Je bedoeld Nijmegen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prachtige stad. Like deze comment als je het met mij eens bent.
Alleen de helft van Berlijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Berlijn is een DDR stad totaal niet te vergelijken met het prachtige Arnhem.
Velperbroek bedoel je?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:31 schreef marc0871 het volgende:
Meh. Kweenie.
Ik kom er eigenlijk alleen voor de N325, om bij het Velperplein de A12 op te gaan.
De trolleybussen mogen ze van mij gewoon lekker ombouwen naar trams, zoals normale steden dat doen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
Arnhem voelt aan alsof ze alles van een grote stad op de oppervlakte van een middelgrote provinciestad hebben gezet. Super druk, chaotisch, opgepropt en alle nadelen van een grote stad ipv de voordelen, zoals troep op straat, gare herenhuizen, teveel buitenlanders etc.
Doe jij als chronisch werkloze ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:58 schreef knoopie het volgende:
Waarom maak jij je druk om het al dan niet aanwezig zijn van een universiteit? Was je van plan te gaan studeren?
Wat het voordeel van trams tenopzichte van trolleybussen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De trolleybussen mogen ze van mij gewoon lekker ombouwen naar trams, zoals normale steden dat doen.
Waarom is er geen duimpje naar beneden? 👎🏻quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prachtige stad. Like deze comment als je het met mij eens bent.
Kom hier een middagje in de stad lopen, genoeg mooie vrouwenquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:34 schreef GezondRechts het volgende:
Niks mis met Arnhem. In Nijmegen wonen alleen lelijke linkse wijven.
Vroeger had Arnhem inderdaad trams. Voor 1940 zagen ze daar al de nadelen van in. Trams met stalen wielen op stalen rails kunnen veel kleinere hellingspercentages aan dan een bus met rubber banden. In een stad als Arnhem, gelegen aan een stuwwal en daardoor nogal grote hoogteverschillen, is dat een serieuze beperking, en voor 1940 had de stad Arnhem al de wens om de trams te vervangen door trolleybussen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:46 schreef Flitsbezorger het volgende:]
De trolleybussen mogen ze van mij gewoon lekker ombouwen naar trams, zoals normale steden dat doen.
Als je denkt dat er meer vrouwelijk schoon woont in Arnhem dan in Nijmegen ben je het echt kwijtquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:34 schreef GezondRechts het volgende:
Niks mis met Arnhem. In Nijmegen wonen alleen lelijke linkse wijven.
Ja de Spijkerstraat vroeger zekerquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:24 schreef Nieuwe-user het volgende:
Wat ik heb gezien van Arnhem beviel mij best wel.
Je hoeft geen banden op te pompen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat het voordeel van trams tenopzichte van trolleybussen?
Zo bekend ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:02 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja de Spijkerstraat vroeger zeker
Chemnitz, RIP Daniel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Alleen de helft van Berlijn.
Cottbus, Chemnitz, Dresden, Leipzig, Frankfurt an der Oder, Maagdenburg, dat zijn pas gekke DDR-steden
Jaloezie doet soms rare dingen. Havana aan de Waal is iets waar je trots op mag zijn.quote:Op maandag 21 april 2025 10:21 schreef kitano het volgende:
Aldus iemand die in Havana aan de Waal woont... 🥲
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |