Ik ga er vanuit dat de kandidaten daar helemaal niet over nagedacht hebben toen ze antwoord gaven op de vraag wie ze thuis zouden latenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:24 schreef havanagila het volgende:
Naja, het is en blijft wel een tv programma. Zo'n stillert als lawrence is wat minder vermakelijk/ergerlijk als Paula...
Ja!quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het zo verwonderlijk hoe enthousiast men is over Wout. Ik vond hem eigenlijk vooral irritant zoals hij praatte.
Ja, of ze zoeken toch echt hele andere mensen dan ik had gedachtquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja!
Duizend dit!
Dat zegt waarschijnlijk meer over wat ze in beeld brengen dan over Wout.
Hoop ik dan.
Bikkel verdwijnt echt nog wel, maar 3 mensen per aflevering elimineren is wat veel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:01 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vind Anouk echt een verschrikking om naar te kijken, alsof ze op de huishoudbeurs rond loopt. Weg ermee
En Bikkel die het wapen vergeet, dat kan ook niet. Eruit zou ik zeggen, ga maar weer lekker haren knippen.
Is dat niet ieder jaar een onderdeel?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef superniger het volgende:
Een brief naar huis schrijven.
Wat een slappe hap.
Oh grappig!! Ik vond de edit al iets te euforischquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:14 schreef miss_sly het volgende:
Die zag ik niet aankomen. En zij ook niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |