was het telefoontje wel waard.
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel bizar dat het tien weken scheelt.
Meer en harder werken, opgelost.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)insjesdagmaatregelen
goh
Dan is het gratisquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:54 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel schijt irritant. probeer extra bagage bij bangkok airways te kopen maar elke keer als je naar betalen wilt blijf de site hangen
Ik hoor alleen maar dingen die duurder worden. Ik heb nog geen dingen gehoord die ervoor zorgen dat mijn koopkracht meer wordt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)insjesdagmaatregelen
goh
pagers?quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Da fuck, al die ontploffende pagers in Beiroet
"There is chaos in the hospitals in Beirut, unofficial reports of 800-1200 casualties so far"
Mossad zit hierachter. Indien waar, is dit echt werkelijk waar een briljante actie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Da fuck, al die ontploffende pagers in Beiroet
"There is chaos in the hospitals in Beirut, unofficial reports of 800-1200 casualties so far"
Ja, zeg maar dag tegen je Pallie pielquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Mossad zit hierachter. Indien waar, is dit echt werkelijk waar een briljante actie.
De facto bezet door Palestijnse terroristen, zoals ook Jordanië dat bijna is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:44 schreef Karzai het volgende:
libanon is in principe toch een liberaal land
Batch pagers laten leveren met een verrassing erin.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
hoe kunnen ze nou allemaal piepers hebben die exploderen
Zou leuk zijn als het zo kon blijvenquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
volgens mij heeft het gros van de users hier totaal geen financiele problemen en gaan 3 keer per jaar op vakantie
Nul vogels gezien, twee gehoord. Nu een rij van een eeuw voor de hap. Denk dat ik maar gewoon naar huis gaquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
De zwarte september coup van Yasser Arafat in Jordanië, datgeen waar zelfs Arabieren zich voor schamen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:50 schreef Karzai het volgende:
hmm ik weet niet of ik dit moet geloven heur
Het klinkt wel alsof het uit een matige film komt zoquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Batch pagers laten leveren met een verrassing erin.
ik ben maar een arme sloeber. 1 van de 3 vakanties was in Nederlandquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als het zo kon blijven
Ik ook, 1 vakantie in het buitenland dit jaar. Volgens mij was dat ook gelijk de enige vakantie tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben maar een arme sloeber. 1 van de 3 vakanties was in Nederland
Eindelijk een voordeel van geen bruikbare zakken in vrouwenkleding.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Misschien toch maar mijn telefoon voortaan uit mijn broekzak laten.
Zie vaak telefoons in kontzakken. Ben je je kont ineens kwijtquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eindelijk een voordeel van geen bruikbare zakken in vrouwenkleding.
Geld is wel op.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En vakanties, mja. Ik weet niet of ik twee weekendjes festival als "vakantie" zou zien.
Sadquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie vaak telefoons in kontzakken. Ben je je kont ineens kwijt
Zelfde verschil ja.quote:
Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
hoe kunnen ze nou allemaal piepers hebben die exploderen
nou ja in.. Meestal steken ze er half uit.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie vaak telefoons in kontzakken. Ben je je kont ineens kwijt
dit is ons recht!!!quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Koopkracht stijgt minder dan verwacht maar wel met 0,9%
De koopkracht stijgt dus wel.
.. De kont?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nou ja in.. Meestal steken ze er half uit.
wat betreft uitgaven kan het redelijk overeen komenquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En vakanties, mja. Ik weet niet of ik twee weekendjes festival als "vakantie" zou zien.
Pics van je kont dan kunnen we even kijken of je opgelicht bent.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn kont heeft geen zakken, wtf
ben ik opgelicht?!
Is toch weer 60 eurocent per dag extra voor de allerarmsten in Nederland = pakje vloeitjes dus.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Koopkracht stijgt minder dan verwacht maar wel met 0,9%
De koopkracht stijgt dus wel.
Blikje tomatenprak.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch weer 60 eurocent per dag extra voor de allerarmsten in Nederland = pakje vloeitjes dus.
smoothquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pics van je kont dan kunnen we even kijken of je opgelicht bent.
Jezus, het is ook nog zo.quote:
met de prijzen van tegenwoordig wel, denk toch ook zo'n 400 per festival met alles erop en eraanquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja 17 cent ofzo? Of was dat nog in guldens.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet nog dat zo'n blikje onder de 10 cent was, zó oud ben ik ook weer niet.
Verschilt sterk per festival, maar ¤400 pp uittrekken voor een vakantie is niet perse een ruim budget ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
met de prijzen van tegenwoordig wel, denk toch ook zo'n 400 per festival met alles erop en eraan
Dat is een dagje Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt sterk per festival, maar ¤400 pp uittrekken voor een vakantie is niet perse een ruim budget ofzo.
Ik ben er vrij zeker van dat ik het vroegah (wel eurotijdperk) voor 9 cent kon halen bij AH.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja 17 cent ofzo? Of was dat nog in guldens.
Als je met het OV gaat zeker ja.quote:
Als de caafs allemaal een stroopwafel willen om op Instagram te zetten zit je er zo aan inderdaad.quote:
In 1575 kreeg een houtsnijder vijf stuiver voor een dag arbeid. Dat stond gelijk aan 7 liter bier.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet nog dat zo'n blikje onder de 10 cent was, zó oud ben ik ook weer niet.
WHIEEEEEEEEPquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de caafs allemaal een stroopwafel willen om op Instagram te zetten zit je er zo aan inderdaad.
Ja nee, zo oud ben ik dus net niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 1575 kreeg een houtsnijder vijf stuiver voor een dag arbeid. Dat stond gelijk aan 7 liter bier.
Zulks een flex, laat Nattekat het niet horen.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zulks een flex, laat Nattekat het niet horen.
Raar eigenlijk, is het 35 graden zodat je makkelijk zonder dekens kunt slapen maar dan koel je de slaapkamer af tot 20 graden zodat je wel met dekens moet slapen.quote:
nee ben nog in bangkok , ga op 1 oktober naar koh phanganquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al een tour gedaan van je huisje daar?
ja slaat idd nergens opquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, is het 35 graden zodat je makkelijk zonder dekens kunt slapen maar dan koel je de slaapkamer af tot 20 graden zodat je wel met dekens moet slapen.
Mensen
Is toch ook niet lekker, zonder dekens slapenquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, is het 35 graden zodat je makkelijk zonder dekens kunt slapen maar dan koel je de slaapkamer af tot 20 graden zodat je wel met dekens moet slapen.
Mensen
ja ik ook . hij ligt hier tot aan mijn oren en das alleen omdat die er niet meer onderpassenquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch ook niet lekker, zonder dekens slapenWil me er helemaal in kunnen rollen
Daar is beeld van --------->quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook . hij ligt hier tot aan mijn oren en das alleen omdat die er niet meer onderpassen
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch ook niet lekker, zonder dekens slapenWil me er helemaal in kunnen rollen
quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is beeld van ---------> [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is beeld van ---------> [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
'zullen we gewoon 4x naar dezelfde bron verwijzen maar dan de versie die nog in preperation is, de versie die is ingediend, de versie die is geaccepterd én de versie die is gepubliceerd?'
wie weet dat ze er in waren getrapt
ik vind dat veel geldquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt sterk per festival, maar ¤400 pp uittrekken voor een vakantie is niet perse een ruim budget ofzo.
Voor dat geld ga je tegenwoordig één, misschien anderhalve dag, op vakantie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:51 schreef Karzai het volgende:
maja 200 voor een kaartje drinken eten erbij
als je je standaard maar hoog genoeg legt welquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor dat geld ga je tegenwoordig één, misschien anderhalve dag, op vakantie.
Ja ik heb het hier niet over de boerencamping in Middelharnis.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je je standaard maar hoog genoeg legt wel
en wij hebben nou eenmaal het recht op een luxe vakantie!!quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik heb het hier niet over de boerencamping in Middelharnis.
Kan het niet ook met de cijfertjes boven je letters?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand mij even dit tekentje geven
ALT+8203
ik heb geen numpad
? hequote:Op dinsdag 17 september 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan het niet ook met de cijfertjes boven je letters?
lukte niet maar nvm, heb t even handmatig aangeklikt in word en dat gekopieerdquote:
M'n Rijncruiseticket is ¤69, dus als ik alleen dat en eten/drinken reken, kom ik er wel aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou mooi zijn
IJs haalt dat misschien wel met de wat onbekendere alternatieve feestjes
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 17 september 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? he
[..]
lukte niet maar nvm, heb t even handmatig aangeklikt in word en dat gekopieerd
Niet iedereen zit op telefoon of tablet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan het niet ook met de cijfertjes boven je letters?
nooit zelfsquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op telefoon of tablet.
echt?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik als ik dat intoets
Werkt ook niet met het digitale toetsenbord wat als hulp vaak wel in een OS zit ingebakken?quote:
?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt ook niet met het digitale toetsenbord wat als hulp vaak wel in een OS zit ingebakken?
jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zero-width_space
Dit dus
Operating System.quote:
ik heb weinig verstand van computers en laptops denk ik zoquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Operating System.
Of invoegen via symbool in word?
Dat duurt nog een paar maanden. ik ga over een paar uur genieten van dat wat ik net plaatste...quote:
Met klapstuk en zure bommen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:46 schreef Haags het volgende:
Ik ga vanavond piepers eten, speciale uit Libanon @:wereldgozer
minder dan 100 dagenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat duurt nog een paar maanden. ik ga over een paar uur genieten van dat wat ik net plaatste...![]()
dat is nu ook al toegestaanquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus over 80 dagen kan ik kerstfilms kijken.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin al in de stemming te komen
Nu snap ik hetquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even mijn naalden en garen verzamelen voor straks
Ohquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op telefoon of tablet.
Mijn privé wat doe je!quote:
dan moet je juist gaan kijken en kerstmuziek aanzetten. kom je lekker alvast in de sfeerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |