Wat die ook wordt, hij is een octaaf hoger.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Hezbollah
Er zit gewoon een manual release op de deuren, die je kan gebruiken in geval van nood.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De kogelvrije cybertruck die alleen opengaat met elektriciteit is gewoon een crematorium.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die zijn wel uitgepiept
De kwadaardigheid van onze elites is een complottheorie volgens de AIVD en dissidenten worden gewoon in de cel gegooid.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Nu is het wel fijn dat het bij Hezbollah is gebeurd, maar dit zou zomaar eens heel kut voor iedereen met een laptop of mobiel kunnen worden.
terecht.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kwadaardigheid van onze elites is een complottheorie volgens de AIVD en dissidenten worden gewoon in de cel gegooid.
Hezbollah holds Israel ‘fully responsible’ for pager explosions, vows retaliationquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Hezbollah
Honderden? Zitten nu op 8. Moet wel heel hard gaan opeens voor honderden dodenquote:
Zet de link er nou gewoon bijquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees in een bericht van nu.nl dat ze ook in ziekenhuizen en op ambulances werden gebruikt en dat vind ik niet zo tof.
We gaan het wel lezen hoe veel niet-Hezbollah mensen (zwaar) gewond gaan zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees in een bericht van nu.nl dat ze ook in ziekenhuizen en op ambulances werden gebruikt en dat vind ik niet zo tof.
De terroristen van Hezbollah gebruiken piepers in plaats van mobiele telefoons, omdat die laatste te gemakkelijk getraceerd kunnen worden. Hezbollah heeft er een heel communicatiesysteem mee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor pagers zijn het precies? Waarvoor zijn ze gebruikt en door wie?
Ik denk niet dat het zo gegaan is eerlijk gezegd, kan me dat bijna niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef Momo het volgende:
Ik verbaas mij over dat een pager zo kan exploreren dat mensen serieus gewond raken. Zou je dit ook kunnen doen bij smartphones/tablets etc. als je bijvoorbeeld mensen op een phising link laat klikken of een virus gaat installeren op een device. Zou een groep/land dat bijvoorbeeld ook bij Nederlanders kunnen doen?
Vast wel maar denk dat het effectiever is om 10 drones met explosiven boven een festival af te laten gaan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef Momo het volgende:
Ik verbaas mij over dat een pager zo kan exploreren dat mensen serieus gewond raken. Zou je dit ook kunnen doen bij smartphones/tablets etc. als je bijvoorbeeld mensen op een phising link laat klikken of een virus gaat installeren op een device. Zou een groep/land dat bijvoorbeeld ook bij Nederlanders kunnen doen?
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef Momo het volgende:
Moet wel. Een lithium batterij explodeert niet opeens. Die puft meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo gegaan is eerlijk gezegd, kan me dat bijna niet voorstellen.
Veel betere verklaring is dat de distributieketen onderschept is en er aan gesleuteld is.
Lithium batterijen zijn tegenwoordig (de smartphone varianten) kleine bommetjes.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Moet wel. Een lithium batterij explodeert niet opeens. Die puft meer.
Nee, deze zijn overduidelijk gemodificeerd, zal iets van een explosief zoals C4 in gezeten hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef Momo het volgende:
Hoezo gebruikt een dokter of een ambulancebroeder niet gewoon een smartphone?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Jij hebt Grey's Anatomy niet gezienquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo gebruikt een dokter of een ambulancebroeder niet gewoon een smartphone?
Wat ik tot nu toe lees zijn alleen pagers die aan Hezbollah geleverd zijn ontploft. Wel duizenden, dus daar zal vast ook wel een uitgeleende pager bij zitten, maar als die pagers in een ambulance of in het ziekenhuis ontploft zijn dan was er vast wat niet pluis met de eigenaar daarvan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |