En zelfs die wist ik allemaal, maar zo’n vraag moet je liggen.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt alleen die amateurploegen was een finale waardige vraag.
quote:Goed nieuws voor fans van de quizklassieker Per seconde wijzer. Het programma zal weer vaker op de buis te zien zijn. Dat laat BNNVara desgevraagd weten aan deze site. Per seconde wijzer deelde eerder de quizprogrammering van NPO 2 met Met het mes op tafel en De Cirkel. Laatstgenoemde stopt na een seizoen.
https://www.ad.nl/show/qu(...)an-de-buis~a39cf02c/
Mooi!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef usagi414 het volgende:
Voor de Cirkel heeft zelfs niemand een topic geopend. Goed dat het stopt.
[..]
Ik las eerst alleen deze post en schrok. Was bang dat ze PsW ging overnemenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
Die Sanne Wallis kan ook totaal niet presenteren
Laten we eerlijk zijn, Astrid Joosten ook niet. Verder een heerlijk programma hoor om tot rust te komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
Die Sanne Wallis kan ook totaal niet presenteren
Verrek. Het viel me net niet op, maar dat is wel een blunder inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:29 schreef derLudolf het volgende:
De legeraanvoerder heet toch Van Rossum?
Sowieso, noem het gewoon een complex getalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bij imaginaire getallen kwam hij er ook niet lekker uit, zeg dan niets
Wat was de vraag?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:09 schreef thabit het volgende:
Noether niet kennen, wat voor barbaar ben je dan.
Die mag je wel kennen ja.quote:
Die was veel te zenuwachtig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:57 schreef Evangelion het volgende:
Geschiedenisman neemt het spelletje serieus (snelle antwoorden, snelle stopdetijd)
Laat maar, het ging na de 1e vraag al moeizamer.
Denk niet dat hij een vierde ronde gaat spelenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:17 schreef Evangelion het volgende:
Sportmeneer is een prutsertje. Al 2x vergeten dat hij een vraag over had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |